Über monday CRM

Das monday CRM ist ein eigener Baustein im monday.com Work OS. Mit dieser anpassbaren No-Code-Lösung haben Manager und Vertriebsteams die volle Kontrolle über den gesamten Vertriebszyklus. Alles ist zentral auf einer Plattform, von der Lead-Erfassung bis zur Verwaltung der Vertriebs-Pipeline und der After-Sales-Services, wie Kunden-Onboarding und Kundenprojekte. monday CRM ist die ideale Lösung für kleine bis mittlere Unternehmen und eignet sich perfekt für Inhaber kleiner Unternehmen, für Vertriebsmanager und Teams. Mit monday CRM können Vertriebsteams No-Code-Automatisierungen erstellen, an die sie manuelle Aufgaben auslagern können und mehr Zeit für die Kundenbetreuung gewinnen. Sie können Leads aus verschiedenen Quellen erfassen und an einem zentralen Ort zusammenführen. Wie bei jedem zuverlässigen CRM-System können sie auch hier Kontaktinformationen verwalten, den Status von Deals nachverfolgen, langfristige Kundenbeziehungen aufbauen und mehr. Manager erhalten einen vollständigen Überblick über die Kapazitäten und Fortschritte ihres Vertriebsteams anhand von No-Code-Dashboards, die sie ganz einfach selbst erstellen können. Die Benutzeroberfläche ist visuell ansprechend und intuitiv zu bedienen, was die Akzeptanz bei Teams und Managern fördert. Wenn andere Teams wie Rechts-, Finanz-, IT- und Marketingabteilungen das Work OS von monday.com nutzen, kann der Austausch von Dokumenten, z. B. für die Erteilung von Genehmigungen, problemlos über die Plattform erfolgen. Das strafft die Arbeitsabläufe und verbessert die abteilungsübergreifende Zusammenarbeit. Dank der Zwei-Wege-Integration von Gmail und Outlook kannst du E-Mails direkt in monday CRM versenden und empfangen. Dazu erhältst du alle relevanten Kundeninformationen aus jeder Interaktion, und zwar alles in einer Ansicht. In einer anpassbaren Ebene kannst du E-Mail-Vorlagen erstellen, die automatisch mit den Informationen deiner Kunden im CRM ausgefüllt werden, du kannst eine persönliche E-Mail-Signatur erstellen, Erinnerungen zum Versand von E-Mails einrichten und Antwort-E-Mails so automatisieren, dass sie zur richtigen Zeit gesendet werden. Und zur Nachverfolgung des Status, sendet monday CRM dir in Echtzeit eine Benachrichtigung, wenn ein Kunde deine E-Mail öffnet. So kannst du die Kommunikation stets am Laufen halten. monday CRM bietet Vertriebsteams neben den üblichen Verkaufsaktivitäten auch die Möglichkeit, die After-Sales-Services zu steuern. Dazu gehören das Kunden-Onboarding, die Verwaltung von Kundenprojekten, die Nachverfolgung der Kundengewinnung sowie Erkenntnisse darüber, was Kunden brauchen und wann sie es brauchen. Außerdem können Manager den Betriebsablauf wesentlich effizienter gestalten, wie z. B. das Einstellungsverfahren im Vertriebsteam, das Mitarbeiter-Onboarding sowie die Verwaltung der Ziele und die Überprüfung, ob jeder Mitarbeiter seine Ziele erreicht. Vertriebsteams haben außerdem die Möglichkeit, sich Verkaufsunterlagen mit den jeweils aktuellsten Materialien zusammenzustellen und eine Bibliothek aufzubauen mit allen für den Geschäftsabschluss erforderlichen Dokumenten. Wer befürchtet, sich von bereits etablierten Tools trennen zu müssen, kann aufatmen. monday CRM lässt sich nahtlos mit allen Tools und Apps integrieren, die Vertriebsteams im Arbeitsalltag bereits nutzen. Und zu guter Letzt ist diese Lösung in puncto Einrichtung eine der schnellsten auf dem Markt. Tatsächlich wird zur Einrichtung kein IT-Experte oder Entwickler benötigt – der Prozess ist in Eigenregie möglich. Außerdem stehen gebrauchsfertige Vorlagen zur Verfügung, die den Einstieg schnell und einfach machen. Das gilt nicht nur für die Einrichtung der Lösung, sondern auch für den reibungslosen Import aller externen Daten und Informationen. Wenn du dir also Sorgen machst, dass die Umsetzung nur langsam und mühsam vonstatten geht, kannst du beruhigt sein - einfacher und schneller geht es wirklich nicht.
monday CRM Software - 1
monday CRM Software - 2
monday CRM Software - 3
monday CRM Software - 4
monday CRM Video
monday CRM Software - 1 - Vorschau
monday CRM Software - 2 - Vorschau
monday CRM Software - 3 - Vorschau
monday CRM Software - 4 - Vorschau

