noCRM.io
Über noCRM.io
noCRM.io Preis
noCRM.io bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von noCRM.io ist ab 22,00 €/Monat verfügbar.
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- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Cleveres CRM mit Fokus auf die wichtigsten Funktionen
Vorteile
- einfache und übersichtliche Verwaltung aller Prospects / Leads und Kunden
- gute Usability
- einfacher Import neuer Listen
- umfangreiche Statistiken
Nachteile
- um das CRM für uns noch wertvoller zu machen wäre ein anpassbarer CSV-Export, sowie eine Suche innerhalb der Kundenordner klasse, wir hoffen, dass diese Funktionen mit kommenden Updates noch geliefert werden
Warum noCRM.io gewählt wurde
- cloudbasiertes CRM mit Fokus auf die wichtigsten Funktionen zur Lead-VerwaltungZuvor genutzte Software
Act!Gründe für den Wechsel zu noCRM.io
- relativ günstig je User-Lizenz - klasse Usability, welche auch älteren Usern den Umstieg erleichtert - übersichtlich und auf die wichtigsten Funktionen für unseren Einsatzzweck begrenzt - sehr guter und zügiger Support- Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Easy Peasy
Vorteile
Ein super einfaches und äußerst intuitives Tool! Das Mitarbeiter-Onboarding verläuft dank dieser Plattform stets reibungslos.
Zudem ist der Support einfach Weltklasse!
Nachteile
Leider kann man über das Tool selber keine Angebote erstellen!
- Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Das Wesentliche ohne viel Schnick-Schnack
Mir gefällt die Einfachheit des Systems. Mit wenigen Klicks kommt man wohin man navigieren möchte, ohne in die Tiefen des Systems eindringen zu müssen. Flache Lernkurve, einfach zu verstehen, auch für Mitarbeiter, die keine Affinität zur IT haben.
Vorteile
Einfacher Aufbau, Gutes Lead-Management mit sinnvoller Unterteilung in Prospects und Leads.
Nachteile
Leichter verbesserungsbedarf bei E-Mail Kommunikation (Ablage von Dateien, etc.) und eine strukturiertere Ablage von Dateien zu einem Kunden wäre super, zum Beispiel in Ordner.
Gründe für den Wechsel zu noCRM.io
Da es am ehesten unsere Prozesse abbildet und sehr übersichtlich gestaltet ist.- Branche: Informationsdienst
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Sehr gutes und einfaches CRM für einen einfaches Sales Prozess
noCRM.io ist ein äußerst benutzerfreundliches und flexibles Tool, das ideal für Startups und Unternehmen mit dynamischen Vertriebsprozessen ist. Es erlaubt uns, schnell und effizient auf Veränderungen zu reagieren, ohne uns in starre Prozesse zu zwängen. Die Bereitstellung von hilfreichen Tools und Anleitungen, insbesondere für diejenigen, die nicht ihre gesamte Karriere im Vertrieb verbracht haben, ist ein weiteres Highlight. Insgesamt bietet noCRM.io eine hervorragende Balance zwischen Einfachheit und Funktionalität, was es zu einem wertvollen Werkzeug für unser Unternehmen macht.
Vorteile
Die Flexibilität und Benutzerfreundlichkeit von noCRM.io sind beeindruckend. Es unterstützt unser Startup hervorragend durch Anpassungsfähigkeit an sich ständig ändernde Verkaufsprozesse, ohne dabei an Übersichtlichkeit zu verlieren. Besonders schätze ich die Vielfalt an nützlichen Tools, die ohne aufdringlich zu wirken, den Vertriebsprozess effizient und effektiv gestalten.
Nachteile
Obwohl noCRM.io für unsere aktuellen Bedürfnisse nahezu perfekt ist, könnte ich mir vorstellen, dass es bei sehr komplexen CRM-Prozessen an seine Grenzen stößt. Insbesondere wenn Funktionen wie Angebotserstellung und umfassende ERP-Integration erforderlich sind, könnte noCRM.io möglicherweise nicht ausreichend sein. Für unsere Zwecke ist dies jedoch kein Nachteil, da wir solche Komplexitäten bewusst vermeiden wollten.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Benutzerfreundliche Handhabung
Ich nutze das NoCRM, um meine neuen Leads zu verarbeiten, die ich über Social Media Plattformen durch Werbeanzeigen generiere
Vorteile
Es ist sehr einfach und benutzerfreundlich strukturiert und man kommt sehr schnell mit der Nutzung zurecht
Nachteile
Ich habe bisher noch keine feststellen können
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Super empfehlenswert
Bis jetzt einwandfrei und sehr einfach zu bedienen
Vorteile
Es ist effizient und einfach zu bedienen
Nachteile
Es gibt nichts was mir nicht gefällt. bin sehr zufrieden
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gibt keine bessere CRM Lösung für kleine Teams.
