Über Broadly

Broadly ist eine Reputationsmanagement-Lösung, die Unternehmen in den Bereichen Automobil, Bauwesen, Medizin und anderen Branchen dabei unterstützt, Betriebsvorgänge im Zusammenhang mit Lead-Erfassung, mobilen Zahlungen und Feedback-Erfassung zu rationalisieren. Die Lösung bietet eine integrierte Web-Chat-Funktionalität, mit der Vertriebsmitarbeiter eine bidirektionale Kommunikation mit Interessenten und Kunden etablieren können. Mit Broadly können Unternehmen Kundenbewertungen per E-Mail oder SMS erfassen und auf mehreren Online-Plattformen wie Google, Facebook, TripAdvisor und Nextdoor veröffentlichen. Mit der Lösung können Mitarbeiter eine Datenbank mit Kundenkontaktdetails und Interaktionshistorie verwalten. Darüber hinaus können Manager und Vorgesetzte das Berichterstattungsmodul verwenden, um Einblicke in Kundenempfehlungen, wöchentliche Bewertungen, Kundeninteraktionen und Mitarbeiterleistung zu erhalten. Die Lösung ermöglicht die Integration in verschiedene Drittanbieterlösungen wie Quickbooks, Dentrix, NapaTracs, ServiceMonster und mehr. Zusätzlich gibt es mobile Apps für iOS und Android, die es lokalen Unternehmen ermöglichen, Aktivitäten aus der Ferne zu verwalten. Die Preise sind auf Anfrage verfügbar und der Support wird per Telefon und E-Mail bereitgestellt.
Broadly Software - 1
Broadly Software - 2
Broadly Software - 3
Broadly Software - 4
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Broadly Software - 1 - Vorschau
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Broadly Preis

Broadly bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Broadly ist ab 249,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
249,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Broadly

GoDaddy Website Builder

4,2 (1335 Bewertungen)
GoDaddy Website Builder wurde entwickelt, um Unternehmen bei der Erstellung von Websites zu unterstützen, und Vorgänge...

Birdview

4,5 (403 Bewertungen)
Birdview PSA bringt Teams durch erhöhte Transparenz und eine zentrale Informationsquelle für Projekte, Ressourcen und...

Birdeye

4,7 (666 Bewertungen)
Birdeye hilft Unternehmen, durch zufriedene Kunden zu wachsen. Über 60.000 Unternehmen nutzen Birdeye täglich, um neue...

Signpost

4,1 (57 Bewertungen)
SignPost ist eine CRM- und Marketing-Automation-Lösung, die kleinen Unternehmen hilft, Kundenfeedback, Empfehlungen,...

XM for Customer Experience

4,6 (250 Bewertungen)
Qualtrics CustomerXM ist ein cloudbasiertes System zur Verwaltung von Kundenerlebnissen, das kleinen bis großen...

ReviewTrackers

4,7 (172 Bewertungen)
ReviewTrackers ist eine cloudbasierte Lösung für das Nutzerbewertungs- und Reputationsmanagement von Unternehmen jeder...

InMoment

4,3 (23 Bewertungen)
InMoment ist eine cloudbasierte Umfragelösung für mittlere und große Unternehmen, die Tools für Mitarbeiter- und...

Swell

4,6 (352 Bewertungen)
Durch Reduzierung der Komplexität macht Swell es lokalen Unternehmen leicht, einen Einblick in die Erfahrung ihrer...

Reputation

4,4 (185 Bewertungen)
Reputation.com ist eine SaaS-Lösung, mit der große Unternehmen über mehrere Kanäle hinweg Kundenfeedback erfassen,...

Sitejabber

4,5 (64 Bewertungen)
Sitejabber ist eine KI-gestützte Nutzerbewertungsplattform, mit der Marken ihre Reputation verwalten können, indem sie...

Zoho Desk

4,5 (2193 Bewertungen)
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung von Zoho Corporation, die Unternehmen jeder Größe bedient. Zu den...

