Über Optimy
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Optimy bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Optimy ist ab 530,00 $/Monat verfügbar.
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- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Guter zweckmäßiger Einsatz
Für unseren Einsatzzweck gut geeignet.
Vorteile
Die Nutzungsform ist sehr gut sowie die Einbindung in unsere IT-Landschaft war einfach.
Nachteile
Das Tool ist vielleicht zu vielschichtig bei der eigenen Gestaltung der Formulare. Hier bedarf es einiges an Kenntnisse im Umgang mit dem Tool.
- Branche: Philanthropie
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Super für Projektmanagement
Vorteile
Optimy ist einfach zu bedienen und übersichtlich
Nachteile
Einzelne Optionen in Optimy sind nicht intuitiv
- Branche: Versorgungsunternehmen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Optimierung des Sponsoring- und Spendenmanagement
Über Optimy wickeln wir unser komplettes Engagement ab. Die Hoffnungen, die wir als Unternehmen an die Software hatten, haben sich bisher voll erfüllt.
Es hat sich herausgestellt, dass wir mit dem Tool weitere Prozesse integrieren können, die wir im Vorfeld nicht im Blick hatten. Mit dieser Integration werden weitere Prozesse verschlankt, Schnittstellen und Fehlerquellen reduziert.
Vorteile
Wir haben einen Weg gefunden, alle Anfragen über einen Eingang zu kanalisieren. Zudem konnten wir interne Vorgaben mit Hilfe des Tools umsetzen. Weiterhin sind Kontaktdaten (Adressen, E-Mail, Telefon) nun in vernünftiger Qualität hinterlegt.
Das erspart unnötige Recherche via Internet. Listen für die einzelnen Unternehmensbereiche stehen schnell und einfach per Klick (mit entsprechender Vorlagefunktion) zur Verfügung.
Durch die Digitalisierung vieler Prozesse entfallen Portokosen für Briefe, Ausdrucke gehören der Vergangenheit an. Der Arbeitsaufwand (Antrag - Antwort - Zahlungsprozess) hat sich sowohl zeitlich als auch bei materiell verringert.
Nachteile
Da wir noch nicht alle Funktionen nutzen, kann diese Frage (noch) nicht beantwortet werden. Problem für die Implementierung war die Umsetzung der DSGVO.
- Branche: Forschung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Good product - excellent staff support
Over all, the implementation experience has been smoother than I expected. Don't underestimate how much time it takes to set up the forms and templates, but the more you do upfront, the easier the process of working with the system will be once it's live.
Vorteile
This is the first time we've had a dedicated off-the-shelf grants management product so I was a bit apprehensive. However, Optimy is more intuitive than I expected, once you understand the logic behind the system (and I'm not a systems/technical person!)
The dashboard is cleaner than some other products we looked at, and the functionality is more sophisticated than we actually need. The system seems flexible and can be customised to our needs.
Nachteile
Our grants require one or two academic references to support each application and that's not something that the system as it is now was set up to manage. The evaluation platform is a bit clunky as is the manual workaround.
However, Optimy staff have been helpful in working out how we can do what we need to do, and the product is being developed further so hopefully this is something that can be built in later.
Antwort von Optimy
Hi Linda,
Thank you so much for your review of Optimy on Capterra! Your feedback means a lot to us and helps us enhance our platform. Even more exciting? Your review has helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for being part of our journey and making a positive impact!
Best regards
- Branche: Versorgungsunternehmen
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Our Optimy Experience
The Optimy team works very closely with us to help identify solutions within the tool for our programs. Everyone that we have dealt with on the team have been excellent to work with and the transition to the new tool has been seamless.
Vorteile
Being able to make personal edits to the software is a huge improvement in our efficiency.
Nachteile
There are some automated features that were available in our previous solution which are not available in the Optimy tool.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
overal good but not personalized enough
so far ok but not using for that long
Vorteile
pro: easy to use, nice UX, reactivity support
Nachteile
"cons": not flexible enough => still need manual workload
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Review Review
Vorteile
The professionalism, kindness
Very well built tool
Nachteile
the 20% of the development price which must be paid every year
Antwort von Optimy
Hi Sylvaine,
Just a quick note to express our immense gratitude for your review of Optimy on Capterra! Your insights are incredibly valuable to us. Plus, your review has helped us save a turtle as part of our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for making a real difference!
