Über Cloudmore

Cloudmore ist eine SaaS-Plattform, die sowohl von europäischen als auch von US-amerikanischen Rechenzentren bereitgestellt wird und es jedem Unternehmen ermöglicht, auf Abonnements und wiederkehrende Einnahmen umzusteigen. Zu den wichtigsten Funktionen gehören die Serviceerstellung und der Katalog, der Kundenmarktplatz, das Abonnementmanagement ("im Auftrag von" oder als "Self-Service") sowie die Abrechnungs-Engine. Alles ist in der Monatsgebühr enthalten, einschließlich Onboarding, reaktiver Kundenbetreuung, proaktivem Kundenerfolg und allen Aktualisierungen der Plattform.
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Cloudmore Video
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Cloudmore Preis

Cloudmore bietet eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Cloudmore

Cloudmore Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,3
5 von 10 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Matthew
Matthew
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.11.2021

Great software, does the job efficiently

It works as expected and allows an easy and efficient management experience.

Vorteile

Ease of use and simplicity of the management GUI.

Nachteile

Different logins for different reseller customers makes it less streamlined as it could potentially be.

Trevor
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.11.2021

Great Onboarding Experience and Great Solution

Vorteile

The Billing and Reporting: Detailed reporting for our customers. Billing and Pricing is easier to track and we have leveraged this solution for monthly reconciliation. The billing and reporting has simplified our monthly invoicing process and has saved two days of effort for the team.

The Cloudmore Team and Ease of Onboarding: Working with the Cloudmore team has been fantastic. The team is very responsive to assist with any issues and the onboarding process was excellent. Very well structured and [SENSITIVE CONTENT] who was our onboarding rep was a pleasure to work with. He provided a lot of good information and guidance and made the transition extremely smooth.

Nachteile

The one thing I would hope to see soon is an automated invoicing process.

Daniel
Daniel
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 13.1.2022

Cloudmore Review

They are very nice to work with , understanding, on the expensive side

Vorteile

Ease of use , love the self serving part of the portal , GUI is great , the Customer success team is very professional

Nachteile

They need better reaction time for support and brining in new features

Ryan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.10.2021

Easy to use and great

One word - Awesome.

The support team when needed(Which is very rare) are quick and very helpful to resolve issues.

They are incredibly helpful not only during setting up but during day to day usage if we have a question.

Vorteile

This software helps us provide a very nice and clean front end self service portal for our users while also providing us with a robust and working backend for us.

Having options like price lists for different orgs really helps with customers billing and means we don't have to edit the bills our selves before sending them out.

Nachteile

My only issue with the program is that if User A looks after User B/C they have to have a log in for B/C portals and can't access them via their own log in. This means they need multiple log ins for the portal.

However if they were a CSP themselves it wouldn't be an issue.

Toby
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.10.2021

Perfect for the job

Our overall experience has bene excellent to date. We could potentially have an entirely transactional relationship with Cloudmore, however their after sales care from the support team through to the customer success and account management have been excellent and contributed to us being so "sticky" as a customer.

Vorteile

We a Direct Partner with Microsoft so a SaaS subcription marketplace isn't just desireable, it is contractually necessary. Cloudmore have built a platform that fulfils all our requirements. The functionality is so intuitive that onboarding internal staff and customers effectively no more than a case of providing a logon. Its ability to rationalize Microsoft's invoices saves us man days a month due to the number of transactions we administer in a month.

Nachteile

The design interface for the customer facing marketplace is really not up to par and highly unintuitive.

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