Einfach, unkompliziert und logisch. Echt super!
Vorteile
Super einfache Steuerung, gerade für die Teamarbeit
Nachteile
Bisher noch nichts entdeckt. Eventuell die Möglichkeit, verschiedene Postfächer zu hinterlegen.
- Branche: Druck
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Onlinemarketing einfach mit noCRM
ich nutze noCRM für Onlinemarketing-Aktionen und erhalte übersichtliche
Informationen zu den Ergebnissen
Vorteile
das Programm noCRM lässt sich einfach mit anderen Tools verbinden.
Mit LinkedIn in Kombination behält man sehr gut die Übersicht über den Status seiner Leads und der Tagesaufgaben
Nachteile
wie mit allen Programmen muss man sich am Anfang erst zurecht finden :)
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Beste Lead-Software
Vorteile
Das Gesamtpaket und die Vereinfachung aller Prozesse, was die Lead-Bearbeitung und -Pflege angeht
Nachteile
Hier gibt es für mich nichts, was ich auszusetzen hätte :)
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Eines der besten CRM's da draußen
Richtig gutes CRM, kann ich nur empfehlen
Vorteile
Gerade für kleinere Sales Teams die den Fokus auf Umsatz legen statt auf Bürokratie ist NoCRM perfekt.
Nachteile
Eigentlich bin ich mit allen Funktionen sehr zufrieden bis jetzt.
- Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Ganz im agilen Sinne: einfach, funktional ab sofort, mit Einarbeitung umso besser
Das Team nutzt endlich ein angenehm bedienbares, am Smartphone nutzbares und intuitives CRM. Es fällt uns leichter endlich alles gut zu dokumentieren. Alle haben Zugriff auf individuelle Leadvorgänge für den Fall dass jemand krank wird. Wir können endlich eine gute Auswertung von MA-Performance / Enagagement und auch Leadzeiten und Vertriebsmuster vornehmen.
Vorteile
einfache Oberfläche, viele Darstellungsmöglichkeiten, gute Suche, Sortierung & Filter. logischer Menüaufbau - leichtes Navigieren mit möglicher Tiefe
Nachteile
Ich würde mir wünschen, dass die Filterfunktion auch die Wahrscheinlichkeit als Kriterium berücksichtigt, die Mailzurdnung etwas leichter und besser funktioniert, das Pflichfeld ggfs. aus dem Netz befüllt wird, ein Ordner in den Lead angelegt werden kann für die hochgeladenen Dokumente
- Branche: Rechtsberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Die beste Software für Lead Generierung
Schnellere Bearbeitung
Vorteile
Schnell, leicht und übersichtlich sowie ein schneller Support
Nachteile
In Moment keine Nachteile zu erkennen, da wir das System erst seit einigen Tagn nutzen
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu noCRM.io
Um Zeit zu sparen und wegen der Übersichtlichkeit.- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
For Those That Want A SIMPLE CRM Solution!
Used it for a few years with past clients, I chose this company over many others over the ease of use because most people don't like using CRMS and the more simple you can create a system, the better involvment you will have from the user.
Vorteile
Formerly YouDontNeedACRM.com this company keeps it simple, and nothing can be wrong with keeping it simple. UNLESS.... you are at a company that does not adapt to that philosophy. However, they allow clean tracking of deals, clients, conversations and todos. What more do you need?
Nachteile
Here is what else you may need, an EMAIL integration, doesn't have one so you need to integrate this. If you want all in one EMAIL marketing solutions, this is just for CRM, working leads and database, but must connect other tools increasing the price and hoping they play well together.
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Easily manage your leads! very intuitive and very powerful.
This is helping me manage all the leads I need to contact with an easy-to-use visual drag-and-drop pipeline. The way I can easily contact users with VoIP integration and email integration makes the software even easier! But overall I love the simplicity because it's easy to set up and easy to use without compromising functionality. Within 5 minutes of creating an account, you'll already intuitively know the basics of creating a lead. I honestly can't say that for other software I used.
Vorteile
The entire system is incredibly easy to use, allows you to effortlessly view the conversation history, and provides fantastic reporting.
