Über SabeeApp

SabeeApp ist eine cloudbasierte All-in-one-Hotelmanagementsoftware für moderne Hoteliers. Über dein Konto kannst du Verkäufe, Reservierungen, Preise, Verwaltungsaufgaben und mehr managen. Alle deine Daten werden 24/7 synchronisiert. Das Produkt bietet ein PMS (Property Management System), eine Buchungsmaschine, einen Channel-Manager, Tools für Gästeerlebnisse, Zahlungslösungen, Tools für die Gästekommunikation und lokalisierte Lösungen für Hoteliers in mehr als 70 Ländern. PMS – interaktiver Drag-and-drop-Kalender, mit dem du den gesamten Tag über Vorgänge verwalten kannst mit schnellem Check-in, Gastprofilen und -historie, Housekeeping, Gruppenbuchungen, geteilten Reservierungen, Rechnungsstellung und Berichten. Channel-Manager – synchronisiert Verfügbarkeit und Preise kanalübergreifend mit Echtzeit-Updates nach neuen Reservierungen, Stornierungen oder Änderungen. Veröffentliche deine Immobilie auf allen wichtigen Buchungsplattformen und lokalen nationalen Reisebüro-Websites. Buchungsmaschine – eine vollständig anpassbare Buchungsmaschine, die in Social-Media-Kanäle integriert, als Widget in Websites eingefügt und auf Smartphones und Tablets unterstützt werden kann. Mit der Online-Hotelbuchungssoftware von SabeeApp kannst du vom Erhalt direkter, provisionsfreier Reservierungen von deinen Gästen profitieren. Zahlungsgateway – bietet automatisierte Zahlungen für deine Immobilie. SabeePay-Zahlungen sind schnell, einfach und in SabeeApp PMS integriert. Verarbeite Kredit- und Debitkarten und integriere das Zahlungsgateway in die Buchungsmaschine. Wettbewerbsfähige Transaktionsgebühren und mehrere Währungen werden unterstützt. GuestAdvisor-Tools – Lösungen, die den Aufenthalt deiner Gäste besonders machen können. Virtuelle Concierge-Services – bietet deinen Gästen nützliche Informationen über dein Hotel und Aktivitäten in der Nähe. Mobile Schlüsselkarten – Gäste können ihre Zimmertüren ganz einfach mit ihren Smartphones öffnen. Kontaktloser Online-Check-in – gibt deinen Gästen die Möglichkeit, bequem von überall aus einzuchecken. Sofortiges Feedback – Feedback von deinen Gästen direkt nach ihrer Ankunft. Auf diese Weise kannst du schnell und einfach hilfreiches Feedback erhalten.
SabeeApp Software - 1
SabeeApp Software - 2
SabeeApp Software - 3
SabeeApp Software - 4
SabeeApp Software - 5
SabeeApp Video
SabeeApp Software - 1 - Vorschau
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SabeeApp Preis

SabeeApp bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von SabeeApp ist ab 89,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
89,00 €/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für SabeeApp

eviivo

4,1 (392 Bewertungen)
eviivo Suite™ ist eine herausragende, cloudbasierte Buchungs- und Immobilienverwaltungsplattform von robuster Bauweise...

Cloudbeds

4,4 (327 Bewertungen)
Cloudbeds ist eine cloudbasierte Hotelverwaltungslösung, die sich für kleine bis mittelgroße Hotels, Ferienwohnungen,...

Guesty

4,3 (300 Bewertungen)
Guesty ist mehr als nur eine Immobilienverwaltungssoftware. Die Lösung ist eine umfassende Plattform für den Gastgewerbe...

Little Hotelier

3,8 (163 Bewertungen)
Little Hotelier ist unsere marktführende All-in-one-Plattform für Ihr Gastgewerbe. Speziell konzepiert für zum Beispiel...

Beds24

4,8 (101 Bewertungen)
Beds24 ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Unternehmen die Prozesse zur Buchung und Abrechnung von Hotels, Gasthöfen,...

Hotelogix

4,4 (246 Bewertungen)
Hotelogix von HMS InfoTech ist eine cloudbasierte Hotelmanagementlösung für Unternehmen im Gastgewerbe. Die Lösung...

SiteMinder

4 (184 Bewertungen)
SiteMinder: Die Hotel-Commerce-Plattform, die Ihnen alles bietet, um ein erfolgreiches Gastgewerbe zu führen. Verkaufen,...

