Über Bullhorn ATS & CRM

Bullhorn stellt cloudbasierte CRM-Lösungen für beziehungsorientierte Unternehmen bereit. Die Lösung bietet eine automatisierte Datenerfassung und eine Technologie für Kundeneinblicke, die Unternehmen dabei hilft, Kunden zu gewinnen und sie zu binden. Bullhorns CRM-System ist eine webbasierte Lösung, die für Unternehmen entwickelt wurde, die ihre Verkaufsaussichten und Kundenbeziehungen eng verwalten und pflegen müssen. Bullhorns CRM-Funktionalität kann von vielen unterschiedlichen Typen von Unternehmen verwendet werden, von einer Beratungsfirma, die Einblicke in das Beziehungsmanagement und detaillierte Berichte zu Leads und Geschäftsmöglichkeiten benötigt, bis hin zu einer PR-Agentur, die interne Funktionen zur Verwaltung von Berichterstattungen und einen besseren Einblick in die Wirksamkeit von Pitches benötigt. Bullhorn CRM ist mobilfähig und in jedem Browser verfügbar und bietet den Nutzern die Flexibilität, überall, jederzeit und auf jedem Gerät zu arbeiten. Bullhorn CRM stellt auch eine offene API bereit, auf der Unternehmen geschäftskritische Tools und Apps aufbauen und integrieren können.
Bullhorn ATS & CRM Software - 1
Bullhorn ATS & CRM Software - 2
Bullhorn ATS & CRM Video
Bullhorn ATS & CRM Software - 1 - Vorschau
Bullhorn ATS & CRM Software - 2 - Vorschau

Bullhorn ATS & CRM Preis

Bullhorn ATS & CRM bietet keine Gratisversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Bullhorn ATS & CRM

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Salesforce Sales Cloud

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Bullhorn ATS & CRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7
Funktionalität
4,0
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,0
5 von 1.053 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Kilian
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.8.2023

Bullhorn ATS & CRM

Vorteile

Am besten hat mir das Preis leistungs verhältnis und die sehr gut optimierte Benutzeroberfläche gefallen.

Nachteile

Am Anfang wahr die Benutzung ein bisschen kompliziert .

Wendy
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 18.8.2016

Bullhorn for your Daily Use- Staffing Recruiters Best Friend

Bullhorn is both our ATS and CRM. We utilize the tool on a daily basis for Activity Tracking, Reporting, Job Order Management and Candidate Search. The tool has helped bring everyone to a common platform with a common process. This has helped us maintain better performance metrics, overall reporting and candidate engagement.

Vorteile

Bullhorn is a great tool that is very user friendly and easy to navigate. The time to get a recruiter or an account manager up to speed on the basics of Bullhorn is relatively simple. Getting people to use all the power of Bullhorn is where consistent reminders and training is needed. The tool is great for tracking anything and allows you to forget because you can set reminders to follow up on items, track past emails, etc. The tool really will change how you recruit.

Nachteile

Bullhorn has lots of great tools out of the box so it is best to explore this before completing too much customization and automations. You may find better out of the box ways to do things versus spending money on customizations that you don't need or use after going live.

Stacey
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 6.12.2019

Great ATS, the best one I have used as a Recruiter

Bullhorn ATS is overall a great tool for our recruiting team and we enjoy using it. It integrates well with a lot of the other tools we use to improve the candidate experience including Herefish, LinkedIn, TextUs, etc. Wish customer support was a bit stronger with stronger, long-lasting solutions, but overall we like it.

Vorteile

Integrates with a lot of other software we use like TextUs, Herefish, LinkedIn, LinkedIn Jobs, etc. We also like that it has a lot of capability and functionality, more than other ATS's I have used. It also has a fairly easy to use interface and a lot of training materials, which makes it easy to onboard new recruiters on to our team.

Nachteile

Customer Support is very unhelpful when we try to add new functionality, suggest Bullhorn updates, or if we have a system issue. We have not been impressed with their problem-solving or timely support.

Akshay
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 11.5.2023

A modern and collaborative ATS

Bullhorn ATS is a comprehensive software which provides many benefits to staffing agencies. I like the centralized database, time saving automations, custom workflows, and analytics reporting capabilities. It is also mobile friendly. Bullhorn is complex and expensive and may not be the best tool for a company starting out. The customer support can be improved as well.

Vorteile

Bullhorn has a centralized candidate database which allows users to store all candidate information, making it easy to access and search for candidates. Bullhorn allows users to customize workflows to fit specific recruitment processes at different companies. There are also plenty of time saving automations for many tasks in the recruitment process like resume screening, scheduling and candidate communications. It allows collaboration between recruiters and hiring managers.

Nachteile

Bullhorn can be complex and difficult to learn especially without technical experience. It can be expensive for start-ups as the pricing is based on the number of users. The tool is heavily reliant on solutions with other softwares which can be challenging to troubleshoot. The data storage in the tool is not as flexible as other competitors and there is limited customer support.

Alex
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 10.7.2023

Customer support is amazing

Vorteile

It's generally super user-friendly. the ability to have multiple tabs open within the CRM. Being able to flag actions/comments to other team members. it allows the team to keep track of applicants and where they are in the process. Great and consistent customer support.

Nachteile

The searches are inaccurate - narrowing down candidates takes much more time than it should. No simple way to view all CV sends interviews and other bits of pipeline all on one page. The Dashboards aren't great.

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