Über BeInContact

BeInContact is an intuitive cloud contact center omnichannel platform. Many features are included out-of-the-box such as ACD, IVR, AI, call recording, predictive dialer, and complete reports. Users can add ready-made integrations with the major CRM & apps instantly. Alternatively, through the API and web services, it is possible to integrate any solution you have already in use or have developed over the years. BeInContact is already integrated with the main market-leading CRM: Salesforce, Oracle Service Cloud, Microsoft Dynamics, Zendesk, ServiceNow. Additionally, BeInContact supports all traditional and new contact channels: voice, email, SMS, webchat, video chat, and social messaging including WhatsApp Business, Facebook Messenger, and more.
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BeInContact Preis

BeInContact bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von BeInContact ist ab 38,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
38,00 €/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für BeInContact

LiveOps provides a cloud contact center solution with multi-channel routing, real-time reporting and interaction...

Cisco AnyConnect

Cisco AnyConnect is a cloud-based software, which helps businesses offer remote employees secure VPN access to an...
Twilio ist eine CPaaS-Lösung (Cloud Communication Platform as a Service), die es Unternehmen ermöglicht, Kunden über...

Genesys Cloud CX

Genesys Cloud CX™ cloud contact center software transforms your customer experience. It connects data across teams,...
LiveAgent ist eine Online-Live-Chat-Plattform für E-Commerce-Unternehmen auf kleiner und mittlerer Ebene. Die Plattform...

Call Center Studio

AloTech ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, die Funktionen wie Sprachaufzeichnung, Sprachanalyse, prädiktiven...

BeInContact Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,3
5 von 14 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Demuni Abhishek
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 20.12.2021

Flexible and easily customizable

As mentioned previously the contact center integration has drastically improved the way of working with our prospects and students.

Vorteile

The contact center is a flexibile and powerful tool, this was highly noted during the integration with salesforce sales-cloud and eventual customizations.

Nachteile

Reporting doesn’t guarantee enough flexibility

In Betracht gezogene Alternativen

Cisco AnyConnect und Twilio
Paolo
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 6.12.2021

Un piacere lavorare con voi

L'esperienza al momento è molto positiva, partendo dalla buona intesa instaurata con i miei referenti di progetto.

Vorteile

L'agent desktop è molto intuitivo e di facile utilizzo. É un sistema molto flessibile che consente l'adattabilità alle necessità di contesti lavorativi ed organizzativi completamente differenti fra loro.
É possibile ampliare il modulo di partenza con tante ulteriori funzionalità in modo da poter utilizzare un unico strumento che raccoglie vari canali comunicativi.

Nachteile

Al momento nulla di particolare da segnalare

Cristina
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 13.12.2021

Becloud es intuitivo y facil de manejar pero necesita desarrollarse un poco más.

Vorteile

Es fácil de usar y muy intuitivo, lo usamos a diario. Es util para reconocer el cliente que llama y tener un trato mas personalizado con el cliente.

Nachteile

Frecuentemente tenemos problemas de conexión y el sistema se queda colgado, en mi opinion el programa necesita algo mas de desarrollo para que funcione correctamente.

Alessio
  • Branche: Industrieautomation
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.12.2021

Un salto generazionale

L'esperienza nel suo complesso è stata ottima ed ha permesso di completare una fase di rafforzamento dell'assistenza clienti. Internamente all'azienda solo dopo ne è stato compreso il reale potenziale, a distanza di 3 anni grazie alle funzioni follow the sun ed altri addon il reparto sta ancora crescendo senza dover rimettere mano agli strumenti.

Vorteile

I Vantaggi di BeCloud sono molteplici: versatilità, tempi d'installazione, subentro al vecchio sistema. Anche successivamente alla messa in opera si sono rese necessarie alcune modifiche per le quali non hanno richiesto interruzioni di servizio.

Nachteile

Volendo trovare il pelo nell'uovo il SW potrebbe essere migliorabile dal punto di vista dell'interfaccia non sufficientemente flessibile rispetto alle potenzialità del prodotto.

Stefano
  • Branche: Professionelles Training & Coaching
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.12.2021

An intuitive and reliable Contact Center solution

The overall experience is positive, the tool has been a great ally in the process of improving customer service and prospects management.

Vorteile

The interface is very intuitive and user-friendly. Setup and integration with CRM were easy and fast, with the whole BeCloud team always proactive and ready to find a solution to most of our business needs and requests.
The platform turned out to be stable, flexible and with a low need for maintenance.

Nachteile

The reporting (including extensive and good detailed data), has a certain level of rigidity in both creating/customizing reports and adopting new metrics.
I know that with the last version of the software (not tried yet) the reporting has been generally improved.

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