4,8
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Zum Anbieter

Über NinjaOne

Mit NinjaOne vereinfachen Sie das IT-Management. Über 17.000 IT-Teams weltweit vertrauen auf unsere Plattform, die Ihnen umfassende Sichtbarkeit, Kontrolle und Sicherheit für all Ihre Endpunkte bietet. Speziell für MSPs und IT-Experten entwickelt, umfasst NinjaOne alle wichtigen Funktionen wie Endpoint-Management, Patch-Management, Mobile Device Management, Softwarebereitstellung, Fernzugriff, Dokumentation und Backups. Dank der leistungsstarken Automatisierung von NinjaOne werden routinemäßige Aufgaben vereinfacht, was die Produktivität erheblich steigert und betriebliche Risiken minimiert. Unsere Plattform integriert sich nahtlos in bestehende IT- und Sicherheitslösungen, wodurch Ihre IT-Umgebung agil und sicher bleibt. Die intuitive Benutzeroberfläche ermöglicht es Ihren Teams, sich auf strategische Initiativen zu konzentrieren, statt auf tägliche operative Herausforderungen. NinjaOne setzt auf ständige Innovation. Unsere Plattform entwickelt sich kontinuierlich weiter, um den Anforderungen jeder IT-Abteilung gerecht zu werden – von kleinen Unternehmen bis hin zu großen Konzernen. Mit skalierbaren Lösungen, die auf mittelständische und große MSPs zugeschnitten sind, stellen wir sicher, dass Ihr IT-Management effektiv und zukunftsorientiert bleibt. Zusätzlich zu den Kernfunktionen bietet NinjaOne detaillierte Berichte und Analysen, die Ihnen helfen, die IT-Performance zu überwachen und zu optimieren. Die intuitive Benutzeroberfläche und die leistungsstarken Automatisierungsfunktionen machen NinjaOne zur optimalen Wahl für IT-Teams, die ihre Effizienz steigern und strategischen Einfluss erhöhen möchten. Verwandeln Sie Ihr IT-Management mit NinjaOne. Reduzieren Sie die Komplexität, erzielen Sie bessere Ergebnisse und profitieren Sie von unserer erstklassigen Kundenzufriedenheit auf G2. Wählen Sie NinjaOne und erleben Sie die Veränderung in Ihrem IT-Management.
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NinjaOne Preis

NinjaOne bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
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Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für NinjaOne

Nutzerbewertungen zu NinjaOne durchsuchen

237 von 237 Bewertungen
Sortieren nach:
Patrick
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.8.2024

Für IT Admins ein Muss

Durch NinjaOne schafft unsere kleine IT Abteilung es, Tickets von Mitarbeitern viel schneller zu lösen. Auch der Zeitaufwand von Windowsupdates oder Software Patches hat sich stark verringert.

Vorteile

Man hat alle wichtigen Tools an einem zentralen Ort (Tickets, Patchmanagement, Softwareverteilung, ...). Alle Infos die ich brauche (z.B. Daten eines bestimmten Rechner oder Server), sind immer schnell zu finden.
Ausserdem kommen immer wieder neue Features und Verbesserungen hinzu.

Nachteile

Um alles nutzen zu können, ist einiges an Einarbeitszeit notwendig. Allerdings hilft hier die Doku und der Support sehr schnell und gut.

Jürgen
Jürgen
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.11.2020

TOP Produkt

Vorteile

Einfache und schnelle Einführung.
Das tolle "onboarding" durch die immer netten Consultants
In der klar strukturierten Oberfläche findet sich jeder "ruckzuck" zurecht.
Selbst älterer Kollegen sind begeistert ;-)
Die integration von Bitdefender als Virenscanner (cloudbased) ist ordentlich gemacht, das Menü zur Konfiguration ist super übersichtlich und in Minuten konfiguriert.
Dsa Rollout super easy.

Nachteile

Es fehlen noch ein paar Sachen, die aber laut Raodmap zeitnah kommen sollen.
z.B. Support für Hyper-V und die Active-Directory integration.

Stefan
Stefan
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.6.2021

gutes produkt; top betreung; sehr guter support

einfache web ui mit relativ viel such felder;

Vorteile

einfach zu installieren
einfach zu bedienen

Nachteile

es muß relativ viel über eigenen scripte gelöst werden - server eye z.b. hat wesentlich mehr fertige sensoren

In Betracht gezogene Alternativen

Atera

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

die installation der updates über server-eye hat damals nicht funktioniert.. das updates manuell bereitgestellt/freigegeben werden sehr gute betreuung durch hr wolter!!!
Sebastian
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.1.2022

ein sich stetig erweiterndes Tool

Vorteile

Leichter Einstieg, angenehm einfacher Rollout, Zuverlässige Benachrichtigungen, Übersichtlich und Umfangreich zugleich

Das Dashboard gibt für einen Überblick alle notwendigen Informationen auf einen Schlag, man erkennt recht schnell wo nachgearbeitet werden muss.
Durch die Anpassbaren Richtlinien können kundenindividuelle Alarme und Benachrichtigungen ausgelöst werden.
Das Ausführen von Skripten kann aufgrund von regelmäßigen Abfragen automatisiert werden.
Es werden regelmäßig neue Funktionen vorgestellt, welche sich gut in den Alltag integrieren lassen und uns auch bereits ein weiteres System haben ablösen lassen.