Best regards,
The Optimy Marketing Team.
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Optimy Review
Vorteile
Optimy is very user-friendly and offers various ways to keep tracks of grants and gifts. Their customer success team is supportive, responsive, and open to discuss solutions and any possible customization of the site.
Nachteile
The filters and functions for exporting projects can be a little unclear.
Antwort von Optimy
Hello Julia!
A massive thank you for leaving a review of Optimy on Capterra! Your input fuels our growth and helps us serve you better. What's more, your review has also helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Your support means everything!
Warm regards,
The Optimy Marketing team
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
High-quality product and professionals
Vorteile
Implementing Optimy, after a rigorous search process for the most features at the most competitive price, has been extremely easy. The implementation team was professional, but fun; expert, but accessible. The product is east to navigate and has all of the functions that I need to stand up a new CSR department at a global company, and it can be easily scaled to meet the growing demand for our work within the company.
Nachteile
Honestly, I didn't spend much time with the implementation team because the product is so easy to set up and use.
Antwort von Optimy
"
Hi Wade,
A massive thank you for leaving a review of Optimy on Capterra! Your input fuels our growth and helps us serve you better. What's more, your review has also helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Your support means everything!
Warm regards,
The Optimy marketing team
- Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Idemia & Optimy partnership
It's been a great experience! Looking forward to our 2024 exchanges!
Vorteile
We appreciate the continuous support and improvement concerns from all Optimy teams, from the 1st contact with the salesperson to the technical teams.
It's been a 2 years regular conversation on the tool and how to make it more user friendly for the 1st time users and more impacttful for the reporting.
Nachteile
I have no negative comment on Optimy (teams or tool)
Antwort von Optimy
Dear Marie-Louise,
We are so grateful for your kind words and excellent rating! We cannot wait to continue working with you in 2024 and the years to come 😊
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
New User, Never Going Back
I am loving using the Optimy system and it has made our efforts so much more streamlined.
Vorteile
The team that helped implement our Optimy platform was incredible. Now using the system has been very user-friendly, easy and a quick adoption.
Nachteile
N/A
Antwort von Optimy
Hi Jackie,
Thank you so much for your review of Optimy on Capterra! Your feedback means a lot to us and helps us enhance our platform. Even more exciting? Your review has helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for being part of our journey and making a positive impact!
Best regards
The Optimy Marketing Team
- Branche: Museen & Institutionen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Reliable and Efficient
Vorteile
Excellent customer service, always responded quickly with an effective solution to queries. Wonderful to work with, thank you!
Nachteile
Some aspects were less customisable than we had hoped for the plan level we had.
Antwort von Optimy
Hi Anouska,
Just a quick note to express our immense gratitude for your review of Optimy on Capterra! Your insights are incredibly valuable to us. Plus, your review has helped us save a turtle as part of our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for making a real difference!
Best regards,
- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Review 2023 & 2024
Vorteile
The helpdesk service (very good support of [sensitive content hidden])
Nachteile
Need to parameter many things when we do a development
Antwort von Optimy
Hi Muriel,
Thank you so much for taking the time to review Optimy on Capterra! Your feedback is incredibly important to us, and we truly appreciate your support. Not only have you helped us improve, but you've also contributed to saving a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico.
Best regards,
The Optimy Marketing Team.
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Un logiciel performant
Optimy nous a permis de gérer plus rapidement des demandes d'aide
Vorteile
La simplicité de la mise en place, la clarté des menus et du du tableau de bord, la rapidité, la possibilité d'envoyer des mails automatiques, le centre d'aide, la réactivité des services
Nachteile
L'exportation des projets est parfois lente
Antwort von Optimy
Hi Patrice,
Thank you so much for your review of Optimy on Capterra! Your feedback means a lot to us and helps us enhance our platform. Even more exciting? Your review has helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for being part of our journey and making a positive impact!
