Aldelo Express POS

3,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über Aldelo Express POS

XERA POS bietet POS-Funktionen für Restaurants, die damit ihren Betrieb effizienter und einfacher machen können. Enthalten ist ein Bildschirm mit anpassbarem Tischlayout, der Nutzern eine Karte des Restaurants zeigt. Über diesen Bildschirm können Nutzer Tische an den Bildschirm anheften, markieren, welche Tische besetzt sind, und Tische von einem Teil des Restaurants in einen anderen verschieben. Um Elemente wie eine Theke einzuschließen, können Nutzer mit XERA POS das Tischlayout des Bildschirms anpassen und den Restaurantbereich in verschiedene Abschnitte aufteilen. Diese Software enthält auch Tools für das Kunden- und Inventarmanagement. Im POS-System können Nutzer die Anzahl der noch im System verfügbaren Elemente sehen. Wenn Restaurants ein Menüelement ausgeht, können Nutzer auf das Element klicken, um vorgeschlagene Alternativen anzuzeigen. XERA POS ist ein Windows-basiertes On-Premise-System. Die Lösung lässt sich in Aldelo Touch integrieren, ein iPad-basiertes POS-System für Restaurants. Diese Software wird pro Terminal und Monat lizenziert. XERA-POS-Kunden haben 24/7-Zugriff auf technischen Support.
Aldelo Express POS Software - 1
Aldelo Express POS Software - 2
Aldelo Express POS Software - 3
Aldelo Express POS Software - 4
Aldelo Express POS Software - 5
Aldelo Express POS Software - 6
Aldelo Express POS Video
Aldelo Express POS Software - 1 - Vorschau
Aldelo Express POS Software - 2 - Vorschau
Aldelo Express POS Software - 3 - Vorschau
Aldelo Express POS Software - 4 - Vorschau
Aldelo Express POS Software - 5 - Vorschau

Aldelo Express POS Preis

Aldelo Express POS bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Aldelo Express POS ist ab 99,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
99,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Aldelo Express POS

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Aldelo Express POS Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
2,7
Funktionalität
3,1
Bedienkomfort
3,6
Kundenbetreuung
3,1
5 von 25 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Jimmi
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 25.4.2018

Easy to use and cost friendly and I would highly recommend for start up businesses.

Vorteile

Great user interface requiring little post training.
Very diverse in terms of functionality allowing for customization to best fit the restaurants needs and requirements .
Very good support with nice responses and staff willing to help

Nachteile

A few crashes here and there but what I don't like is the support if the issue is an OS or network issue its as if they don't want to help or are not capable because they try and avoid the issue altogether

Michael
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.9.2016

Compare at price and reliability

I've used many different POS systems in food industry. None of the POS comes at price you pay for Aldelo period. Not only that, 24/7 support is always good to have and never had any issues with program by itself. "Offline Mode" is a must for any POS and of course Aldelo has it. Very intuitive, ease of use and self explained software. Don't be fool by any other POS where they will try to sell you their product and talk Aldelo down as most of sales person will do. I have had experienced with MICROS (best for huge Corporation), Aloha (Good but too expensive), Cake (from Sysco! Really?) known for most horrible customer service and I have no idea why I'm even mentioning their name here. TouchBistro(best for IPAD integration but not too good for stationary places) etc...

Vorteile

As long as you have good hardware on it you are very pleased!

Nachteile

Make sure your computer has a large memory and fast processor. If not, most of your issues will come from that not the PROGRAM!

Gabriel
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
2
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
2

2
Bewertet am 27.5.2017

It CAN be a good POS, but not worth the money I paid

Saves time compared to writing out tickets and keeping count at the end of the night.

Vorteile

I can customize the menu items pretty well from the instant that the server clicks that button, when I don't have the problems listed below it functions as a pretty good POS system, its a shame that we have been using it for so long (10+ years) and they still can't seem to get their act together on these things.

Nachteile

Customer Support is 24/7, except for a holiday I called and they were closed (I don't know if its every holiday), I don't like that if windows updates itself it completely throws the program off and I have to call my computer guy (because apparently tech support that I paid money) for can't help me on everything related to the system, I don't like the slow response of the POS which can be a killer during rush hour and that I have to click the screen many, many times for a single task, another time killer. Sometime a single card transaction gets stuck in their Credit Card processing program which shuts all cards down after a while and if you don't already know how to fix it yourself be prepared to be put on hold as the 25th caller in line on a weekend.

Verifizierter Rezensent
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 22.5.2018

Very good for quick service restaurants.

Vorteile

I have been using Aldelo for three years and it makes it really easy to connect the front of the house and the back of the house. Orders go in easy and the menu items are easily customizable for your benefit.

Nachteile

Some reports are very general and could use some advance features. It sometimes crashes and meanwhile tech support is 24/7 and good, when it comes to networks or OS issues they stay clear and you have to look for additional tech help.

Linda
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 28.10.2019

Great tech support from POS Nation

Overall, adding Aldelo for Restaurants has been an incredible upgrade.

Vorteile

Aldelo is very easy for new employees to learn. Aldelo's "training mode" helps management onboard new employees quickly.

Nachteile

Back Office can be somewhat difficult to navigate. This may be due to our menus numerous modifiers.
Reports are more generic than I would like.

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