The best feature is how simple it is to add a lead manually. Sometimes, the only information on a lead I might have is a company name. NoCRM lets me create a lead with just a title so that I can populate other information when it becomes available - Other CRM/Lead management software forces you to create 'deals' 'contact names' and other information before you're even allowed to create a lead which is very annoying.
Another great feature is the email sync integration allowing users to send and receive emails directly in the software. You can even make email templates to save time typing the same emails over and over again.
There are many other features that are just brilliant - I could end up writing an essay about it all but I must get back to work and contact my next lead from NoCRM :)
Nachteile
I would prefer the lead information to be in the same layout boxes/fields as used in the 'cold prospects' section.
Gründe für den Wechsel zu noCRM.io
Simplicity. If you've used Pipedrive or ActiveCampaign you need to do a number of things before you can even create a lead. With NoCRM, it allows you to 'do less, better'- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
A very intuitive CRM.
Vorteile
The most I like about YDNCRM is that allows you to follow the different process for each lead you manage. Is very easy to set you tags, pipeline, teams and tasks.
Nachteile
If you need to manage the same data base whit different products, and if you have different pipelines for each product, maybe this is not the best tool. Also you cannot add all you leads to the sales (ex) process in a few clics, instead you have to make "clic" at each lead to add them to your pipeline.
- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
noCRM.io for our non-profit organization
Vorteile
This software is user-friendly. It saves a lot of time managing our leads and win new opportunities.
Nachteile
No cons detected for our usage during the 15-day trial.
Warum noCRM.io gewählt wurde
The Google sheets are not designed for this usage.Gründe für den Wechsel zu noCRM.io
noCRM.io is lighter and faster than these alternatives- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
The simpliest prospecting tool ever!
We have been using YDNCRM in my company for two years now. It is the first tool I put in place when I joined. It is by far the easiest softaware to follow customer conquest, pipe and new business gain. Extermely user friendly, my team and I use it every day. I know in real time what to do and what my team does. Business meetings wtih my team don't need to be prepared anymore : every information is in YDNCRM and comes out in a click. Very simple but powerful too!
Vorteile
Simple, user friendly, very good for customer conquest.
Nachteile
Doesn't propose any emailing campaign.
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Love the ease of use + post-sales features
Easy to use. Great customer service. Easy to track my sales, calls, and events.
Vorteile
The post-sales features are what I like the most. My assistant and I rely on them to manage the events I speak at. I also love the email feature - where emails I send to clients are automatically sent to my NoCRM account. I can easily see the last contact.
Nachteile
I don't consistently use it - so things pile up to be updated. This is a failing more of my system and organization. I also am a solopreneur. The expert edition I subscribe to is too robust (data, stats etc) for what I need, but the post-sales features only come with the expert edition. Those features are what I need most. I would subscribe to the basic if it included the post-sales options. Then I would give it a 5 for value.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
No CRM
In sales we often use this as an every day tool to track our leads and follow ups.
Its a good basic tool
Vorteile
Very user friendly,
Updated often and service is good.
Nachteile
Not much, wish you could better analysts of your leads
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Use of the CRM for business clients tracking
Vorteile
The system is extremely easy to use and you can learn the basics of what you need in a couple hours. The integration of the sent emails into the comments is the best feature that this system has that others do not. I have used Salesforce in the past and it was almost too much information. This CRM really only focuses on the basics of who you are contacting and when to follow up.
Nachteile
It works well depending on your need. If you just need a follow up system, then you can't go wrong with it. If you are in the financial industry and need to know a lot of specifics for each client, you would end up with a long write up in the description rather than separate areas to put different information.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
A tool the team can finally use!
I have been exploring several tools lately for sales purpose.
The biggest challenge I come across in specialized crms is that they take a long time just to get a hang of.. It requires you at least a months work in training and workshops for the team to understand the usage.
Instead with YDNCRM , to team feels very familiar with the interface and the process.
It feels like a lot of the regular social networks, and its easier to take to real work.
Vorteile
Ease of use.
Familiar Interface
Good webinars
Nachteile
It may be limited .
Could have a little of other process integrations.
- Branche: Druck
-
Quelle der Bewertung
Provide external team with trade show leads
Currently in intitial testing phase - looking for a solution to provide external/contract sales group trade show lead; in addtion to get an insight to their own prospecting.
Vorteile
Good solution to get propsects to an external group (with no access to our network/crm), to see the progress of these prospects through the pipeline and get insight to these accounts from each rep's notes/comments.
