Salesforce B2B Commerce

4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Bewertungen

Über Salesforce B2B Commerce

Salesforce B2B Commerce ist eine End-to-End-E-Commerce-Plattform, mit der Unternehmen den Kauf von Waren oder Dienstleistungen verwalten und digitale Selfservice-Bestellungen für B2B-Aktivitäten bereitstellen können. Salesforce B2B Commerce wurde entwickelt, um die Bestellung zu rationalisieren, das Lager-/Inventarmanagement zu zentralisieren und Omni-Channel-Kauferlebnisse mit schneller Nachbestellung, Kontohierarchieverwaltung, nutzerdefinierten Katalogen und mehr zu automatisieren.
Salesforce B2B Commerce Software - 1
Salesforce B2B Commerce Software - 2
Salesforce B2B Commerce Software - 3
Salesforce B2B Commerce Software - 1 - Vorschau
Salesforce B2B Commerce Software - 2 - Vorschau
Salesforce B2B Commerce Software - 3 - Vorschau

Salesforce B2B Commerce Preis

Salesforce B2B Commerce bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Salesforce B2B Commerce

Salesforce B2B Commerce Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
4,7
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,6
5 von 7 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Tony
Tony
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.10.2023

Salesforce B2B Commerce Is By Far The Best Software For Any Business

Just a very pleasant piece of easy to use software. Wish we had started using it earlier.

Vorteile

Everything is so customizable and easy to use. Talking to team members about the different features is easy and everyone always know what you are taking about.

Nachteile

We have not found any issues or glitches with this software at all and we use it very often.

Fateyma
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 4.8.2022

Very powerful ecommerce platform

The platform provides a B2C-like experience to B2B organisations. Very efficient and easy to use and control. We wanted to manage all our online orders and increase the UX of our online store and Salesforce B2B commerce has made us convert very efficiently.

Vorteile

Salesforce B2B commerce is a very powerful e-commerce platform which is very easy to use and manage. The reporting within the platform is highly customisable. The order process and management is very straightforward and to the point. Great features around the online storefront and designing the online store.

Nachteile

The only dislike from my side is the price of implementation and the overall cost of the platform, not recommended for small-sized businesses or startups.

Jason
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 31.7.2022

Salesforce B2B Commerce is the best ecommerce platform for managing and fulfilling online...

We wanted an eCommerce platform to manage all our products for our online store, manage orders and returns, manage to ship, and retarget lost leads all in one place. The platform is great for B2B providing a B2C-like experience. Very easy to use and manage. Offers great reporting features.

Vorteile

It is a very straightforward platform with no complicated UX. Inventory tracking and management are the best within SF B2B Commerce. Customer support is truly exceptional, they go into detail and solve issues in no time. Great for designing an online store and providing personalisation to visitors. Truly exceptional at product catalogue and checkout process. Offers customizable reporting and analytics that helps businesses to understand the present and future for ROI and conversions.

Nachteile

The integration with another third-party application is complicated. Not the best shipping options available are present at the start unless you integrate with other applications. The high cost of implementation and monthly pricing is high, is a huge drawback.

Mohammad
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 21.7.2022

Truly exceptional B2B commerce platform

Vorteile

-Excellent Multi-Channel support - Very user-friendly interface
-Outstanding for processing orders and managing all inventory
-Offers one of the best integration within the market
-Great for managing all the product catalogs and managing content on the online store
-Offers one of the best personalization
-Great for upselling and cross-selling
-Offers great features for targeting prospects that abandon the shopping cart

Nachteile

-Does require a good amount of training to get started
-It is pricey for small B2B organisations
-Cost of implementation is high

Mark
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.12.2022

Salesforce is a good b2b crm

Vorteile

The software allows me to drill through and qualify prospects and leads at a very good pace. It allows me to identify all of them into categories for effective marketing and time management

Nachteile

Manually linking contacts to individual opportunity locations can create admin problems when dealing with same company name chain locations

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