monday CRM Preis

monday CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von monday CRM ist ab 12,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
12,00 €/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für monday CRM

Salesforce Service Cloud

4,4 (779 Bewertungen)
Service Cloud von Salesforce ist eine cloudbasierte Kundenservice-Management-Lösung, die entwickelt wurde, um Kundenserv...

Zoho Desk

4,5 (2192 Bewertungen)
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung von Zoho Corporation, die Unternehmen jeder Größe bedient. Zu den...

Workzone

4,8 (215 Bewertungen)
Workzone ist eine Projektmanagementlösung, die Projektkollaboration, anpassbare Berichterstattung, Dokumenten-,...

Jira

4,4 (15053 Bewertungen)
Jira Software ist ein Management-Tool für Geschäftsprozesse. Agile Teams nutzen es zur Planung, Nachverfolgung und zum...

Dynamics 365

4,4 (5789 Bewertungen)
Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf...

Tableau

4,6 (2315 Bewertungen)
Tableau ist eine integrierte Business Intelligence- und Analyselösung, mit der wichtige Geschäftsdaten analysiert und...

Airtable

4,7 (2129 Bewertungen)
Airtable ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung für kleine und mittlere Unternehmen sowie Abteilungen in...

Bullhorn ATS & CRM

4,1 (1074 Bewertungen)
Bullhorn stellt cloudbasierte CRM-Lösungen für beziehungsorientierte Unternehmen bereit. Die Lösung bietet eine...

Podio

4,3 (338 Bewertungen)
Citrix Podio ist ein Tool für Projektmanagement und Social Collaboration. Die Lösung ermöglicht es Unternehmen,...

Basecamp

4,3 (14476 Bewertungen)
Basecamp ist ein Echtzeit-Kommunikationstool, mit dem Teams auf dem Laufenden bleiben können und das weniger für...

Avaza

4,6 (455 Bewertungen)
Avaza ist eine Business-Management-Lösung, die Funktionen für Projektmanagement, Ressourcenplanung, Online-Zeiterfassung...

Microsoft Teams

4,5 (9836 Bewertungen)
Microsoft Teams ist eine cloudbasierte Gruppenchatlösung, mit der Teams an Dokumenten zusammenarbeiten können. Zu den...

Notion

4,7 (2467 Bewertungen)
Notion ist ein digitaler Arbeitsbereich, mit dem kleine bis große Unternehmen Notizen, Aufgaben, Projekte, Aufzeichnunge...

HubSpot Marketing Hub

4,5 (6165 Bewertungen)
HubSpot ist eine führende Wachstumsplattform. Über 52.000 Kunden in mehr als 100 Ländern nutzen die herausragende...

Smartsheet

4,5 (3411 Bewertungen)
Smartsheet ist eine Arbeitsausführungsplattform und ein Kollaborationstool mit einer vertrauten arbeitsblattähnlichen...

Nutzerbewertungen zu monday CRM durchsuchen

398 von 398 Bewertungen
Sortieren nach:
Amanda
Amanda
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.9.2023

It is a great tool to control our sales efforts of all kinds

It aids in keeping tabs on our various sales efforts, giving us an accurate picture of where we stand, and facilitating the dissemination of vital sales data throughout the organization.

Vorteile

Boards may be readily moved and interacted with one another. If you're in the real estate business, I highly recommend this software. Maintain an excellent database. Simple to complete on any device.

