Über SugarCRM

EIN CRM, DAS IHREN ARBEITSTAG ERLEICHTERT SugarCRM für starke Kundenbeziehungen, am besten für B2B-Unternehmen mit 50 bis 5,000 Mitarbeitern geeignet. Mehr Deals mit weniger Aufwand - Profitieren Sie von erweiterten Lead-Prognosen, damit Sie Leads identifizieren können, die wahrscheinlich zu Kunden werden. - Integrieren Sie jedes Tool (E-Mail, Kalender, Online-Meetings, Social-Media-Anwendungen usw.) und erhalten Sie überall und jederzeit Verkaufschancen. - Treffen Sie mehr datengesteuerte Entscheidungen, mit Analysen, die Ihnen zeigen, was funktioniert, was nicht, und wie Sie darauf aufbauend Ihre Erfolge wiederholen können. Alles, was Sie brauchen, um eine optimale Customer Experience zu schaffen - Geben Sie Ihren Agenten die Möglichkeit, produktiver zu arbeiten – mit einer leistungsstarken Konsole, die Fälle intelligent nach SLA, Stellenwert und Schweregrad priorisiert und Ihnen alle Informationen und Tools zur Verfügung stellt, die Sie zur Lösung benötigen. - Binden Sie die Omnichannel-Kundenkommunikation nahtlos in eine einzige Servicekonsolen-Benutzeroberfläche ein, um den Support zu optimieren und die Kundenerfahrung zu verbessern. - Self-Service-Funktionen ermöglichen es Ihren Kunden, sich selbst zu helfen und die Gesamtkosten zu senken. Die besten Leads generieren - Erstellen Sie schnell dynamische, mehrstufige und zielgerichtete Kampagnen, um Ihre Pipeline mit hochwertigen Leads zu befüllen. Erhöhen Sie das Engagement, indem Sie personalisierte E-Mails in großem - Umfang versenden, und beschleunigen Sie die Lead Conversion durch prädiktives Lead Scoring. - Mit Advanced Analytics, einem leistungsstarken BI-Berichtsmodul, das in Sugar Market enthalten ist, wissen Sie stets, was funktioniert und was nicht. Auszeichnungen 2022 – G2 Award '22: Leader in CRM Software 2021 – Nucleus Research: "Hot companies to watch" 2021 – G2 Award '21: Leader in CRM for Enterprise and Mid-Market ...
SugarCRM Software - 1
SugarCRM Software - 2
SugarCRM Software - 3
SugarCRM Software - 4
SugarCRM Software - 5
SugarCRM Software - 6
SugarCRM Software - 1 - Vorschau
SugarCRM Software - 2 - Vorschau
SugarCRM Software - 3 - Vorschau
SugarCRM Software - 4 - Vorschau
SugarCRM Software - 5 - Vorschau
SugarCRM Software - 6 - Vorschau

SugarCRM Preis

SugarCRM bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von SugarCRM ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
49,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für SugarCRM

Odoo POS ist Teil der integrierten Suite von Geschäftsanwendungen von Odoo. Das Modul ist sowohl online als auch...

Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf...

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...
Act! Premium ist ideal für kleine und mittelständische Unternehmen, die ihre Produkte effektiver vermarkten, ihre...

HubSpot CRM

Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...
Bitrix24 ist ein Online-Arbeitsplatz für Unternehmen und Organisationen aller Art und Größe. Die Plattform beinhaltet...

SugarCRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8
Funktionalität
3,8
Bedienkomfort
3,6
Kundenbetreuung
3,7
5 von 396 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Mark
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.8.2019

SugarCRM for great for the marketing emails.

SugarCRM is so great software because it really help us to taking our sales process more faster. It really allow the small business companies to track sales, invoices, bills and market to our customers in a better way. This CRM is so easy to use just because of its great users interface. Hence, SugarCRM software makes my life so much easier.

Vorteile

SugarCRM is one of the best marketing platform which really help small business to grow faster and that's why it is also known as the business market smarter software. The best thing about this software is that it always provide the best customer relationships marketing software. We have been use the SugarCRM software foor the sales and marketing purpose because it has the great ability to customization's. Hence, the users interface is very responsive and the well designed.