Nachteile

Die Skripte sind mitunter unübersichtlich dargestellt, hier hilft jedoch die Suche (sofern die Skripte mit entsprechenden Informationen eingepflegt wurden).

Andreas
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 17.3.2021

Erfahrungen mit NinjaRMM

NinjaRMM ist ein patentes Werkzeug zur Remoteadministration und Dokumentation. Die Features tun was sie sollen. Der Helpdesk ist gut aufgeräumt und hilfreich. Das Preisgefüge ist ansprechend.

Vorteile

Das Werkzeug funktioniert einfach, angefangen beim Scripting über das ausrollen spezifischer Softwarepakete bis hin zum integrierten Virenprogramm.

Nachteile

Die Individualisierung einzelner Kundengruppen ist im Backend super, aber das Kundenmodul (TrayIcon) ist noch verbesserungswürdig.

In Betracht gezogene Alternativen

N-sight und Atera

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

Preis - Leistungsniveau
Dario
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.11.2020

Super Monitoring Tool

Vorteile

Das Produkt ist sehr Benutzerfreundlich gut übersichtlich. Wenn man Fragen hat oder ein Problem hat wird man so schnell wie möglich geholfen.

Nachteile

Bis jetzt ist mir nichts negativ aufgefallen.

Christof
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.11.2020

Anwenderfreundlich und übersichtlich

Zuverlässige Benachrichtigung im Falle einer Störung
Übersichtlich aufgebaut, guter Funktionsumfang

Vorteile

Intuitive Bedienung
Übersichtliche Oberfläche

Nachteile

Linux Unterstützung fehlt noch
umfangreicheres Patchmanagement wünschenswert

Christoph
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2020

Einfach alles Verwalten

Vorteile

Das Rollout ist wirklich einfach, der Nutzen den man aus dem Softwarepaket generiert enorm. Viele zeitraubende Verwaltungstätigkeiten werden um ein vielfaches beschleunigt. Die sehr aktive Community und der schnelle Support überzeugen.

Nachteile

Es gibt nichts ernsthaftes was mir nicht gefällt

Michael
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.12.2020

Kundenbewertung

Wir haben die Patchmanagement Verwaltung deutlich optimiert, Optimierte Installationen und Anpassungen mittels Skripte

Vorteile

Einfache Verwaltung/Bedienung, Starkes Patchmanagement, gute Support Erreicbbarkeit

Nachteile

Einbindung von Spezial Software Sensoren z.B. DATEV, POPcon etc...
SNMP Anbindung mit deutlichen Schwächen

Olaf
Olaf
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.8.2024

Easy to use and help us to automate our standard work.

Easy to use program and have multiple option manage difrent hardware takes care of patching backups and Security (sentinelOne)
Scripts are easy to use and to add.

It takes allot of standard work out of our hands so that we can focus on the more fun stuff.

Vorteile

Easy to use and to configurate.
Single pain of glass. so i can see everything i need and use.
Takes allot of standard work out of our hands.

Nachteile

There are so many extra options that it is sometimes hard to decide what we will add.

Jackie
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.7.2024

NinjaOne is the tool you have been missing

I trialed Ninja about 6 years ago and our team became dependent on it because it's that helpful of a tool. It was such an important tool even to me that when I started a new job, I knew immediately that ninja was a must have tool. You can't compare it to many other tools. I plan on always using Ninja as a tool because it really is a great resource to all sorts of IT admins.

Vorteile

What I like most about Ninja is that it is such a versatile tool, you can use it for just about anything you need as helpdesk, system admin, desktop application admin and probably much more. It's an intuitive tool and its not only reliable but also fast

Nachteile

Honestly the reporting but that has gotten much better with the latest releases this past year.

Aiden
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 22.11.2024

Good With Caveats

Vorteile

Relatively expensive, especially for a small team. This seems to kind of conflict with the actual use case of ninja one, for small to medium teams. That being said, setting up management devices is extremely straight forward and saved a lot of time.

Nachteile

It is good at what it is good at, advanced features for automation and analytics is really difficult to properly accomplish. The learning curve is exponential, starting out simple.

Laura
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 26.9.2024

NinjaOne keeps me organized and on top of my tasks effortlessly. It's a game-changer for...