Hostaway

4,8 (1296 Bewertungen)
Hostaway ist eine cloudbasierte Lösung für die Vermietung von Ferienwohnungen, mit der Immobilienverwalter auf...

Holidu

4,7 (94 Bewertungen)
Holidu ist eine All-in-one-Lösung für dein Ferienhausgeschäft. Mit dem Channelmanager von Holidu benötigst du nur...

RMS Cloud

4,4 (418 Bewertungen)
RMS ist eine cloudbasierte Immobilienverwaltungslösung für Hotels, Motels, Wohnmobilparks, Campingplätze und andere...

WebRezPro

4,6 (206 Bewertungen)
WebRezPro ist eine cloudbasierte Immobilienverwaltungslösung, die speziell für das Gastgewerbe und die Hotelbranche...

i-Rent.net

5 (1 Bewertungen)
i-Rent.net organisiert die Dienstleistungen und die Kommunikation mit Eigentumsparteien und Gästen, plant den Reinigungs...

Nutzerbewertungen zu SabeeApp durchsuchen

72 von 72 Bewertungen
Sortieren nach:
Andrew
Andrew
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.1.2022

Super Fast Full Control

Very lucky to work with SabeeApp

Vorteile

The most important points for me using SabeeApp is how easy system and high connectivity

Nachteile

more features are required, for Pay Masters (pseudo rooms) , Online Payment Options, Two bookings can be shared at the same room / unit.

Chatchapat
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.12.2023

Amazing of all times!

I used some of the channel managers before I found Sabeeapp and by the time I knew what Sabeeapp could do I desired to take off the last channel manager immediately.

Vorteile

I have been using Sabeeapp for many years and everything looks really good! the system works smoothly and has nice UI tools, Easy to understand even if you haven't read the manual before. Also, the team of Sabeeapp team is strong and very helpful!

Nachteile

The mobile interface is the least functional and has too big an icon compared with the PC platform.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
2
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 26.7.2022

very confusing outlook

Vorteile

It was easy to learn using the application.

Nachteile

It was confusing to see the calendar, didn't offer an option to talk to guests through the channel manager, we had more work with it than with out it

Paul
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
2

5
Bewertet am 20.4.2022

Pauls Sabee experience

My overall experience with Sabee is excellent. Compared to the system that was being used before I took over Sabee has made my system much more efficient, it has helped me to avoid double bookings and it has saved me so many staff hours with its efficiency.

Vorteile

I love everything about it. It is very easy to use, works seamlessly with the channels and i dont think I have ever had a double booking since I started using it.

Nachteile

There is one thing that really annoys me. When you make a group booking online the system sends a group confirmation. However when I make a group booking manually I am unable to send a group confirmation. The solution is there and I am sure it can not be that hard to make this available . I have requested this a number of times and I have been fobbed off by customer service. I always learned that customer service was giving the customer what they want. Not in this case unfortunately.

Andang Ferry
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.1.2022

just one click you can do a lot

Sabee in our opinion is a software that has various features in it that make it easy for us to work whenever and wherever we are without the slightest difficulty because the operation is very easy and can be used on cell phones.

Vorteile

It's easy to understand and operate, what's more important is that the team at Sabee was very helpful when we had difficulties

Nachteile

In the invoice, the balance still appears even though the payment has been completed and we have to manually post it on the service menu and reduce the amount

Kerry Ann
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.1.2022

K Kaya SabeeApp Review

Direct bookings have increased phenomenally since using SabeeApp

Vorteile

The ease of use and the best support team I have come across in 20 years in the hotel industry

Nachteile

Guests should be able to manage their bookings online, without having to contact us. Rooms should be able to be "locked" to a specific booking.

Filipe
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

The best channel manager

great

Vorteile

I have a small guesthouse and after trying several channel manager I found that sabeeapp is the easiest to use.
My recommendation is to avoid comparation of features side by side. Many channel managers do the same as sabeapp (in a features list) but the implementation, easy to use, custumer support has no comparation with sabeeapp.

Nachteile

they lack some specific features for my country. Like certificate invoice system and direct automatic comunication of guest information with authorities.
Some Portuguese channel manager already do this but no way I would change just for this.

Ameen
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.12.2021

Cloud Hotel Management App

It is a good online application for PMS and booking engine, major OTA connections are available.

Vorteile

The UI great and ease of use. Minor adjustments are required.

