Über Bullhorn ATS & CRM

Bullhorn stellt cloudbasierte CRM-Lösungen für beziehungsorientierte Unternehmen bereit. Die Lösung bietet eine automatisierte Datenerfassung und eine Technologie für Kundeneinblicke, die Unternehmen dabei hilft, Kunden zu gewinnen und sie zu binden. Bullhorns CRM-System ist eine webbasierte Lösung, die für Unternehmen entwickelt wurde, die ihre Verkaufsaussichten und Kundenbeziehungen eng verwalten und pflegen müssen. Bullhorns CRM-Funktionalität kann von vielen unterschiedlichen Typen von Unternehmen verwendet werden, von einer Beratungsfirma, die Einblicke in das Beziehungsmanagement und detaillierte Berichte zu Leads und Geschäftsmöglichkeiten benötigt, bis hin zu einer PR-Agentur, die interne Funktionen zur Verwaltung von Berichterstattungen und einen besseren Einblick in die Wirksamkeit von Pitches benötigt. Bullhorn CRM ist mobilfähig und in jedem Browser verfügbar und bietet den Nutzern die Flexibilität, überall, jederzeit und auf jedem Gerät zu arbeiten. Bullhorn CRM stellt auch eine offene API bereit, auf der Unternehmen geschäftskritische Tools und Apps aufbauen und integrieren können.
Bullhorn ATS & CRM Software - 1
Bullhorn ATS & CRM Software - 2
Bullhorn ATS & CRM Video
Bullhorn ATS & CRM Software - 1 - Vorschau
Bullhorn ATS & CRM Software - 2 - Vorschau

Bullhorn ATS & CRM Preis

Bullhorn ATS & CRM bietet keine Gratisversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Bullhorn ATS & CRM

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

Bullhorn for Salesforce

Bullhorn for Salesforce is a cloud-based staffing and recruitment solution is build on the Salesforce 1 platform that...

PCRecruiter

PCRecruiter is an ATS/CRM hybrid SaaS solution for recruiting and sourcing professionals in executive search agencies,...

Recruit CRM

Recruit CRM ist ein ATS (Bewerber Tracking System) für Personalagenturen und Vermittler von Führungskräften.  Recruit...
Loxo is a cloud-based talent management platform that helps businesses streamline candidate sourcing and recruiting...
JobAdder is a recruitment CRM and ATS that you'll love to use. Built by recruiters for recruiters, we seamlessly...

Bullhorn ATS & CRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7
Funktionalität
4,0
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,0
5 von 1.008 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Jackson
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 26.8.2022

Daily Driver

Vorteile

I do everything in bullhorn. It may feel bulky at times, but that is just because it is bursting with functionality. There are multiple paths to accomplish the same result, which is convenient.

Nachteile

Bullhorn has a relatively high learning curve. Due to its nature, it is a long runway to learn how to use all of its many best.

Talib
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 21.4.2021

A great tool to use with a few minor issues

Overall the experience was good but if we knew what we know now, we might have opted for a different tool or at least we would have done more research

Vorteile

I like the GUI the most as the simplicity and the ease of use of this tool makes it a fantastic product

Nachteile

I like the IT support the least, I think there could be a lot more support that could have been given to us when we were implementing and having some issues at the start of the implementation

In Betracht gezogene Alternativen

Bullhorn for Salesforce

Gründe für den Wechsel zu Bullhorn ATS & CRM

We already had an existing relationship with Bullhorn with our US office
Matthew
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 17.8.2022

Bullhorn review

My overall experience with BH has been good. I suggest that each company create an outline of what they want the system to do and what they want out of it, then customize it to get out of it what you need.

Vorteile

I really like the to really customize the software for each companies specific weants & needs.

Nachteile

I always felt the ability to search out specific candidates was lacking but that may be more of how my company used the system. You really need to put a lot of information in about each candidate in order to really get the full benefit of searching for specific candidates.

Danielle
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 22.9.2022

Extremely time consuming and not user friendly

Horrid

Vorteile

Nothing at all. It was a very cumbersome system to work with.

Nachteile

The entire system. Nothing was easy to use. We constantly had to find work arounds for everything.

Wyatt
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 8.6.2022

Mostly good, with fixable needed improvements

It's been mostly positive. I've used TEKsystems' internal ATS and CRM, and I've used Greenhouse. As a staffing company, I don't think Greenhouse is the right tool. Bullhorn definitely hits the must-haves, but there are many ways it could improve that don't seem like asking too much.
If my complaints with the product are just my lack of knowledge of the product offering, that would mean they could do a better job of teaching the best use-cases and practices of their product.

Vorteile

The 'Last People Contacted' is a very useful tab to have auto-loaded. Finding candidates can be difficult without it considering you need their number memorized, if they have a common name, or their profile name is different than the name you call them (Charles vs Chuck).
The moving across stages from 'Connect' to 'Placement' is aesthetically pleasing and well designed.

Nachteile

Tracking which candidates are in play and submitted should be front and center on "My Dashboard". The cards available on "My Dashboard" are nearly all irrelevant to the recruiting lifecycle, making it fairly useless apart from "My Activity" if the admin sets some goals for you. Even the "Recruiting Manager" dashboard report is fairly useless as it only tracks candidates who's stage hasn't changed in 5 days. It is still important to track candidates within that 5 day timeframe so it should be easier to see that.
The Last Note should show up on "Latest Comment" on the candidates profile page. There's often 'one-too-many-clicks' instances or journeys that should be trackable by a ML engine, or just customer surveys, and then make those changes to the product, introducing a one-click suggestion button, or just making those actions easier to find via the profile.

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