Marketing 360

4,6 (1124 Bewertungen)
Marketing 360 ist eine cloudbasierte Marketingplattform, die sich sowohl für Einzelunternehmen als auch für kleine und...

Nutzerbewertungen zu Broadly durchsuchen

336 von 336 Bewertungen
Sortieren nach:
Jackie
Jackie
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 25.10.2022

Great for driving reviews!

Overall very good. They are responsive to problems when I have one and (try to) work with my business software management program on integration glitches.

Vorteile

The ease it provides the customer to leave us a good review - and the way it "redirects" an occasional negative experience so that we can address it.

Nachteile

The delivery of the website "chat bot" messages, the website "Contact Us" form or email via the website, and "text messages" that come from I dont know where - all coming in via the Broadly app.

Antwort von Broadly

Thank you so much for being a Broadly customer, Jackie! We appreciate your feedback and are happy your business has benefited from review tools! Keep up the great work!

Beantwortet am 1.11.2022
Melissa
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.3.2023

Best Tool for Reputation and Review Management

Love it. I recommend it all the time for companies that need score improvements.

Vorteile

I love that it gives the opportunity to ask the customer how was their experience and based on their answers if it is favorable it will request a Google review. It has been a huge difference maker for our Google scores

Nachteile

….I don’t have any dislikes ……,,,,I don’t use all the features but will look into more

In Betracht gezogene Alternativen

Birdview

Gründe für den Wechsel zu Broadly

IThe data and reviews are ours and stay with us even if we for some reason decided would make it stay with them.
Ashley
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 28.3.2023

Broadly

I like what I have used and the way they collect and gather all the information needed. Makes customer communication easy and convenient.

Vorteile

I appreciate how the interface allows you to interact to your customers need immediately.

Nachteile

That my employers don’t know how to use all the features. Consider courses for management.

Ryan
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.3.2023

Easy google-based platform to request, and respond to reviews

Great. It has really helped us engage with our customers and improve our online reputation.

Vorteile

So easy that new team members don't need significant training to jump right on board and begin using and providing value.

Nachteile

The only issue I have is not even with Broadly itself, the structure of our business makes automated review requests difficult because we often times don't collect on invoices for months after the job is complete (We work in an industry where insurance pays the bill).

In Betracht gezogene Alternativen

Birdeye

Gründe für den Wechsel zu Broadly

It fit our needs perfectly. We didn't need all the extra fluff because we already use a CRM system.
Salma
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.10.2023

Broadly the best site

Thanks to this site, commercial transactions have become easy and simple, and there is no difficulty in using the site

Vorteile

I like this site very much because it is easy to use and thanks to it, dealing with business operations has become easy

Nachteile

Great site with no errors and no problem

Mary
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.3.2023

Worth it!

Overall Broadly has been very easy to work with. If I have a question Kaz is there to answer it for me. It is a great piece of software.

Vorteile

What I like most about Broadly is how easy it was to set up, how easy it is to use, and how easy it is for customers to use. We have been using Broadly since 2019 and it has helped our clients tremendously. We are able to respond quicker and meet the client where they are. It has helped raise our google reviews and ultimately help new clients find us online.

Nachteile

I have not delved into the mass texting/campaigns yet. I would love to be able to send one text message to a bunch of leads letting them know about a sale. I think the review request from Broadly should be more frequent that first week of service.

Candice
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.3.2023

Broadly has helped grow our business!

Very content with the overall experience! Would refer to anyone

Vorteile

We love the reviews section of Broadly! Knowing what our customer's are saying on a daily and weekly basis has really helped us grow and learn.

Nachteile

I don't love the online chat experience with Broadly. Our garage door industry is very specific so it is hard to answer everyone's questions online ASAP ourselves and if we have Broadly do it we are concerned they don't have enough knowledge. This is not a negative for Broadly, just a negative with online chat in general.

Trinity
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

Great for Consumers

We like that you can answer messages anywhere as long as you have the app on your phone. It is also easy to reply to customers reviews!