Nachteile
I do not see a way to assign a group of prospects to a particular rep; have to assign one prospect at a time.
Antwort von You Don't Need a CRM!
Hi, and thanks for your comment.
If you go to the "all leads" or "all your leads" tab, by choosing the compact view you can do leads' mass assign.
I hope this help.
Regards
- Branche: Import und Export
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
This is a good tool to organize and follow-up all leads we have in the company
Really good, with good results
Vorteile
Leads organization, reporting, tracking.
Nachteile
This tool It's really good but it's expensive comparing with other tools
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Efficient and User-Friendly CRM: A Review of noCRM.io
Overall, I have been extremely impressed with this CRM system. The user interface is intuitive and easy to navigate, which has made it very simple for my team to start using right away.One of the standout features of noCRM.io is its lead capture form, which allows us to easily collect information from potential customers and add them to our database. This has saved us a lot of time and effort, as we no longer have to manually input data.In addition, the ability to customize the pipeline and create personalized email templates has been a huge help in streamlining our sales process. The integration with other tools, such as Gmail and Google Calendar, has also been seamless and has allowed us to better manage our workload.Overall, I highly recommend noCRM.io to anyone in need of a reliable and efficient CRM system. It has truly made a positive impact on our sales efforts.
Vorteile
An intuitive user interface, lead capture form, customizable pipeline and email templates, and integration with tools like Gmail and Google Calendar.
Nachteile
I am unable to provide any negative feedback on the system. noCRM.io is a high-quality CRM system that meets the needs of its users effectively.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
noCRM.io Works
I'm Finding it's easy to use. It's helping me control my leads with Follow -Up
and I have a better understanding new leads and clients' up sales
Vorteile
Great Features, Easy to use....and has a good Mobile App
Nachteile
I'm on my Trial Period, nothing yet.
I'm a learning curve and so far, I like the no/CRM program
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
The best quality/price CRM on the market.
Amazing!
Vorteile
I like the affordable price, the dashboard, the lead management and all the options.
Nachteile
reminder does not link to your agenda.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
It´s easy to use and great leads management
Its great easy tutorials, simple and we want to use all the great tools they have
Vorteile
Great sections and simple display to use
The tags and easy to read estadistics
Nachteile
Follow up to clients, but it beacsue i havent use it that much yet in that area cause it all about give follow up to the leads
- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Great to start and develop a business
Very happy
Vorteile
Easy to use and a nice to navigate the support team is reactive
Nachteile
Targets management could be improved and client interface aswell
- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Perfect Tool
Vorteile
Easy to use. Many posibilities for team interactions.
Nachteile
Can´t find any cons while using the tool.
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Covers all the normal steps of sales and post-sales process. Does its job. PERIOD
Vorteile
I was able to use it and remind me of all steps of the sales process. I used extensively with API access and works Works great with Zapier. Well equipped to make calls. Service fast and efficient
Nachteile
Very annoying name "NO....." You Don't need...... negative jargon. would like support 24/07. Why are you asking for more. That is it?!
- Branche: Druck
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
-
Quelle der Bewertung
Excellent, simple and efficient
100% online system that helps you manage your prospets rapidly and efficiently.
Easy to set up and very intuitive, this app is ideally configured for mobile people.
Vorteile
I asked a question to the support team. I received an answer in less than 24 hours. The contact that I talked to was very nice and the support seems to be very open-minded to any suggestions.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Best Tool for Outbound Lead Tracking
Vorteile
How fast and easy it is to add or update lead
Nachteile
At first there is a bit of a learning curve in order to get used to it.
-
Quelle der Bewertung
Exactly what I needed. Up and running within minutes.
Sage, Act, Dynamics ... ugh. All I want is a way to track my leads. I don't want anything complicated.
I was looking around for a way of getting stuff in and out of my accounting system and discovered YDNACRM on Zapier. So, wait, I don't *actually* need a CRM?
I took the trial and within a few days entered my billing info because I knew that this was exactly what I needed. The morning splash of business in my inbox is a great reminder of what I have got to do today, the links direct to the leads in the emails are great for on-the-go management, and the allocation to other members of your team, status updates, amount & probability reports are the icing on the cake.
And the video tutorial which walks you through the whole entire system in 15 minutes is exactly what is needed.
Top marks all round. Highly recommended.
- Branche: Unterhaltungselektronik
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
WHAT EVERY TEAM MUST HAVE
Vorteile
I'm working with this CRM for the first time and I think it's quite simple to use it is reliable, very good option for a sales team, I can open it on several devices so very well
Nachteile
For the moment nothing negative to aim, excellent option.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Visual, clear and cuts the rubbish!