Vorteile

Seamless task management and intuitive interface make it a go-to for staying on track.

Nachteile

The reporting features could be more robust, and I'd like to see more integrations with other apps.

Ian
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 22.10.2024

The Best RMM out There!

I setup and tested and have put into production NinjaOne. I would highly recommend using it if you are an MSP.

Vorteile

The Device management and RMM capabilities have been unmatchable with other products I have used and tested. Policies are very easy to setup and deploy.

Nachteile

There are some integrations I would like to see mor of especially with the software updates and deployments.

Asher
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.11.2024

Agile company with excellent RMM

Overall excellent experience. I can't recommend them enough. The people are great, support is knowledgeable and responsive. Software works well. Pricing is reasonable. They're continuing to add features and communicate with its partners. They really seem to have it together. Onboarding was a breeze. Their documentation is extensive and many of the articles include explainer videos. Easy to use.

Vorteile

The people at NinjaOne are great. They're big enough where they have the benefits of a large organizations, but small enough where I feel like I have fast, personalized support. Everyone from the initial salesperson to account manager and technicians have been very professional and responsive. Their software just works. I rarely have issues with the managed agents. If I ever have a question, their support gets back to me the same day, sometimes the same hour. Very impressive!

Nachteile

I'm hard-pressed to say anything bad, as nearly everything is great. There are a few minor improvements that could be made, but more of a nice-to-have than a need. Even so, what I love is that they have a publicly visible product roadmap so you can see what's coming next.

In Betracht gezogene Alternativen

N-central und ConnectWise Automate

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

Reviews, features, all-in-one system, reliability, pricing, friendly people that are easy to work with.
Joe
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.9.2024

Why did we not try them out sooner

After trialing the product we are in the process of putting together a schedule to migrate from our existing solution to NinjaOne

Vorteile

The interface is amazing and feature packed. Also support is very helpfull and informative while setting up and testing the product

Nachteile

It can become a little pricey if you have many users or a low number of users but very endpoint heavy.

Alec
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.3.2024

Great RMM and Ticketing System

Overall, it is a great platform if you know what you are getting into. As an RMM it is excellent and without bells and whistles.

Vorteile

Ease of use, scripting that just works, and the dojo community for help

Nachteile

It is a little too basic. The document feature is not the best so we use a different product.

In Betracht gezogene Alternativen

ManageEngine ServiceDesk Plus und Atera

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

Price point, ease of use, and nothing overly complicated.
Kevin
  • Branche: Lagerung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.12.2024

Great RMM, but expensive and lacks some features

The company I worked at used NinjaOne for a while, and it was great, however, it lacked features that aren't critical, but nice to have. It was also quite a bit more expensive than some other RMM solutions.

Vorteile

NinjaOne is extremely easy to use, has robust automation features, responsive customer support, and comprehensive remote management.

Nachteile

Some cons of NinjaOne are its limited integration options, feature gaps, and it's a little pricey.

Angel
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 21.11.2024

NinjaOne keeps my team organized and productive, love it!

Vorteile

Intuitive interface, great task management tools

Nachteile

Occasional lag during peak usage times, mobile app needs improvement

yeong yik
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.8.2023

Ninja saves the day

Improve overall management of endpoints, centrally patch and deploy software within the same platform.

Vorteile

ease of use and support is responsive and prompt

Nachteile

there is anything that i can think of!!!

In Betracht gezogene Alternativen

ManageEngine Patch Manager Plus

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

having a trial on both product and the alternative product just could cut it, Ninja One is way better in terms of feature and ease of use.
Nick
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.9.2020

Must read for anyone exploring RMM options in the marketplace... Look no further!

The uncanny thing about how Ninja caught our eye is that the technical ability of the platform was the last thing that sealed the deal for us, it was our experience dealing with Ninja as a company that really won us over. Merely reading through Ninja's website and social media content made us feel as if they were speaking directly to us, they seemed to know the pain & struggles we were feeling with our incumbent and purportedly had the answer - we had a good feeling, but the proof would be in the pudding... I submitted a query via their website and awaited contact.

In the not too distant future I got a call from one of their Account Executives to follow up. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], (who I still deal with on a regular basis) from the outset knew that a deal of this size could be easily lost, so no pushy sales techniques or hard-play negotiations here. After about 2 months or so of discussions, technical demonstrations and aggressive testing by ourselves Ninja made us an offer. All I'll say is that they suggested a 12 month term, but we were that confident that we asked for longer.

Vorteile

Having spoken to other Ninja partners that have similar numbers of devices under management we have all deployed ninja in vastly different ways so that it slots perfectly into our day to day operations, but unilaterally agree that Ninja's RMM is the best foundation we have found for our needs. Key to this being it's flexibility for you to adapt it, or to adjust your working processes to complement it. Day to day we see that the Ninja RMM causes us less work, updates are released without breaking features that worked before and in general we are a more efficient team because of it.

