Über Totango

Totango ist eine cloudbasierte Plattform für Kundenerfolg und Kundenbindung. Unternehmen können den Kundenerfolg, die Akzeptanz, Bindung und Erweiterung durch die Verwaltung aller Post-Sales-Aktivitäten beschleunigen. Die Plattform erhöht die Konversionsrate durch die Erfassung von Kundeninformationen, überwacht Daten auf bedeutsame Änderungen des Kundenzustands und fördert das proaktive Engagement von Kundenerfolgsteams. Mit Spark von Totango können Nutzer die Gesundheitswerte, die Nutzung und den Status von Kunden nachvollziehen. Spark hilft bei der Optimierung des Kundenbetriebs mithilfe von Scorecards und Kommunikationsvorlagen sowie durch kontinuierliches Testen der sich ändernden Kundenerwartungen. Totango bietet auch Zoe an, das in drei Schritten funktioniert. Zoe greift auf die Informationen zu, lädt zur Teilnahme ein und ergreift Maßnahmen zum Vorteil der Kunden. Lösungspartner von Totango sind SAP, ServiceNow, Salesforce, Slack und Perkville. Implementierungspartner sind Deloitte, PwC und Satrix Solutions. Integrationspartner sind Dropbox, Segment und GoodData.
Totango Software - 1
Totango Software - 2
Totango Software - 3
Totango Software - 1 - Vorschau
Totango Software - 2 - Vorschau
Totango Software - 3 - Vorschau

Totango Preis

Totango bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Totango

HubSpot Service Hub

4,4 (171 Bewertungen)
HubSpot Service Hub ist eine cloudbasierte Kundenservice-Plattform, die für kleine bis große Unternehmen entwickelt...

SmartKarrot

4,4 (37 Bewertungen)
SmartKarrot ist eine Produkt- und Kundenerfolgsplattform, die Unternehmen dabei unterstützt, Kundendaten über mehrere...

ChurnZero

4,7 (128 Bewertungen)
ChurnZero ist eine cloudbasierte Plattform für das Kundenerfolgsmanagement, mit der Unternehmen, die Abonnements...

Zendesk Suite

4,4 (4022 Bewertungen)
Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal...

Bitrix24

4,2 (937 Bewertungen)
Bitrix24 ist ein Online-Workspace für kleine, mittlere und große Unternehmen. Die Lösung beinhaltet über 35 integrierte...

EngageBay CRM

4,7 (872 Bewertungen)
EngageBay ist eine integrierte Marketing-, Vertriebs-, Support- und CRM-Lösung, die kleinen und mittleren Unternehmen...

Agile CRM

4,1 (523 Bewertungen)
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung,...

Front

4,6 (269 Bewertungen)
Front ist ein cloudbasiertes Kollaborationstool für kleine und mittlere Unternehmen. Front konsolidiert verschiedene...

Zoho Desk

4,5 (2192 Bewertungen)
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung von Zoho Corporation, die Unternehmen jeder Größe bedient. Zu den...

Zoho CRM

4,3 (6923 Bewertungen)
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

Pendo

4,5 (218 Bewertungen)
Pendo ist eine Produktmanagementlösung, die Unternehmen in den Bereichen Bildungstechnologie, Gesundheitswesen und...

Creatio CRM

4,7 (123 Bewertungen)
Creatio ist eine einzigartige Synergie aus einheitlichem CRM und intelligenter BPM-Plattform (Business Process...

Froged

4,5 (56 Bewertungen)
Froged ist eine Lösung für Kundenerfolg, die Unternehmen dabei unterstützt, Verhaltensweisen nachzuverfolgen sowie...

LiveAgent

4,7 (1665 Bewertungen)
LiveAgent ist eine Online-Live-Chat-Plattform für E-Commerce-Unternehmen auf kleiner und mittlerer Ebene. Die Plattform...

Kangaroo

4,8 (167 Bewertungen)
Kangaroo ist eine cloudbasierte Loyalitäts- und Marketingmanagementplattform für Einzelhandelsunternehmen jeder Größe,...

