SurveyMonkey Enterprise

4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,6
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Bewertungen

Über SurveyMonkey Enterprise

SurveyMonkey Enterprise ist eine 360-Grad-Feedback-Lösung, die Unternehmen unter anderem in den Bereichen Bildung, Gesundheitswesen oder IT bei der Durchführung von Feedback-Umfragen unterstützt. Die DSGVO- und HIPAA-konforme Plattform ermöglicht es Teams, vertrauliche Daten in SOC-2-akkreditierten Rechenzentren zu verschlüsseln. Das Management kann rollenbasierte Zugriffsberechtigungen zwischen Mitarbeitenden und sichere Anmeldungen über SSO (Single Sign-On) konfigurieren. SurveyMonkey Enterprise ermöglicht es Administratorenteams, Richtlinien zur Data Governance zu verwalten und mit Teammitgliedern an verschiedenen umfragebezogenen Aktivitäten zu kollaborieren. Darüber hinaus können Personalverantwortliche Umfrageantworten über ein zentrales Dashboard kommentieren und mit Kollegen teilen. SurveyMonkey Enterprise bietet eine Anwendungsprogrammierschnittstelle, mit der Unternehmen das System in verschiedene Anwendungen Dritter integrieren können, darunter Marketo, HubSpot, Slack, Microsoft Teams, Automate.io, Shopify, Zoho CRM oder Salesforce. Das Produkt ist im Rahmen eines Monatsabonnements verfügbar und der Support erfolgt über eine Wissensdatenbank und ein Online-Kontaktformular.
SurveyMonkey Enterprise Software - 1
SurveyMonkey Enterprise Software - 2
SurveyMonkey Enterprise Software - 3
SurveyMonkey Enterprise Software - 1 - Vorschau
SurveyMonkey Enterprise Software - 2 - Vorschau
SurveyMonkey Enterprise Software - 3 - Vorschau

SurveyMonkey Enterprise Preis

SurveyMonkey Enterprise bietet eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von SurveyMonkey Enterprise ist ab 5.000,00 $/Jahr verfügbar.

Startpreis:
5.000,00 $/Jahr
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für SurveyMonkey Enterprise

SurveyMonkey Enterprise Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,2
5 von 133 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Carolyn
Carolyn
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.6.2020

This software is easy to use

Studies additionally are anything but difficult to make and send to our customers and examine their answers. we've been utilizing this product for battle the board generally and are prepared to contact our database, send them pamphlets and information like connections for our blog articles, online courses, and so forth. With the formats, you'll structure a generally excellent looking email and it'll get the peruser's consideration.

Vorteile

Great advertising begins with incredible programming, and that I think we've established our own. With SurveyMonkey, we've been prepared to contact a decent crowd for our counseling business and get a positive reaction too. we don't have a tremendous promoting group and do most stuff on-house, so relying on master programming as Mailchimp has truly paid off.

Nachteile

The email advertising didn't work week and SurveyMonkey had an excessive number of limitations consequently. SurveyMonkey had huge amounts of limitations on what you'll send which is the reason the product truly didn't chip away at my sake me.

Federico
Federico
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 11.2.2023

It is a good choice for data collection and management.

It is a real tool to collect and study data with fidelity and speed.It allows us to calculate the NPS and help other departments to be more efficient in their respective areas.Resource management and interaction with customer feedback make this tool a great resource.

Vorteile

It allows access to very valuable data, customer satisfaction, NPS and customer effort.It allows access to entertainment tools to incentivize customers.It is customizable and allows you to conduct surveys for your brand.

Nachteile

There is nothing I dislike about this tool.

Ashley
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 17.1.2020

Quick and easy way to collect data!

Overall, very positive! Utilizing SurveyMoney for us has opened doors that we otherwise did not know existed & has streamlined the communication between our patients and decision-makers in the department for the future of our services.

Vorteile

Utilizing SurveyMonkey within our department has allowed us to gather information/data that we otherwise would not be aware of or take into consideration when making plans/decisions with the future of our department for our customers (patients). Given we are completely reliant on our customers still finding us beneficial - Implementing SurveyMonkey only made sense to collect this necessary data.

Nachteile

We received feedback from some users attempting to complete our survey that the view on certain devices (smartphones, tablets) & browsers (Internet Explorer) was difficult. This resulted in increased time to complete the survey/submit information & could potentially deter customers from completing the survey in the future.

Renan
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 24.8.2020

Possibly the best tool available, but often too complex.

SurveyMonkey is still used by some parts of my organization but there are still some points to fine-tune. Overall, the tool was very complete and a great platform for our surveys. the main issue we had was the complexity of the tool and the lack of options to properly manage all different customer feedback programs via it.

Vorteile

This tool have all features you can imagine for electronic surveys.

Nachteile

During the time my company experienced this tool, there were many separate accounts used by different parts of my organization, with little to non orchestration among the accounts. This seems to be available now, but it was one of the main pain-points, causing my company to move to another preferred vendor.

David
David
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.7.2022

SurveyMonkey

Vorteile

The excellent smooth process of these surveys

Nachteile

Nothing really that I can think of that i don't like

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