Über MYT SaaS

MYT (Manage Your Trip) Ltd. bietet Reiseveranstaltern und DMCs (Destination Management Companies) eine Cloud-Plattform, die den Betrieb, das Registrierungs- und Reservierungssystem, das Backofficemanagement, Marketingaspekte und Feedback aus dem Außendienst abdeckt. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Betriebsmanagement, Reiseplanerstellung, zentrales Reservierungssystem, Backofficemanagement, einzigartiges Tourismus-CRM, Marketingtools und ein Feedbackmanagementsystem.
MYT SaaS Software - 1

MYT SaaS Preis

MYT SaaS bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von MYT SaaS ist ab 129,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
129,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für MYT SaaS

MYT SaaS Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
3,8
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,1
5 von 18 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Dorota
Dorota
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 28.3.2023

Very nice and user friendly software

Overall I'm happy with MYT SaaS. All team is still developing new features to fit to travel business and help tour operators to optimalize a time of work and make to manage all requests in the easier way. They are professional and know travel business very well. The whole system is well prepared for tour operators specializing in tailor made services and creating unique itineraries.

Vorteile

Easy to useVery helpfulOptimalizing our workBeautiful itinerariesDifferent templates

Nachteile

Some features need tutorials showing how to use them.Customer service needs to be improved.

Eyal
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.3.2023

MYT - move to the 21st century!

First, the system works and is stable.Secondly, the MYT team is AMAZING! We talk with them every week, and always get prompt solutions for our needs. On many times - they call us! If I had known this earlier, I wouldn't even check most of the features.. that's the most important in a software vendor that delivers the core system of a commercial company.

Vorteile

Easy to use;Allow use of templates for days and for trips;Beautiful PDF itineraries;Oriented for the FIT tourism market;

Nachteile

The absence of cross-system (cross-supplier) product management (I know they are working on it).The use of general suppliers is somewhat 'unnatural'.

Avihai
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 6.3.2024

Using for 6 years now

It's ok. But we use it because we don't have another choice in our market.

Vorteile

One central place for all your tour operation needs

Nachteile

The UI is bad. The system is overloaded with unnecessary features and not easy to use.
Many features are dated and designwise, it's not ideal.
API is partial.

Elad
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 28.3.2023

Feedback

As someone who uses MYT every day and during most of the day, I can say that I really connect with the software and work with it very efficiently.During my time in the company, I helped to change processes to those that would be suitable for working correctly with the software.With time and experience, I understood the logic behind the system and today I feel very comfortable helping in all the areas of the company.

Vorteile

The customer account management part is fast and efficient.Once you understand the logic behind the software, you can proceed easily without asking too many questions.

Nachteile

The part of the quote is not friendly and makes it difficult for the agents in the company.In addition to this, in my opinion it is useful to improve the visibility of the outputs for customers: programs and links for payment mainly (looks like spam).Regarding order management (vouchers): At the moment there are very few suppliers who are willing to deal with us through the system in matters of voucher availability and approval.It will take time for it to help us and save time.

Nicolas
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.5.2022

MYT : the game changer !

Vorteile

Designed with a hight level of knoledge about the tourrism specificities.
Userfriendly interfaces, Many features, hight flexibility, easy repoting with a connection with Power BI. Always improving !

Nachteile

Issue we had to comply with French accounting, and time we had sometime to wait for improvements, but mainly due to a COVID pandemic situation.

Antwort von Manage Your Trip

Merci Beaucoup Nicolas.
As always Thank you so much!

Beantwortet am 4.8.2022

Ähnliche Kategorien