Nachteile

There is nothing I don't like about Monday.com CRM so far, except that it doesn't integrate with our SAP product. The inability to do content searches using MondayDoc is a notable omission from Monday.com.

Charleotte
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.5.2024

The Ideal and Epochal CRM tool that we love.

Vorteile

The software has a very easy to use interface.
It offers us with a 14 day trial after our purchase.
It is very easy to centralize all our customers communication via email.
Easy to organize marketing campaigns thus improving our ROI.

Nachteile

For the time we have used the software no dislikes.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.1.2025

Monday CRM :Review

overall Monday CRM is great for integration for it's price range

Vorteile

it's super easy to use and set up compared to other CRMs I've used

Nachteile

feature differences between standard and pro arre too vast, there should be another price option with more than 250 actions but less than 25,000

  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 2.12.2024

Monday CRM feedback from the customers

The customer support is very negligible and they can give more attention to small startup business as well and during the trial period as well they can reach out to us and ask about the feedback but nothing has happend. and you need to learn all the operational work by yourself only by watching videos

Vorteile

AI email replies and Sale tracking and lead scoring features I Liked and they are doing continuous features addition.

Nachteile

The customer support is very weak and also there are many lags in the crm as well, it can be better in terms of UI and need in person demo to understand all these feature with any videos you will not get anything

  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 28.11.2024

We used this for project management and experience was good

we have used the Monday CRM in my past organization and we used this for project management and operations work, i like the best about it is that monday crm gives you details dashboard report for your whole team and you can do the analysis from that and manage the work easily. overall experience was good

Vorteile

The Monday CRM has covered almost all the features which are necessary for project management work, we used this for our company in the past to manage the project operations and experience was good

Nachteile

There are too many features sometimes it looks cluttered and confused where to go and what to do and UI is also confusive

Rissa
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.8.2024

Monday is a dream come true!

We love it. It has made our work easier. We are able to provide better service to our customers and it is way more user friendly than our previous CRM.

Vorteile

Easy to use with so many automations and functions. It made our small team, mighty.

Nachteile

There is so much that you can do that it can be a little overwhelming.

Beatriz
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.9.2024

Really good tool!

I would like to sign up eventually because I really adapted to the tools and it has great use in daily tasks and projects management.

Vorteile

Template customization and easy management.

Nachteile

The price and the minimum seat quantity of 3

Regina Sophia
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.9.2023

I love using monday Sales CRM!

Our sales reporting have become easier since we used monday.com sales crm! Our [sensitive content hidden] loved it

Vorteile

I like that it's user friendly and that every update can be reflected to the dashboard. We don't have to create our own reports

Nachteile

Data import could be improved especially bulk imports

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu monday CRM

We can relate it to our internal monday.com work management and we can easily switch when needed
Michael
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.1.2025

Monday CRM review

I used it to keep track of my clients. I used a different format for my texts and emails on a massive level.

Vorteile

It is very affordable compared to other CRM's

Nachteile

Could not use Monday on a massive scale. Example: sending 400 emails at a time.

Ava
Ava
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 26.10.2024

Efficient contact tracking

Monday CRM is easy to use and keeps client relationships organized, though the cost can be a hurdle for smaller teams.

Vorteile

Setting up follow-up reminders helped me stay on top of client interactions without missing important deadlines.

Nachteile

The pricing is a bit high, especially if you need access to advanced tools, which can be challenging for small teams.

Pam
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.4.2022

This is the professional software you have been looking for!

I am obsessed. I have told everyone in my office about it and my team is always bragging about our pipelines and management. Other teams are impressed with what we have working in Monday.com!

Vorteile

I am NOT a tech guru. I can do everything on my own with ease and I created many boards with impressive functionality that myself and my team use everyday. We all love it!

Nachteile

The importing and organizing of information into Monday.com was easy to do, but took a lot of time to organize everything. BUT it was so worth it because everything is so organized and works very well now!

Seejal
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 21.2.2024

Best one to have for a business analyst

Vorteile

Ease of use.
Quick resolution from support team.
Loads of features.

Nachteile

Pricing is on the higher side.
Duplicate data are a concern.

