Über WeBee

WeBee bietet innovative mobile Gästelösungen für Hotels an, damit Hotelgäste alle ihre Bedürfnisse (Check-in/-out, Zahlungen, Reservierungen, schlüsselloser Zimmereingang) bequem von ihrem Mobiltelefon aus erfüllen können. Die Lösung erhöht den Hotelumsatz und die Bewertungen auf Rezensionsportalen und hat aufgrund des geringeren Verbrauchs von Papier, Magnetkarten und Wasser einen Einfluss auf die Nachhaltigkeit.
WeBee Software - 1
WeBee Software - 2
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WeBee Software - 4
WeBee Software - 1 - Vorschau
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WeBee Preis

WeBee bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von WeBee ist ab 500,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
500,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für WeBee

Zoho CRM

4,3 (6937 Bewertungen)
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

Froged

4,5 (56 Bewertungen)
Froged ist eine Lösung für Kundenerfolg, die Unternehmen dabei unterstützt, Verhaltensweisen nachzuverfolgen sowie...

Zendesk Suite

4,4 (4036 Bewertungen)
Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal...

Hootsuite

4,4 (3796 Bewertungen)
Hootsuite ist der Marktführer für Social Media Management mit über 200.000 kostenpflichtigen Accounts und Millionen von...

Zoho Desk

4,5 (2198 Bewertungen)
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung von Zoho Corporation, die Unternehmen jeder Größe bedient. Zu den...

LiveAgent

4,7 (1680 Bewertungen)
LiveAgent ist eine Online-Live-Chat-Plattform für E-Commerce-Unternehmen auf kleiner und mittlerer Ebene. Die Plattform...

Salesforce Service Cloud

4,4 (787 Bewertungen)
Service Cloud von Salesforce ist eine cloudbasierte Kundenservice-Management-Lösung, die entwickelt wurde, um Kundenserv...

XM for Customer Experience

4,6 (251 Bewertungen)
Qualtrics CustomerXM ist ein cloudbasiertes System zur Verwaltung von Kundenerlebnissen, das kleinen bis großen...

Pendo

4,5 (219 Bewertungen)
Pendo ist eine Produktmanagementlösung, die Unternehmen in den Bereichen Bildungstechnologie, Gesundheitswesen und...

Salesdrive

4,5 (11 Bewertungen)
Audience Advantage ist eine fortschrittliche Sales Enablement Plattform, mit der du deine Vertriebsprozesse revolutionie...

EngagePackage

0
EngagePackage ist eine Kundenengagement-Software, mit der Unternehmen Kundenprofile, Umfragen, Treueprogramme,...

Intercom

4,5 (1100 Bewertungen)
Intercom ist eine Kundenkommunikationsplattform, die Kunden durch Live- und automatisierte Chats, gezielte E-Mails,...

Formaloo

4,7 (194 Bewertungen)
Erstelle ansprechende Formulare, zugriffsgesteuerte Datenbanken und hochgradig anpassbare Business-Apps ohne Code –...

Vivantio

4,3 (178 Bewertungen)
Vivantio ist eine Service-Management-Lösung, mit der Nutzer individuelle Prozesse erstellen können, die auf interne...

Kangaroo

4,8 (178 Bewertungen)
Kangaroo ist eine cloudbasierte Loyalitäts- und Marketingmanagementplattform für Einzelhandelsunternehmen jeder Größe,...

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32 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu WeBee durchsuchen

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Alex Alper
Alex Alper
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.5.2021

Great value, great support

We have been using WeBee at our hotel for a while now and without a doubt, it is one of the most valuable tools our hotel has. Not only having a native app for the hotel is prestigious but also direct engagement with our guests increased satisfaction, therefore, lead to more return-guests. WeBee was most helpful with their support and initial setup process. We would recommend WeBee to any hotel that would like to increase the value of their establishments.

Vorteile

Direct engagement with guests, fast and contactless check-in.

Nachteile

Nothing to dislike about this software...

Antwort von WeBee

Dear Alper,

Thank you very much for your positive support & reviews.

WeBee Team

Beantwortet am 25.5.2021
Suleyman
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.5.2021

Personalized Guest Journey

Guest recognition, problem acknowledge, extra revenue with user friendly menu etc..

Vorteile

Tailor-made, Ability to make all changes / configurations during and after the installation and integration

Nachteile

Last min changes / updates. As we are managing very huge operation and had many last minute updates can be made on time without any issue.

