Fresha


 

Fresha, vormals Shedul, ist eine cloudbasierte Terminplanungs- und Unternehmensführungs-Softwarelösung. Sie bietet Slot-Buchung, Kalenderverwaltung, Produktverwaltung, Servicemanagement und POS-Funktionen in einer Suite. Das Produkt ist auf die Bedürfnisse von Haar- und Schönheitssalons, Massagezentren, Spas und Saunen, Gesundheitskliniken, Fitnessstudios und Trainer zugeschnitten.

Mit Fresha können Kunden Termine online über eine Browser-App oder eine mobile App buchen. Mit Fresha können Nutzer ferner automatische Erinnerungen oder Benachrichtigungen an Kunden zu Terminen, Veranstaltungen und Angeboten senden. Über das Aktivitäts-Dashboard können Nutzer die täglichen Aktivitäten wie Buchungsdaten, Benachrichtigungen und Aktionen verfolgen.

Fresha bietet auch Einzelhandelsmanagement an, mit dem Nutzer POS-Transaktionen, Rechnungen, Belege und Steuern verwalten können.

Weitere Funktionen des Produkts sind Terminpräferenzen, Terminverläufe, Kontaktdaten und zukünftige Buchungen. Der Anbieter bietet den Kunden Online- und Wissensdatenbank-Unterstützung.

 

Fresha - Client booking
 
  • Fresha - Client booking
    Client booking
  • Fresha - Calendar management
    Calendar management
Unterstützte Betriebssysteme:
Webbrowser (OS-agnostisch), Windows 10

1187 Bewertungen über Fresha

 

Vincent P. Branche: Kosmetik Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

6.12.2019

6.12.2019

Quelle der Bewertung: Capterra

The best

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Vorteile

I am a professional in hairdresser and I highly recommend this booking system.
easy to custom or to use. It does what you looking for.
Vincent hair passion.

Nachteile

Should be able to have more pictures, it is limited to 4 on the venue.
And please if you could add some pictures for each services would be fantastic!

David K. Branche: Einzelhandel Anzahl der Mitarbeiter:  11-50 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  11-50 Mitarbeiter

10.12.2020

10.12.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

LIGHTYEARS AHEAD OF THE COMPETITION

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

I made the switch from Mind Body, and within days, my whole team absolutely fell in love with it. Afterwards, my clients have now done the same

Vorteile

The interface for both clients and operators, it's smooth and never glitchy, it's EASY as can be, the price is unbeatable, and the customer service is excellent.... Like a Tesla, this is software that gets BETTER overtime. Can't wait to see where it goes!

Nachteile

Still waiting to find one. I suppose the marketing items could be expanded, but they keep us posted about that which is very nice.

Mary P. Branche: Verbraucherdienste Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

13.1.2020

13.1.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Not Recommended if you want to receive your funds

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Honestly, I could deal with the cons and find suitable alternatives because it was so easy to use. Analytics were great and my staff loved the system. The turning point occurred when I enrolled in their payment processing. I submitted all required information and received a message that everything had been verified. Payouts began the next day and were deposited into my bank account without issue. A month later I received an email saying they couldn’t verify my account and were holding my funds. Almost a month later and after submitting and resubmitting at least 5 times, they still say they can’t verify the information. My bank has no idea what the issue could be. Bottom line: if you want to receive the money you worked to earn, do not enroll in their payment processing system. I’ve gone back to my previous system and am receiving my payouts with no issues whatsoever.

Vorteile

Very easy and intuitive to implement and use on a daily basis.

Nachteile

Unable to create and send client intake forms or customize client confirmations or rescheduling of appointments, thank you’s, marketing texts etc.

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Antwort: Shedul.com 29.1.2020

Hey Mary, so sorry to see this review but pleased to see you're still using Shedul. I can see that you've passed all of the essential security checks so we can continue with regular payouts and payment processing.

Verification checks are legal security requirements rather than Shedul's requirements but it's ultimately better to be safe. Now that you've passed, you can process payments as usual :)

We're sorry it took longer than expected but we would appreciate it if you would update this review to reflect how you've used all of Shedul's features for the last 2 years and continue to do so.

Thank you for all of your support and feedback

Rachel R. Branche: Medizinische Praxis Anzahl der Mitarbeiter:  11-50 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  11-50 Mitarbeiter

1.12.2020

1.12.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Going Live with On Line Booking

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Vorteile

The Customer Service. Hands down the most outstanding customer service . Fresha is there to answer questions, provide training, assistance and follow through with genuine care and dedication to make your scheduling, on line booking and marketing successful. We are very pleased with the outstanding
investment Fresha has brought our Company.
The software is very user friendly. Our guests have loved the on line booking upgrade which has increased our sales and made it more convenient our guests to have options and information about the service and treatments that we provide.

Nachteile

We wish we would have launched Fresha Plus sooner.

Emily P. Branche: Alternative Medizin Anzahl der Mitarbeiter:  2-10 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  2-10 Mitarbeiter

31.3.2020

31.3.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Fantastic!!

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Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Loved it!

Vorteile

I love that Fresha is simple and easy to use. Coming from a much more complicated system like MINDBODY, Fresha was so wonderfully easy to figure out and implement. Customer service has always been so kind and responsive and happy to help. I love this software and am So grateful for how they have supported me during the challenges of COVID-19.

Nachteile

I have been with them for a few years so like any software it has been a gradual build with new features. Online processing/sales and gift cards weren’t always a feature but they are so great at listening to the needs of their customers and making upgrades.