Nachteile

Slow upgrade and development, minor adjustment of UI and ease of entry, user level management.

In Betracht gezogene Alternativen

Little Hotelier

Gründe für den Wechsel zu SabeeApp

Easy setup and beautiful UI, how ever it still requires more mobile friendly features to be done.
Nóra
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.4.2023

Opening my guest house business SabeeApp was best choice

Practically SabeeApp does everything for me! For my enterprise for guests for authorities

Vorteile

At the beginning I needed help that I received from the Support TeamSafe way to avoid cross bookingEasy to handle bookings and invoicing

Nachteile

Adding guest names you have to erase firstContent of the invoice is difficult to modify

Antwort von thePass

Thanks so much for leaving us a 5-star rating - It makes our hearts sing knowing that our software makes your day easier.

Beantwortet am 25.4.2023
Manolis
Manolis
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.11.2017

Great all in one system

Vorteile

A great cloud system for my hotel's reservations, with a lot of data analysis statistics and user friendly interface..

Nachteile

The API connection with other Internet booking engines. maybe they can add a chat service directly with the guest or built online check-in and Integrated automated payments

Antwort von thePass

Thank you Manolis! I have a feeling that our upcoming features will make you very very happy and your mentioned minuses of the system will be turned to pluses :)

Beantwortet am 22.11.2017
Talha
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.3.2023

For me the must important point is : if you have a probleme sabeeapp staff help you very fast

Vorteile

service for explaning and help from the staff of sabeeapp

Nachteile

more simple to use will be better and more colours

Antwort von thePass

Thank you, Talha, for your kind feedback and for leaving us a 5-star rating – it's much appreciated. We will share your colour feedback with the product team.

Beantwortet am 25.4.2023
Maciej
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.1.2022

Clean and efficient

Good

Vorteile

Clean design, good visual calendar. good channel manager.

Nachteile

Cannot export fully customizable reports of check-ins and check-outs of clients (Colombian immigration service). Cannot export financial data easily and with flexibility (including Booking channel used). Poor design of IBE. Complicated and not comprehensive reporting.

Dora
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.9.2022

sales manager view

Very experienced and fast customer service, good value for money.

Vorteile

Easy to work with, easy to find the functions, good visuality

Nachteile

some reports are missing, and there is no pick up chart for revenue management. Some guest advisor function are missing for automatic operation

Fidan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 11.1.2022

Best PMS in the market, with minor additions it is the best choice for small and medium...

Exceptional, I would not change it for any other.

Vorteile

Easy to use, intuitive, rich features and easy to train staff on. All you need in one place

Nachteile

Breakfast data and reporting, lack of customization for small markets, lacks GDS connectivity.

Cressida
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.10.2017

Easy to use, great customer support, SabeeApp has helped in growing our business.

SabeeApp has helped our business grow and I can now manage some aspects of the business from anywhere in the world because of the cloud based software.

Vorteile

I like that it is easy to use and easy to train employees in using it. I love that it is cloud based - even if I am out of the office I still have control of our reservations, if an employee is having trouble with a reservation I can go on my cloud, login and see the exact reservation they are talking about and help them overcome the issue from anywhere in the world.

SabeeApp has helped give me peace of mind as if I am away on business or holidays I can still see what is going on in my business as it is cloud based software.

I like that guests can have the choice of many different forms of payment ex. card, pay-pal, bank transfer and cash.

The Price Wizard is great and very easy to use, with a few clicks I can put our prices higher or lower depending on demand and easily create strategic prices.

I like that we can make special offers for the IBE although the link/text for the special offers could be larger as it is quite small text on the IBE and some people may not realise it is a link that takes them to our special offers page.

The reports are very helpful and the variety of reports are great - sales by month, week, year etc. and demographics of who are market are.

I love the channel manager with SabeeApp as it connects to our other online channels and syncs straight away! We are connected with Booking.com and Airbnb and we may now look into connecting with more because of how easy it is with SabeeApp.

Nachteile

I do not like that there is no spell check for example, if a typo occurs, the misspelled word is not recognized and not underlined red - I always have to check for any spelling errors which can be time consuming as the text is also very small.

I cannot seem to connect with my TripAdvisor review express, however this could be a fault on TripAdvisor's side.

The link/text for the special offers could be larger as it is quite small text on the IBE and some people may not realise it is a link that takes them to our special offers page.