Vorteile

Broadly helps customers contact us with ease. We are able to send quotes, set reservations up, and answer any questions even when we are not in the building. They send out automated review requests for every platform you put into Broadly. Highly recommend for small businesses!

Nachteile

I don't have anything negative to say about Broadly.

Catherine
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

Broadly is easy to use and increases customer retention!

As a business we have had a great overall experience with Broadly. We've noticed an increase in sales and positive reviews since starting with Broadly.

Vorteile

Broadly allows customers to leave non pressured reviews and complaints. Staff is able to thank or resolve any feedback left by the customers or clientele. Staff also utilizes Broadly as a resource for "no pressure" sales.

Nachteile

Truthfully there is nothing that I dislike about Broadly. The software has been a great asset to our business!

Chloe
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

Easy to Use

People don't always check their voicemails, so when a customer doesn't answer the phone it is nice to be able to send them a SMS text as well! It has really improved our communication with customers!

Vorteile

It is wonderful to be able to communicate with customers via text! At times sending a photo is a lot easier and clearer to understand than explaining things over the phone.

Nachteile

I wish the 'review requests' didn't automatically send when adding a new contact to our system. If we forget to uncheck the box they get a review request before we have even done anything for the customer!

Abbi
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.3.2023

Doggie Business, LLC

We have only had broadly for a month or so but so far we love it and cannot wait to see how it progresses our business.

Vorteile

We love that all of our communications between Facebook and Instagram are centralized.

Nachteile

The marketing campaigns are lacking and just because you respond on the broadly does not clear the notifications on the other platforms.

Shawna
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.10.2022

Broadly Review Services

Our experience with Broadly has been very well. We've obtained so many reviews to our business' that are positive. We're been able to have more direct communication with our clients via text.

Vorteile

I like that this software can automatically send out the review requests and catch negative experiences, so they can be handled behind the scenes. I like most that we can use the software to text with out clients, and have multiple ways of communicating. I like that we can get google leads with the broadly app, so people can message us directly and help gain business.

Nachteile

We chose to turn the live chat off of our website, for it slowed down our website speed. Also, when clients send pictures back to us in the text message they turn out very very blurry I wish they would come back clear. I wish we were able to hold templates in the app to just add onto chats, for we will use the service to remind clients about appointments, or hearings, etc. It would be easier to be able to save templates.

Antwort von Broadly

Thank you so much for being a Broadly customer, Shawna! We appreciate your feedback and are happy your business has benefited from our inbox and review tools! & Thank you for your insight regarding web chat and picture quality, I'll be sure to relay this info to our development team. Keep up the great work!

Beantwortet am 1.11.2022
Kimberly
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

Great for business

Great! Has improved business flow.

Vorteile

Broadly is a fantastic software! It is user-friendly for all of my staff and doesn’t take more than 10 minutes to understand how use. My favorite feature is the sms chat feature. This helps us communicate and capture leads.

Nachteile

I don’t have anything bad to say about Broadly,

Stacey
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.3.2023

Pretty good program.

Like any other Work program:)

Vorteile

I like the live chat! It’s so easy to use.

Nachteile

Organization of messages/features. Could be more streamline,

Samantha
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.3.2023

Great Tool For Reviews

So far we have had a great experience! We had a minor issue with integration but Broadly was on top of getting a resolution and made sure to keep up with it till everything was fully resolved!

Vorteile

I love that it filters out positive and negative reviews from our consumers allowing us to hopefully make a turn around with any negative feedback we may get prior to being posted on a social platform.

Nachteile

Currently there are no features disliked

Noah
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

Broadly Review

10/10

Vorteile

Easy access and easy viewing. Customer service is always there.

Nachteile

Not too much. They make sure to call and follow up from time to time.

Catie
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.3.2023

Amazing review builder!

Vorteile

I love how easy it is to collect customer data and request reviews.

Nachteile

There's honestly nothing I don't like about Broadly.