Nutzerbewertungen zu Totango durchsuchen

30 von 30 Bewertungen
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Ranula
Ranula
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 16.1.2025

Totango - scalable and user friendly customer success solution

It was a smooth experience with Totango, really user friendly

Vorteile

Totango is a powerful customer success platform that help companies to drive growth. It has nice real time health recording feature and give some good features for integration and user friendly interfaces

Nachteile

pricing tiers make confusions and Limited advance analytics

Monika
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 25.7.2022

Cheap and good CS platform

We were implementing Totango for quite some time. We have a lot of customized metrics and we required integration with BigQuery. We just started using it recently. I see a lot of good sides and useful features but I also see some missing unfortunately. However, it's a good value for money so far.

Vorteile

The biggest pro is definitely a price. For little money we get a lot of functionalities and useful features i.e. inapp NPS, successplays, possibility to integrate with a lot of tools etc. I'm sure it's a great platform to start with to make your daily CS work easier.
Also, their support is super responsive and helpful. So far I had no issues. They were also very helpful with the onboarding and implementation.

Nachteile

I've already noticed that there are some funcionalities missing. I'm not sure if other platform have it but for example it's not possible to export some reports/dashboards with widgets, or to send reports monthly.

In Betracht gezogene Alternativen

ChurnZero

Gründe für den Wechsel zu Totango

Price, available integrations (especially with BigQuery), contact with the seller
Jasper
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
1
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 30.10.2024

Would not recommend

Since the acquisition of Catalyst, we've become a number.
Support is terrible (waiting time of +- 5 days) and product doesn't get mayor updates anymore. If there are updates, it's not available for EU regions. I would never use Totango again.

Vorteile

Email campaigns is quite handy. It comes with some templates but they are really basic.

Nachteile

No updates, no support, UI is terrible and reporting is basic and sometimes limited to 365 days of history.

Robert
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 16.9.2024

Totango - Good window into customer's lifecycle

Totango was introduced as a tool to be used for post sales management of customers. The intent was that it would help manage & process tasks at various points in the customer's lifecycle, such as when they were coming up for renewal, or if there were a decrease in their heathscore.
What makes or breaks it is how invested your line of business is in the solution, my peers from other lines of business saw great value in using Totango, but as my LoB didn't invest fully as we had our own self built tool, we never realised the full value.

Vorteile

Ability to create different views based upon the teams that you're working in, and report/dashboard creation is relatively easy.

Nachteile

SuccessPlays, these weren't properly aligned with the line of business that I was working in, so became a nuisance.
Customer Heathscore was badly calculated and of questionable value.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 21.10.2022

A bit clunky to use

The integration with the tool took a long time (almost a year) and required a lot of workarounds. I think it still hasn't won me over fully, and I struggle to come back to it every day to log each touchpoint.

Vorteile

Totango is flexible in the context of integration with already existing solutions, ie. Hubspot - we transfer customer data two-ways between HS and Totango.It allows to set up of custom Health score, custom alerts and has a broad range of functionalities that can help with customer engagement and activities overall.

Nachteile

It is still a bit clunky in context of UI - some functionalities are hidden, buttons are not intuitively placed, timeline of interactions is not so easy to navigate and you can't pin information or notes like in Hubspot. The "touchpoint" is a bit tricky because one miss-click can make it so that the internal note will be sent to the people tagged in it! You also can't save a touchpoint card if you opened up a task in it, and didn't save the task first...Also the hierarchy between Company and Product is not intuitive and causes some problems during the integration.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
2

1
Bewertet am 10.4.2022

Worst saas tool ever. Let alone for customer success.

Vorteile

Nothing. Basic customer success features are okay.

Nachteile

Getting data into totango and synchronising data with other softwares is ridiculously difficult, painful and useless. Even with tools like zapier. If you use any other software for sales/marketing/finance - do not use or waste time in implementing totango.

In Betracht gezogene Alternativen

SmartKarrot und HubSpot Service Hub

Gründe für den Wechsel zu Totango

Promise of a dedicated account manager and good customer service.
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 25.6.2024

Disappointing Customer Service Experience from so called Customer Success Software

Absolutely nothing. Their software was bad. So was their billing team who don't prioritize customer service. When our software didn't work we asked to cancel subscription but they said since we signed for 1 year contract, they can't cancel and moreover told us to pay upfront for the remaining months. We never used the software. We will be disputing all charges and put block on payment. This was the worst customer service experience we have had with any software vendor. They are greedy people and what an irony that they promote customer success software when infact they provide terrible customer service experience. NOT RECOMMENDED AT ALL.