Antwort von WeBee

Dear Suleyman,

Thank you for your feedback. It's much appreciated.

WeBee Team

Beantwortet am 27.5.2021
Sabri
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 2.5.2021

Webee

It is a good program but need development in some area i think. Quick and direct contact with guest gives great advantage. Guests birthday selection is not working, support team is working on it for about 5 months.

Vorteile

Prompt actions. 24 hours connection with guest.

Nachteile

For some guests it seems diffucult to use. Especially for elderly people.

Antwort von WeBee

Thank you for your valuable feedback. We escalated your issue and will reply promptly.

Beantwortet am 4.5.2021
Islam
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.4.2024

A must-have for hotels

We chose this hotel application after thoroughly evaluating various software options. What truly sets it apart is its unique ability to be customized to fit our specific hotel's needs. The features we found most valuable include customization, push notifications, responsive technical support, and the ability to digitize all our hotel services. This combination benefits both our guests and our staff. Furthermore, the app is user-friendly, compatible with both Android and iOS devices, and offered at a reasonable price.

Vorteile

The ability to tailor the app to a hotel's brand creates a more cohesive and personalized guest experience. This is crucial point for us. In additional to collect all hotel services under one digital applciation - is good idea. I believe that it is very usefull for hotel guests.

Nachteile

Sometimes the speed of application is not balanced. I think it can be improved and may be it is based on hotel internet speed.

Antwort von WeBee

Dear Islam R,
Thanks for your kind review notes and helpful feedback.
Best Regards,
WeBee

Beantwortet am 12.4.2024
Noha
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.8.2023

Effecient Product, Great Support Team

Very happy with Webee. I highly recommend the product and the team.

Vorteile

Webee is a very effecient product that has all the features we could possible need. It is a very user friendly product whether from customer aspect or staff. The deployment of the product was very simple and straight-forward. No complicated tech. The sales team and the support team are absolutely fantastic. Very responsive, very flexible, and always there for us.

Nachteile

Reporting dashboard and data base has space for improvement. But all the basic reporting features are there.

Antwort von WeBee

Dear Noha,

Your words motivate our team even more to serve you all our best. Thanks for your kind comments, we are happy to contribute.

Thank you so much.

Best Regards,
WeBee Team

Beantwortet am 29.8.2023
Liliane
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.8.2023

Continental Guest & Staff Applications

Excellent and would recommend other companies to use it.

Vorteile

The support that was given to us during the buying, implementation process and after sale support and follow up. This strength that WeBee Team has, add value to the application and makes it easy to surf. Additionally, WeBee functionality that brough us closer to our guests which has reflected positively on the overall guest feedback.

Nachteile

The slowness of the app sometimes which makes a bit difficult to be answer to the guest requests.

Antwort von WeBee

Dear Liliane,

Thank you for your kind words and evaluation.
We are continually improving all the process.

Thank you so much.

Best Regards,
WeBee Team

Beantwortet am 29.8.2023
Ebru
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.9.2023

Best for Guest Experience

best app and always a solution-oriented team

Vorteile

Webee app is really very guest satisfaction oriented.

Nachteile

there are none

Vİktoria
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.8.2023

Satisfaction

There are 12 hotels in our company.We decided to use a mobile application so that our guests can always feel as close to us . Webee team prepared a product exactly as we imagined and presented it for all our facilities. They always answer all our questions. Being able to reach them whenever we want makes us feel very safe.

Vorteile

Webee is simple to use for our guests, this is what we liked the most.

Nachteile

We are satisfied with Webee, there is nothing we like less.

Antwort von WeBee

Dear Victoria,

Thank you very much for your positive support & reviews.

WeBee Team

Beantwortet am 22.8.2023
Özge
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.9.2023

Best App

Vorteile

Simple, effective and useful. I can easily access any Rixos hotel I would like via the app.

Nachteile

There is nothing I don't like. Everything is always working well.

Antwort von WeBee

Dear Özge,

Thanks for your perfect evaluation. We always try to progress with innovative ideas and are happy to add them to WeBee.

Best Regards,
WeBee Team

Beantwortet am 20.9.2023
Ayse Nur
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.8.2023

Very Well Designed App

Vorteile

User interface, support team's dedication, easy CMS

Nachteile

everything works well, our guests are happy with the product

Antwort von WeBee

Dear Ayse Nur,

We appreciate all your evaluation and kind comments.

Thank you so much.

