4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über IWD Platform

IWD DISPLAY ist eine cloudbasierte Software für das Ressourcen- und Gebäudemanagement, mit der Unternehmen ihre Merchandising-Vorgänge visualisieren können. Zu den wesentlichen Merkmalen gehören Designmanagement, Bestandskontrolle, Planogramm-Erstellung, Büroverwaltung, Regalplanung, anpassbares Branding, Einzelhandelsmanagement und Grundrisspläne. Die Software kann Start-ups sowie kleinen und mittelgroßen Unternehmen helfen, ihre Geschäftsabläufe zu optimieren. IWD DISPLAY hilft Einzelhändlern bei der Planung der Positionierung von Produkten im Laden, um das Kundenerlebnis und die Kundenbindung zu verbessern. Die Lösung hilft außerdem dabei, die Raumnutzung zu maximieren, neue Kunden-Leads zu gewinnen und den Umsatz zu steigern. Mit IWD DISPLAY können Nutzer zahlreicher Branchen ihre Anlagen, Arbeitskräfte und Grundrissdaten anzeigen und verfolgen. Die Software ermöglicht es Fachleuten, ihre Tätigkeiten zu optimieren, und unterstützt automatische Bestellung, Regaletiketten und Produktgruppen. Außerdem bietet die Lösung Kollaborationstools für Marken, um den Umsatz und den Ertrag im Einzelhandel zu steigern.
IWD Platform Software - 1
IWD Platform Software - 2
IWD Platform Software - 3
IWD Platform Software - 4
IWD Platform Software - 5
IWD Platform Software - 1 - Vorschau
IWD Platform Software - 2 - Vorschau
IWD Platform Software - 3 - Vorschau
IWD Platform Software - 4 - Vorschau
IWD Platform Software - 5 - Vorschau

IWD Platform Preis

IWD Platform bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von IWD Platform ist ab 9.600,00 $/Jahr verfügbar.

Startpreis:
9.600,00 $/Jahr
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für IWD Platform

IWD Platform Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,7
5 von 33 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Selena
Selena
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.4.2020

Best Software Around

The integration of IWD has been such a pleasant experience. The team is super knowledgeable , friendly and patient .

Vorteile

It' super easy to use & the ability to create 2 d & 3d retail views if care to do so in the near future

Nachteile

Shelf Height doesn't automatically adjust when product is too high

In Betracht gezogene Alternativen

SmartDraw

Gründe für den Wechsel zu IWD Platform

Former Colleague Recommendation , Cost , Ease of Use & Quality Planogram features

Antwort von IWD

Thank you so much for your kind words, Selena. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us.

Beantwortet am 5.5.2020
Alison
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.11.2020

IWD rollout Salomon

It has been great. A good comprehensive tool but of course not without things we would like to add!

Vorteile

I like that you can easily discuss issues with certain contacts in reference to photos. This is what I use the most and that you can upload documents specific to each store.

Nachteile

The fact that the app and the network do not sync and the opening page dashboard is not customizable.

Antwort von IWD

Thank you for taking the time to leave us a review, Alison!

Beantwortet am 25.11.2020
Faye
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 23.11.2020

IWD Review

Vorteile

Ease of use and communication to store teams.

Nachteile

No link between app and desktop version

Antwort von IWD

Thanks for the review, Faye! We appreciate your business.

Beantwortet am 25.11.2020
Dani
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.4.2020

3D Display Review

The IWD program has helped our organization immensely. Our Visual direction and store presentations have improved, providing stores with clear and elevated communication. The Merchandising and document creation process has become much more manageable (100+ locations across 10-12 layouts/concepts). We have been able to utilize Display for store rendering / layout design to enhance campaigns, customer experience and new store design initiatives. Overall this program has brought a new refresh to our process that will help us continue to evolve and grow our business.

Vorteile

I love the endless possibilities and organization. It gives users and businesses the freedom of creativity and customization, with the ability to organize and track growth and progress in a way that works best for you and your company needs - a perfect match of art and science. It was quite easy to integrate our products into the program, and actually helped better our internal process overall!

Nachteile

As long as users stay up to date on software updates, there are not many issues. Internet speeds will at times take a toll on speed/processing. Always take the time to reach out for support, the "missing" function may already exist, or if it doesn't, the team is always willing to try and make it happen, or find the best solution.

Antwort von IWD

Dani, thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you love your experience; our team will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day! Thanks for your kind words.

Beantwortet am 4.2.2021
Chi
  • Branche: Luxusgüter & Schmuck
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 30.10.2020

first year comment

the tool has a very strong value proposition, compared to the external competitors (Simplifield/ Yoobix..) in terms of functions, ease of using, price, operational excellence. however, some function in reality should really automate the process for VM manager (as mentioned above)
For richemont brands the competition is also with Booster/ POS identity which is developped by the group. the challenge will be to clearly show the advantages of the tool (maximize automation), or else in the near future the chance we have to merge with Booster or replaced by Booster is possible.

Vorteile

- Clear added values & Proposition.
- Instance selling points (centralize network, Professionalize the work flow, support the daily taks of VM community, facilitate communication among the community.

Nachteile

some functions are nice, but it still not maximizing the automation. example: Post launch review with all installation photos, we can extract all photos of global POS network, but the report will not be categorised by market. we hence still have to do manual work which is not exactly the selling point of the tool : automation, reporting in 1 click.
Survey function: possibility to see on global map, sorted by status of survey is not feasible
App version: issue in China with VPN/ connection?

Antwort von IWD

Hi Chi, thank you for taking the time to write this review and provide us with some feedback! We love hearing from our clients on how we can improve their experience with IWD.

Beantwortet am 25.11.2020

Ähnliche Kategorien