Ramon Antonio
Ramon Antonio
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.9.2023

Increasing my productivity and closing more deals.

I like it because I can set reminders, schedule actions based on events, and send follow-up emails automatically.

Vorteile

I like it because from the first moment I started using it I was able to navigate through all the features without any problems and find what I needed quickly.

Nachteile

The truth is that I find it a little uncomfortable that sometimes the page loading can be slow, especially when I have a lot of data and records.

Cristian
Cristian
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.4.2023

Good product, but didn't have the time to fully use it. Very robust.

Vorteile

Great software overall, with an intuitive UI and a great level of customization. The automated emails seemed to be a very useful feature, but I didn't get to use them fully. Customer support is really good. Unfortunately, I had to change to HubSpot because my team was used to this one and was complaining about making them change it. Had to listen to them this time.

Nachteile

Nothing to dislike really. I want to give it a second chance, for another project that will come up in the next 2 months, with a new team.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM, ClickUp und HubSpot CRM

Zuvor genutzte Software

HubSpot CRM
Mory
Mory
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 3.3.2023

Customer management tool

All in all, it is a very good software to manage its customers

Vorteile

The software is good and very easy to use for a beginner.

Nachteile

No problems encountered with its use, this is what I prefer about this software

Mamoudou
Mamoudou
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 27.1.2023

Accounting software to better manage customers

Overall it is a good software in accounting

Vorteile

The software is effective in maintaining a good relationship with customers

Nachteile

The features are limited on the trial version, and it prevents having more information about the software

Coralie
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.4.2022

Amazing OS + amazing company

I genuinely love it and I am excited to see how I will continue to grow and expand my boards and automations once I have a team. I also just love Monday as a company, I follow the Instagram page and it's great to see such fresh and different content/ads/campaigns. Also love how much you have done for the Ukraine crisis. The other thing is the customer service is incredible, I could not believe it when the person emailed me back with a personal Loom video to explain my issue and try to resolve it. They are amazing and don't make me feel stupid/bad about what I'm asking. They all need a raise :)

Vorteile

I love how it keeps my business organised, structured and efficient. As soon as I got on top of my Monday boards and automations/integrations, I started feeling in control and more confident at how my business was running. The thing I like most is just how it acts like my personal assistant. With certain automations set up, I don't even have to think about following up with clients, the software does it for me. I also love the dashboards that give me a quick overview and glimpse into all other boards without having to go into each of them individually.

Nachteile

It would have to be the mobile and iPad apps. They don't work great, they are a bit clunky, the dashboards pages and workdocs do not load. This is quite frustrating when I'm wanting to check something and I've only got my phone on me. I have gotten used to using my laptop only or going onto safari on my iPad if I need to access it. However it would be really great if the apps themselves could work better.

Marc
Marc
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.4.2021

A bit of patience and focus Monday.com will transform your work life!

Wanted a more efficient way to manage internal processes and the ability to refine and document best practices. Tear off the lid on the most successful contributors/managers across the organization and what they DO in order to be better as an organization.
Wanted a way to keep track of everything and focus limited human resources to maximize efficiency.

Vorteile

Hard to know what people were working on so had to send emails to get updates - now NO time spent reading, writing, or dealing with internal emails
Know where everything stands - no redundancy
Customizable
CRM automation and integrations
Following up leads easily and not having to get things buried in the box
Onboarding clients is faster
Management time saved
Everyone at the company is united and on the same page

Nachteile

I am not a fan of the sidebar to include minor or tasks as it feels a bit clunky.
The learning curve, for me, was a bit long. Not that it's hard to use but it's that there are SO SO many things this software does to make your life easier and more efficient we are STILL uncovering new and better ways of doing things.

Ashley
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.4.2022

Monday changed my job and made life so much better

Overall Monday has been the best thing incorporated in my job since I have worked here for 3 years. It has made work flows so much better and saves time not keeping up with paperwork.

Vorteile

My favorite thing is going paperless and not having the stress about losing important information.

Nachteile

That I cannot revise multiple bids instead I have to redo the invoice every time, and save the file and upload it .

Mike
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.4.2022

The only CRM tool you will ever need

It just saves time, everything in one place, ease of use and is easy to set up.