Best Regards,
WeBee Team

Beantwortet am 29.8.2023
Rabia
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.9.2023

Best App

Vorteile

Suitable for easy use, practical, understandable

Nachteile

That it's a useful application.There is nothing I don't like.

Antwort von WeBee

Dear Rabia,

Thanks for your review and we are happy to learn you are 100% satisfied. Nevertheless, we are continuing to add value continuously.

Best Regards,
WeBee Team

Beantwortet am 20.9.2023
Armia
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.8.2023

El Gouna Hotels

Vorteile

it has a great user experience and it has a great integration options to our existing systems.

Nachteile

it has a great user experience and it has a great integration options to our existing systems.

Antwort von WeBee

Dear Armia,

Thank you very much for your positive support & reviews.

WeBee Team

Beantwortet am 22.8.2023
Amr
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.8.2023

Webee Application Recommendations

Vorteile

Easy to useVery good communication with our GuestGuest Satisfaction

Nachteile

Guest Satisfaction Our strong and weak point in order to be increased

Antwort von WeBee

Dear Amr,

Thanks for your kind words and submitting a review for us. We are even more motivated with your reviews.

Best Regards,
WeBee Team

Beantwortet am 29.8.2023
Erhan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 19.8.2023

Useful application

A highly effective application for quickly resolving guest requests and issues, and promptly fulfilling these requests

Vorteile

We can always reach WeBee helpdesk for any issues or requests. Our problems are resolved immediately

Nachteile

Data analyses and the possibility of more extensive reporting could be available

Antwort von WeBee

Dear Erhan,

Thank you very much for your positive support & reviews.

WeBee Team

Beantwortet am 22.8.2023
Özcan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.8.2023

Kempinski Bodrum

Vorteile

Notifications and reports.

Nachteile

Staffapp works slowly. Must be more fast like web version.

Antwort von WeBee

Dear Özcan,

Thank you very much for your positive support & reviews.

WeBee Team

Beantwortet am 22.8.2023
Orcun
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 19.8.2023

Using webee

Vorteile

It is very easy to use and if you have a problem you may reach to customer service of webee

Nachteile

lt is Bery useful but the reports could be more extensive.

Antwort von WeBee

Dear Orcun,

Thank you very much for your positive support & reviews.

WeBee Team

Beantwortet am 22.8.2023
Çağan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.8.2023

The Bank Hotel Istanbul

Vorteile

user-friendly interface, adaptable design elements

Nachteile

I don't have any least-liked features of the app.

Antwort von WeBee

Dear Cagan,

Thank you very much for your positive support & reviews.

WeBee Team

Beantwortet am 25.8.2023
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.5.2021

Webee the best App for the Travel Hospitality industry

From the customers point of view The user interface is brilliant design and the user experience is very easy to use I recommend Webee to everyone

Vorteile

For Hospitality industry this app is a must have. It optimize all the manual business flows which is common in the traditional travel industry.
It accelerates the check in process and avoid contact with the reception this way of managing hotels getting more easier as the direct contact is avoided with the app

Nachteile

Nothing to complain as everything is designed very well

Antwort von WeBee

Thank you so much for your supportive comments, we are glad to add value to your businesses and guest experience.

regards.

WeBeee Team

Beantwortet am 10.5.2021
Orhan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.5.2021

Wonderful App with

Incredibly helpful team to support every step of implementing and using the app. Increased revenue our revenue and added higher guests satisfaction, helped us to comply with Covid safety guidelines too. All over extremely happy to work with Webee.

Vorteile

Added amazing value to our business and increased our guests satisfaction.

Nachteile

I can not think of any negative aspects.

Antwort von WeBee

Thank you Orhan ,

WeBee Team

Beantwortet am 23.8.2021
Eren
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.5.2021

Boost your sales with Webee

Thanks to WeBee that we are finaly 7/24 in contact with our guests. They can see our promotions and discounted offers through application. Very user friendly software.
We can also analyse the user statictics in the app.

Vorteile

Customize your own app. Increase your popularity in app stores. Opportunity to get in touch with your loyal guests.

Nachteile

There is nothing to worry about this software.