Best regards,
The Optimy Marketing Team.
- Branche: Philanthropie
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Ha potenzialità, ma non di facile utilizzo
Sicuramente è uno strumento utile di gestione dei progetti, però non di semplice utilizzo se si vuole modificare qualche funzione. Inoltre, spesso compaiono errori nell'interfaccia utente
Vorteile
Mi è piaciuto come strumento di gestione dei progetti e di classificazione delle informazioni
Nachteile
Non è di semplice utilizzo, in quanto le modifiche per personalizzare le funzionalità non sono facili da effettuare. Spesso inoltre ci sono errori nell'interfaccia dell'utente che fa application
Antwort von Optimy
Hi Isabella,
Thank you so much for taking the time to review Optimy on Capterra! Your feedback is incredibly important to us, and we truly appreciate your support. Not only have you helped us improve, but you've also contributed to saving a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico.
Best regards,
- Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Un outil évolutif complet
Vorteile
Le dashboard et les statuts personnalisables : cela permet d'avoir à la fois une vision globale et une vision précise de l'avancement des dossiers
Les possibilités infinies offertes par la personnalisation des formulaires
La gestion en API pour transfert des données vers un logiciel externe
Nachteile
Le système de gestion des "organisations" qui est encore à revoir
Les exports de données qui restent à être améliorer
L'implémentation d'une photothèque ou l'intégration avec une solution existante
Antwort von Optimy
Hi Mathilde,
Just a quick note to express our immense gratitude for your review of Optimy on Capterra! Your insights are incredibly valuable to us. Plus, your review has helped us save a turtle as part of our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for making a real difference!
Best regards,
The Optimy Marketing team.
- Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Avis sur Optimy
Vorteile
La souplesse de l'outil qui peut s'adapter à nos besoins sans avoir à faire appel aux services d'Optimy
Nachteile
L'ouverture des documents téléchargés qui est devenue plus laborieuses et occasionne plus de clicks et donc plus de travail
Antwort von Optimy
Hi Karin,
Thank you so much for taking the time to review Optimy on Capterra! Your feedback is incredibly important to us, and we truly appreciate your support. Not only have you helped us improve, but you've also contributed to saving a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico.
Best regards,
The Optimy Marketing Team
- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Monatlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Volunteer Management
Optimy has been a game-changer in how I manage our company's volunteer program. I'm still learning how to use the dashboard but the functionality is easy to use and it provides everything I need to manage registrations for our volunteer experiences. [sensitive content hidden] is fantastic to work with. She is always available when I need her. She expedites any issues that I experience with the Optimy customer service team. She offers tips and shortcuts which makes my work so much more efficient.
Vorteile
- easy to use
- replaces manual management of volunteer registration
- reporting functionality
- good user experience
Nachteile
- I'm still learning how to use the tool but so far, it's met my expectations
Antwort von Optimy
Hi Neli,
Just a quick note to express our immense gratitude for your review of Optimy on Capterra! Your insights are incredibly valuable to us. Plus, your review has helped us save a turtle as part of our partnership with Vivemar in Mexico. Thank you for making a real difference!
Best regards,
The Optimy Marketing Team.
- Branche: Philanthropie
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Great customizable product
Vorteile
The software is easy to understand and user-friendly. The initial setup of a form is possible without further IT knowledge and the support is always helpful.
Nachteile
Some features that we would have liked are currently not possible to implement.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Success with Optimy
Vorteile
Optimy has been a lifesaver to track sponsorship requests including budget, table attendees, marketing materials, etc.
Nachteile
I have no problems with Optimy. It has been a great software and the Optimy team are fantastic to work with -- [sensitive content hidden] is the best; hands down! :)
Antwort von Optimy
Hi Madison,
A massive thank you for leaving a review of Optimy on Capterra! Your input fuels our growth and helps us serve you better. What's more, your review has also helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Your support means everything!
Warm regards,
The Optimy Marketing Team.