Nachteile

We were trying to replace an RMM system that we'd worked with for almost 8 years, it would be too easy to draw comparisons between the two. Short of the obvious learning curve associated with working within a new dashboard and the retraining of "muscle memory" for us, there aren't really any "cons" to speak of.

Ioan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.1.2022

Migrating to NinjaOne was the best choice for our firm

We use a majority of the functionnalities (monitoring, scripting, remote control, update management) on a daily basis, but still have the pleasant feeling of discovering new ways to deploy, retrieve information on the clients park and save time on time-consming tasks.

On the human level, discussing with the NinjaONe team has always been a real pleasure, as they are accessible, from the commercial team to the back office team (support & expert team) . After more than a year and a half working with their tool and having regular exchanges with the NinjaOne team, I have never experienced the classic and destestable one way relationship : provider to client. I can truly say that the relationship with the NinjaOne team represents a real collaboration between two companies.

Vorteile

Compared to the RMM Platform we used for more than 4 years (which was a must in the market), I discovered with NinjaOne a complete tool bringing a real sense of modernity in this RMM sector. I'm still wondering how their team managed the difficult task of combinging a fully developed tool with and an interface easy to apprehend.

Nachteile

So many functionalities that it was sometimes frustrating for my team to figure out how to totally manage the tool.

Anthony
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.11.2022

The Best RMM pour IT

have up-to-date computer equipment, management of PC windows updatesnotification in case of PC problems, automation of tasks (bitlocker, disk cleaning)

Vorteile

Time saving, transparency towards the customer, ease of management of a computer park, proactivity

Nachteile

Integration with MalwaresBytes EDRPossibility to save Office 365view hp pc warrantiesView computer's network drives

Alberto
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 5.12.2023

All in ONE

So far my experience with Ninja is extraordinarily positive. The support service is quick and fast, and none of my customers have complained about the software.

Vorteile

Our company was looking for an RMM that could centralize our customers' requests. Such as, Patch Management, access control, remote support, device inventory, device status check, software distrubution and many other functions. Here Ninja brings all these together in one easy and intuitive cloud console, protected by an MFA and easy to understand for our customers as well.

Nachteile

Like all "management" there are still things to be improved. Of all the most urgent one, is the ability to prohibit admins from full access to a device's disk. The other issue is integration with third-party devices for analysis and management such as QNAP. The good thing is that there is the possibility of requesting new features through a form.

Erik
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.8.2024

Best RMM so far

Vorteile

Quickdeployment, easy to use, quick response on support questions, good boarding policy

Nachteile

Pricing not direct available only via accountmanager

Marek
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 12.5.2023

NinjaOne Review

Overall, my experience with NinjaOne was highly positive. The platform's user-friendly interface and customizable options allowed me to effectively manage tasks and workflows. The intuitive design made it easy to navigate and access the tools I needed, boosting productivity. The exceptional customer support ensured that I received prompt assistance whenever required. Although the limited integration options were a drawback, the core functionalities provided by NinjaOne met my needs. With continued updates and enhancements, NinjaOne has the potential to further optimize workflows and become an even more valuable asset for businesses and individuals alike.

Vorteile

One of the things I liked most about NinjaOne was its intuitive and user-friendly interface. The platform was designed with simplicity in mind, making it easy to navigate and utilize its various features. The clean and organized layout enhanced productivity and allowed me to quickly access the tools and information I needed. Additionally, the extensive range of customizable options and templates offered flexibility in tailoring the platform to my specific needs. The customer support provided by NinjaOne was also exceptional, with responsive and knowledgeable staff ready to assist whenever I encountered any issues or had questions.

Nachteile

While NinjaOne had many positive aspects, one thing I liked least was the limited integration options with third-party applications. Although it offered essential features and tools within its platform, there were instances when I needed to connect and sync data with other software or services. The lack of seamless integration with popular applications and platforms made it more challenging to streamline workflows and consolidate information. Expanding the range of integrations would enhance the overall usability and interoperability of NinjaOne.

Tonia
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.6.2023

Ninja one review

This tool has changed how I run the network at several locations. It has made managing our network much easier and the response time is much higher . I see issues before the end user even knows there is a problem.

Vorteile

This tool has revolutionized my job. I can travel less and get more done, saving time and money.

Nachteile

None, I have not found any cons to this software yet.

Anthony
Anthony
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.6.2023

Complete RMM solution for a single per endpoint cost

Vorteile

NinjaOne don't hide features in addons that cost extra money. A single per monitored device cost gives you all the features in one price, RMM, ticketing, patching, remote support, backup and full onboarding. They are upfront with their roadmap for new features and release updates on a regular basis.

