Über Radaro

Radaro ist eine Routenplanungssoftware, mit der Unternehmen sich mit Fahrern verbinden können, um Last-Mile-Lieferungen und -Dienstleistungen zu optimieren. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Echtzeit-E-Mail-Eskalationen vor Ort, Barcode-Scanning, automatische Kunden-E-Mail- und SMS-Kommunikation, Auftragsbeschränkungen basierend auf Fähigkeiten, NPS-Feedback-Optionen (Net Promoter Score) und Schichtgebote. Administratoren können KI-fähige Tools verwenden, um die voraussichtliche Ankunftszeit (ETA) von Fahrern anzuzeigen und Lieferbestätigungen in Echtzeit zu erhalten. Radaro bietet eine Funktion zum Scannen von Transportetiketten, mit der Teams eine Fahrerkontrollkette erstellen und Inventaraktualisierungen überwachen können. Darüber hinaus können Vorgesetzte Aufträge erstellen, zuweisen und abwickeln sowie Produktlieferungen auf einer einheitlichen Oberfläche verfolgen. Radaro bietet eine API (Application Programming Interface), mit der Stakeholder das System in verschiedene vorhandene Anwendungen integrieren können, darunter WMS (Warehouse Management System), TMS (Transport Management System) und Buchungstools. Preise sind auf Anfrage verfügbar und der Support erfolgt über eine Wissensdatenbank, FAQs, Telefon, E-Mail und ein Online-Kontaktformular.
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Radaro Software - 1 - Vorschau
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Radaro Preis

Radaro bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Radaro ist ab 495,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
495,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Radaro

Radaro Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,8
Bedienkomfort
4,9
Kundenbetreuung
5
5 von 28 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Daniel
Daniel
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.1.2022

Radaro - A Necessary but easy to use Delivery Management Platform

My experience with Radaro has been exceptional. We have reduced the number of phone calls being made either by customers to stores or internally by providing the ability to self-service.
We know what our trucks are doing in real time now.
Our NPS data is more reliable now and has increased.
Our DOT performance has increased dramatically.
I could not recommend this product more highly

Vorteile

Radaro's agility and speed to improve on an already impressive product is outstanding. They have obviously built a culture within their team which has led to an extremely positive experience dealing with them, nothing is ever hard for them, from common help desk issues to major integration builds.
The product itself is easy to use and easy on eye which encourages staff to use it rather than make internal phone calls.
The driver facing app is simple enough for all levels of driver to learn and utilise effectively very quickly. It also integrates with the phones map software and phone app giving the driver the ability to use these apps without leaving the Radaro app.
The end customer updates provide customers with real time information, whether it be live tracking, where the customer is in the driver’s delivery queue. It also provides SMS advice when the driver is enroute to the next customer (providing an estimated delivery time) and will also provide an SMS if the product was undeliverable.

Nachteile

If a delivery is failed, Radaro will send an email alerting our business of the failure and the reason. Unfortunately, at this stage only one email address can be used. I can bypass this by creating email groups, however this is not available to everyone.
The search function is limited to specific fields, it would be great to see a greater range of search criteria.

Michael
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.3.2022

A must for any delivery company!

Vorteile

We have been using Radaro for approximately 5 years, we are a delivery partner of a number of different big box retailers. When onboarding clients Radaro is always part of our presentation.
Some of the benefits for our business has been;
- Fantastic visibility for our end users.
- Reduced incoming and out going phone calls due to time windows SMS's sent out on the day prior/ live in queue position during delivery day.
- Less need to contact our field teams, as we can monitor the progress of the day with their "Real time tracking"
- Great tool when analysing staff efficiencies.
- Large amount of photos on PODs ensure that all products can be captured.
- Ease of use for our field teams.
- Radaro has a great support team that is always there to help with adding merchants/ troubleshooting.

Nachteile

No cons at the moment.. Whenever there has been the team are alway open for feedback!

alison
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 21.12.2021

Radaro Value to Business

Great team to work with , efficient in providing solutions to any queries we have. Provides exactly what we were trying to achieve for our customer service

Vorteile

We deliver turf - a living product that is effected by temperatures - so we love that we can offer real time , live tracking for our customers to enable speedy and efficient installation as soon as the turf is delivered to site.

Nachteile

Not sure I have come across something I dont like so far

Jeremy
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.12.2023

Radaro is a great App for my Pet Transport Business

Radaro has been an integral part of our new business.
We get a lot of amazing feedback from our customers about how the app improves communications, transparency(live tracking).
The optimisation works very well for us, we rely on this feature to map out our transport routes for our driver along the East Coast.

Vorteile

Live Tracking
Optimisation of routes
Automated notifications
Customer Support

Nachteile

Radaro wasn't really built to accomodate our business however the Team went above and beyond to customise and build functionality for us!! thanks Guys

Carlos
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.3.2022

Rodaro Review

Very satisfied.

Vorteile

Ease of use and customer support. Price point was also ok.

Nachteile

Nothing I can think off at this time. Maybe having the ability to keep records for longer period of time.

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