Heather
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.3.2023

Broadly - Awesome Company

Easy & User friendly

Vorteile

The most things I like about Broadly is being able to send our review templates out to all of customers, and confirm appointments.

Nachteile

I don't really have anything negative to say, As Broadly has been accomplish my expectations as to what I was needing.

Karla
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 22.3.2023

Amazing

Great service and training

Vorteile

I love the payment request and most importantly I LOVE the reviews we are getting

Nachteile

None that I can think of. So far it has been good

Brian
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.3.2023

Great resource

5Star across the board

Vorteile

reporting to google and their commutation

Nachteile

don't have a least over all everything is great

Amanda
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

Satisfied

Vorteile

Broadly has been easy to use as an assistant manager to review online reviews. It is nice to get daily updates.

Nachteile

I have had zero problems with Broadly. I have no complaints.

Stephanie
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

User Friendly

It makes it easy to communicate with customers that are hard to get on the phone. Also they respond to feedback more then sending a email.

Vorteile

I like that I'm able to message and communicate with customers and they can communicate with me. Also love that we can request reviews to each customer when needed.

Nachteile

Haven't had any real big issues yet i will get back to you on that.

Angel
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 22.3.2023

Great application but needs some work

It 's an awesome communication tool with customer and some insurance adjusters

Vorteile

The communication with our customers is awesome.

Nachteile

It does not seem to refresh accordingly. I will get some messages through a notification window, but the broadly screen doesn't refresh to show I have a message pending.

Carmella
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.10.2022

Broadly Has Been A Real Asset To Our Business!

So far, our experience has been wonderful! Everyone is helpful and quick to respond to questions or issues. It's been a tremendous help to our company in getting new customers, as well as, building our reviews on Google. I highly recommend it to other business owners!

Vorteile

The product is easy to use! I love being able to respond to customers directly, book appointments, send review notifications and respond to reviews, which immediately post to our Google Business page. We get SO MANY reviews...and it's all because of Broadly!

Nachteile

Integration of the product was fairly easy with our business. [SENSITIVE CONTENT] was a HUGE help and support. The only glitch or issue we have is inviting other team members to Broadly so they can see their reviews or send links to their customers for reviews.

Antwort von Broadly

Thank you so much for being a Broadly customer, Carmella! We appreciate your feedback and are happy your business has benefited from our review tools! We're sorry to hear about the hiccup you're running into regarding inviting team members and would love to help resolve it with you! Please feel free to connect directly with your CSM or email us @ [email protected]. Keep up the great work!

Beantwortet am 1.11.2022
Joseph
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.11.2022

One of the best investments to date. Our reputation is better than ever online.

Vorteile

The best part about broadly is that it is easy-to-use and can be automated to solicit for reviews from new and existing customers that most likely would have never given a review even though they wanted to. It gives the nudge they need to help our business out and makes them feel like they are contributing to our success and to the community by voicing their opinions.

Nachteile

I have yet to find anything I dislike about the product.

Antwort von Broadly

Thank you so much for being a Broadly customer, Joseph! We appreciate your feedback and are happy your business has benefited from our tools! Keep up the great work!

Beantwortet am 9.11.2022
Emmanuel
Emmanuel
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.10.2023

Logiciel de Chat enligne

Vorteile

Très intéressant dans l'ensemble avec ses multiples fonctionnalités et facile à utiliser avec pour générer plus de vente. J'adore et je le recommande

Nachteile

C'est très efficace et très simple mais mon soucis est que c'est dans tout les pays

Estelle
Estelle
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 20.10.2023

Plateforme d’expérience client

Vorteile

En plus de ces meilleures qualités Broadly permet de gérer facilement les opérations commerciales. Le service client est confortable.

Nachteile

Honnêtement, je ne peux qu’apprécier ce logiciel mais la prise de main m’a été difficile au début.

Aileen
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

Could not run our business without it

Anytime we have had to contact Broadly support we have had only good experience.