Antwort von WeBee

Dear Eren,

We are very honored to be the solution provider and collaborative partner of Liberty Hotels Lara. Thank you for your review

Best Regards,
WeBee Team

Beantwortet am 12.5.2021
Filiz
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.4.2021

Very Usefull app

Our guests are happy and we increased customer satistaction since we started to use webee

Vorteile

The most part that we lıke to connect all our guest with digital bridge

Nachteile

To make online reservation in all outlet

Antwort von WeBee

Dear Ms. Filiz Ozveren,

On behalf of WeBee, we are delighted to see you are fully satisfied. We would like to thank you for your time to write in Capterra.
Best Regards,
Dr. Ozgur Zan
Co-founder and CEO of WeBee

Beantwortet am 23.4.2021
Rida
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.1.2022

The best mobile application for the hospitality industry

The implementation was so fast and professional. The Team is super supportive.

Vorteile

one of the best customer satisfaction app

Nachteile

the interaction with the opera is under processing until now. Hopefully will be ready by Q2 2022.

Antwort von WeBee

Hi Rida,

Thank you for your comments.

WeBee Team

Beantwortet am 12.1.2022
ahmed
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.1.2022

Pyramisa hotels

guest satisfaction

Vorteile

restaurant reservations . booking .fast check in

Nachteile

support and stability and good developing team

Antwort von WeBee

Hi Ahmed,

Thank you so much for your review.

WeBee Team

Beantwortet am 4.1.2022
Gökçen
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.8.2021

easy and very good programme

Vorteile

it is mimics our Hotel so it must be neutral and it is.

Nachteile

There are nothing I would like to comment

Antwort von WeBee

Dear Gokcen,

Thank you so much for your good reviews.

WeBee Team

Beantwortet am 23.8.2021
Onur
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.5.2021

Thansk WeBee

Vorteile

Easy integration, fast support. It is a very useful service in terms of price performance.

Nachteile

We didn't have any difficulties, We are very satisfied with the service provided.

Antwort von WeBee

Dear Onur, We are very honored to be the solution provider and collaborative partner of Gezi Hotel Bosphorous. Thank you for your review

WeBee Team

Beantwortet am 7.5.2021
Elena
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.5.2021

Smart

All the hotel operation questions

Vorteile

smart and modern easy to use
Have lots of option inside

Nachteile

Would be nice if it would have all reservation system inside and would be no needs to forward guest to hotel web site

Antwort von WeBee

Dear Elena,

Thank you for your support and review.

WeBee Team

Beantwortet am 27.5.2021
Ece
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.5.2021

Creating satisfied & promoter guests

Vorteile

Easy to use and perfect to engage with guests’ needs especially in pandemic

Nachteile

Every year they should improve their product

Antwort von WeBee

Dear Ece,

Thank you so much for your review.

WeBee Team

Beantwortet am 24.5.2021
Soner
Soner
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.10.2018

Comments

Should spend more time for commercial. IT team should find solution related adaption problems about other used hotel system.

Vorteile

Innovation. Company image looks more in innovative perspective.

Nachteile

Should be more easily adapt to the used software

Antwort von WeBee

Dear Mr. Soner Yalcin,

On behalf of WeBee, we are delighted to see you are fully satisfied. We would like to thank you for your time to write in Capterra.
Best Regards,
Dr. Ozgur Zan
Co-founder and CEO of WeBee

Beantwortet am 23.4.2021
Emre
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.6.2021

Excellent

Vorteile

Ease of use and quality design and features

Nachteile

Nothing.This app succeded for all of our needs

Antwort von WeBee

Dear Emre Sungur,

Thank you so much for your review. It's an honor for us to work with you.

WeBee Team

Beantwortet am 24.6.2021
YİĞİT
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.5.2021

Webee

Vorteile

So clear and simple
Customer service
No alternative

Nachteile

It might be improved by the all departmans in hospitality industry.

Antwort von WeBee

Dear ,

Yigit, thank you so much for your feedbacks.

WeBee Team

Beantwortet am 24.5.2021
Gamil
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.5.2021

Miramar

Vorteile

the features are almost what you need in the operation

Nachteile

less flexibility of adapting or changing in the system for major points that are not common for everyone

Antwort von WeBee

Dear Gamil,

Your feedbacks are much appreciated.
Our colleagues will be in touch with you regarding this feedbacks.

WeBee Team

Beantwortet am 19.5.2021
Hasan
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.5.2021

Absolutely makes your job done easier

Vorteile

Using webee in hospitality industry is an easy way of reaching guests and understanding them more accurately.

Nachteile

Pricing could be cheeaper.And it could be costumized more detailed.

Antwort von WeBee

Dear Hasan,

Thank you for your feedbacks.

WeBee Team

Beantwortet am 24.5.2021
32 Bewertungen

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