4,0
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über Kayako

Kayako ist eine cloudbasierte Plattform für die Kundenbetreuung, die verschiedene Supportkanäle wie E-Mail, Live-Chat und Telefonanrufe integriert. Diese Integration hilft Nutzern bei der Verwaltung der Multi-Channel-Kundenbetreuung und unterstützt nicht nur die interne sondern auch die kundenorientierte Kommunikation. Mit Kayako können Nutzer Konversationen über Tickets für E-Mail, Chat, soziale Medien und Hilfecenter verfolgen. Mit dem Chat-Tool können Nutzer neue Konversationen starten oder bestehende über das Hilfecenter-Modul oder die Website und Anwendungen eines Nutzers abrufen. Das Ticket-Management-System organisiert Tickets mithilfe von Tags oder priorisiert sie basierend auf dem aktuellen Status. Agenten und Servicemanager können Verknüpfungen für sich wiederholende Aufgaben erstellen und automatische Benachrichtigungen für bestimmte Szenarien einrichten. Kayako kann in Anwendungen wie Salesforce, Slack, LinkedIn und Stripe sowie Social-Media-Kanäle wie Facebook und Twitter integriert werden. Mit der Kollaborationsfunktion kann jeder Mitarbeiter auf Kundendaten zugreifen.
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Kayako Preis

Kayako bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Kayako ist ab 30,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
30,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Kayako

Kayako Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8
Funktionalität
3,8
Bedienkomfort
3,9
Kundenbetreuung
3,8
5 von 169 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Mark
Mark
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 27.11.2018

Powerful System, Steep Learning Curve

Kayako is where we manage all of our client tickets. It is great for my daily work routine and allows me to stay on top of many tasks at the same time. I have been working with it for 1.5 years and it works great for me now, but the first few months took a long time to get used to. Things are not where you would think they would be. The system is VERY customizable, however, and if you have a person that can put in the work to set the system up, it can be bent to fit your specific company needs.

Vorteile

Kayako automates a lot of the communication and tracking processes for us. Since my company has put the time into setting up Kayako to meet our companies needs, I am able to focus mostly on client communication and not administrative tasks.

Nachteile

The system is very particular about what you can and can't do. Things that seem like they would be obviously included do not exist (seeing all open tickets from an organization, for example), and must be either set up manually or gotten to in a roundabout way. Kayako also requires a steep learning curve and is not an intuitive system.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 22.8.2018

Good choice although there are some problems.

There are so many helpdesk systems, Kayako has been our selected one, but we are still looking for better choice.

Vorteile

1- Beautiful user interface.
2- It Supports all activities in a helpdesk process.
3-14 days free trial
4-Good localization, so you can add your own translations to (just) on-premise version

Nachteile

1- When you are Kayako admin and at the same time one of the staffs (Agent), you have to switch so many times between Admin / Staff panel to do your tasks. sometimes it makes me confused because knowing which setting is in admin panel and which one is in staff(Agent) panel sometimes is difficult.
2-I can say that Kayako is designed for too many clients for a limited number of services. If you have too many services each of them assigned to a client, Using Kayako would be difficult (But Possible). for example, you have to set permissions for widgets separately.
3-Kayako is not suitable for small teams. it requires a lot of time and effort for setting up.
4-Kayako integration and API's are limited. We couldn't integrate Kayako with our Self-Built project management and timesheet system.
5- Localization in cloud version doesn't work very well. We couldn't use Arabic in cloud version

Mark
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 19.6.2018

The overall experience was ok. It gets the job done. But through the years we ran into some...

Vorteile

It brings most, if not all functionality we need. The company still provides an on-premise version of the product. Support has reasonable reaction times, also they most only provide workarounds instead of solid fixes and solutions.

Nachteile

Kayako feels out-dated all along. After two years of the 7.0 php release it still is not even fully compatible with any php 7.x release and up to today relies on the out-dated php 5.x versions. There are many other issues like the HTML-Mailparsing which have not been fixed completely in years now. Also we know Outlook 20xx do not create great HTML-mails still a lot of customers are using it and it is one the most spread applications in companies. But still the emails are not parsed correctly through Kayako. This should definitely have more priority. The forum is full of long threads and requests about this topic. Many people were upset, because resources were spent on creating a new webinterface instead of fixing basic functionality. Maybe customers should be involved in creating the roadmap for the product or at least help prioritizing issues.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 11.2.2023

Kayako - Feedback

Vorteile

Easy to identify what we need to use to support customer

Nachteile

Kayako most of the time is laggy and affects overall performance of our agents

Brandon
Brandon
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.6.2018

We have used kayako for years now. It's very valuable to our day-to-day operations.

Very easy to use. Helps us track hundreds of email tickets daily.

Vorteile

It's been easy to use, and makes it easy to stay on top of many different customer issues. Whenever we have had a question Kayako support is able to fix the issue quickly in real time.

Nachteile

I really don't have a negative comment to say about the software. It's invaluable to our operation. Kayako customer support is alway able to assist quickly in real time.

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