Über NetSuite CRM

CRM+ von NetSuite ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. NetSuite richtet sich an Tausende von Kunden in einer Vielzahl von Branchen, darunter Großhandel, Fertigung, Medien/Publishing und Einzelhandel. CRM+ von NetSuite bietet SFA (Sales Force Automation), E-Commerce, Kundendatenmanagement, Partnerbeziehungsmanagement, Marketinganalysen und mehr. Die iPhone-App von NetSuite erweitert die Funktionalität der Software auf Mobilgeräte. Die Analysefunktionalität ist in der Lage, Backofficemetriken und -daten in Frontofficevorgänge zu integrieren, um der Geschäftsführung einen vollständigen Überblick über ihre Organisation zu bieten. Die Architektur und Plattform von NetSuite CRM+ ermöglicht es Unternehmen, die Lösung zu personalisieren und an ihre Geschäftsanforderungen anzupassen. NetSuite CRM+ wird auch als SaaS bereitgestellt. Die Lösung basiert auf einer mandantenfähigen Architektur, und alle Informationen werden in einem sicheren Rechenzentrum gespeichert. NetSuite bietet auch eine Anwendungsentwicklungsplattform, die als NS-BOS (NetSuite Business Operating Platform) bekannt ist und Entwicklern Tools und Ressourcen zur Planung, Erstellung und Bereitstellung branchenspezifischer Anpassungen und Anwendungen zur Verfügung stellt.
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NetSuite CRM Software - 2
NetSuite CRM Software - 3
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NetSuite CRM Software - 4 - Vorschau

NetSuite CRM Preis

NetSuite CRM bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von NetSuite CRM ist ab 129,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
129,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für NetSuite CRM

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

Acumatica Cloud ERP

Acumatica Cloud ERP provides the best business management solution for transforming your company to thrive in the new...
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Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf...

CloudOffix

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CloudOffix ist ein cloudbasiertes CRM-System, das alle Module, Funktionen und Tools wie Vertrieb, Marketing, Projekt,...

NetSuite CRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6
Funktionalität
4,0
Bedienkomfort
3,8
Kundenbetreuung
3,6
5 von 188 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Federico
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.9.2022

Great product for a Small / Medium Business

Once we pass the initial challenges from the initial implementation, it does have become an invaluable part of our daily operations.

Vorteile

We are using this CRM for some time and really have become a critical tool for our commercial team, it has great lead tracking capabilities that allowed the reduction of the time needed for closing deals. Customizing reports anyway we want is a great tool in managing our forecasts. In addition, we were able to integrate it with several tools with no problem.

Nachteile

The investment in this tool is high since NetSuite was acquired by Oracle. Third party integration can be challenging if you don't have a specialized support team. We did have to spend some time training our associates.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM, SYSPRO, Salesforce Sales Cloud und Acumatica Cloud ERP

Warum NetSuite CRM gewählt wurde

We needed a more robust and flexible tool to improve our commercial capabilities.

Zuvor genutzte Software

Zoho CRM

Gründe für den Wechsel zu NetSuite CRM

We did a cost / benefit analysis and NetSuite CRM had the highest score.

Antwort von Oracle

Thanks for taking the time to leave a review, Federico! If you haven't already done so, feel free to check out our NetSuite Customer Community. https://community.oracle.com/netsuite

Beantwortet am 7.9.2022
Timothy
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 12.7.2019

Versatility and functionality

Generally fast, user-friendly and well-supported. Versatile and has functionality for everything imaginable, if one has the knowledge or time to learn how to e.g. write SQL.

Vorteile

Highly customizable, web-based, allowed for different roles and accessibility, reporting and scheduling capabilities were a huge factor.

Nachteile

It can be very challenging to create advanced reports or searches

Steve
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 31.1.2020

NetSuite CRM needs improvement

Vorteile

It has a lot of detail for each customer/account and since it is part of NetSuite you don't have to deal with the sync process of using another program.

Nachteile

Very difficult to use and nothing is user friendly. Adding calendar events, notes, etc. are just eacy to enter or lookup. The mobile app is basically non-functional as it only give the very basic information on each account. There is no way to schedule routes.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu NetSuite CRM

We didn't choose NS CRM+. We ended up going with Salesforce and syncing it with NetSuite via integrator.io.
Ingrid
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.7.2022

Very Complete CRM

Excellent

Vorteile

It is a software that adds agility to the sales routine, facilitating communication between the team and the manager with internal chat.
It is a very complete CRM that allows lead distribution and lead management, a very complete pipeline, email and document management. Allows integration of the sales area with the finance area. It allows the management of the client, commissions and opportunities. It includes marketing automation and web forms with real-time data management.

Nachteile

Support required for deployment and third-party integration.

Antwort von Oracle

Thanks for taking the time to leave a review Ingrid! If you haven't already done so, feel free to check out our NetSuite Customer Community. https://community.oracle.com/netsuite

Beantwortet am 18.7.2022
Alfredo
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
0
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.11.2015

Accurate Budget Projects

Thinking about business, data and time, all are gold to take decisions, to know what is business and what’s not, NetSuite CRM let you to capture all the data inside their modules, to see the real cost of the business to develop and the budget necessary to launch each project, once you know this you can have the decisions on your hands, or real approximately cost, Netsuite CRM can integrate all real ongoing operations, within several departments (Sales Force, Inventory and Supply departments, Infrastructure ). With this tool you could have the accurate information of work needed on to start something, the integration of all the departments of the company inside this tool could make you run faster through your daily operation. All departments have their place in this party, all departments are important to make your business grow. With this you just have to worry about the process, to make this happen.

Vorteile

The integration with several departments is very efficient, when you are handling projects inside a projectized enterprise, you need to integrate several departments with many people involved, with this tool, you can organize the work, to fill in each part the parth whom it concern to each one of the team.

In our case (operations department), we use the Location cost Module, and it is a very efficient module for us, we capture all the data collected on our site survey, and the module tell us, the cost, and all the infrastructure needed to build the project, and if something are missing in our stock, logistics and materials can be awarded of the material needed to buy, all by the same system; After this step, all the information is delivered to Sales Force to make the negotiation, and then make the things happens.

Nachteile

Sometimes, you have to take your time to into the needs of the projects to have the accurate information that you need. Sometimes, this process could be annoying, but it's worth it, you will save so much time and headache pills after all of this. And remember this system is very flexible.
Sometimes another cons for this tool is the speed, it runs slow, even when you have a high speed internet connection, so don´t be anxious or desperate when you are working on this tool.

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