Vorteile

ease of use, almost unlimited amount of third-party integrations to help with existing software use.

Nachteile

You could improve the tables, cant have different table headers on different groups on the same board.

Emerald
  • Branche: Vorstandsbüro
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.4.2022

Monday Rocks as a Sales CRM

Vorteile

I needed a simple way to keep track of our sales, from leads to closed or nurture. I am not a sales professional but as a small business, I had to quickly learn and implement a system to keep track of our sales process. Monday made it super simple with a template that I was able to customize for our company. Monday is a workhorse and well worth the cost if you take the time to learn it and customize it for your specific company process.

Nachteile

The hardest part as a small business owner is taking the time to watch the tutorials and learn the capabilities. However, if you take the time, Monday will reward you in saving time once the setup and implementation are complete. The sales CRM function is a small but vital part of all the things that Monday does to keep my company running smoothly.

Joel
  • Branche: Marktforschung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 26.4.2022

Simple and easy

Vorteile

Simplicity. It's so easy to implement using templates and adapt to specific needs.

Nachteile

1) Reliability. We've had issues (not at that frequent) where Monday.com has been down for a few hours and we've lost some productivity from that. However, the productivity it's added makes it still a net gain.

2) Dashboard features aren't fully baked. Date filters for example could be a lot simpler and faster to use. We also encountered a beta feature in the sales dashboard which was a good feature, but not possible to implement in it's current state. It took some workarounds to make things work, but overall was still pretty good.

Sean
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 28.4.2022

The Most Adaptable and Scalable CRM

Our overall experience has been positive from the sales team to the support team.

Vorteile

Low code is the way of the future and I all business software will soon be following suite.

Nachteile

The mobile app and overall large data performance are my least favorite items currently with the software. The mobile app is buggy and often has connection issues. Large amounts of data slow down the performance of boards and this issue is a big one for our company.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Service Cloud

Warum monday CRM gewählt wurde

The ability to code our own customizations.

Zuvor genutzte Software

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu monday CRM

Low code customization features.
Molly
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.4.2022

Monday CRM Streamlines Everything

Vorteile

We love how easy Monday CRM is to use. It keeps all our info in one place and on the same software as our project management - this eliminates delays, streamlines projects, and ensures we don't miss a single lead. We love that there is a quote/estimate feature built in and that we can keep track of our customers easily at a glance. It is also very flexible and we have customized to fit our business.

Nachteile

We really wish the quote feature was more intuitive and flexible! There aren't many options for customization and the end result is usually blurry that we send to customers. We continue to use it since it is so simple but would really like to see some changes there. We are happy to chat more about what we are looking for and how the quote process could be improved in our opinion!

Tom
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 26.4.2022

An essential member of our team

Vorteile

Monday is easy to use and customise, and ensures we always have the right information at our fingertips.

Nachteile

We would love to see more complex formulas be integrated into the product, allowing us to derive more meaningful insights from numerical entries.

In Betracht gezogene Alternativen

Asana

Zuvor genutzte Software

Airtable
Laura
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

5
Bewertet am 8.7.2024

Un Crm che fa anche di più di un semplice CRM

Vorteile

Di Monday mi è piaciuta la possibilità di customizzare le informazioni che portano all'acquisizione di un lead, alla sua gestione e alla possibilità, per quel che mi riguarda, di inserire informazioni che riguardano gli aspetti della qualità, ossia le analisi effettuate, la % di propensione e avversità al rischio oltre che la sua logica rigorosa e bloccante se alcune informazioni non sono inserite.
E' anche più di un semplice CRM

Nachteile

E' un prodotto ad alto costo e non sempre l'assistenza clienti è pronta nel caso di necessità

Melissa
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 2.9.2024

Decent Product!

Overall, very pleasant and positive experience.

Vorteile

Easy to use, organize and filter data. Excellent for project and deliverable tracking but also great for just maintaining workflows.