Vorteile

Allowing clients to contact us outside of business hours, sending photos, and asking for reviews are features we use 24/7/365.

Nachteile

I wish the auto reply message could be customized with our info.

Leon
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

Review title

I signed up at SEMA and have been happy with it since

Vorteile

The review generation has been my favorite part. We get a lot more reviews.

Nachteile

Honestly it’s been really good for us. It might be nice to have a rep call and check in once in awhile to give feedback and also to go over updates or new products.

Aaron
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.3.2023

Fantastic service, I recommend tremendously!

Vorteile

I love that it I am able to interact with customers in real time at any time through out the day.

Nachteile

No, I think broadly does a very good job.

Kristen
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 31.3.2023

Broadly Customer Portal Interface Review

Overall, my experience with BROADLY has been good. It is easy to use, and it is a great platform to be able to SMS/text message & email customers all in once place.

Vorteile

I really like the SMS/text & email features on BROADLY. It is really simple to navigate the BROADLY portal, and the customers seem to enjoy being able to reply via text message; it is quick, and easy. I also like that BROADLY integrates with my Pest Control Scheduling/Billing software program.

Nachteile

I do not like that I am not able to send invoices or connect my payment processing up through BROADLY. I do see there is an option to send customers invoices.

Michael
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.3.2023

The power of the internet!

We opened a business that is not in a busy area. Broadly has boosted our exposure on line. Our clients come from all surrounding cities. Have had Broadly services since 2018. The current was established in 2022 and going strong. Broadly has been a great help in our growth.

Vorteile

Broadly helps my business grow daily. Number 1 priority is to keep customer service at the highest level. Our customers become our friends. We strive to accommodate our friends give them an experience like no other in the automotive repair industry. Broadly brings our business to customers looking for our services.

Nachteile

Not much to not like about the services they provide our business.

Clay
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.3.2023

Excellent product

Vorteile

I’ve used Broadly for about 3 years and find that it has been a great way to distinguish myself from other home inspectors. Broadly helped me set it up so that positive reviews are posted to my website automatically. When a potential client is shopping, the reviews have often been the deciding factor. I have also found it extremely helpful that Broadly will write a brief reponse to a review, thanking the reviewer. It is important to let a client know that you’ve read their review and appreciate it. While I should certainly do that myself, it helps that its done for me if I can’t get to it quickly enough.

Nachteile

As with everything, there was a learning curve faced with gaining familiarity with the dashboard. Over time, I've learned to use it and have no issue.

Jennifer
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.3.2023

Great company and Product

Vorteile

The onboarding and customer service experience is on point. The product itself has allowed for honest communication with out customers so we can look at both where we excel and need to improve!

Nachteile

I don't see any cons. With what we use the program for, we are extremely happy.

Christi
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.3.2023

Amazing Experience with Broadly

Overall, it's been fantastic. It's a service I gladly pay for and would never stop using.

Vorteile

Broadly has honestly been a game changer for our business. We have so many positive reviews that people can easily read because of Broadly. The way it seamlessly integrated with our software with critical, and also the fact that we can use it to message with our customers is just an added bonus that at first I didn't even realize would be so useful.

Nachteile

I really can't think of any. I guess if I had to say, the fact that I can't "pause" it in our winter months when we aren't operating, but really that's not a concern.

Scott
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.3.2023

Beginning to streamline communication with customers

Benefit of Broadley is ability to do invoicing and send for a review, as well as having the chat to send messages in real time.

Vorteile

Most positive use is the ease of entering in customer information and the non wait time to immediately turnaround and send messages to the same customer.

Nachteile

I have not used Broadley enough to determine the overall cons. I did not set the app up initially I am just a user.

Taylor
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 17.3.2023

User from Aveda

Overall its pretty good. Its nice to have a spot where we can see all the reviews in one place.

Vorteile

I personally really enjoy the SMS feature, so that the guests are easily available to respond without needing to go back , on the internet browser.

