Über SharpSpring from Constant Contact

SharpSpring ist ein vollständig integriertes cloudbasiertes Marketing-Tool, das Customer-Relationship-Management, Marketingautomatisierung, mobiles und soziales Marketing, Vertriebsteam-Automatisierung, Kundenservice und mehr in einer Lösung bietet. SharpSpring ist mit jedem CRM auf dem Markt kompatibel, sodass Nutzer ihr vorhandenes CRM und die darin enthaltenen Informationen weiterverwenden können. Die System-Tools zur Lead-Pflege und -Bewertung können die Seitenbesuche, demografischen Daten und das Engagement einzelner Leads verfolgen. Die VisitorID-Funktion von SharpSpring hilft, anonyme Website-Besucher zu identifizieren, indem deren IP-Adressen aufgesucht werden. So können Nutzer sehen, wer ihre Website anzeigt, einschließlich ihrer Namen und Kontaktinformationen. Außerdem enthalten sind ein Startseiten-Builder und ein Blog-Builder. SharpSpring bietet auch eine Design- und Vorlagenbibliothek, aus der der Nutzer auswählen kann. SharpSpring kann sowohl von kleinen als auch großen Unternehmen in einer Vielzahl von Branchen wie Werbung, Versicherung, Ingenieurwesen, Telekommunikation und mehr genutzt werden.
SharpSpring from Constant Contact Software - 1
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SharpSpring from Constant Contact Video
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SharpSpring from Constant Contact Software - 3 - Vorschau
SharpSpring from Constant Contact Software - 4 - Vorschau
SharpSpring from Constant Contact Software - 5 - Vorschau

SharpSpring from Constant Contact Preis

SharpSpring from Constant Contact bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von SharpSpring from Constant Contact ist ab 449,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
449,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für SharpSpring from Constant Contact

Marketo Engage

Marketo Engage, Teil der Adobe Experience Cloud, bietet eine cloudbasierte E-Mail-Marketingplattform für Unternehmen...

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

HubSpot Marketing Hub

HubSpot ist eine führende Wachstumsplattform. Über 52.000 Kunden in mehr als 100 Ländern nutzen die herausragende...
Zoho Mail, ein sicherer, geschäftsorientierter E-Mail-Dienst, ist auf alle deine E-Mail-Anforderungen zugeschnitten....

Claritysoft CRM

Claritysoft is a cloud-based customer relationship management (CRM) solution designed for midsize and large enterprise...

SharpSpring from Constant Contact Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,6
5 von 744 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Mike
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.7.2021

The marketing automation choice when value-for-money matters

We moved from HubSpot to SharpSpring primarily because of the price: HubSpot can be very expensive, particularly if you need to use the CRM and marketing capabilities. HubSpot is the market leader in usability and reporting (in my opinion) so we did notice a difference when moving to SharpSpring, but for 95% of the activities we undertake SharpSpring is at least as good as HubSpot and often better. The grouping of landing pages into funnels is one example of some great SharpSpring functionality that helps make your campaigns more effective.

Vorteile

SharpSpring does everything you would expect at a competitive price. The tool is a very capable marketing automation system, with good email and automation capabilities, as well as some great tracking and social media features.

Nachteile

Reporting is good, but not as good as the best (which is HubSpot in my opinion). Although the capabilities don't hold us back, it would be nice to be able to have easy ways to measure the performance of landing pages/funnels.

In Betracht gezogene Alternativen

Pardot und Marketo Engage

Warum SharpSpring from Constant Contact gewählt wurde

We switched mainly because of price.

Zuvor genutzte Software

HubSpot Marketing Hub

Gründe für den Wechsel zu SharpSpring from Constant Contact

SharpSpring offers almost everything that other, more expensive, products offer, but at a very competitive price-point. Our clients who have deployed SharpSpring have been equally happy with the performance and results they have achieved.
Brooks
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.11.2019

A powerful platform, but still has a long way to go

We use Sharpspring for email automation, marketing automation, lead tracking, reporting, as a CRM, and as a sales tool. It allows us to track contact interactions from first touchpoint through sale. It has been a huge help.

Vorteile

My favorite thing about Sharpspring is the ability to track and analyze the entire life of a lead, from start to finish. It allows us to optimize our funnels and nurture prospects from interest to sale. It is a really powerful tool and offers (almost) everything you need for marketing automation from automated workflows to landing pages and forms to email design. I also love their lead scoring.

Nachteile

Though it offers a lot of features, it's not all that usable compared to similar products. There are countless small usability issues. Landing pages are pretty difficult to create. Support is usually great – but can at times be entirely unhelpful. Automation has some key features other tools allow. Overall, there are just a lot of features that still need to be added in order to really compete.

In Betracht gezogene Alternativen

ActiveCampaign, BenchmarkONE und Keap

Warum SharpSpring from Constant Contact gewählt wurde

Price was the primary reason.

Zuvor genutzte Software

HubSpot Marketing Hub

Gründe für den Wechsel zu SharpSpring from Constant Contact

We really needed a robust CRM for longer B2B buying cycles. Though all other tools were awesome, Sharpspring won out there.
Jessica
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.11.2022

Sharpspring - Customer Review - Jessica Hobday

Very responsive and attentive support, overall good experience.

Vorteile

The learning curve was a lot smaller than other softwares. While SS has generally most things that others do, it isn't all in your face at once.

Nachteile

There are definitely lacks in automation that other softwares use. It's getting better, but still not as versatile. Especially with workflows.. email replies aren't a trigger, can't filter by list membership, etc.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu SharpSpring from Constant Contact

Pricing and ease
Maud
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 2.11.2022

Not very functional

Vorteile

A nice product for automated workflows.

Nachteile

The platform is difficult to navigate. It is a medium performance product. Not very functional.

Brittany
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 17.8.2022

SharpSpring is Coming Up The Ranks for Our Automation & Analytics!

Vorteile

At first, I was hesitant to jump on board with SharpSpring as I have used the bulkier parent company software from Constant Contact and did not love... I thought this would be similar and I was already familiar with HubSpot's array of marketing automation applications; however, I was a little wrong! I still prefer HubSpot for larger, more profitable or sizable I guess I should say, companies. For my non-profit and social enterprise ventures, however, it is actually very much aligned to the effectiveness as the aforementioned competitor but for half the price. I like that I can get detailed analytics while setting up true smart content triggers for pre-existing materials in a way that makes sense and is strategic for my audience at the right time in the right way.

Nachteile

The interface to me feels almost too simplistic as if it is dumbed down, even aesthetics wise. I am big on the look and feel of a system, especially if I'm going to be in it regularly. Also the social media capabilities and deeper, detailed analytics for lead management and creation at the top of the marketing funnel (or circulating flywheel if you're into more "modern times" industry lingo) are not up to snuff in comparison to HubSpot. But in comparison to the rest of the product market, SharpSpring is up there within the ranks!

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub, Ortto, ActiveCampaign und HubSpot CRM

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