Samepage


Samepage Logo

 

810 Bewertungen (5/5)
 

Samepage ist eine cloudbasierte Kollaborationssoftwarelösung, die Teams hilft, Engpässe zu vermeiden und nahtlos mit Teammitgliedern zu kommunizieren.

Samepage bietet eine Reihe von Projektmanagement-Tools, Kommunikationsfunktionen und eine integrierte Anbindung an häufig verwendeten Anwendungen wie Facebook, YouTube, Microsoft Excel, Google Maps, OneDrive und viele andere. Diese Integrationen von Drittanbietern können Nutzern helfen, an Projekten zu arbeiten, ohne zwischen verschiedenen Anwendungen wechseln zu müssen.

Samepage hilft beim Erstellen von Teams, beim Erstellen gemeinsamer Kalender, beim Verwalten von Dokumenten und beim Aufzeichnen von Projektmeilensteinen auf einer anpassbaren Seite. Die Lösung hilft auch, Projekte zu verfolgen, ausstehende Aufgaben zu identifizieren und die Arbeit entsprechend zu delegieren.

Das Produkt verfügt über eine Chat-Funktion, mit der Teams effektiv kommunizieren und sich einbringen können. Außerdem können Nutzer damit Seiten kommentieren und ein Prüfprotokoll der Projektaktivitäten führen.

Samepage bietet native mobile Apps für Android- und iOS-Geräte und kann auf jedem Gerät verwendet werden.

 

Samepage - Feature-rich pages
 
  • Samepage - Feature-rich pages
    Feature-rich pages
  • Samepage - Kanban-style task borads
    Kanban-style task borads
  • Samepage - Rich document types
    Rich document types
  • Samepage - Work on pages on mobile
    Work on pages on mobile
  • Samepage - Audio and video calling
    Audio and video calling
Unterstützte Betriebssysteme:
Webbrowser (OS-agnostisch)

810 Bewertungen über Samepage

 

Kevin T. Branche: Marketing & Werbung Anzahl der Mitarbeiter:  Selbstständig Mitarbeiteranzahl:  Selbstständig

3.1.2020

3.1.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Effective for small teams

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Vorteile

Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Nachteile

The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

Cheryl H. Branche: Bau Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

13.5.2020

13.5.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.

Vorteile

Samepage has all the features I need to operate as a manger of multiple large construction projects/contracts. The initial integration with existing business process was easy as I was able to customize pretty much everything to suit my organization's needs. Being a small business, I found it especially helpful to update as things shifted and expanded. An additional benefit was the great value for the cost.

Nachteile

Sometimes wish there was more color themes to brighten up the interface, but overall I greatly appreciate the clean & simple appearance.

Carolyn S. Branche: Non-Profit-Organisation Management Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

30.9.2019

30.9.2019

Quelle der Bewertung: Capterra

so simple to use

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Vorteile

- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Nachteile

- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

Krassi E. Branche: Verbraucherdienste Anzahl der Mitarbeiter:  1.001-5.000 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  1.001-5.000 Mitarbeiter

31.10.2020

31.10.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Pleasantly surprised by it

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Vorteile

File transfers are smooth and quick . You can configure it to meet your specific needs . It keeps record of all previous projects and they are extremely easy to access. I like that it's fluid when it comes to who can join meetings and at what point of the meeting .

Nachteile

Like most of programs of it's kind ,it takes a bit of getting used to until you are comfortable using it properly .
The color-scheme of the app is fairly bland ,compared to other apps I have used. More color options will make people and tasks more easily distinguishable .

Eric W. Branche: Immobilien Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

8.7.2020

8.7.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

9.9 out of 10

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

9/9 out of 10!

Vorteile

I love everything about it! It's so easy - it has everything we want on it; templates and much more!

Nachteile

The only thing i am WAITING for is for them to get more bandwidth so that video conferencing is easier.