4,3
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,3
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Bewertungen

Über Anywhere365

Anywhere365 ist eine Callcenter-Software, die Unternehmen dabei unterstützt, Anrufe an relevante Mitarbeitende weiterzuleiten und eingehende Gespräche zu verwalten. Die Plattform ermöglicht es Führungskräften, Stimmen mithilfe von KI-fähigen Tools in Echtzeit zu verarbeiten und zu übersetzen. Mit Anywhere365 können Teams zudem über Textnachrichten und Social-Networking-Websites auf einer einheitlichen Schnittstelle mit Kunden in Verbindung treten. Anywhere365 bietet eine API, mit der Unternehmen das System in verschiedene Anwendungen von Drittanbietern wie ServiceNow, Salesforce, Microsoft Teams und Bullhorn integrieren können.
Anywhere365 Software - 1
Anywhere365 Software - 2
Anywhere365 Software - 1 - Vorschau
Anywhere365 Software - 2 - Vorschau

Anywhere365 Preis

Anywhere365 bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Anywhere365 ist ab 10.000,00 $ verfügbar.

Startpreis:
10.000,00 $
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Anywhere365

Anywhere365 Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionalität
4,1
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,2
5 von 99 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.4.2023

Anywhere365 is a must have for corporate world

Overall it's a great support tool. I really depend on it.

Vorteile

I like the Azure integration in Anywhere365. we often develop and deploy cloud based web applications. Most of the time it's not straightforward. Support from Anywhere365 comes in handy during deployment difficulties. We often get very quick support which help us avoid any major roadblocks.

Nachteile

Sometimes the call log seems a bit buggy.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 13.8.2021

skype is a great communication platform

Overall It is very good. It is a great platform to communicate with people and co-workers.

Vorteile

It is free and easy to use. We can record videos and share screens which have made my work faster. I can write my status and what I am doing and my co-worker can view my status. I can host a meeting and the meeting.

Nachteile

Some days back I got the bluff call on skype it was a name written bI and it was not shown in the chats and chats history logs. I tried to search the user but the user was not found. It was shown in phone call history but not in the skype calls.
Some time calling does not work. I have to restart my computer or quit and start skype to make calls on skype.
I tried to uninstall it, but it reappears automatically.

gregory
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 23.6.2021

Skype for business review

Vorteile

The chat messenger feature works well for me. I also liked that you can see who l is on the called.

Nachteile

Navigation is sometimes not easy. Lots of clicking to join meeting.

Godfrey
Godfrey
  • Branche: Tabak
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.9.2021

Skype for Business Review

It was a pleasant experience, especially the instant texting.
Otherwise, there is superior software available that offers far more modern technology to fulfill the needs of this pandemic time.

Vorteile

It's fantastic when it's utilized throughout the company since it allows you to rapidly locate other users; nevertheless, that's the only benefit.

Nachteile

The video call and share screen capabilities aren't fantastic; they work intermittently. Dates are utilized to break up conversation history, and recalling the date of the talk I'm searching for is difficult.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 29.10.2021

The First But Definitely Not The Last

Anywhere365 is overall a nice chat system which meets basic requirements properly. If navigation and grouping could be improved, this software would be much more useful but till some big updates are made, I'll mosey my way over to MS Teams.

Vorteile

The overall experience using this software is decent. If basic requirements are enough to satisfy, then Skype is the right software. I really appreciate that Skype makes it easy for people connect globally and quickly.

Nachteile

More than any other software of its kind, Skype is always lagging and it drives me up a wall. It'll happen in the worst times too where everything will freeze and the only way to fix it is by ending the task via Task Manager. Doing so makes you close all your chats and then you have nothing. Losing chats is the biggest turn off about this product.

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