Nachteile

The ticketing system misses a lot of the features of something like Freshdesk or Zendesk but it is being made better with each new release.

Timothy
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.7.2023

Reliable remote management

Our experience with NinjaOne has been a positive one, the staff are all friendly and will ben over backwards in trying to help you.

Vorteile

NinjaOne's patch mangement is reliable and allowed us to streamline our software updates in a hybrid working environment.

Nachteile

The notifications telling users to reboot their machines after software updates has been called "Annoying" by our end users (it "nags" them every hour to reboot until they do so)

Anthony
Anthony
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.6.2023

IT professionals love it.

Vorteile

Offers a variety of features.Has a sleek modern UI.It enables your IT team to resolve tickets efficiently.Best suited for managed service providers and small IT departments.

Nachteile

No pricing listed on the website.The functionality needs to be improved.

Ghassan
Ghassan
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.10.2022

Ninjaone makes IT more efficient and meets our requirements

NinjaOne is a good experience, with great staff, and good prices - always changing and evolving products.With its ability to support a large number of computers while I am in my office, and its ability to proactively and reliably manage the infrastructure of our client's network, I consider it my right hand in my dealings with my clients and it has saved me the time to go to the client site, which I invested by adding more clients.Most importantly, I am a fan of working from home and social distancing to prevent some diseases.as well as the automation of the program Routine operations, are carried out without intrusiveness, which greatly improves work efficiencyNinja One customer support is provided by the help desk where they handle problems and help me reach my goal of serving my customers.

Vorteile

Once you are logged in to the website, the website will take you through the basic setup of your account, client's account, etc. Then you will be able to start using NinjaOne and easily go to the settings page to further customize your work.I consider NinjaOne as my right hand, NinjaOne is distinguished with a distinctive interface and a reasonable price with its dependence on cloud storage, and the software installations and server restarts are some of our best uses, and I'll not forget to mention that NinjaOne has a great email alerts system.A good advantage to work while ensuring social distancing to reduce the chances of infection with corona

Nachteile

To fully work with NinjaOne and serve the customer will, I have to use software like TeamViewer or Splashtop. , which I find underestimated the degree of safety.

Lucas
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.6.2017

ninjaRMM slices through the RMM competition

Recommendations to others considering the product
There is only one option for ninjaRMM and that's their SaaS model. They use an API framework that allows for integrations with third-party software to provide that single-pane of glass experience. They have a well-rounded "out-of-the-box" solution set and are continuing to mature their features and capabilities. The executive team and leadership are experienced and driven to be the leader in the RMM space.

What business problems are you solving with the product? What benefits have you realized?
Status Pros wanted to find a cost-effective solution that would scale with us as we grew. Our experience with other RMM solutions found us wasting time "getting it to work" instead of building real solutions for automation, scripting, remote control, monitoring with "action on" sequencing, integration with third-parties through a single-pane of glass, and a cloud platform that allows us to properly manage our clients from any device, anywhere, anytime.

Vorteile

We know all too well that your vendor will make or break you. The team at ninjaRMM has built a solution that simplifies the RMM platform for technology providers with a modern approach. Our experience with the team at ninjaRMM moves the bar way up when it comes to supporting our technicians and third-party integrations. We have found them to not only listen to us but provide responsive and intelligence solutions in a timely manner. Status Pros keeps our client satisfaction levels high by using solutions that actually work they way they are supposed to, ninjaRMM is by far our best and leading solution loved by all of our clients. We can extend the ninjaRMM platform to our clients allow them access to their collateral including beautiful reports and shared access to all the features ninjaRMM offers.

Nachteile

Our excitement around ninjaRMM has us looking forward to the roadmap ahead for solutions that are not yet supported. This means we'll have to wait for these solutions as they become available. As a start-up, ninjaRMM is using modern software solutions which can slow down the adoption process for solutions that are not yet modernized to support their API framework.

Antwort von NinjaOne

Hi Lucas,

Thank you very much for your kind words! We've been on a tear in 2017 with multiple major releases and are looking to keep the same pace for 2H 2017!

Please feel free to reach out to me if you have any questions or feedback, [email protected]

Beantwortet am 16.6.2017
Ryan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.4.2019

An Excellent Solution for Start-Up MSPs

Working with NinjaRMM's customer service was an excellent experience. Built with a team of seasoned professionals, all with various different levels of experience in business ownership, maintenance, technical support, and account management, Ninja delivers top-notch customer services in an efficiently timely manner. After speaking with their billing team and our account manager, we were able to work out flexibility with billing, remaining easy to work with and understanding while we straightened out our Accounts Payable systems.