Nachteile

There is a limit to how much data and/or columns and rows you can add to one monday board.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 5.4.2024

Outstanding CRM/PM tool for matrix organisations

Excellent
Its a great tool to make your PM and AI driven work

Vorteile

1. Excellent interface
2. Super easy command
3. Effective AI
4. Quick operation
5. Effective project management

Nachteile

1. Expensive a bit
2. Turn around time for support is 3-5 days

Stefano
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 21.4.2024

Gestione ottimale di nuovi clienti

Vorteile

Nella valutazione delle performance commerciali era emerso in modo abbastanza evidente la nostra difficoltà nel seguire nuove opportunità e nuovi clienti. Da quando abbiamo acquisito Monday, le difficotà sono diventate opportunità in quanto ci dà la possibilità di inserire il Lead, procedere con una pre qualifica del cliente, valutare il tipo di cliente, trasformarlo in Prospect e poi inserirlo in Pipeline per un'azione commerciale (invio campioni, invio offerta). E' un software molto utile.

Nachteile

Niente, mi trovo molto bene e l'ho configurato a mia immagine e somiglianza.

bakka
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

2
Bewertet am 11.9.2024

Great experince with in a min time

Vorteile

Workflow features was the main reason why i purchased this software but it didnot move on well for the time i used the software.

Nachteile

I wish they could refund me the subscription that i wasted while using this software.

Stefano
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 18.4.2024

Buono strumento per gestione nuove opportunità

Vorteile

Nel dover mappare nuovi clienti e nuove opportunità per l'azienda, è fondamentale la creazione di lead che poi diventano prospect e che poi vanno a rimpinguare la pipeline.
Grazie a Monday e al suo sistema integrato abbiamo la possibilità di mappare i nuovi clienti e soprattutto di automatizzare e sistematizzare quanto abbiamo fatto fino a 6 mesi fa in Excel.
Ottima la possibilità anche di caricare Pdf, Excel e Word per monitorare la storia della trattativa col cliente

Nachteile

Non ne ho trovati molti, certo non è a buon mercato

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 27.8.2023

Monday Sales CRM : un logiciel simple d'utilisation pour une gestion commerciale réussie

De façon générale, Monday CRM est un outil de marketing automation adapté au suivi de la gestion de projet et au suivi après-vente. Je le recommande vivement aux TPE et PME.

Vorteile

Monday vous offre un CRM personnalisable, simple d'utilisation autant pour les novices que pour les commerciaux. J'apprécie énormément la flexibilité de l'outil et sa capacité à faciliter le suivi des tâches. Cela m'a permis non seulement d'adapter ses fonctionnalités aux besoins de mes clients, mais aussi de garder un œil sur les différents processus au sein de leur entreprise.

Nachteile

Je pense que Monday pourrait davantage optimiser l'expérience d'utilisateur. Même si le logiciel est facile à prendre en main, sa configuration n'est pas des plus simples.

Nikita
Nikita
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 20.6.2024

Great Contact and Lead solution for small businesses

Vorteile

Easy to deploy and setup sales teams and privileges.
Analytics are already available at all times.

Nachteile

Sometimes system felt lagging but improved after time.
Some analytics are hard to use.
APIs needed finetuning.

Julien
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 11.3.2024

Une interface exemplaire

Vorteile

C'est hyper agréable de travailler sur cette solution : l'ergonomie est bien pensée, l'interface est très belle : ce qui en résulte une prise en main simplifiée pour tous, même ceux qui ne sont pas habitué des CRM

Nachteile

L'offre basic est trop limitée, ce qui oblige tout de suite à prendre un forfait plus cher et c'est là que le bas blesse : si plus de 4-5 personnes doivent utiliser le CRM on se retrouve très vite avec un cout non négligeable... On aurait aimé un effort sur le prix pour conserver cette solution

Sandy
  • Branche: Sicherheit & Untersuchungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 9.12.2023

Monday Sales CRM hits all the marks

Customer service was solid and the product is intuitive, useful and very affordable.

Vorteile

Monday Sales CRM is customizable, so that the user can create automated workflow that is adaptable to their needs and it can grow and change as the user's company's needs change. It was also among the least expensive/best value CRMs that I looked at.

Nachteile

The customizable features are a double edged sword, because while they are great, there is quite a bit of time and program knowledge that needs to be acquired in order to properly implement it.

