Über Samepage

Samepage ist eine cloudbasierte Kollaborationssoftwarelösung, die Teams hilft, Engpässe zu vermeiden und nahtlos mit Teammitgliedern zu kommunizieren.

Samepage bietet eine Reihe von Projektmanagement-Tools, Kommunikationsfunktionen und eine integrierte Anbindung an häufig verwendeten Anwendungen wie Facebook, YouTube, Microsoft Excel, Google Maps, OneDrive und viele andere. Diese Integrationen von Drittanbietern können Nutzern helfen, an Projekten zu arbeiten, ohne zwischen verschiedenen Anwendungen wechseln zu müssen.

Samepage hilft beim Erstellen von Teams, beim Erstellen gemeinsamer Kalender, beim Verwalten von Dokumenten und beim Aufzeichnen von Projektmeilensteinen auf einer anpassbaren Seite. Die Lösung hilft auch, Projekte zu verfolgen, ausstehende Aufgaben zu identifizieren und die Arbeit entsprechend zu delegieren.

Das Produkt verfügt über eine Chat-Funktion, mit der Teams effektiv kommunizieren und sich einbringen können. Außerdem können Nutzer damit Seiten kommentieren und ein Prüfprotokoll der Projektaktivitäten führen.

Samepage bietet native mobile Apps für Android- und iOS-Geräte und kann auf jedem Gerät verwendet werden.

Samepage Software - 1
Samepage Software - 2
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Samepage Software - 5
Samepage Video
Samepage Software - 1 - Vorschau
Samepage Software - 2 - Vorschau
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Samepage Software - 4 - Vorschau
Samepage Software - 5 - Vorschau

Samepage Preis

Samepage bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Samepage ist ab 7,50 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
7,50 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Samepage

Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten...
Asana ist eine cloudbasierte Projekt- und Aufgabenmanagementlösung, mit der Unternehmen und Werbeagenturen Aufgaben und...
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehme...
Ravetree is a cloud-based project management solution with integrated resource planning, customer relationship...
ClickUp ist ein cloudbasiertes Tool für Kollaboration und Projektmanagement, das sich für Unternehmen aller Größen und...
Bitrix24 ist eine Client-Management-Lösung, die Unternehmen eine Plattform zur Organisation und Verfolgung von...

Samepage Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
5
5 von 809 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Kim B.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.11.2019

All-in-one project management solution

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.

Vorteile

I love the ease of use and being able to manage all of my team's communication all in one place. We create project plans, chat, share files, set up private communications with clients, and so much more.

Nachteile

It is hard to find something that I like least about Samepage. Since I've been using project management software for many years so the transition into using Samepage was easy for me. For newbies, there may be a steep learning curve at first to learn how Samepage manages content in teams instead of projects. Otherwise, I would say it was easy for me to get started with.

Kevin T.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 3.1.2020

Effective for small teams

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Vorteile

Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Nachteile

The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

In Betracht gezogene Alternativen

Asana, Diligent Boards, OnBoard und Slack

Warum Samepage gewählt wurde

Samepage is easier to use (for non-techies) and is more cost effective for small teams.

Zuvor genutzte Software

Asana

Gründe für den Wechsel zu Samepage

Samepage had the core features we needed for a small organization (project management, internal communications, and file sharing) and was more cost-effective.
Hani khalilah A.
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 31.8.2021

Gamechanger for communication and team communication.

Vorteile

Ability to communicate with the entire team in a seamless manner and to do so promptly and efficiently Samepage enables us to more efficiently share documents, vital information, and communicate amongst ourselves by streamlining communication. It's incredible to be able to edit and update in real time.

Nachteile

We'd want to see more integrations from services other than those offered by Zapier. I'd like the application to be a little more clear about which files are shared with people I add. I'd like to see more categories or format for that can be shared directly from this application.

Carolyn S.
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 30.9.2019

so simple to use

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Vorteile

- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Nachteile

- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

In Betracht gezogene Alternativen

Trello, Wrike und Zoho Projects

Warum Samepage gewählt wurde

we had chosen Insightly for two features - task management and to generate progress reports, neither of which it did well for us... it wasn't worth it to retain paid subscriptions for the task management when Samepage does as well and we are now exploring options with another product for the reporting.

Zuvor genutzte Software

Insightly
Suzillah A.
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 5.10.2021

Online project management

Vorteile

There no end of features that are available here in Samepage. I mostly use it to collaborate on online project with my team, and we also can communicate on the application and the communication platform is very good as we can have a private message and a public chat room which we can connect with other colleague.

Nachteile

The notification can be a giant mess especially when you activated the notification for a chat or messenger. They will keep sent email notification for every single message that you receive and your email will be full of the same notification emails.

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