TicketingHub

4,9
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Zum Anbieter

Über TicketingHub

TicketingHub ist eine Online-Ticketing-Plattform, die Unternehmen im Bereich Unterhaltung, Reise und Tourismus sowie Transport dabei unterstützt, beliebige Veranstaltungsorte zu verwalten, von einer kleinen Comedy-Show bis hin zum London Eye. Mit der Plattform können Unternehmen über die API, eingebettete Widgets, einen gehosteten Bezahlvorgang und eine iPhone-App Tickets unter ihrer eigenen Marke verkaufen.
TicketingHub Software - 1
TicketingHub Software - 2
TicketingHub Video
TicketingHub Software - 1 - Vorschau
TicketingHub Software - 2 - Vorschau

TicketingHub Preis

TicketingHub bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt Preisinformationen anzeigen
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für TicketingHub

TicketingHub Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0
Funktionalität
4,9
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
5,0
5 von 35 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Rob
  • Branche: Wein und Spirituosen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.6.2019

Simplify and streamline ticketing from front and back

We abolished paper records, paper vouchers and fuel miles from having to deliver hard copy vouchers. We also passed on the savings from postage and printing costs. rep and his team worked tirelessly to get the system implemented on our website. Time was spent with me and other staff, screen sharing and working through script and code to get everything working. Transferring existing bookings and vouchers over from our old system. Training and explanation were available at every turn and the service feels very personal.

Vorteile

The customisation is unparalleled and very easy to learn.

Nachteile

The software has increased our ticket and voucher sales, so it's given our tour guides extra work.

Daniel
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2019

Great, flexible with great support from the team!

I run a free walking tours, and they help me getting booking online, through our website.

Vorteile

The system is very flexible, and the team helped me with some customization so it fits exactly my need. Great help of the team. I'm super happy with them.

Nachteile

Ease of use.... can be easier :) Terms that are not common in the ticketing/booking world. But once you get use to it...it's ok.

and I know they are working all the time to make it even more simple.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 6.12.2018

Client Service at your door! Great system

Vorteile

This is another platform I trialled when trying to sell my event tickets. This was so simple to use and they even give you free demos. I find their customer service skills outstanding as they walk you through everything. I can check my traffic but also repeat customers which helps me build my brand.

Nachteile

I dont think i can fault it as I havent come across any problems as such. Everything is open and visible so you know what you are getting.

Andreas
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.6.2022

Best ticketing system that exists on planet earth.

Vorteile

Everything about it rocks. From the developers who are always there to help you with any query, to the easy accessibility of the system and set up.

Nachteile

There was nothing I didn't like about this software.

Chris
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.3.2022

The Most Underrated Booking System 4 Day Tour Operators

Exceptional, customer service is the better than you would expect, from getting started and setup fast to general random questions about functionality at 9pm on a Saturday night the team reply fast. The system is growing also in the right places with a growing api base for connecting to major OTA's. I also know a POS ticketing system is in development, we also can now track affiliate sales with ease and commissions with this system.

Vorteile

Great booking widget, fast checkout - it also does not kill your page load speed in comparison to other booking widgets while loading . Flexible pricing, depending on your booking volumes they seem flexible.
No more overbooking we can keep a track of all sales from many channels with ease and affiliate sales.

Nachteile

No negatives to report as of yet, this is rare for me as I am a real stickler.

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