Eudys Rafael
Eudys Rafael
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 7.10.2023

A total success in sales management.

I really like it, I was able to connect my Gmail account without problems and manage all my emails directly from the platform.

Vorteile

I really like the task assignment function, it was also very useful to be able to organize and distribute pending tasks within my team.

Nachteile

Well, the truth is, I would have liked to have the ability to generate customizable reports and obtain more detailed statistics about my sales and activities.

Venita
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.4.2023

You cannot go wrong with this product!

I would highly recommend this product to start-ups or small company building their client base. The dashboards are completely customizable. You can create teams to manage clients and work within the system to communicate as well as assign tasks/follow-ups. The email feature is also a HUGE time saver and you can set reminders for yourself to ensure you stay on track. The reporting is also very easy to set up and share with your teams or clients. I have used other CRM'sin the past and this one is by FAR the easiest to set up and manage as a small business.

Vorteile

Getting started with Monday is easy and if you ever get stuck, you can rely on the Monday support staff to help you set up your dashboard to meet your company's needs best. I have used Monday for over 3 years and keep finding new gems to help me manage my small business. Having the ability to connect my clients directly to their reports and setting up automated emails to manage customer relations is HUGE and a big time saver!

Nachteile

I had to think about this and honestly cannot think of anything this product is missing. At one point I was having a problem retrieving some client tasks I accidentally deleted but once I contacted customer support they helped me find where I needed to go to reinstate the files. When deleting you are asked if you are SURE you want to delete and another allows you to undo it while it is deleting. Luckily, there is another option to locate deleted records IF you miss both of these options. LOL! Support had to help me find it but it was there!

Marco
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.9.2023

Davvero ottimo

Vorteile

Monday sales permette di gestire i clienti e tenere traccia delle vendite, per una più efficiente gestione anche di piccoli locali come bar o ristoranti

Nachteile

Non ho trovato alcun aspetto negativo da segnalare..

Álvaro
Álvaro
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 26.4.2023

Para la gestión de contactos y un buen seguimiento, es una opción realmente interesante

Se trata de un CRM realmente interesante para empresas de diferentes tamaños y sectores para automatizar y mejorar sus procesos de ventas y marketing, mejorar la eficiencia de sus equipos de ventas, aumentar la productividad y mejorar la colaboración entre equipos. Con algunas funcionalidades mejorables en aspectos como marketing y ventas

Vorteile

La interfaz es realmente intuitiva y muy personalizable, además puede integrarse con otras herramientas con mucha facilidad

Nachteile

Para el tema marketing, las funcionalidados son demasiado limitadas, deberían trabajar más en este campo!!

Bryan
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 25.9.2023

Great CRM software

Great one, I like this better, better cost, easier for the things we wanted we don't miss the things that it doesn't do.

Vorteile

Coming from Salesforce this is as big step in the right direction. East to learn, use and navigate.

Nachteile

Learning something new is always difficult, but with time patience and a few online tutorials its not that bad once you get the hang of it.

Yoraima
Yoraima
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.8.2023

A successful experience for my business.

I think it's great because it has extensive documentation and support resources, which has been of great help to me to resolve any questions or problems that may arise.

Vorteile

It's great because it doesn't matter if it's an email conversation, a meeting or a note taken I can access everything in one window.

Nachteile

Well, I have experienced some failures or delays in the synchronization of emails or the import of contacts, although it is not a serious problem.

Princess Terana Caram
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 25.2.2023

simple and easy to use

Overall, the problems I solved are the organizing and tracking. I realized the benefit of lead management and storing contacts. I like how this software makes my complex task easier.

Vorteile

The most impactful features are the lead management, lead capturing and customer onboarding. It is so easy to use based on my own experience. When I integrated it to my business, it runs smoothly.

Nachteile

I like all the features but what I like least is the forms. I think it needs a little bit more options. In my case, I sometimes use it but sometimes I don't. I just prefer printed forms and personal transactions. I'm learning to utilize it though and so far, I'm liking it.

