Über WebRezPro

WebRezPro ist eine cloudbasierte Immobilienverwaltungslösung, die speziell für das Gastgewerbe und die Hotelbranche entwickelt wurde. Die Lösung hilft einer breiten Palette von Gastgewerbesegmenten, darunter Hotels, Gasthäusern, Lodges, Hütten, Campingplätzen, Hostels und Ferienwohnungen.

Mit WebRezPro können Immobilienverwalter über eine einzige Schnittstelle die Rezeption, Reservierungen, das Housekeeping und die Buchhaltung abwickeln. Das System ermöglicht es Nutzern, Angebote zu inserieren, Sondertarife einzurichten, Pakete zu erstellen und Räume für Gruppen zu reservieren. Im Berichtsbereich werden Reservierungsdaten analysiert und Chancen auf dem Markt erkannt.

WebRezPro bietet eine Schnittstelle mit verschiedenen Programmen, die bereits von Rezeptionen verwendet werden. Dazu gehören Expedia QuickConnect, Booking.com, TravelClick und andere im globalen Vertriebssystem. Die Lösung ist Mac-freundlich und läuft auf mobilen Geräten wie auch auf Tablets. Zu den mobilbasierten Funktionen der Plattform gehören die Erfassung elektronischer Signaturen, eine mobile Buchungsmaschine und die Fähigkeit, Housekeepingberichte zu verwalten.

WebRezPro wird über eine sichere Internetverbindung bereitgestellt und erfordert keine Installation oder Aktualisierung der Software durch den Nutzer.

WebRezPro Software - 1
WebRezPro Software - 2
WebRezPro Software - 3
WebRezPro Software - 4
WebRezPro Software - 5
WebRezPro Video
WebRezPro Software - 1 - Vorschau
WebRezPro Software - 2 - Vorschau
WebRezPro Software - 3 - Vorschau
WebRezPro Software - 4 - Vorschau
WebRezPro Software - 5 - Vorschau

WebRezPro Preis

WebRezPro bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für WebRezPro

WebRezPro Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,8
5 von 192 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Marianne
Marianne
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.1.2018

You wont find a more capable product or team to work with! It doesnt get any better than...

Vorteile

Reliable product, prompt and informative customer service, affordable price. You won,t find a better PMS system for such an outstanding cost in our industry! From the easy navigation menu to the custom reporting functionality, WebRezPro has covered all of the must-haves and even some extra wish-list items for our small hotels. We wouldnt ever consider leaving WRP for any other PMS software!

Ruthella
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.9.2020

Love this system

This easily lets me see what my staff see when I'm in my office, my car, or at home. To have a system that I can access all parts of without being tied to my physical site allows me to easily check and help staff, answer a guests question, or help with a Group Folio. I am also able to run my financial reports easily and track sales

Vorteile

This is a fabulous PMS system for our boutique hotel. I have the ability to easily check reservations and availability from anywhere that I can get wifi. It is easy to teach staff how to made reservations. The Group Folios were a little tricky to learn but are able to handle our different types of groups: individual pay or group pay. The support team is superb, always quick to answer emails and are very wonderful to speak with over the phone. I can easily check reports for ADR, RevPar, and daily revenue, based on the day, MTD, YTD, and compare to the day, month and year previous. All in all, it's everything we need.

Nachteile

It took a bit in the beginning to get used to having to scroll to get the guests info into their reservation, but now we are used to it. I do wish that it integrated with HotSchedules so that I could see my labor vs revenue without having to enter the numbers into a spreadsheet.

Sara
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 29.4.2024

BOUTIQUE INN MANAGEMENT

Overall the webrespro team was exceptional getting us set up and we now have a rhythm of of our business being managed within thw tool

Vorteile

Great customer support to help with initial and ongoing setup and questions.

Nachteile

Some areas of the app are not intiative and still confusing to use. Customer support is great but i wish i could navigate withoutnthe help.

Tony
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 27.1.2024

WRP Feedback

Overall it is a good experience. I wish the above items were easier/smoother.

Vorteile

The customer service is fantastic! Always friendly and willing to help.

Nachteile

The booking calendar and limited integration options.

Antwort von World Web Technologies

Hi Tony, thank you for sharing your thoughts on WebRezPro and for the kind words regarding our product support team. We're excited to let you know that an updated version of WebRezPro is on the horizon, featuring an enhanced booking calendar, and booking engine, among several other innovative features! Given WebRezPro's extensive network of over 130 software partners, we are confident in our ability to cater to your unique requirements. If you're in search of a particular integration, don't hesitate to get in touch with your account executive.

Beantwortet am 15.2.2024
Mark
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 22.2.2024

Review from Nantucket Inn

It has been great since we began using it in 2009.

Vorteile

It's in the cloud and you can work remotely, if need be, and is user friendly once user is familiar. Additionally, WRP support is very responsive, helpful, knowledgeable and friendly.

Nachteile

In a perfect world it would have sales and catering features to create contracts, BEO's etc. to compliment the group and events side. We are in process of integrating WRP with another sales and catering program.

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