Über SalesRabbit

SalesRabbit ist eine cloudbasierte Verkaufsförderungssoftware und ein CRM-System, das Teams bei der Verwaltung von Verkäufen im Außendienst unterstützen soll.

Die Software und die mobile App enthalten eine Reihe von Funktionen für jede Ebene der Verkaufsorganisationen. Zu den managementgesteuerten Funktionen gehören die Datenerfassung und die Berichterstattung sowie die Zuordnung der Gebietsverwaltung. Die Verkaufenden können den Lead-Fortschritt im Außendienst verfolgen und digitale Verkaufspräsentationstools in Verkaufsgesprächen nutzen.

SalesRabbit ermöglicht es den Teams außerdem, individuelle Verträge zu erstellen, Kunden über die mobile App zu genehmigen und Kundensignaturen zu sammeln. Die Integrationen mit dem Kernprodukt beinhalten DataGrid, eine Funktion, die Informationen von Eigenheimbesitzenden liefert, die automatisch in die Karten in der App eingeblendet werden. Das Modul SalesRabbit Learn ist ein Online-Schulungssystem mit von Branchenprofis erstellten Inhalten und einem Berichterstattungssystem, das den Fortschritt der Mitarbeitenden verfolgt.

Das System ist sowohl auf Windows- und iOS-Geräten als auch auf mobilen Geräten (iOS und Android) zugänglich.

SalesRabbit Software - 1
SalesRabbit Software - 2
SalesRabbit Software - 3
SalesRabbit Software - 1 - Vorschau
SalesRabbit Software - 2 - Vorschau
SalesRabbit Software - 3 - Vorschau

SalesRabbit Preis

SalesRabbit bietet eine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von SalesRabbit ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
25,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für SalesRabbit

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Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...
Bitrix24 ist ein Online-Arbeitsplatz für Unternehmen und Organisationen aller Art und Größe. Die Plattform beinhaltet...
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SalesRabbit Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionalität
4,2
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,1
5 von 189 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 24.11.2018

Sales Rabbit

It is great and constantly becoming better.

Vorteile

This software was clean and neat and easily filterable. It kept good door-to-door sales records and made for good area management. Managers are able to assign area to sales reps and monitor their activities in real time. The app is real easy and self explanatory. It very useful to keep data in all service areas to know of good leads for future reference.

Nachteile

There were some occasional glitches with but customer support was good and getting back with you and helping to fix problems.

dawn
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 16.10.2019

Feed The Rabbit

I love it! I was thrilled when I started with my company and they told me there was an app that kept all my doors organized. I didn't have to depend on my memory or try to remember to write it all down.

Vorteile

It keeps track of each and every customer I book. It tells me my homeowners info before I ever get to their door. This helps me to market my homeowner correctly. It also saves me time when canvassing door to door by keeping track of where I have been and what the result was so I don't waste time knocking doors of renters or people that don't need my services. It also allows all of us to compete against each other to see how many appt's we can put into the rabbit. Thus we feed the rabbit leads.

Nachteile

It doesn't function well with android sometimes which slows me down. We have to reboot our phones or uninstall it every now and then for it to work properly.

Paula
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 9.6.2022

Application is great, service and support need work.

Initial meetings and project work were well executed. Post-project transition to daily support has been a challenge. In Field Sales, timing is everything, waiting 2-3 days or even weeks to hear back about an issue results in lost sales every day.

Vorteile

Sales Rabbit was an upgrade from an old application that had more lead management and geo-locating features.

Nachteile

Not as customizable for integrations. We intended to eliminate some manual steps in our process with this application but have yet to realize that full functionality.

Jacob
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 30.10.2018

The bouncy rabbit

I loved the pins, it saved me wasted time knocking on doors that was useful in facilitating more sales. I cant say there is anything better out there.

Vorteile

I really like the pin feature that allows me to drop unique color pins on homes that allow me to better know which homes have been contacted and which homes have not been. This is a great resource for follow up visits. it requires a team to still makes solid notes and make sure they are working hand it hand. I also enjoyed the maps functionality.

Nachteile

I did not love the communication aspect of the app, real time communication is key for me with sales. While I loved the pins and map, I did not love how sometimes it seemed to lag when I was going to a new area, it felt like it was buffering and would load all the pins in one area, it may have been more of an internet issue, but overall I thought there was a lot of good that outweighs the bad. This software works great hand in hand with other sales tools.

Justin
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 21.4.2020

Great if you haven't experienced anything else yet!

Just fine - but once i changed to another platform, i have never had the desire to switch back.

Vorteile

This software was amongst the first that i used for Door to door independent contractor work. It worked well for what it needed to, the ability to upload images to leads was strong, note taking, and specific lead notes was great too.

Nachteile

The worst part about this software is the battery that is required to run it... you need a portable charger or two to stay alive. Other similar apps in the market seem to provide similar services for less battery usage.

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