- Branche: Philanthropie
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Utile ma migliorabile
Vorteile
La semplicità per la gestione dei progetti e per la reportistica
Nachteile
non facile personalizzazione e modifica; spesso errori nell'interfaccia dell'utente (es. caricare più file per sbloccare passaggio successivo)
Antwort von Optimy
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Hi Giorgio,
A massive thank you for leaving a review of Optimy on Capterra! Your input fuels our growth and helps us serve you better. What's more, your review has also helped save a turtle through our partnership with Vivemar in Mexico. Your support means everything!
Warm regards
- Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Un outil de référence
Optimy est notre outil unique de gestion des projets :
- dépots des candidatures
- edition des documents
- gestion du projet
- reporting
Optimy permet également d'éditer une carte de nos projets (développée sur mesure)
Vorteile
Un outil au rapport qualité / prix tout à fait correct. Une antériorité qui permet de répondre aux principaux besoins des fondations.
Nombreuses fonctionnalités.
Une relations commerciale et clientèle très à l'écoute et très précieuse dans la durée.
Près de 8 ans de fidélité en ce qui me concerne (sur 2 structures différentes)
Nachteile
Besoin de renforcer la technique :
- une réponse serveur trop lente (export des données, consultation en masse via listes)
- un délai de mise en œuvre technique parfois lente dans la résolution des bugs indépendamment du service client
- une nouvelle interface moins intuitive.
Pas mal d'options payantes qui peuvent alourdir la facture.
Une anticipation des besoins qui pourraient être plus rapide.
- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
A great tool for streamlining and managing requests
My experience has been very positive and filled with great customer service and support at every stage.
Vorteile
I like the organization of the structure and how easily it streamlines the many requests for sponsorship and event support that we receive. The customer service is always very responsive and great at assisting with any questions or customization.
Nachteile
The software has a bit of a learning curve when setting up forms. There are small features I'd like to see that would make the process more seamless, such as being able to automatically forward an attachment PDF of the request through the messaging tool. Overall, the software continues to improve and roll out new features.
- Branche: Rundfunkmedien
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
RELIABLE
We are ruling all partnership events (commercial and non commercial) through this tool.
Vorteile
You can find all the information you nedd at any time, anywhere, as far as you have connection on the internet.
Powerful reminder which gives you peace of mind. Tasks are scheduled and the tool reminds you when you have to do it. Very useful when you handle hundreds of files simulteanously.
Gives you also the Opportunity to find "Who dit What" in any of your file
Nachteile
Some changes are set up without correct information of the client.
One day you discover a tool different of what it was the day before.
Not very intuitive.
- Branche: Forschung
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Optimy for the Ethics Commission of the University of Lausanne
Optimy is used at the University of Lausanne to evaluate the ethical aspects of research projects. It is used by 8 different commissions (at central and faculty level). The system works well and meets expectations.
Vorteile
The software is easy to use for both administrators and end users. It was quick to get started. Today the system works well.
Nachteile
It should be possible to work with several people on a project (edit fields simultaneously). A notification e-mail could be sent when projects are submitted. Evaluators are not considered as "project submitter" (a similar status should exist in the system).
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Des solutions faciles d'utilisation
Nous utilisons Optimy pour des appels à projets ponctuels ainsi que pour des demandes de soutien récurrentes.
Le service clients est très à l'écoute des besoins et des solutions souhaitées.
Vorteile
Un back-office et un front-office faciles d'utilisation, tant pour les administrateurs que les utilisateurs.
Facilité pour retrouver les diverses informations.
Un service clients disponible et très professionnel.
Nachteile
Non applicable. Les solutions utilisées conviennent parfaitement et répondent à nos besoins.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Best solution for all types of companies
Vorteile
Its modular, you will only pay for what you need and give the companies of all size many possibilities to increase efficiency on internal process and transperancy for the public.
Nachteile
It will demand internal dedication for the company to rearrange process to better use all the software possibilities, but is a change for better transparency
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Optimy is the most complete tool to manager sponsorship proposals
Vorteile
Optimy is the most complete tool to manager sponsorship proposals. Optimy is flexible and can be used by every kind of company.