Nachteile

I think the response time could be a little better, Also fixing the bugs that occur when sending the automatic messages, some of them are sent waay later then they should be or not at all in some instances.

Joanna
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.3.2023

Love how we can see every ones move

Vorteile

Payment is easy, Finding customers information is the best from phone number to quotes and address(Easy to use)

Nachteile

the only thing it updates almost every day as well my guys use their phones and when that updates it's way different then the computer

James
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 3.4.2023

Great way to communicate with customers.

Great product.

Vorteile

Easy to use and you can immediately request a review from a customer if they tell you they've had a great experience. I like that all team members can view communications that other team members had with customers, so there is visibility across the board.

Nachteile

The app on the phone sometimes will not open up, and that's very frustrating.

Amanda
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.3.2023

Broadly

Vorteile

I like having the ability to text customers if they need assistance and for marketing

Nachteile

no mass text option is available

Eddy
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.3.2023

Great tool for review management, looking forward to upcoming features.

Good experience with the Broadly team.

Vorteile

Easy to use, great tool to manage online reviews.

Nachteile

I liked the previous Broadly functionality where after a customer was asked to leave a review it would come to Broadly first so that there was the ability to diffuse a customer complaint prior to posting.

Christina
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.3.2023

This was the best decision for our company.

Vorteile

The customer service , helpfulness, productivity

Nachteile

Nothing every thing runs smoothly nothing to complain about

Elvira
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2023

This is the second Pluming company that I work for and I will always recommend Broadly to...

They are very good on what they do and have people working for them that care that you are happy. The price for everything that they offer is amazing

Vorteile

The support team is great. Is very easy to use and affordable.

Nachteile

The only thing that I could say it was at the beginning it was hard to get connected so we can get started but after we got our Rep we are in contact every time we need her.

Jackieann
  • Branche: Animation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 3.4.2023

Broadly

Vorteile

All the useful information I get out of it.

Nachteile

I with there were more ways to pick and choose what customers get the survey.

Emily
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.3.2023

Customer Management

Vorteile

We find that it makes it easier to reach out to customers to answer questions & schedule appointments. Also, it has increased our Google reviews. It also makes it easier to collect payments from our customers.

Nachteile

I don't like the fact that we cannot prevent negative reviews anymore. Also, it would be nice if we could do partial credits to customers that pay on Broadly.

Kq
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.3.2023

very happy

great customer connection w/ on line Chat box. Great educational & management tool for front line employees.

Vorteile

We've used Broadly for several years and find it invaluable.

Nachteile

I really can't think of anything different I would want......

Alvin
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
2
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 22.3.2023

Game changer for todays business

Overall I love the program and what it does for us. The technical side needs to improve.

Vorteile

The ease of communicating with our customers. The way broadly is on our computers and phones keeps our small team linked with h each other and our customers. Helps make the simple things seamless

Nachteile

Technical issues and bugs. Inconsistency especially on the mobile app. Always requires updates and doesn’t always work properly. Very finicky and frustrating

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.3.2023

User friendly for our employees working on site or from home

Broadly is the first line of defense in connecting with our target audience and prospects as well as the launch point in the workflow of acquiring new business

Vorteile

I can manage and field every potential customer's inquiry on the numerous paths of communication available in one, organized and collective space

Nachteile

Does not interface with Angi's List (Home Advisor)

Skyler
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.4.2023

We love Broadly!

Vorteile

Broadly makes it easier for our company to gain new leads and keep a constant contact with them.

Nachteile

I wish Broadly had a way to filter out spam.

Amber
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
1
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
5

2
Bewertet am 22.3.2023

Product Changed

We will be switching to a platform that has access to more review options. More user friendly for the customer.

Vorteile

Hoenstly, I have most enjoyed our rep, [sensitive content hidden].

Nachteile

The product I was sold is no longer the product that is being used. It now only focuses on google. When we joined Broadly the reviews were supposed to toggle to whatever platform the customer used most often.Also, it's not possible to delete past employees from reports.

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