Antwort von thePass

Very glad to see that SabeeApp can help in your every day life! That's what we are trying to achieve :)

Beantwortet am 6.11.2017
Ricardo
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 21.11.2021

I really like the way it works

i love it, and i want it to improve even more,

Vorteile

online, easy, pretty fast (nor awesome but very good) is not that expensive, and nor very hard to use, some of my employees says is the easiest the have use compared with others

Nachteile

the lack of some kind of offline data for remote and/or limited confection as in my case can be troublesome some times

In Betracht gezogene Alternativen

Cloudbeds und Guesty

Gründe für den Wechsel zu SabeeApp

easiness and cost
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 18.11.2021

Manager

Great support team and friendly user

Vorteile

Dashboard, Yearly performance comparison report

Nachteile

Distribution, PMS and Prices. Difficult to find out sometimes.

Caroline
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 11.1.2022

General Manager

Its been really good

Vorteile

The layout is easy to understand and to training new people; overall is quickly to find any mistake made and sort it out.
All clear to see all tools that sabeeapp can offer.

Nachteile

Need to create a fake reservation to post any extra upsells.

Fanni
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.1.2022

Easy operation, fast communication with customer service, development

Product and customer service is great, extremely helpful and trained.

Vorteile

Calendar view makes it easy to manage my bookings.
Price management, I can change for a period but even for a whole year.
Cloud based, so I can watch it anywhere and anytime something happens.
Modifications/improvementsd for users.
Aids available in my own language (Hungarian).

Nachteile

More features are unnecessary for me (for example: I don't bill with this system).
Interface is difficult for iPhone.
It takes time to figure out the new view after improvements.

Kris
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.1.2022

Very responsive client service - easy to use - cloud based with unlimited accounts

Overall, we have been very satisfied with SabeeApp. The value for money is great, customer service is very responsive and answering all our questions without delay. The channel manager works very well.
We tried 2 other PMS that did not suit our needs, we highly recommend SabeeApp.

Vorteile

- Clear calendar
- easy to move bookings
- a lot of flexibility to suits different types of hotels
- possibility to export datas
- easy to use for all our staff, even on mobile phone.

Nachteile

- The pre-payment invoicing system is not flexible and the invoice layout is not great / text size is tiny and difficult to read.
- The cutting tool to split bookings (when guests change room / upgrade) can be improved.
- Connections problems when using VPN.

Jordan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.1.2022

Top favorite software

We used SabeeApp for managing a Hotel, 2 Hostels and several vacation rentals for around 5 years now, it has been always giving an upgrade of easing the job. Reports are very useful in all what a hotel manager, sales and marketing manager need.
Deserves a 5 stars rating for everything

Vorteile

-User friendly interface, easy to set up and train colleagues.
- Comprehensive wide range of reports
- Good connectivity
- Excellent customer support

Nachteile

As an old SabeeApp user, housekeeping data needed a lot of improvements, SabeeApp team are doing great job so far, but still needs some little improvements

Aydin
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

Life is Easier with Sabee App at Diplomat

Good.

Vorteile

Easy to use. Anyone can adapt to it in days.

Nachteile

The integration between Bizim Hesap and Bulut Adisyon do not work as good as Sabee App. Communication is not good enough to run a successful business. It requires too much manual work.

Pathon
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 11.1.2022

Happy for the Sabee product but have many room be able to development

Vorteile

1.Easy to use to our staffs.
2.Decrease the time to manage many booking from OTA.
3.Increase overall of productivity to the front office.
4.Increase the efficiency to sell the room to customers.

Nachteile

1.The patterns and detail to create the documents such as receipt, invoice Etc. not following the regulation of Thai taxes department that effect to can not use this function.
2.Application of housekeeping not stable and difficult to use. (In term of housekeeping opinion)
3. Have not the mobile application as ios and android.

Hugo
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.11.2021

Esy of use also on your mobil

Easy to use, mobil friendly, clean interface, fantastic and friendly support, i would recommend it with easy to somebody else...

Vorteile

Years ago after changing our pms i tested a lot of pms, but SabeeApp was the only one with full functionality on a mobil device. Also the user friendly use and the customized setup for our staff is a big pro.

Nachteile

Would like some more implentations with other software, but they are working on that

Elie
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

Wonderful Software!

Great experience, highly recommended.