Nachteile

The first obvious thing I don't like about this software is that SugarCRM does not have a users-friendly users interface software. The another problem that we faced is that it take a lot of time to setup the everything but the documentations is always great. When we started using this software then we don't find the file manager as so intuitive.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 26.5.2019

Indeed a great CRM with effective results

Overall my experience with this CRM is great. I am using it daily and I can say that my daily work is incomplete without it. It is so simple to use and provides amazing results for reports and dashboards, their customer's support team is very responsive.

Vorteile

I am using it for more than three years and like almost everything about it. This CRM is very easy to use because of its simple design and easy to use user interface. I like the way SugarCRM provides reports and dashboards which is very easy to understand. SugarCRM provides secruity of data and information and now I can handle the different campaigns, create a different campaign for anyone and even get a complete picture of it very easily.

Nachteile

I would like to highlight one thing that I dislike about it which is its overall cost. A small organization may not afford this CRM but overall it is worth to spend on it.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM und Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu SugarCRM

We choose this because it has strong customer support team and it is less expensive compared to there products.
Jon
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
3

2
Bewertet am 16.3.2017

SugarCRM Enterprise Analysis

Being an open source CRM app with flexible deployment options makes SugarCRM unique and a standalone in the CRM space. However, allowing for such flexibility should require the utmost discipline regarding release schedules, changes to code (especially caching mechanisms), and overall system recommendation documentation provided by SugarCRM, the company. This is not currently happening.
Stock code base is fairly solid but when customizations are added, significant caching issues arise. There are also various areas of the app that still retain antiquated layouts (bwc modules). These issues make the app confusing and unreliable at times.
Support should be more tenacious when attempting to find resolution to cases - don't just post a note or two, wait a period of time and close the case. CALL the customer - email the customer - do whatever it takes to get CONFIRMATION from the customer that the issue is resolved.
Create a server side integration to Outlook...we are a 50/50 Mac/PC shop and email archiving is incredibly inconsistent.
Overall Studio is a great tool (when caching works appropriately). It does allow us to create without developers on staff.

Vorteile

Studio (when it works)
Open source flexibility

Nachteile

Caching mechanisms
Lack of long term release schedule and small version life cycles
Support not owning the initiative of resolving cases

Antwort von SugarCRM

John,

First off, thanks for being a long time Sugar user. Kasasa's use case is very in-depth and a model of what our flexible platform can achieve.

Regarding the server-side email - have you looked at Riva? https://sugarexchange.sugarcrm.com/apps/21848#!overview Also, I know we are working on server-side versions of the Outlook plugin, but release date is TBD.

Thanks again for your honest and thorough review - we always strive to make the product the best we can and provide the level of service you expect. Email me at any time to discuss further at [email protected]

Sincerely,

Martin Schneider
Head of Product Evangelism, SugarCRM

Beantwortet am 16.3.2017
Calum
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.1.2023

Fantastic community edition

Vorteile

We use the free self install community edition and it is perfect for our small business needs. Keeps track of all customers and sales.

Nachteile

We are very happy with all aspects of the CRM system.

Katie
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 14.1.2020

The Pros and Cons of Sugar

Overall, I really enjoyed Sugar and think it would be a great fit (especially for the lower price point!) for marketing and advertising agencies that are looking to build out custom flows. Their customer care team was incredibly helpful and knowledgeable, and I really enjoyed working with them.

Vorteile

The SugarCRM team was incredibly helpful and supportive during our decision between various CRMs we were testing out, namely Salesforce and SugarCRM. They were flexible, accommodating and had amazing customer service throughout the process, even willing to develop new APIs to integrate with our proprietary billing system 90% of our clients were on. I really enjoyed the visuals of Sugar - as all the bells and whistles were there, but it didn't seem overwhelming (as Salesforce can) and it's geared more towards marking service teams, like my division of the business. I also really find the dashboard visuals to be superior to Salesforce. Overall, the price point was better than Salesforce, too.

Nachteile

Since Sugar is geared towards marketing and sales teams, it wasn't a great fit for the other teams within our organization (i.e. one-time products like printing, etc.). Though workflows are cleaner and more intuitive than Salesforce, there wasn't quite as many bells and whistles (i.e. it was difficult to build in processes that involved external teams that we outsource to).

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu SugarCRM

We didn't - we ended up choosing Salesforce over Sugar, simply due to the fact that we had to incorporate other areas of the business already in Salesforce and ultimately they were able to provide all the necessary features. For other orgs, I would recommend Sugar, as it's an amazing product.

Ähnliche Kategorien