Über Keap

Keap (ehemals Infusionsoft) ist eine cloudbasierte Vertriebs- und Marketinglösung, die CRM, Marketing Automation und E-Commerce-Funktionen in einer Suite bietet. Keap hilft kleinen Unternehmen in verschiedenen Branchen dabei, den Vertrieb zu straffen und Kundenerlebnisse zu verwalten. Nutzer können Kontakte segmentieren, Kundeninteraktionen verfolgen, E-Mails senden sowie Kampagnen mit personalisierten Kommunikationsauslösern basierend auf geöffneten E-Mails, Klicks usw. ausführen. Nutzer können auch E-Commerce verwalten – vom Inventarmanagement über Zahlungen bis hin zur Kaufabwicklung –, Online-Warenkörbe einrichten, digitale Storefront-Aktivitäten verfolgen sowie Angebote, Rechnungen und Quittungen versenden. Die Berichterstattungs- und Analysetools des Systems helfen Nutzern, Analysen zu Parametern wie E-Mails, Kampagnenleistung und Daten zur Kapitalrendite durchzuführen. Nutzer können Keap auf Android- und iOS-Geräten per Fernzugriff nutzen. Die Lösung lässt sich in QuickBooks, Salesforce, Outlook, Gmail und andere Anwendungen integrieren. Die Preise basieren auf einem Monatsabonnement und beinhalten Support per Telefon, E-Mail und über FAQs.
Keap Software - 1
Keap Software - 2
Keap Software - 3
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Keap Preis

Keap bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Keap ist ab 129,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
129,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Keap

GetResponse

GetResponse ist ein cloudbasiertes Marketing-Tool, mit dem Nutzer per E-Mail mit Kunden in Kontakt treten und Zielseiten...
Mailchimp ist ein webbasierter E-Mail-Marketing-Dienst, der Millionen Nutzer hat. Nutzer können mit der Anwendung...

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...
EIN CRM, DAS IHREN ARBEITSTAG ERLEICHTERT SugarCRM für starke Kundenbeziehungen, am besten für B2B-Unternehmen mit 50...
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung,...

HubSpot Marketing Hub

HubSpot ist eine führende Wachstumsplattform. Über 52.000 Kunden in mehr als 100 Ländern nutzen die herausragende...

Keap Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8
Funktionalität
4,1
Bedienkomfort
3,5
Kundenbetreuung
4,0
5 von 1.196 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Melissa
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 5.11.2019

A great tool for more advanced small business marketing automation

I've used Infusionsoft twice to accomplish marketing automation that Hubspot didn't handle well.

Vorteile

Infusionsoft is a great tool for small businesses that need to kick it up a notch with their marketing automation. It offers an easy to use visual workflow builder and although the learning curve is a bit steep, once users get the principles, the customization is a great trade off.

Nachteile

Infusionsoft does have its quirks and the learning curve can be steep for those who are not technical or logical. Recommend working with a partner to get past this challenge.

Antwort von Keap

Melissa,
Thank you so much for the high marks. So glad to hear the power of the product is beneficial to you and your business!

Beantwortet am 21.1.2020
Debbie
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.2.2023

Keap from a Person who is not techie

Business Problems that could be Solved by Keap:Keap is a powerful customer relationship management (CRM) platform that helps businesses manage customers, track leads, automate marketing, and more. It can help businesses to increase efficiency, reduce costs, and maximize sales. It can also help them to better understand their customers, segment them for targeted marketing, and build better relationships.Benefits of Using Keap:Keap is a comprehensive CRM platform that helps businesses streamline their operations and maximize their sales. It is easy to use and provides users with a range of features and services that can help them to better manage customers, track leads, automate marketing, and more. It is also highly customizable and can be tailored to meet the specific needs of the user. Additionally, Keap offers competitive pricing plans that make it an affordable option for businesses of all sizes.

Vorteile

Keap is an easy-to-use, all-in-one customer relationship management (CRM) and marketing automation solution that helps small businesses grow.• Keap provides a variety of tools to manage contacts, automate tasks, and maximize customer engagement.• It is customizable and scalable, allowing businesses to tailor their solutions to their needs.• Keap offers integrations with popular third-party applications, making it easy to sync data and automate processes.• The platform provides access to a team of in-house experts to assist with setup and training.

Nachteile

Keap is more expensive than some of its competitors, so it may not be the most cost-effective solution for small businesses.• The user interface can be confusing and difficult to navigate for new users.• The customer support is limited, and the response time can be slow.• Keap is more expensive than some of its competitors, so it may not be the most cost-effective solution for small businesses.• The user interface can be confusing and difficult to navigate for new users.• The customer support is limited, and the response time can be slow.

Antwort von Keap

Hello Debbie,

Thank you for leaving us a review.
It sounds like you've utilized many of Keap's features to help streamline and automate your business. We love hearing that!

Beantwortet am 7.3.2023
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 6.3.2023

Lacks a lot of basic functionality - not very robust

Ended up leaving Keap for Pipedrive. Had an interaction with support and sales, they refunded me for unused time because I had a bad experience.

Vorteile

If you like a simple, straight forward CRM, Keap might work for you.

Nachteile

It is very rigid and lacks any sort of flexibility, this can be very off-putting for scalable businesses.

Antwort von Keap

We're sorry to hear that Keap wasn't a good fit for your business. We wish you well in your future endeavors!

Beantwortet am 7.3.2023
Anastacia
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.11.2022

Keap

Overall it is a really good system. Offers plenty of customizable actions and journeys you can create for your users/leads etc. The only downside is the cost.

Vorteile

I really liked the fact that this tool really does offer a seamless action-triggered integration that is flexible. Some tools you are limited by what type of action is being taken by the end user but KEAP allows you to choose from a large variety of actions and even create/select your own type of action which is great!

Nachteile

From what I understood, this tool was expensive compared to ActiveCampaign which is what we had originally used before we switched. For the price, might as well have gotten mailchimp.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Molkerei
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 26.1.2023

Keap for marketing automation

A good platform for automating e-mail business, helping to develop and grow corporate business.

Vorteile

A good platform for managing public relations and marketing automation, suitable for small, medium and large companies, helps in managing customer information, saves a lot of time and effort and thus increases profits.

Nachteile

Customer service needs to work more professionally and respond faster to customers. We must work on the speed of preparing and tracking invoices. Some features must be added to increase the efficiency of the platform.

Antwort von Keap

Thank you for leaving us a review! We love hearing firsthand how the software saves time and increases profits.

We're sorry to hear that the customer support team didn't live up to your expectations. If you'd like to shoot [email protected] an email we'd be happy to look into that further.

Beantwortet am 6.2.2023

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