Über Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Pardot, ein Salesforce-Unternehmen, wurde für Organisationen geschaffen, deren Schwerpunkt auf B2B- (Business-to-Business)-Vertrieb und Marketing Automation liegt. Dieses E-Mail-Marketingsystem bietet automatisierte Unterstützung für langfristigere und mehrstufige Entscheidungen im Zusammenhang mit B2B-Verkäufen. Die Pardot-Suite umfasst Produkte mit Funktionen, die Lead-Management, Batch-E-Mail-Marketing, einen Startseiten-Builder, automatisiertes Drip-Marketing und Echtzeit-Verkaufswarnungen umfassen. Die Enterprise Edition bietet erweiterte Funktionen wie nutzerdefinierte Sicherheitskontrollen, mehr Speicherplatz und eine dedizierte IP-Adresse. In Kombination mit Salesforce Engage können sich Vertriebsangestellte über ihre Mobilgeräte in Echtzeit verbinden, um unter anderem Kampagnen zu liefern, Benachrichtigungen zu erhalten, über Trends zu berichten und Gmail-E-Mails zu verfolgen. Das SaaS-Modell (Software-as-a-Service) von Pardot basiert auf der Salesforce-Plattform und lässt sich in Salesforce sowie Microsoft CRM, SugarCRM und NetSuite integrieren.
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 5
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Video
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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Preis

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Salesforce Marketing Cloud Account Engagement ist ab 1.250,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
1.250,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

HubSpot Marketing Hub

HubSpot ist eine führende Wachstumsplattform. Über 52.000 Kunden in mehr als 100 Ländern nutzen die herausragende...

Marketo Engage

Marketo Engage, Teil der Adobe Experience Cloud, bietet eine cloudbasierte E-Mail-Marketingplattform für Unternehmen...

Salesforce Marketing Cloud

Audience Studio ist eine DMP (Datenmanagementplattform), die Unternehmen dabei unterstützt, personalisierte Marketingerl...
Mailchimp ist ein webbasierter E-Mail-Marketing-Dienst, der Millionen Nutzer hat. Nutzer können mit der Anwendung...
Intercom ist eine Kundenkommunikationsplattform, die Kunden durch Live- und automatisierte Chats, gezielte E-Mails,...

Constant Contact

Constant Contact delivers for small businesses with tools to simplify and amplify digital marketing. Whether it's...

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7
Funktionalität
4,0
Bedienkomfort
3,8
Kundenbetreuung
3,8
5 von 605 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
MD Masoom
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.7.2019

Great Marketing Automation platform

My overall experience with Pardot is great, being a sales guy I am using this tool daily to send marketing and sales emails to our customers and prospects and this tool never fails me.

Vorteile

I love Pardot and if I need to tell you what I like most about it then I must say their customer support team, yes I like this most because their customer support team is very active and responsive, they available 24*7 to help the customers and this is the best thing that I like most about it.

Nachteile

There is one thing that I would like to highlight that I like least about it and that is its high cost, yes Pardot is a little bit expensive compared to other marketing automation tool but on the other hand, I must say that it is worth to spend on it.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM

Gründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

I choose Pardot over Zoho because of its amazing customer support.
JOHN
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 13.12.2019

Pardot is perfect for marketing from Salesforce CRM

Overall its been a good experience (if you / your client doesnt mind the cost of using it). If choosing to use Pardot, ALL Salesforce CRM licences need to upgraded to the highest cost level (Enterprise), even if its only small teams / individual groups that require the Pardot element. This seems a bit unfair.

Vorteile

It's a perfect 'marketing output' tool for Salesforce, which has been adapted to natively fit without having to use 3rd party marketplace plugins for marketing output. Pardot has been a gamechanger for outputting Marketing directly from Salesforce.

Nachteile

It doesnt integrate Social Media management (scheduling, Ads, etc.) - so you still need to use a Social Media tool such as hootsuite. So, while it's the most 'integrated marketing tool' for Salesforce, it's not a complete integrated marketing solution.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub

Gründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

The environment we deployed Pardot was a Salesforce client, thus it didn't make sense to use any other 'marketing tool', as it would have meant lots of integration patches / glue.
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 12.12.2019

Bite the bullet and invest in a better tool

Horrific. Would never migrate to this tool again and wouldn't recommend to anyone.

Vorteile

Perhaps "simplicity" is one way to put a positive spin on this review. For any Marketing Ops professional who wants to build anything above and beyond Pardot's pre-built functionality -- Good luck. Maybe the simplicity is good for a very small organization, but in that same vein the price point would be nowhere near worth it.

Nachteile

Filter logic is absolutely miserable. There is no Boolean logic in the tool (going back to my point on "simplicity"), which is horrific for building out any type of complex filters for segments. There are even character limits on how much you can enter in one argument field. So, think about if you have to build out a segment to compile all leads from Europe and write out each country.... you would need to split the arguments into 15 or more "or" statements to account for each value. Also, everything is a drop down -- no free text entries for search -- so good luck sifting through 400 different values for a single Salesforce field. This is one seemingly minor example but is a great representation of how overly limited the tool is as a whole. Also their proclaimed "one-to-one" sync with Salesforce is a joke. There is always mismatched or missing data that doesn't align when boiled down into a report.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 16.12.2019

Pardot for some things, not quite all

Pardot helps us stay on top of automating as much marketing as we can. The main things that keep us from doing that are the design needs - it's always easier just to do things in the HTML - and figuring out campaign tracking for non-email analytics.

Vorteile

Pardot makes automating marketing activities simple, whether you're setting up lead gen forms and responder emails or just creating email campaigns. It connects with Salesforce and helps keep lead owners and other information updated that prior to had been a pain.

Nachteile

Its campaign tracking really only tracks . It can only track social if the posts are scheduled in Pardot. Email and landing page editors aren't as full-featured for simple design edits.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Marketing Cloud und Marketo Engage

Warum Salesforce Marketing Cloud Account Engagement gewählt wurde

Strategy shift, cost and contact list size

Gründe für den Wechsel zu Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Using Salesforce CRM in conjunction with Pardot was the main reason we went with Pardot
Kelly Michael
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.11.2020

All-In-One Enterprise-Level Marketing Platform

We have enjoyed a centralized and more integration-friendly marketing automation platform.

Vorteile

Pardot is the most integration-friendly marketing software to use with Salesforce's Sales Cloud. We are able to use custom objects in our segmentation.

Nachteile

Pardot doesn't have advanced automation like process builder or flow in Sales Cloud. Other than engagement programs, automation is not a key aspect of the software.

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