Serge Isidore
Serge Isidore
  • Branche: Eisenbahnbau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.6.2023

Logiciel très intéressant

Vorteile

Monday Sales CRM c'est un logiciel très intéressant pour la gestion des prospects et qui caractérise beaucoup de choses dans les entreprises . Ça m'a tellement aidé pour la gestion des ventes . Je le recommande vivement aux autres . Et également des fonctionnalités incroyables . J'apprécie énormément

Nachteile

Monday Sales CRM , un logiciel que j'apprécie beaucoup et ce que j'utilise aujourd'hui pour la prospection . Mais ça manque un d'efficacité du service d'assistance . J'espère qu'il vont régler ce problème vite pour le meilleur de ce logiciel .

Mehdi
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.2.2023

Magnifique

Vorteile

Avec Monday sales CRM je peux gérer les clients et les activités facilement

Nachteile

Je ne trouve pas des points faibles dans le logiciel

Jennifer
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 28.4.2023

We used limited functionality in our roles but found the product strong

Strong - good product and easy to use

Vorteile

We used mainly project tracking for customer success projects in our roles in the sales team. The dashboard was strong. It could get enormous, but that could be our build. Not the most visually stimulating but definitely got the job done.

Nachteile

Could get a good very crowded on the board - but that could be our build.

Jenneez Earl
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.3.2023

Fantastic and very reliable!

Vorteile

Outstanding and very great functionality and very user-friendly. Excellent user experience with a visual emphasis.

Nachteile

Every downside that I thought when I used this platform were addressed by the customer support immediately, so everything is good on my end.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.2.2023

Bom

Vorteile

Excellent product, easy to use, very good!

Nachteile

Could improve some bugs, it would be great

Stephanie
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 27.4.2022

User friendly, great for task management and viewing large quantities of data

Vorteile

We'd been using Monday.com for mostly task management and as a tool to easily collaborate through and decided to add in the CRM because of how user friendly the platform is. I use the CRM quite heavily every day. It's great because you can customize the columns, easily search, and view a large group of data in one place.

Nachteile

The most difficult piece of this software was the Gmail integration. It's essential to our business that email conversations with guests be tracked so that anyone on the team can view the discussions. The team works remotely and in lots of different time zones, so it's helpful to be able to see these threads logged with the Gmail integration. However, we had months of inconsistencies and threads not logging. After spending nearly 7 months working with the customer service team and getting no where, we gave up. Unfortunately we can't count on this essential piece and unless they sort out the problems, it may be cause to look for other CRM software in the future as our business continues to grow. Another problem is the software will often freeze or not load. The only solution we've found is to wait till later to try again or sometimes opening a new browser will help. This has caused few major problems but a lot of headaches! The integration with MailChimp is currently pretty pointless for our needs. I wish they gave you other options for what you can do with that integration or let you customize the scenarios.

Cath
Cath
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.4.2022

How to improve your bottom line with Monday.com

Monday.com allowed many of our processes to be automated, created an improved collaborative approach and ability to easily report on key business risks, revenue , projects and opportunities.

Vorteile

Monday.com is a very easy to use platform with prebuilt templates to help get you started. Once you have your basics sorted, the opportunities to create greater efficiencies in your business are endless.

Nachteile

Email formatting is still on the to do list for improvement with limited options. There are work arounds but looking forward to the editing tools in email being expanded.

Matt
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.4.2022

Nothing Really Like Monday.com

I have used Monday with two startups and one enterprise role now and it's basically our business or customer operating system. Sort of can't live without it at this point.

Vorteile

Monday is so easy to use, and visually easy to understand. It's not a chore to update our pipelines. We are a small business, but we went from deciding to purchase to deployment to using it as part of our daily routing in less than two days.

Nachteile

The lack of integration with Gmail is a killer for us. We would like Monday.com to track and associate emails that pertain to a deal automatically. Emailing from within monday.com isn't a good workflow for us since not every email is deal-specific. a Gmail integration where I could associate an email with a deal or a contact from within Gmail would be awesome!

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot CRM

Warum monday CRM gewählt wurde

Hubspot was going to get too expensive, it wasn't a great interface, and we had prior experience with Monday.com.

Zuvor genutzte Software

HubSpot CRM
398 Bewertungen

Ähnliche Kategorien