It's exciting to be working with a company that is ever increasing their capabilities, expanding their team, and continuously pushing out new features to allow us to operate more effectively in the MSP workspace, provide higher quality of service, and expand our customer reach by providing many different options for managing our client networks.

Vorteile

NinjaRMM is incredibly easy to use, combining a fluid interface with powerful back-end features. One of the greatest things about this tool is that it just works. There's no complicated setup, or difficult to manage interface. All options and tools are clearly labeled, easy to understand, and the interface is laid out in an easy to navigate structure that is pleasent to look at. Our favorite feature by far is the SysTray customization options that allow us to place a service icon in the System Tray, and give our users tools directly on their desktop to self-resolve, or call assistance when necessary. Additionally, NinjaRMM has done a great job of implementing state of the art technology to provide SMNP monitoring capabilities, as well as managing and monitoring uptime and downtime instances.

Nachteile

Some of the features that you expect to be there aren't yet fully deployed. We're excited about the potential for backup capabilities with Ninja, however these features don't work perfectly all of the time. In addition, their interface currently lacks a Task Manager system for managing services and tasks, however I've been informed that this is slated for a later release. I would be interested in seeing a development roadmap made public to the subscribers as it gives us a better indication of how to plan for new capabilities/integrations that we may be able to use. Additionally, it would be neat to make uptime calculations so that we can provide percentages for various services to our clients in our reports. Again, I have been informed that full report customization is an upcoming feature, and I'm excited to see that take place.

Michael
Michael
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.3.2021

Good RMM with a Great interface and Amazing Support

Ninja allows us to manage system and software updates, proactively monitor systems for issues, and automate many of the problems that users face.

Vorteile

Let's just get this out there: after trying most of the RMM's out there, Ninja's interface is really hard to beat. For our day to day technicians, accessing scripts, remotely accessing systems, and checking system statuses is only one to two clicks away. They don't have all the features that other RMM's have, but what they do have works well and they are added more features pretty consistently.

As a very important side note, their support is unrivaled. We have never had an issue getting an answer to any of our questions.

Nachteile

There are a few things that could be better in the software. In comparing Ninja with other major RMMs there are some features missing that would help on a day to day basis. The network monitor is outdated and very limited in its capabilities. AD integration and SAML aren't here yet, but there are due to be released in April.

Gert-Jan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 7.8.2024

Configure, Deploy & Enjoy

Great support, no guerrilla sales (yet ;)) hands-on technical sessions to adopt the product, and easy to use RMM tooling to get the best out of your servers and endpoints.

Vorteile

In every piece of the software, you sense that this has been built by MSP'ers for MSP'ers, the hardest part for an MSP company like us is to maintain your policies over different customers, that's where Ninja fits for us like a glove, also very impressed with the built-in Back-up, documentation and ticket solution!

Nachteile

For us, the Bitdefender Gravity zone is needed for some customers that dont have EDR yet, for us, this integration is working fine but we are not so amazingly impressed by Bitdefender itself, for us Bitdefender still feels like a tool where you have a zillion options instead of having a 'out of the box' perfect solution.

Elisa
Elisa
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 7.4.2024

Il ninja perfetto per il Team IT

Abbiamo potuto con il Team IT avere una conoscenza/monitoraggio constante e consapevole delle risorse e le reti.
Dashboard, ticketing funzionale e intuitivo. Possibilità di analizzare gli Endpoint da remoto avendo tutti i dati in tempo reale.
Ci ha aiutato e risparmiato tempo in ufficio per molte attività.

Vorteile

Essendo Open source è davvero totalmente personalizzabile se si è sviluppatori esperti.
Software intuitivo chi ha una base risulta semplice l'approccio.

Nachteile

l'assistenza clienti essendo open source è limitata, bisogna avere nel team sviluppatori esperti per poter sfruttare al meglio NinjaOne.

Fabian
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.8.2024

Uitstekende ervaring met NinjaOne

Uitstekend, zowel de werking van de applicatie als de support.

Vorteile

Eerder dit jaar zijn wij overgestapt op NinjaOne en we zijn zeer tevreden met onze keuze. Het systeem is overzichtelijk en functierijk, waardoor we al onze klanten gemakkelijk via één portaal kunnen beheren. Een groot pluspunt is dat we ook (cloud)back-ups en beveiliging in hetzelfde overzichtelijke portaal kunnen bijhouden. De ondersteuning van NinjaOne is uitstekend; elke vraag wordt snel en effectief opgelost.

Nachteile

Tot op heden zijn we nog geen minpunten tegengekomen, alleen maar verbeteringen.

In Betracht gezogene Alternativen

N-sight

Warum NinjaOne gewählt wurde

We wouden een programma met meer overzicht en functies die aansloten op onze werkwijze.

