Über eHopper

eHopper ist eine plattformübergreifende Point-of-Sale-Software, die für kleine Einzelhandelsgeschäfte entwickelt wurde und für Windows-, Android-, iOS- und Poynt-Smart-Terminals verfügbar ist. Neben dem POS-Modul bietet eHopper eine Reihe von Anwendungen wie Auftragsverwaltung, Bestandsverwaltung und Kundenmanagement. eHopper unterstützt Unternehmen bei der Verwaltung verschiedener Front- und Back-End-Geschäftsvorgänge, einschließlich Zahlungsabwicklung, Berichterstattung, Personalverwaltung, Auftrags- und Inventarverarbeitung. Die Bestellarten sind anpassbar und umfassen Take-out-, Schnellverkaufs-, Drive-Thru- und Lieferoptionen. Kundeninformationen wie Einkaufs- und Zahlungsverlauf können in Echtzeit gespeichert werden. Unternehmen können ihren Service und ihre Belege personalisieren sowie E-Mail-Marketingkampagnen erstellen und ausführen. Quittungen können direkt nach der Bestellung gedruckt oder per E-Mail an Kunden gesendet werden. Mehrere Zahlungsoptionen ermöglichen es Geschäften, Zahlungen über Kredit- und Debitkarten, Bargeld, Apple Pay, Samsung Pay und EBT zu akzeptieren. eHopper eignet sich für eine Vielzahl verschiedener Merchandiser, darunter Schnellrestaurants, Spirituosenläden, Juweliergeschäfte, Gemischtwarenläden und mehr.
eHopper Software - 1
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eHopper Video
eHopper Software - 1 - Vorschau
eHopper Software - 2 - Vorschau
eHopper Software - 3 - Vorschau
eHopper Software - 4 - Vorschau
eHopper Software - 5 - Vorschau

eHopper Preis

eHopper bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von eHopper ist ab 0,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
0,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für eHopper

eHopper Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionalität
3,9
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,0
5 von 56 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Tim
Tim
  • Branche: Möbel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.1.2024

eHopper Point of Sale system, webstore support and product management software

I highly recommend eHopper as a solution to your business ecommerce needs. I know there are many out there, but the people alone make it worth it to me.

Vorteile

The staff and owner are incredibly helpful, friendly and patient. They will give you as much help as you need and/or want. The software is fairly easy to understand, even for someone as old and stuck in his ways as I am. If it can be done, they will help you to do it.

Nachteile

The main issue we had was my lack of understanding about how POS systems work. My background is in governmental accounting and analytics, so I sometimes asked questions that were somewhat irrelevant, not exactly what I needed, integration issues with other products, that kind of thing. But once I got up to speed, things went well. Most of my issues related to my lack of where I needed to go to make it best for us to operate.

Jerry
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.6.2022

Best System

Vorteile

I love everything that ehopper does and has to offer.

Nachteile

I don't have anything to say about the least because I love it!!

In Betracht gezogene Alternativen

Lightspeed Retail

Warum eHopper gewählt wurde

I switched because I love ehopper so much better, they have more then square has to offer.

Zuvor genutzte Software

Square Point of Sale

Gründe für den Wechsel zu eHopper

ehopper had more programs that I was looking for and at a reasonable price so that's why I went with this company.
Iryna
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 14.5.2020

Used be a good one; however, now it is horrible

Will be GLAD TO LEAVE this POS asap due to a terrible customer support.

Vorteile

Back in 2018 the support was awesome, they went an extra mile in order to sustify their customers.

Nachteile

Now is 2020 the customer support is the worst in the world. For example, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (if you hear her name, pls hang up and don't waiste your time!!) she waisted 20+ mins of my precious time, she accused me that I'm not paying for the software, as well as she cannot find mb e in the system and stated that I'm a free member who is NOT going to get help. On my question how about the monthly charges for 2 registers that I'm paying for 2 years, she retorted it is for the devices (however, the devices were paid in full 2 years ago!) I cannot believe they hired her.
If you got a dummiest technician on the phone, like I did on May 12th, whose answers are "... I can't find an article... I don't know the answer...!" That's the sing to LEAVE this company.
On my request to transfer my phone call to a manager, I got yelled by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and he screamed at me like a crazy person.
That the real face of the technical support right now in 2020.

Jay
  • Branche: Sportartikel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.2.2024

e-Motion Review

Good, fairly happy but it's not perfect.

Vorteile

Availability on poynt platform, inventory management, reporting

Nachteile

Inability to offer a refund without card present. Inability to do partial refunds. Sometimes transactions are missing, they show up in poynt but not in ehopper. Definitely still some bugs. No phone app. Lack of built in and included in plan customer data collection

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 24.8.2018

eHopper customer experience

For the most part, the service fills our need at this time.

Vorteile

We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Nachteile

There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Antwort von eHopper

Hi,
We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!

Beantwortet am 27.8.2018

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