Vorteile

Nothing really. The software was very hard to integrate and they couldn't do custom data. When asked about cancelling, they asked as to buy out our remaining months contract. Terrible customer service from a company that promotes Customer Success Software

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.2.2019

Totango could be better. It could also be worse.

I've been responsible for its use for a few years, and am not thrilled with this software. We use it to track for our account managers, and even they are frustrated by this.

Vorteile

I like Totango's ability to segment users based upon their health. I like the qucik automation and tracking of user actions. I like the hierarchy that is allowed for customers, though I wish this was more extensive.

Nachteile

I don't like that they can only have two levels of hierarchy short of extensive workarounds. I don't like that there are many fields which can't be rolled down, for some strange reason. Their focus on their slack integration instead of resolving basic feature requests is problematic. I haven't had the best experience with their support.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.8.2019

Much better Reporting that's saved me time

Totango has helped me stay on top of poor health accounts that need more attention. It's also helped me forecast what accounts I think are renewing, cancelling, upgrading or downgrading. I like being able to see what accounts have been reached out to by support or sales too that way there's no overlap when I reach out.

Vorteile

Easy reporting/able to make segments on almost everything I need to track. Love the health score because it helps me know where my attention should be for accounts in poor health.

Nachteile

There's been a couple times where Totango has done some updates that our team did not like such as the new Tasks not showing all the Icons, rather it's in a drop down.

Justin
Justin
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.6.2018

Grade the health of your customers

This tool really helps give visibility into customer health, in ways that may be otherwise untrackable. Its open API integrates directly into our software product, so getting data is relatively close to real time.

Vorteile

Totango help grade the health of your software product users. We use Totango to determine which users are return users, how often they use our product, and for how long. We can then campaign to users based on usability. It also has a marketing component built in.

Nachteile

Sometimes it takes a little digging to find the information you're looking for. It integrates to marketing automation platforms, but you need to use a third party software like Zapier to integrate.

Teresa
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 8.12.2023

Digitally Engagement at Scale

Vorteile

I like how we are able to get the 360 view of a customer health, spot early indicators of churn, as well as create and deploy campaigns to nurture and engage our customers post sales in a scalable and efficient manner.

Nachteile

I wish there were more detailed campaign reporting, A/B testing of campaigns, additional features in the drag and drop templates for campaigns, along with monitors / alerts for when a campaign isn't triggering as it should. This is helpful especially when you are sending mass emails to a large audience.

Avi
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 8.12.2023

One of the worst

Overall, this was not a good experience, especially for the money

Vorteile

This is a mediocre software that does pretty much what it says it will do, but in a very non-intuitive way.
Every and any competitor I have used or seen had done it better
But yeah, ultimately, they have most of the functionalities

Nachteile

Customer Support
Not intuitive
Analytics are just so so

Mostafa
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 26.5.2023

Easy to use - Simplify daily work

Very satisfied.

Vorteile

Easy to use, and helps me to track my tasks and activities on a daily basis.

Nachteile

Sometimes having slow loading, but this getting resolved quick.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 28.7.2022

Good value for money

Vorteile

The implementation took long time but overall has almost all functionalities our team needed

Nachteile

It is a very comprehensive tool and the materials and explanations, as well as the feature request process could be better

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 14.2.2019

Great generally for overall customer health

provides a great general overview of portfolio health

Vorteile

very easy to use, gives a great general idea of overall customer health of your portfolio at a glance

Nachteile

Of course sometimes its not accurate and the integrations require a lot of tweaking and work to get right. You need a subscription to a 3rd party tool like Zapier for example

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 13.11.2019

Gets the job done

Vorteile

Totango has helped us run interesting segment reports of customers and better evaluate their risk levels with the aid of automation.

Nachteile

Tons of software updates that don't actually help - make the day to day workflow more complicated. Very difficult to view timeline of conversations - takes way too many clicks.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 9.3.2018

Great tool for Customer Journey Insights

Vorteile

Totango gave us a lot of different, integrated data points to understand how our interactions were impacting our new and existing customers. The platform was easy to set up and initial use was pretty seamless as we got started.

Nachteile

Out of the box functionality is great but you do you have to work with their tech and onboarding team pretty closely when it comes to integrations and customizations of the data views and communciation inputs.

Thomas
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 12.11.2019

Totango for the daily user

We have integrated a data system that allows us to see usage of our products by our customers and health of accounts across a number of factors. We use this to help with forecasting and staying in front of customers. We have also automated a number of our processes to kick off email campaigns when usage is low, when customers are behind in payment and when customers provide feedback. We have better engagement and faster payments.