Zuvor genutzte Software

Atera

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

Overzichtelijker en we werden gelijk vanaf het begin goed geholpen.
Andrew
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.4.2024

NinjaOne is the NumberOne RMM for MSPs

Outstanding. I love NinjaOne and couldn't do my job efficiently without it.

Vorteile

Ease of use, ease of deployment, the GUI is simple yet gives you everything you need at a glance, simple patching functionality and asset organisation. NinjaOne is incredible.

Nachteile

I honestly can't of any shortcomings of NinjaOne. It's an incredible product and must have for any MSP.

Loris
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.8.2024

Un RMM ben fatto, ed anche bello!

Ottima, sistema facile da usare, aiuta a risparmiare molto tempo.

Vorteile

La semplicità di gestione delle funzionalità, l'interfaccia grafica semplice, intuitiva ed accattivante, la numerosa quantità di personalizzazioni possibile, il supporto tecnico veloce ed efficiente.

Nachteile

Talvolta il rilascio di alcune funzioni fatto frettolosamente e parzialmente non funzionanti

In Betracht gezogene Alternativen

Take Control

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

Mi è piaciuta la console e la facilità di personalizzazione, oltre che il supporto
Marco
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.8.2024

Servizio Ninja RMM

Ho privato diverse soluzioni RMM ma nessuna di quelle provate ha un interfaccia così intuitiva. Il prodotto è adatto non solo ad utenti esperti, ma anche i neofili sono in grado di utilizzare la soluzione senza disporre di particolari competenze specifiche. Gli aggiornamenti sono periodici e vengono regolarmente rilasciate nuove funzionalità .

Vorteile

Interfaccia intuitiva e continui aggiornamenti del prodotto con l’introduzione di nuove funzionalità.

Nachteile

Ancora non si dispone di in integrazione multitenant con servizi di autenticazione esterni. Ma sono in roadmap nuove integrazioni.

Divaldo
Divaldo
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 11.2.2024

Excellent remote IT management and monitoring platform

Vorteile

One of the most complete solutions on the market, with excellent functionality and easy to use. Very easy for Device Management, Remote Support, IT Security. Excellent for improving the efficiency of the IT team and reducing costs.

Nachteile

It was difficult to start using because there was no price transparency, that is, they could very well make prices available without having to contact the company.

lucas
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.8.2024

Review Ninjaone

We zijn overgestapt van N-able RMM naar Ninja, het vorige product voldeed eigenlijk aan geen enkele verwachting meer.
Elk alternatief was dus voor ons vooruitgang, uiteindelijk na 2 of 3 gesprekken met Lode besloten om het toch maar eens te gaan testen.
Hadden we het maar eerder gedaan.
Wat een verademing is dit pakket , automatiseringen zijn makkelijk, patching heeft weinig tot geen problemen en machines enrollen en update to date brengen is super gemakkelijk

Vorteile

Proactieve monitoring
Kostenbesparing /efficiëntie
Schaalbaarheid
Securitytechnische eisen
Goed beheer op afstand
Goede automatiseringen

Nachteile

Startpagina niet in te richten.
Gezondheid apparaat met meer statussen definiëren

In Betracht gezogene Alternativen

Atera und SuperOps.ai

Warum NinjaOne gewählt wurde

EOL product , geen ondersteuning+ slecht werkende patching.

Zuvor genutzte Software

N-sight

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

Patching werkte niet 100 % in deze applicaties.
Eliot
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.12.2023

A solid, simple, modern RMM solution

It's simple and doesn't represent a huge investment of time, which when you have a lot on your plate is optimal.

Vorteile

We recently migrated to NinjaRMM and I'm really impressed how simple and straightforward it is to set up. It also has a really clean, modern UI which is a big plus compared to some of the more legacy players in the market. Another big plus is that it supports disabling/hiding a lot of features that you don't want to use, which makes it easier to do a phased rollout/implementation. Lastly Ninja's onboarding services were good and their techs were helpful!

Nachteile

Since it is a newer player on the scene, there's a lot of rapid development going on, so some things you'd expect from a more established product might be not-exactly-how-you'd-expect-it, and you're waiting on their (tbf, pretty rapid) development cadence to catch up.

In Betracht gezogene Alternativen

N-central

Warum NinjaOne gewählt wurde

LogMeIn Central was not super pleasant to use and not nearly as feature complete as NinjaOne.

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

NinjaOne is month to month. We could have gotten a slightly cheaper rate with N-central, but then we'd be locked into a contract. For us, it's worth it to pay a little more to not suffer vendor lock-in.
Grant
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.12.2023

Favorite RMM to use and manage

I am very pleased, The account managers have always been friendly and helped connect me with the resources I needed and features I have requested have been added over time. The product really feels like it has grown better and better over the past 2 years.

Vorteile

Ease of use, simplicity of using features and the platform performing as expected. There are also frequent feature updates that are taking community feedback and pushing those updates into the product.

