PackageX Logistics Cloud

4,2
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,2
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über PackageX Logistics Cloud

PackageX Receive ist eine cloudbasierte Paketverwaltungssoftware, die Paketempfangsvorgänge an allen Arten von Empfangsstandorten automatisiert. Die moderne Technologie rationalisiert verschiedene Logistikworkflows, einschließlich Etikettendatenaufnahme, Benachrichtigungen, Speicherung, Abruf, Abholung, Weiterleitung usw. PackageX Receive eignet sich für verschiedene Branchen, darunter: 1. Höhere Bildung 2. Immobilien 3. Unternehmensbüros 4. Co-Wor­king-Spaces 5. Hotels und Restaurants 6. Produktionsstätten 7. E-Commerce-Shops 8. Paketschließfachanbieter 9. Lagerhäuser und Dark Stores Wie funktioniert sie? Mache ein Foto von Paketetiketten und PackageX Receive: • Extrahiert alle relevanten Informationen über das KI-gestützte Etiketten-OCR. • Findet den richtigen Empfänger. • Sendet Benachrichtigungen und Erinnerungen an Empfänger. • Holt sichere Abholnachweise ein. • Behält den Überblick über jedes Paket, das an deinem Empfangsort ein- oder ausgeht. Warum PackageX Receive? • Kleine, mittlere und große Unternehmen vertrauen darauf. • Keine Hardware erforderlich. • Scanne Pakete und benachrichtige Empfänger in Sekundenschnelle. • Vollständige Transparenz für die Verfolgung eingehender und ausgehender Pakete über mehrere Hops. • KI-gestütztes OCR liest gedruckte, handschriftliche und sogar teilweise zerstörte Etiketten. • Nutzerdefinierte Branding-Optionen für E-Mail-, Text- und WhatsApp-Benachrichtigungen. • Self-Service-Abholoption. • Nutzerdefinierte Workflows zur Darstellung der Schritte deines Empfangsprozesses. • Single Sign-On für schnelles Onboarding. • Verzeichnis-/Listenintegration. • Zugriff auf die virtuellen Poststellenfunktionen über „Receive Connect“. Die Lösung ermöglicht es dem Empfänger, nutzerdefinierte Maßnahmen für seine Pakete wie Scannen und Senden, Halten, Weiterleiten und Vernichten auszuwählen.
PackageX Logistics Cloud Software - 1
PackageX Logistics Cloud Software - 2
PackageX Logistics Cloud Software - 3
PackageX Logistics Cloud Software - 4
PackageX Logistics Cloud Software - 5
PackageX Logistics Cloud Video
PackageX Logistics Cloud Software - 1 - Vorschau
PackageX Logistics Cloud Software - 2 - Vorschau
PackageX Logistics Cloud Software - 3 - Vorschau
PackageX Logistics Cloud Software - 4 - Vorschau
PackageX Logistics Cloud Software - 5 - Vorschau

PackageX Logistics Cloud Preis

PackageX Logistics Cloud bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für PackageX Logistics Cloud

PackageX Logistics Cloud Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,5
5 von 29 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Alex
Alex
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.11.2019

Amazing Software

We love using it and it allows us to notify members quickly for their packages

Vorteile

Super easy to use and speeds up our mailroom process

Nachteile

Sometimes notifications have been sent to the wrong person accidentally

Antwort von PackageX

Hi Alex, thank you for submitting your review! We are glad our app has helped increase your mail room productivity. In case of any issues with the PackageX app, feel free to contact us at [email protected] and our support team will get back to you as soon as possible.

Beantwortet am 26.12.2019
Stu
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.9.2021

On a Scale...

The Mail Center used to process incoming mail and packages by hand - a tedious, labor-intensive and inefficient way to receive deliveries. I estimate we're 80% more efficient in using PackageX Mailroom

Vorteile

After processing an average of 30 packages per day during the summer months when school is not in session, it was very easy to scale up to the daily 200 mail and package delivery counts with the start of the Fall 2021 semester.

Nachteile

I have discussed PackageX making updates known prior to their release.

Antwort von PackageX

Thank you for your valuable feedback. We're always working hard to improve the app. Stay tuned for our latest app update.

Beantwortet am 13.10.2021
Sami
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 9.1.2020

PackageX

Vorteile

Makes our jobs easier for getting notifications about packages to members.

Nachteile

I find that packages that I checked out often come back in the system for some reason and it looks like they did not get checked out.

Some of the buttons are confusing and don't have great placement. I find myself very frequently hitting on the + in the upper corner to add a package instead of the circle on the bottom.

If multiple packages come for the same exact person and I have to manually select the recipient, I shouldn't have to do it for each package in the same upload.

I wish there was a "select all" option for when someone is picking up all the packages for a company.

I would also like to see an easier way to mark someone (or multiple people!) as the primary for a company so they get the notifications. This would especially be helpful to see as an option during the package scanning flow.

Would love a bypass option where members do not get notified about their package pickup (for example we will have to check out overdue packages that were actually checked out but came back up in our system. When we check them out these people will get notifications and they will be confused).

Antwort von PackageX

Hi, Sami. Thank you for your feedback. We are working on improving the user experience of the app and your feedback is valuable to us.

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the PackageX App. We take our users' concerns very seriously and are here to provide you 24x7 support.

Feel free to contact us on [email protected] for any queries and we will get back to you as soon as possible.

Beantwortet am 12.1.2020
Rodrigo
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.5.2020

Very good customer xp

1.000

Vorteile

I had a problem with an email message regarding the new tool for re-routing packages. I wrote a message for you, through your Member Support Team, suggesting some changes (including a different color, a different text...), and you guys not only answered me, but also implemented ALL my suggestions. Also, you answered me later saying that you have done that. Very good 'close the loop' case. It feels great to know that, as a customer, I am being heard by you all. Congrats!

Nachteile

The app is very good, my problem was regarding a message being sent automatically, but you fixed it..

Antwort von PackageX

Hi Rodrigo, thank you for submitting your review! We are glad that our support team assisted you well and implemented the changes you required. If there are any other suggestions you may have, feel free to contact us at [email protected] and our support team will get back to you as soon as possible

Beantwortet am 12.5.2020
Esther
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 8.1.2020

PackageX User Review

Vorteile

Enjoy knowing it is linked to our internal system and there is no need to add members to the app. It is automatic, fast and simple.

Nachteile

At my building, there is an admin that works for the enterprise client occupying the 2nd and 3rd floor. He picks up all the mail for them and stores it in their mailroom. Two enhancements to the app would be great:

1. Giving us (Community Team) the option to check out all the packages at once for the same person
2. Providing a "transferred" option similar to a courier and the updates we receive from them

Antwort von PackageX

Hi, Esther. Thank you for your feedback. We are working on improving the user experience of the app and your feedback is valuable to us. We just wanted to inform you that we provide the functionality to check-out all packages in a single go from the app.

Feel free to contact us on [email protected] with your queries and we can set up a training session to resolve all your issues related to PackageX app.

Beantwortet am 13.1.2020

Ähnliche Kategorien