4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über HotSchedules

HotSchedules ist eine Online-Plattform für das Restaurantmanagement, die Tools zur Verwaltung von Terminen, Personal, Talenten und Inventar bietet. Die Lösung bietet Tools, die es Restaurantbesitzern ermöglichen, Mitarbeiter zu rekrutieren, Schulungskurse zu entwickeln und mit den Mitarbeitern zu teilen, die Geschäftsproduktivität zu verfolgen und den täglichen Restaurantbetrieb zu verwalten. HotSchedules ermöglicht es Unternehmen, Lerninhalte für Mitarbeiter zu entwickeln. HotSchedules wurde entwickelt, um alle Arten von Inhaltstypen zu bewerkstelligen, einschließlich Video-Tutorials, Dokumenten, Audiopräsentationen und mehr. Mit der Planungsfunktion können Administratoren und Manager Schichten planen und die Arbeitsanwesenheit überwachen. Das HotSchedules-Logbuch zeichnet Arbeitszeiten von Mitarbeitern, tägliche Notizen, Schichtzusammenfassungen und Restaurant-Checklisten an einem zentralen Ort auf. HotSchedules umfasst auch Social Recruiting, E-Learning, Arbeitsmanagement, BI (Business Intelligence), Inventar, Druck und digitale Logbücher sowie verschiedene andere Anwendungen, die auf der selbstveröffentlichenden API-Plattform aufbauen. HotSchedules ist für Mobilgeräte geeignet und kann auf iPhones, iPads, Android- und Blackberry-Geräten aufgerufen werden, indem die native mobile App von HotSchedules heruntergeladen wird, die in den jeweiligen App-Stores verfügbar ist.
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HotSchedules Software - 5
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HotSchedules Video
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HotSchedules Preis

HotSchedules bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für HotSchedules

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ShiftPlanning ist eine cloudbasierte Lösung für die Belegschaftsverwaltung und Mitarbeitereinsatzplanung, mit der...
Deputy ist eine cloudbasierte HRM-Lösung (Human Resource Management), die Mitarbeitermanagement- und Planungsfunktionen...

ADP Workforce Now

ADP Workforce Now ist eine umfassende Lösung für die Verwaltung des Personals, der Gehaltsabrechnung, der Compliance...
7shifts ist ein Online-Softwaresystem zur Mitarbeitereinsatzplanung, das für Schichtarbeitende in der Restaurantbranche...
Aha! ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung für kleine, mittlere und große Unternehmen. Die Lösung richtet sich...

HotSchedules Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,2
5 von 452 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
paulina
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.5.2020

Much better then paper schedule

Very positive experience. Made my schedule less chaotic and gives me options to control my work days and days off much better without having to deal with manger directly lol

Vorteile

Having a restaurant job means cheotic schedule. It's never the same. Impossible to keep up with and memorize. My last job had hot schedules but my new job doesn't:/ it's a nightmare without it. I miss it so much. It is so convenient to pick up and realise shifts whenever I please. No need to call or txt my co workers. Everything is done thru the app. App is not free but cheap and worth every single penny. I love that I can request days off and my ability. Super convenient. You have to wait for manager to approve or not of your request. I can see who my co workers will be for the shift. I can see all phone numbers and emails of my co workers. Every restaurant should have this app. It's very easy as well so even my 70 year old co worker knows how to use it. Very well done .

Nachteile

Sometimes I get loged out and have trouble logging back in. It froze few times. Could use more color and some fun options like emoji me lol make work schedule more fun

Sean
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 14.1.2019

Great for scheduling staff in the restaurant industry

I used this app to schedule a full restaurant staff including FOH BOH and Managers. This tool is incredible useful and negates the need to figure out scheduling most weeks. All employees can submit their availability and I can schedule them badsed off of this availability without thinking to check because it bars me from scheudling people outside of their approved availability. No more scheduling issues!

Vorteile

Intuitive User interface
Easy to add new users
Great scheduling utility
incredible for contacting staff on a large scale
Has a mobile app that users can use

Nachteile

The mobile app costs money so most of my staff refuses to download this app which sends them push notifications in the event I need to contact them all. I believe that since we are already paying to use the software this app should be free to download. Without a login the application is useless so the fact you need to pay to download the app is very ridiculous.

Rick
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 19.1.2018

Takes too long to sync new employees from Aloha.

Making scheduling a less of an headache. Being able to focus on other aspects of managing my restaurant.

Vorteile

Makes scheduling easier. I've never had an issues when it comes to scheduling with HS. It's a great platform especially when you operate a high volume restaurant. Hotschedules has allowed me to focus on other aspects of managing my restaurant. Scheduling literally takes about 15 minutes every week. Employees past and present have also had positive things to say about hot-schedules. Employees like the fact that you can download the app and be able to see any updates made to the schedule. Go-Hire has also been a great tool for my company. Onboarding new employees is made so much easier now with eliminating paper appplications and documents. Go hire easily let's you conduct background checks on new hires with a click of a button.

Nachteile

As I stated above in the describe your experience section. The fact that getting a new employee synced in hotschedules after they have been entered into Aloha takes 24 hours is really a big inconvenience. For me personally, this has resulted in delaying the start date for new hires. I have documented about twelve different support requests to the support team to help get a new hire synced faster. I suggest maybe allowing admins to manually add employees to the staff list to help resolve this issues. Operating a restaurant with high turnover, it's crucial that new hire are able to start right away with no delay. This by far the biggest and only con that I can think of with this platform.

Heidi
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.11.2021

Hotschedules is so easy to use

Vorteile

Hotschedules changed the restaurant industry when it came out. I have worked in the industry for over 10 years, so when this software came out. It really changed the industry. Before we would have to wait for a photo of our schedules and sometimes we would miss our shifts or getting our shifts covered was so difficult. When hotschedules came out , you never wondered when your shift was. You are reminded when you have a shift and if you need a shift covered you simply post it up. It is a secure way to have everyone feel accountable and be accountable for work.

Nachteile

The only thing I had a trouble with when I first started using hotschedules was understanding how to update my availability for work but once someone showed me its a no brainer.

Tiara
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 13.11.2019

All in one scheduler and social exchange

Vorteile

Users can be grouped into categories based on department, allowing for effective communication without clutter. Also users' title and contact information is kept in a master directory readily available to other users. Another great feature is push notifications regarding company announcements, published schedules, and schedule changes. No need to constantly check the app for changes.

Nachteile

There is no free version of the app, which could be problematic for some employees. Although not expensive, some users don't like to pay for an app to view their schedule.

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