Vorteile

Easy to use dashboards and integration with other software that we use. Simple to follow tasks and documentation tools. I really like the Segments section which allows me to run reports on a number of different data segments on my customers.

Nachteile

Members on our team each have more than 100 customers and the system seems more geared towards teams with smaller bases but more touches/deeper dives. We manage with it but thinking we are not using all the tools available .

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 9.10.2020

Good CS platform that is easy to set up & leverage

Good. My only advice is make sure you read the contract and ask about the onboarding and CS options.

Vorteile

Good self-service download demo to implement without any human contact with the company. Simply sign up online. Easy integrations and fairly intuitive.

Nachteile

It is pretty intuitive and east to use. I would just read the contact information about what is included and what isn't.

Antwort von Totango

Thank you for taking the time to give us a review. We value your feedback. Our Community Edition has been designed to be easy and intuitive to set up for new Customer Success Teams. If you need additional functionality or support like extra onboarding, we have both affordable packages and custom pricing options available, please just let us know what you are looking for. Thanks again!

Beantwortet am 27.10.2020
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 3.9.2019

Totango Review

Vorteile

I how easy it is to customize some aspects. I like the ability to create segments. I like the ability to create pins and tags.

Nachteile

The health score isn't always a good indication of what the health of the account is.

Rosa
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 18.2.2020

A good starting CS software

Vorteile

The ease of use, ability to quickly and easy customize email campaigns and reports

Nachteile

Major gaps in functionality (that they are slowly closing) - but still limited ability to automate and pre-populate data in fields to streamline CSM workflows.
Our experience with their Customer Success team was terrible. We got very little value out of any interactions with our CSM.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.8.2019

Nice monitoring

Vorteile

Good control over my book of business to catch issues.

Nachteile

New releases aren’t that smooth and need refinement.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 4.6.2018

Very useful for sales teams

Vorteile

Totango is user-friendly, especially for an overall non-technical user base. The data in Totango allows both the pre- and post-sales teams at my company to better collaborate, have insight into accounts, and overall give me a snapshot of the customer so I can best focus my time.

Nachteile

Some of the data can be misleading or incorrect. For example, some clients that show as "green" or "yellow," meaning they are utilizing my product heavily, are not in fact doing so. This is the exception to the norm.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.6.2018

Helpful, relatively easy to use.

Vorteile

The health Icon is a great way for sales and customer success reps to keep track of a big book of accounts. The ability to build reports, tier accounts by health and dollar value. Over an easy to use tool that makes working with a lot of customers better!

Nachteile

Building a report is not as straightforward as it could be. There is a lot of work internally to customize for our team. Definitely, need a good amount of training to be an expert.

Balarka
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 8.7.2019

Not the best out there

Vorteile

Customer SuccessFlows can be a good tool to track your customers and health mixes.

Nachteile

It's overly expensive and needs tremendous amount of customization to fit your needs. Not really an easy way to seamlessly fit your requirements

Anne Therese
Anne Therese
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
0
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 7.4.2016

Leighann
  • Branche: Luft- & Raumfahrt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.3.2019

Totango is an awesome engagement measurement tool

Vorteile

Totango is easy to run reports and send to clients. It is fully integrated with our CRM which enables me to get quick insight at a glance before calling a customer.

Nachteile

I wish it could self gen reports that would be client facing!

Aleena
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 6.5.2019

Tracking customer insights

Vorteile

Totango provides multiple data points for a particular customer journey. Really love the 'health status' as it helps track activity levels of leads and narrows down the focus on different customer groups

Nachteile

Have not experienced any negatives so far

Alex
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 5.1.2017

Totango Review

We have recently tested out Totango for customer lifecycle management and have been impressed by the ability to set up health indicators and both report on progress and provide our sales agents with a funnel for conversion and customer activity.

Rakesh
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
0
Bedienkomfort
0
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 14.6.2012

Review of Totango A Real-time Customer Engagement Platform for Online Businesses

Enough has been said about increasing customer engagement on the web. Totango is an excellent tool that enables you to track and measure this metric. Using this tool, you can make informed decisions and craft successful strategies for your application. To be sure, this is one dance you will not regret!

Vorteile

Great way to attract new customers and convert existing ones

Nachteile

The installation process could be simpler

30 Bewertungen

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