Nachteile

Lacking a feature to directly send action or script output to an email. I have been able to work around this by baking in SMTP aspects to all scripts that need it to have the script handle that on it's own.

In Betracht gezogene Alternativen

Atera

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

Ease of use and very robust and smooth patch management experience.
Tomson
  • Branche: Tiefbau
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 4.12.2023

NinjaOne - Great potential

Vorteile

It's able to get Windows patching down quite well with granular management of patches to be applied to PC's with different policy sub types on what patches can be applied or overridden for a device specifically.

The PC device management is easy-ish to use being able to manage PC's with manual overrides and also what other rules to be applied (e.e. remote control software to be pushed out, restart frequency, container it sits in, etc)

Ninja was fairly easy to implement & manage as it's almost entirely web based with a lightweight client.

The Ninja Dojo has great resources not just for NinjaOne but best practices as well & support is quite responsive.

Nachteile

The extra integration items are somewhat lacking. Such as:

The bundled Bitdefender AV is quite lacking in management. You can only manage it from the Ninja Console & cleaning up malware with it is quite difficult. There's no bulk select feature, so you have to manually clear each alert one by one in the event of a false positive being picked up multiple times.

The ticketing is quite basic, it could use with extra features such as the ability to use custom domains for the support email address. It also has problems displaying images properly where they are get stripped out of emails received or not show up. Likewise,attachments can be somewhat selective in what items get passed through, some attachment items such as eml files get dropped.

Asset management is also a little more challenging in here as it's hard to get a full overview of all your devices properly. You can't get a nice spreadsheet with all the details you see in the individual device such as spec list, usernames, etc.

In Betracht gezogene Alternativen

ManageEngine ServiceDesk Plus und ConnectWise ScreenConnect

Warum NinjaOne gewählt wurde

Helpdesk ticketing is very basic & does not offer any extra features or remote support tools

Zuvor genutzte Software

Spiceworks Cloud Help Desk
John
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.8.2024

NinjaOne als service voor u ook belangrijk is

Zeer tevreden over het product RMM en zijn nu ook bezig met de mobile device management, hebben een mooi dashboard ontworpen met hulp van de support afdeling, en hebben ons oude ticketsysteem omgezet naar het ticketsysteem van NinjaOne.

Vorteile

NinjaOne staat duidelijk voor Service en aftersales, en de servicedesk is pas tevreden als wij tevreden zijn. Heel erg fijn dat zij hun product ook echt optimaal willen laten gebruiken door de klant. Wanneer NinjaOne goede service verleent, dan kunnen wij dat ook naar onze klanten doen.

Nachteile

Ik kan niets bedenken. En als er iets zou zijn, dan wordt dit opgelost zover mogelijk door NinjaOne

Stefan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.8.2024

Goede keuze voor MSP'ers die opzoek zijn naar een RMM oplossing

Persoonlijk contact is altijd goed. Denken mee in oplossingen. Actieve

Vorteile

De oplossing is erg compleet en actief in ontwikkeling. Documentatie is goed voor elkaar en de regelmatige updates bevatten veel nuttige zaken. Je ziet dit ook terug in een transparante roadmap.

Nachteile

Prijs kan voor startende MSP'ers aan de hoge kant zijn in vergelijking met andere oplossingen, maar de functionaliteit en actieve community maken dit goed.

In Betracht gezogene Alternativen

SuperOps.ai

Gründe für den Wechsel zu NinjaOne

Compleet product, goede ondersteuning, luisteren naar de gebruikers.
Andrew
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 6.10.2023

NinjaOne - NumberOne!

Ninja is one of if not the best platform I use daily. Of the 20-odd platforms and tools I regularly use, Ninja is the most user-friendly, robust, dynamic and comprehensive. If you're in the market for an RMM - Go with NinjaOne.

Vorteile

Ninja RMM is so simply and straight forward to use, however is jam-packed with vital features any serious MSP utilises. I live in Ninja and would be hard-pressed to find a better tool to replace it.

Nachteile

The only issue I have come across is that I had a little bit of trouble changing the display mode. Such a minor, almost non-issue, that is how great this RMM is.

Micheal
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.5.2024

NinjaOne Has Been a Reliable and Easy to Use Solution

Vorteile

The capabilities of NinjaOne are excellent.
NinjaOne makes work easier for us.

Nachteile

I do not have dislikes for NinjaOne.
NinjaOne is superb.

Remco
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 20.8.2024

My opinion

It is super nice. We got monthly sessions to discuss the problems and support is doing everything to help us with implementing RMM in our company.

Vorteile

The support from NinjaOne, monthly sessions and overall the RMM product

Nachteile

They are focussing on to many products therefore the RMM is at some point walking behind.

237 Bewertungen

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