We have trialled this for a month and have been very impressed at the ease of use, the customer service and mostly how visual it makes the lead process.
Vorteile
The visual aspects and the clear definition between a prospect and a lead - so important and creates motivation and drive.
Nachteile
I cannot seem to use the toolbar feature which would be useful with linked in (I have a Mac) so not a surprise
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
It really works and most practical and easy to use product.
Earlier i used many products but they were neither resonating with nature of work nor were they practical. the product design is awesome and very intuitive.
Vorteile
User friendly and very intuitive. Good customer support.
Nachteile
Multiple sales funnel option is only for enterprise version.
- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Our new prosp' software
We tried You Don't Need a CRM and we definitely liked it : the overall software is easy to use, extremely intuitive and enables you to get results.
Vorteile
Ease of use
Smooth interface
Entirely personalizable
Nachteile
Some optimization are still to do
- Branche: Musik
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
NoCRM, le meilleur des CRM
Outil indispensable à mon activité. Je l'ai utilisé quand j'étais dans une startup de 10 commerciaux et désormais je l'utilise en tant qu'autoentrepreneur.
Vorteile
J'utilise NoCRM depuis 2019 et j'adore. Après avoir utilisé 4 CRM différents, c'est de loin mon préféré). La gestion des opportunités et des tags, la simplicité d'utilisation, les rappels, les commentaires, etc.
Depuis peu, j'utilise les devis et factures, très simple et très utile.
Nachteile
Rien ne me vient à l'esprit, car je l'utilise très facilement.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMWarum noCRM.io gewählt wurde
Imposé dans la start up que j'ai rejoint en 2019 et qui avait également testé plein d'autres CRMGründe für den Wechsel zu noCRM.io
Après la version test de Hubspot, NoCrm est plus facile à utiliser, très rapide pour créer des opportunités avec peu de contraintes- Branche: Welthandel & internationale Entwicklung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
la mia recensione per nocrm.io
Uso questo strumento da diversi anni lo trovo veramente indispensabile per una attività come la mia. Mi permette di tenere traccia di tutte le mie trattative in modo ordinato e professionale. Posso solo dire che mi trovo molto bene e lo consiglierò ad altri colleghi ed amici.
Vorteile
é semplice ed efficace
Lo uso da diversi anni ed è uno strumento veramente indispensabile per una attività come la mia. Mi permette di tenere un focus su tutte le mie opportunità.
Nachteile
non ho trovato significativi svantaggi da segnalare
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Muy buen producto NoCRM
Muy buena herramienta para nuestra área comercial
Vorteile
Excelente producto, nos ha ayuddo a controlar las oportunidades
Nachteile
Por ahora ha cumplido con nuestra necesidades
Gründe für den Wechsel zu noCRM.io
Por las funcionalizadades y faiclidad, sin embargo estamos buscando siempre otros CRM costo y tenemos en cuenta funionalidad.- Branche: Onlinemedien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Grande aide pour les commerciaux et le suivi d'équipe
Vorteile
Peu chère sur le marché, très efficace et facile d'utilisation.
Un gros + pour le suivi des actions et pour l'organisation commerciale.
Nachteile
Une suggestion automatique du dossier client sur la création de l'opportunité permettrait un gain de temps et un meilleur suivi sur les dossiers clients.
Idem pour l'arrivé des leads qui pourraient se classer automatiquement sous le dossier client et permettrait d'éviter les doublons et le temps de traitement pour le manager commercial.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu noCRM.io
Plus chère pour des fonctionnalités à peu prêt similaires.- Branche: Professionelles Training & Coaching
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Nocrm est super outil
C'est un second cerveau pour celui ou celle qui veut ne pas s'encombrer le cerveau de choses que l'on peut oublier
Vorteile
L'aspect le plus fort c'est la simplicité de prise en main puis dans l'utilisation pour prospecter
Nachteile
Je n'en vois pas, pour moi cet outil est parfait pour prospecter
- Branche: Hausmeisterservice
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Prova e riprova, qui sono tornato
mi ha notevolmente semplificato e velocizzato il modo di lavorare, ho sempre aggiornate tutte le azioni sui clienti e soprattutto, con la pipeline, i vari step in cui si trovano, cosi la sera posso staccare il cervello e non pensare al lavoro, sicuro che il giorno dopo riprendo da dove ho lasciato senza perdermi nulla!