Nachteile
I dont have nothing to say. Optimy is the best soluction for manager sponsorship proposals.
- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Fondation Banque Populaire: trés satisfaisant
Vorteile
Simple à utiliser une fois paramétré. L'équipe Optimy est toujours très disponible, il suit le client pas à pas afin d'expliquer toute sorte de manipulation.
Nachteile
Certains paramétrages ne sont pas tout à fait intuitifs.
- Branche: Chemikalien
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Optimy, Great tool
Vorteile
The system is very user friendly and has helped us to streamline our grant management processes.
Nachteile
We liked it all and have not experienced any problems.
- Branche: Glücksspiel & Casinos
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Optimy, une solutuion adaptée à vos besoins de reporting
L'intérêt est pour nous de pouvoir centraliser toutes les demandes de mécénat faites à la Fondation dans un seul et même endroit. Et donc de pouvoir assurer un reporting.
Vorteile
La fonction tableau de bord qui permet en un clin d'œil de voir la situation à l'instant T.
La possibilité de faire des réponses communes à plusieurs dossiers
Nachteile
Bien que la nouvelle version soit, à mon avis, plus conviviale et ergonomique, pour la configuration des mails de réponse, je ne trouve pas cela très explicite, mais peut-être est-ce moi le problème !
- Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
FONDATION AIR FRANCE
Vorteile
BONNE ERGONOMIE BONNE LISIBILITE BON LOGICIEL
Nachteile
LENTEUR DES MOTEURS DE RECHERCHE PAS DE NUMERO DE DOSSIER DANS LA MA
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Seamless to navigate
Highly positive
Vorteile
Optimy is easy to use and categorises the projects simply, this makes negativing through the program very time efficient
Nachteile
A feature I'd like to see would be being able to use our own company branding, especially for the reporting aspects.
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Facilitate reporting with a centralised project!
Vorteile
The Optimy Solution is an excellent tool to centralise all of our projects and to have a global view on all the sponsoring activities across the world which make global reporting quicker and easier!
- Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Buon prodotto
Vorteile
Il prodotto è semplice da usare ed è facile poter accedere ai dati necessari. E' comodo che alcune cose possano essere gestite direttamente all'interno dell'azienda
Nachteile
La ricerca dei dati/progetti attraverso la funzione "cerca/trova" non sempre è possibile.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Monatlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Sponsorship Tool for Aon
Overall the experience has been positive and I hope to be able to introduce others to the platform.
Vorteile
What I liked most about the software was it's adaptability - making a bespoke tool possible for Aon. The team at Optimy were also always accessible and helpful and kept to deadlines and budgets.
Nachteile
The reporting functions could be better and despite regular use I still find parts of the software less than completely 'intuitive'.
-
Quelle der Bewertung
Receive projects through multiple channels with just one back-end
With Optimy you can receive projects through multiple channels while using the same back-end, that is exactly what we needed! This way, we can manage the projects for the sheltered foundations and the funding requests we receive with the same tool. All relevant information on each project are now centralised in the tool and what's even more practical is that a contract is automatically generated for every request that has been approved.
The Optimy Solution really makes our management process so much easier!
-
Quelle der Bewertung
A good software to manage request and make reports
Thanks to the Optimy Solution, we have a professional tool to manage all the support requests submitted on our website. All the information we need is stored in the same place so that we can assess each project in a very efficient way. Besides, we use also this Solution as a reporting tool for our supported projects. It is definitely worth it!
-
Quelle der Bewertung
A platform that increases efficiency
In the last few weeks there have been many updates on the forms and the customised PDF's. These have proven to be very useful for us and we can safely say that it is thanks to this platform that we are able to be as efficient as we are today. Well done to the whole team for their hard work!
-
Quelle der Bewertung
Auditing projects made simple !
Auditing our sponsorship projects has never been so simple. The Optimy software adds real value to our management process, by collecting information and generating tailor-made reports!
-
Quelle der Bewertung
Centralizes data and increases efficiency
Thanks to Optimy Software we centralize all requests through one unique entry point and above all, we can communicate with the dealers of our network in a very efficient way.
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