Vorteile

- Ease of use for daily operators
- Functionalities
- Channel Management
- Reservations Management
- Reporting Tools

Nachteile

No Owner login and dashboard
No Integrated Accounting Software

Ramunas
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

Perfect cloud hotel management software

All in one software we like it very much!

Vorteile

Chanel management, price management, issuing invoices, messaging, calendar view and etc.

Nachteile

Credit card charging feature is too expensive.

Imrr
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 18.11.2021

the best customer support

outstanding reliability and best customer service

Vorteile

it is a very reliable software, I use 3 features most: pricing, channel management and reporting

Nachteile

I miss the mobile application. I use the mobile optimized desktop version instead, but this is not the ideal solution.

Kosmas
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

Great overall experience, user-friendly

good overall experience, user-friendly

Vorteile

how user friendly it is, and the support of course, always at your disposal.

Nachteile

First thing coming in mind is the connection with google hotel Ads, it only shows only one available apartment/room to the guests, the cheapest option, in order to see the rest of options you ll have to change the filters after clicking on the ad. Something that could be confusing to guests sometimes and frustrating. One more thing regarding the google hotel ads is that it's always being ranked on the bottom of the list.

Vanna
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

Excellent

Vorteile

Easy to use, very intuitive, performing.

Nachteile

Like to have an App for mobile phone or an italian version

Zsuzsanna
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

Correct services, continuous development

Vorteile

Easy to overview, updates and improvements are always ongoing, cloud based program so there is no installation fee.

Nachteile

I got a discount during the first wave of covid, but not during the next wave, while it was very difficult for me to manage the monthly fee because my turnover dropped significantly.

Simon
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.1.2022

10 Years with Sabee App

No problems with double booking ,fantastic

Vorteile

Although other packages claim to be “free” they are not.
The customer service back up from Sabee app is the best from ANY company I have dealt with in 50 years in business.

Nachteile

Getting to rate changes is not intuitive.
It would be useful to be able to customise opening page…ie I always want to see calendar first.

Ece
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

Best User Friendly Cloud Based PMS & Channel Manager

Vorteile

Very user friendly and responsive, I highly recommend.

Nachteile

I did not face any problem because it is very useful

Enikő
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

Idea Chanel Manager

I am satisfied at all.

Vorteile

Hungarian language, helpful staff, easy functions for business, direct booking site.

Nachteile

Not available to show with a short link the booked nights in the calendar.

Attila
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

turism

I am happy to use it. S.APP try to do its best to work well.

Vorteile

WORKS 24/24, helpful and follow all changes, i have got many help from the office

Nachteile

SOMETIMES difficult to use the new things.

Elisabeth
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

SabeeApp is unbeatable

Vorteile

Quickly reacts to a changing market - very competent and reachable costumer service - good pricing - invoicing of clients

Nachteile

nothing negative to report - everything is ok with this software

Zsolt
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 18.11.2021

Great all-round Hotel management software

Vorteile

Easy to use and comply with all local regulations in Hungary. Cloud based, so I can access it from anywhere.

Nachteile

Lack of connected third-party softwares (ie. RMS)

Fatma Zeynep
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.1.2022

User Friendly Best Tool Ever!

It is working very effectively with all the channels that we are working with. We have our hands on on our pricing and our availability momentarily.

Vorteile

It is so easy to use. Does not require much of a training for my staff to be able to use it. Iyit makes our life much more easier.

Nachteile

There is nothing that I do not like about SabeeApp.

Zoltan
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 30.11.2021

Good value

Made our everyday life much easyer

Vorteile

Many usefull features, even the Hungarian "speciality", the NTAK integrated.

Nachteile

The internet booking engine could be better

Steven
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2017

A great system, works very well, easy to use, good features, flexible & with excellent support

Excellent hotel reservations management & pricing productivity.

Vorteile

The basic functions we need to do to run the hotel are simple, easy, intuitive and executed with minimal clicks. Excellent to have the channel manager function so completely integrated into the system, it works very well and gives us good control. The system is fairly priced and the support is excellent both on a day to day level and also in terms of Sabee continuing to develop and refine the product. There's a healthy stream of new developments, innovations and improvements.

Nachteile

Very few cons, if any at all. There are a few minor tweaks to the core system that could be made to further improve it's functionality and flexibility, but we have confidence that Sabee with get round to addressing these in time.

Antwort von thePass

Glad to see that you enjoy using SabeeApp! Development will continue and those few "tweaks" will be improved!