Vorteile
semplice e intuitivo da utilizzare, fa esattamente quello che serve ad un agente di commercio
Nachteile
va migliorata qualche procedura, ma nel contesto e già sufficiente
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
NoCRM très pratique
Je suis très heureux d'avoir trouvé cette solution pour le suivi de mon pipe prospect/client
Vorteile
L'avantage est l'aspect visuel de la plateforme et le fait de toujours savoir ce qu'il y a faire.
Nachteile
La connexion avec l'extérieur afin de pouvoir fluidifier les apporteurs d'affaires.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMWarum noCRM.io gewählt wurde
pas assez visuel pour moi, j'ai préféré changé.Zuvor genutzte Software
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu noCRM.io
Pour l'aspect visuel et l'intégration de l'équipe- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Facile à utiliser pour petite société
Vorteile
J'adore le suivi du client, pouvoir écrire tout ce qui se passe, quelqu'un peut me remplacer sans problème, tout est noté. Le look est sympa. Sur le mobile la fonction fichier de prospection a été ajoutée et c'est très pratique, lorsque on est sur le terrain.
Nachteile
Il est dommage que je ne puisse pas intégrer ou relier mon logiciel de compta EBP
In Betracht gezogene Alternativen
Salesforce Sales CloudGründe für den Wechsel zu noCRM.io
rapport qualité prix et facilité d'utilisation- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Simplicité d'utilisation et efficacité de prospection.
Une première expérience, nous avions un CRM compliqué à utiliser, et là en quelques clics on a eu un système opérationnel, très simple à utiliser et qui rend vraiment le service qu'on attendait : nous permettre d'organiser et de suivre notre prospection commerciale.
Vorteile
NoCRM est très simple d'utilisation et correspond parfaitement à notre attente : un suivi simple et performant de notre prospection commerciale. L'intégration dans l'agenda et des mails rend le logiciel très pratique. Plus aucune relance de prospect n'est oubliée.
Nachteile
Un peu cher, mais on verra à l'usage si les deals conclus valent la dépense...
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
NOCRM despliegue agil e intuitivo de un CRM
de fácil uso e implementación, no requiere de mayor apoyo externo
Vorteile
la facilidad en la implementación y lo sencillo de entender
Nachteile
que no tenga integrado o nativo ala gestión de secuencias de interacciones con clientes, se puede hacer, pero hay que integrar soluciones de terceros, sería ideal que tuviesen algo integrado y listo para usar.
- Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Simple et efficace
La période d'essai est un peu courte mais j'ai été séduit assez vite.
Vorteile
La simplicité et le focus sur l'essentiel par rapport à des solutions plus complexes sans que j'ai besoin de toutes les fonctionnalités
Nachteile
Je dois renforcer la gestion du suivi des contacts (partie CRM) que je n'ai pas trouvé
- Branche: Maschinerie
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Le top des CRM
Vorteile
Très simple à mettre en oeuvre et à utiliser
Version Dream Team très complète avec intégration des e-mails.
Nachteile
Gestion multi-contacts dans la même entreprise à améliorer
In Betracht gezogene Alternativen
PipedriveWarum noCRM.io gewählt wurde
Pipedrive est trop complexe pour notre utilisation.Zuvor genutzte Software
PipedriveGründe für den Wechsel zu noCRM.io
Plus simple et plus convivial. Utilisation plus aisée pour les novices- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Un CRM que destaca por su simplicidad y eficiencia
Mi experiencia con noCRM.io ha sido bastante positiva. Es una herramienta diseñada para simplificar la gestión de leads y ventas, y lo logra de manera excelente. La interfaz es muy intuitiva, y sus múltiples formas de crear leads (desde tarjetas de visita hasta integraciones con LinkedIn) la hacen extremadamente versátil. A pesar de su simplicidad, sigue siendo una solución robusta que facilita tanto a los comerciales como a los gestores de ventas.
Vorteile
Lo que más me ha gustado de noCRM.io es su simplicidad y rapidez de implementación. Literalmente, puedes empezar a trabajar en cuestión de minutos, sin necesidad de cursos o formaciones extensas. Además, su diseño está muy enfocado en hacer la vida más fácil para los comerciales, algo que muchos otros CRMs no logran con tanta eficacia.
Nachteile
Aunque noCRM.io tiene muchas funcionalidades útiles, algunos usuarios avanzados podrían encontrar que, en su búsqueda por simplificar procesos, se limitan algunas opciones más técnicas o personalizaciones que ciertos negocios podrían necesitar.