Bullhorn ATS & CRM

4,1
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,1
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über Bullhorn ATS & CRM

Bullhorn stellt cloudbasierte CRM-Lösungen für beziehungsorientierte Unternehmen bereit. Die Lösung bietet eine automatisierte Datenerfassung und eine Technologie für Kundeneinblicke, die Unternehmen dabei hilft, Kunden zu gewinnen und sie zu binden. Bullhorns CRM-System ist eine webbasierte Lösung, die für Unternehmen entwickelt wurde, die ihre Verkaufsaussichten und Kundenbeziehungen eng verwalten und pflegen müssen. Bullhorns CRM-Funktionalität kann von vielen unterschiedlichen Typen von Unternehmen verwendet werden, von einer Beratungsfirma, die Einblicke in das Beziehungsmanagement und detaillierte Berichte zu Leads und Geschäftsmöglichkeiten benötigt, bis hin zu einer PR-Agentur, die interne Funktionen zur Verwaltung von Berichterstattungen und einen besseren Einblick in die Wirksamkeit von Pitches benötigt. Bullhorn CRM ist mobilfähig und in jedem Browser verfügbar und bietet den Nutzern die Flexibilität, überall, jederzeit und auf jedem Gerät zu arbeiten. Bullhorn CRM stellt auch eine offene API bereit, auf der Unternehmen geschäftskritische Tools und Apps aufbauen und integrieren können.
Bullhorn ATS & CRM Software - 1
Bullhorn ATS & CRM Software - 2
Bullhorn ATS & CRM Video
Bullhorn ATS & CRM Software - 1 - Vorschau
Bullhorn ATS & CRM Software - 2 - Vorschau

Bullhorn ATS & CRM Preis

Bullhorn ATS & CRM bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von Bullhorn ATS & CRM ist ab 99,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
99,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Bullhorn ATS & CRM

Bullhorn ATS & CRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7
Funktionalität
4,0
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,0
5 von 1.064 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Kilian
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.8.2023

Bullhorn ATS & CRM

Vorteile

Am besten hat mir das Preis leistungs verhältnis und die sehr gut optimierte Benutzeroberfläche gefallen.

Nachteile

Am Anfang wahr die Benutzung ein bisschen kompliziert .

Sarah
Sarah
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.10.2021

Easy to use and very intuitive

Really great - fantastic support team

Vorteile

Its easy to set up and use and has a user friendly interface

Nachteile

No built in reporting function as standard

Martin
  • Branche: Luft- & Raumfahrt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.9.2019

Change request take too long

Vorteile

There is a wide marketplace of third party partners who can offer additional features that can easily be implemented into the core product.

Nachteile

Time scale to deliver changes that require assistance from Bullhorn are too long.

It would be good to have a fast track option for minor changes.

In Betracht gezogene Alternativen

Dynamics 365 und Salesforce Sales Cloud

Warum Bullhorn ATS & CRM gewählt wurde

Profile was no longer fit for purpose and lacked many new features.
Megan
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
2
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 11.7.2020

Disappointed - All Talk & No Follow Through

I rarely leave poor reviews. However; I was so thoroughly taken in with a software I want to share my experience for future potential users.

The customer service is great from the tech team- they get in touch with you quickly. However; I was often finding work arounds myself, or being advised work arounds instead of having issues resolved (example- The DPA/Non DPA issue- an excel spreadsheet can do this, yet a CRM cannot?)

I was debited on the incorrect date & then when I requested they refund until the due date, I was re-debited again on the correct date. The communication was poor- their billing team are based in the US and there was no acknowledgement of the mistake. My initial consultant chased them down for me, and advised me of their error. Lucky.

The product was oversold. For example; I was advised their 'merge docs' feature would allow me to bull data directly from the 'Overview', 'Work Histories' which later proved to be false.

Finally, when I requested to end my contract & transfer my data (I advised a specific date I needed it, when my CRM would be ready) they advised it would take 15 business days & I was to put no further data in my system during that 15 days, and then gave me my data after 3. I now have no CRM for 4 weeks.

It's just a complete lack of regard, or care about individual customers once you've signed. There is no continuity of care & it's extremely disappointing for me as a customer, & their sales team who did a great job in the beginning.

Vorteile

- The ability to hashtag consultants, client contacts & candidates
- The appearance is user friendly
- The ability to customise individual views at the consultant level
- The availability of training online
- The ability to customise yourself without the help of the team.

Nachteile

- It's old & clunky with attempts to modernise its appearance & features.
- The search uses boolean so consultants require training to know how to search, build lists & find candidates & contacts. EG, you write 'Bob' into search, & it won't appear but you'll add an asterisk & it will appear. If you had 'Bob Jane' in the first name, it also won't appear.
- The filters don't work correctly. EG, we have 'DPA' & 'Non DPA' - BH did not have the ability to differentiate between the two using the filter, because they both said 'DPA'. We had to either change the terminology (which is industry standard in the medical field) or use the advanced search rather than the filters.
- The updating of the custom fields is clunky & not intuitive. Adding in multiple job types was limited to 3 (i.e. salary, contract & temp - we have additional types)and each one required individual customizing (fair) which the played havoc if it didn't match up to the master file which overrode the other 3. EG, ALL custom fields were required on the master, and then you'll match up each in the individual job type as required. You'd then just include what was required in the individual job type.
- The migration from our old CRM was poor. One Example- We ended up with thousands of files that were 'New South Wales' which got turned into 'New South Western Australiales. We were refused assistance in fixing this
- It's slow to load
- Clear your cache daily- or things will break
- No ability to add locations.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud und Vincere

Warum Bullhorn ATS & CRM gewählt wurde

I needed a full ATS, and SalesForce was too expensive to customise to work for me.

Zuvor genutzte Software

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Bullhorn ATS & CRM

The sales rep was on point, the price was reasonable and it appeared to check all the boxes to grow my business.
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.12.2020

Bullhorn ATS - Is just the best

I recommend Bullhorn to many of our staffing clientele, I always go back to all the features Bullhorn provides, all of the integrations we use (Indeed/LinkedIn) to name a few. The ease of use is a big one for us and it just works so well with our business!

Vorteile

Bullhorn is so user friendly first off! When i train new employees on the use and flow of Bullhorn I have never had an issue with them not understanding. There are so many training videos that show step by step instructions on how to move throughout Bullhorn that are so helpful!

Nachteile

There are sometimes latency issues, but this seems to get fixed quite fast! Other than that, we typically do not have many issues within Bullhorn that are worth complaining about.

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