Beantwortet am 20.11.2017
Bence
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 18.11.2021

The happier life after using Sabeeapp

We like this software with all of the pros and the cons. This helped out in the past and we hope it will doesn't change in the future. I can highly recommend it to every hotels like us.

Vorteile

We started to use this because of a law disegned by the tourist office and after we started to use it we found out that the daily works are easier and less complicated. Now we save minimum 30 minutes per day with the check-in process, the plans for the pricess for the seasons and so on...

Nachteile

They had an automatic fill out section in the guests details and they cancelled this feature previously.

Andrea
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.11.2017

Flexible, user friendly system with helpful support :)

Vorteile

It's really easy to understand and use even for a new user. Price wizard is super but my favourite part is the Reports. You can check several financial and sales reports and daily or even yearly performance with comparison.
The team is really nice, they always have some great new ideas, features :)

Nachteile

The housekeeping dots in the calendar view are not so logical for me (for example after check in they shouldn't be in inspected status any more).
I'm not sure if it's possible but a standardized format for phone numbers would be great :)

Antwort von thePass

Thank you for your review! Happy to see that you are satisfied with the work of our team.
Some changes will happen soon regarding housekeeping so maybe you will find it more user friendly :)

Beantwortet am 27.11.2017
Kostas
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

All in one software.

Vorteile

Sabee is very easy to use and has everything you might need to manage a small hotel.

Nachteile

It needs new channels to connect. But is not up to sabee only.

Mayra
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

good software

goog product

Vorteile

always on the web, online always work, and good price for the service

Nachteile

to set the price is complicated compare to others like airbnb or some others, i would like be simple to set price rates

Claudie
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 23.3.2018

Sabee App is a great help and it is addictive.

Vorteile

The many functionalities, although I do not use many of them. The fact that you can easily see the facts and figures regarding your bookings. The fact that most of the time support is fast and accurate (very important for me)

Nachteile

The functionality in iPad and iPhone is not good when you want to type in for example letters. The cursor is in the wrong spot and you cannot see where and what you type. I would prefer (also) a scrolling year overview. I would like to be able to split ' services costs' for the different houses and not that service costs is the same for everywhere.

Antwort von thePass

Dear Claudie,

we're very grateful for your review!
We will work hard to improve system usability on small screens. Possibility to create service based on the room type is already in our close future development plan, so hopefully we can make you happy very soon :)

Beantwortet am 27.3.2018
Mohamed
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2021

Good app for bed and breakfast

Good experience so far,

Vorteile

The best thing is the good integration with booking.com

Easy and not complicated to use

Perfect customer service

Reasonable price

Nachteile

Connection to Expedia and agoda need more improvement

Payment process is missing

Saulius
Saulius
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.9.2018

Review

Cool

Vorteile

Easy access via any device, Perfect for small hotel, It has own booking engine.

Nachteile

It doesn't connect to any POS device which is sad.

Antwort von thePass

Thank you for the review!
Integration with POS is definitely in our plans!

Beantwortet am 1.10.2018
Boglarka
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.11.2021

Great software

It is a very easy-to-use and useful software that helps making work easier.

Vorteile

Easy to use and set up everything you need.

Nachteile

You can't set up different automatic e-mails to different rooms, only to different room types. It is okay in a hotel, but not when you are managing apartments. It is something they should develop.

Denis
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 18.11.2021

Easy-to-use affordable but intuitive software

Great customer service, good product and affodable pricing. Combined it was the perfect choice for our company.

Vorteile

Flexibility when it comes to pricing. I used it for a campsite, which doesn’t operate year round, and they had the option to reduce the fees for periods of no activity.

Nachteile

Some integrations and payment options are not avialable in their online payment yet.

Rengin
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.1.2022

Sabee Review of Kaucuk

It feels like I using tailored made system for Kauçuk Hotel. I have had experiences with 2 different channel managers previously none of them could provide what Sabee can.

Vorteile

User friendly and communication with sabee employees.

Nachteile

AS far as I remember lacking personal support could be the main issue.

Tamas
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.11.2021

Important and indispensable asset

Great!

Vorteile

Sabeeapp has become an important asset in our daily management tasks, once it was setup, with minimal fine tunings, it helps us a lotto reduce adminsitrative burdens. We like its easy to use intraface, straihtforward structure, and plenty of useful additions, solutions.

Nachteile

Multi company inviocing option would be needed for us, but so far this posibility has not been developed in the software.

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