4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über RMS Cloud

RMS ist eine cloudbasierte Immobilienverwaltungslösung für Hotels, Motels, Wohnmobilparks, Campingplätze und andere Outdoor-Gastgewerbeunternehmen. Neben den Kernfunktionen der Immobilienverwaltung bietet die Lösung auch Channel-Management, einen Point of Sale, eine zentralisierte Datenbank und dynamische Preisgestaltungsfunktionen.

RMS Hospitality Cloud kann mehrere Immobilien über eine einzige Schnittstelle verwalten. Ein zentrales Dashboard bietet eine Echtzeit-Momentaufnahme von Buchungen und Abrechnungsvorgängen für alle Immobilien. Die dynamische Preisgestaltungsfunktion ermöglicht es Immobilienbesitzern, die Zimmerpreise zu ändern, wenn sich die Buchungsnachfrage ändert. Die Lösung lässt sich in Online-Buchhaltungsanwendungen integrieren, um ein internes Immobilien- und Ertragsmanagementsystem anzubieten. Mit dem Housekeeping-Modul der Software können Immobilienverwalter Housekeeping-Anfragen von ihren Gästen verwalten und Housekeepern Aufgaben zuweisen.

Neben der Bereitstellung einer Property-Management-Lösung werden auch eine Vielzahl von Lerntools angeboten, darunter Videos für selbstständiges Lernen, RMS-University-Zertifizierungsprogramme, Bildungswebinare, Newsletter und Online-Foren zu Branchentrends.

RMS Cloud Software - 1
RMS Cloud Software - 2
RMS Cloud Software - 3
RMS Cloud Software - 4
RMS Cloud Video
RMS Cloud Software - 1 - Vorschau
RMS Cloud Software - 2 - Vorschau
RMS Cloud Software - 3 - Vorschau
RMS Cloud Software - 4 - Vorschau

RMS Cloud Preis

RMS Cloud bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für RMS Cloud

RMS Cloud Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,5
5 von 418 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Hollis
Hollis
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.7.2022

Great Reservation Software!!!!

RMS has allowed us to put great controls in place to realize our full potential in the marketplace!

Vorteile

It has a great interface, is easy to use, has real-time online bookings and is overall just a great system! Most other RV reservation software out there is clunky.

Nachteile

The programmers need to stop playing with the reports and report scheduling.

Mel
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.9.2020

Thank you

I have very happy with RMS as it meets all my requirements and the support is superior to other channel managers and property management systems

Vorteile

I find the overall RMS cloud management for my accommodation business to be superior and easier for all staff to use than other property management systems.

Nachteile

There is nothing that I can condider that I am unhappy with or does not meet my needs. If ever I have a problem it is a connection drop out or the operator (including myself) may need further training using the help menu.

Antwort von RMS

Hi Mel, thank you so much for taking the time to share this wonderful review! We're thrilled to hear that RMS is helping your accommodation business thrive and that it meets all your needs. We're a company that is constantly innovating to make life easier for property operators so watch this space for new features and enhancements! We look forward to continuing working with you :)

Beantwortet am 1.12.2020
Danielle
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 4.1.2021

Support almost non existant and you cant really talk to humans and when you do they brush you...

Would not recommend at all. Certainly have only found two staff easy to deal with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] being amazing.. The rest not so much.

Vorteile

When we first spoke to them they offered / really sold us on the product and it was a bit like following sheep. Its widely used so must be great - but certainly not for all industires.
We like that it offers a booking system / management system all in one.... However ...

Do your research !!

Nachteile

The software in itself is very complex and takes a lot of training to use - all of which you have to pay for becasue its outsourced. Once proficient I'm sure it offers everything you need although becasue they have tried to cover so many industries it very convoluted.
The set up takes a LOT of time and a lot of loading and if you are not a hotel I would think very carefully before choosing this product.
If you are a holiday home company or a company that has more than a few room / rate options its a long long long tedious set up all of which you are paying for and the only support option is through the system itself and the staff close support queries before they are fixed.
It does NOT include any document management system, its included triggered email messages ALL end up in peoples spam folders, it has no option to load or personalize things, it DOES NOT WORK ON PHONE OR IPAD, the app is VERY UNFRIENDLY and stalls constantly. The program itself hangs constantly and as you need to work on it 12 hours a day its very frustrating and all the while you are paying through the nose.
When you ask for compensation for your loaded work schedule becasue the program that's supposed to make life easier doesn't they are extremely rude and defensive.

Antwort von RMS

Hi Danielle, thank you for your review. We take all feedback seriously and acknowledge your points raised. Our onboarding team will continue to work closely with you to resolve your concerns.

Beantwortet am 19.1.2021
Ronyce
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.3.2024

Happy Motel

Excellent and great customer support. Always happy to help you

Vorteile

The ease of the program is booking chart

Nachteile

Don’t know how to use it all but I just call online and they are always happy to help

Jenny
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 7.4.2021

Happy customer

Vorteile

just its simplicity and visually everything is in the one screen.

Nachteile

We are using RMS enterprise and our main issue is we are unable to roll over repeat charges differently at each park
one of our parks have residents and their repeat charges need to roll every week
our other parks only have annuals and would like to roll over 70 days before due date but we are unable to to this (this was one thing we liked about Newbook)

Antwort von RMS

Hi Jenny, thank you for sharing your RMS experience, we appreciate the feedback. We're so pleased that you are ejoying the simplicity of the system and find it visually appealing - one huge focus for us was enhancing the software so that all relevant information could be captured in one place to save clicking between screens, so we're happy to hear your feedback on that one!

Thank you for raising that issue, I have passed it on to our product development team to make them aware.

Please reach out to our friendly support team if you have any questions - they are available 24/7 and always happy to help. -Hayley

Beantwortet am 12.4.2021

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