Über Social Intents

Social Intents ist eine Live-Chat-Lösung für Microsoft Teams, Slack, Google Chat, Zoom und Webex, die Unternehmen hilft, mit Website-Besuchern über Live-Chat, Chatbots, Chat-Widgets, vordefinierte Antworten und mehr zu interagieren. Fachleute können CTAs (Calls To Action) auf Websites anzeigen, damit Besucher sich anmelden oder Inhalte auf Social-Media-Plattformen teilen können, bevor sie die Website verlassen. Erstelle ChatGPT-gestützte Chatbots, die mit deinen eigenen Website-Daten geschult werden. Daraufhin kannst du nach Bedarf Chats von KI auf Menschen eskalieren. Verbessere den Kundenservice und reduziere die Supportkosten mit einem hybriden Chat-Support aus KI und Menschen.
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Social Intents Software - 4
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Social Intents Preis

Social Intents bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Social Intents ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Social Intents

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10 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu Social Intents durchsuchen

10 von 10 Bewertungen
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Joshua
Joshua
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.10.2020

Social Intents powered our COVID-19 Success Story

While no technology implementation is going to be without speedbumps, Social Intents has been extremely responsive with their support.

Vorteile

Our college was given less than a week's notice that we needed to close our campuses due to the COVID-19 Pandemic. Our 20,000 students would no longer be able to come to come in person to meet with their student services and financial aid representatives, and we did not have sufficient alternative infrastructure in place to continue to serve those students online.

We reached out to Social Intents and they worked with us to implement a live chat feature on our website in a matter of days. The technology is so plain and easy to learn, that within a week, we had more than 110 staff trained and answering hundreds of student's questions every day. While many colleges around the country were failing to be there for their students, we were able to maintain service continuity in a way that prevented students from falling through the cracks.

Nachteile

The built-in analytics are somewhat limited.

James
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.10.2020

Perfect solution, easy to integrate and best online support I've ever had!

I have nothing but very positive things to say about his company. Online documentation for their product is more than complete and with their fast and friendly online chat, its the best support I've had in a very long time!

Vorteile

It was incredibly easy to, not just install, to customize with a great API and documentation. A solution that covers basic to completely custom.

Nachteile

We are yet to find anything missing or anything that doesn't meet our high standards.

Adarsh
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 25.2.2023

Improve customer service with Social Intents

Overall, I am satisfied with my experience using Social Intents and would consider using it again in the future.

Vorteile

What i liked mostly in this software is its ability to integrate with popular social media platforms, allowing businesses to engage with customers directly on social media.

Nachteile

The software's pricing may be considered high.

Alisha
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.4.2023

My personal review for Social Intents.

Vorteile

This platform equips businesses with the tools they need to provide personalized and efficient customer service via a variety of channels such as live chat, chatbots, email integrations, and social media management. Furthermore, Social Intents enables companies to track and prioritize customer inquiries while automating routine tasks.

Nachteile

Despite not having some of the more advanced features, it is still a decent platform and is satisfactory.

shivasish
  • Branche: Marktforschung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 9.3.2023

The platform has functionality like live chat, chatbots, and email integrations.

A good client engagement tool like Social Intents can help businesses save time, increase customer satisfaction, and expand by offering top-notch customer service.

Vorteile

This platform offers features such as live chat, chatbots, email integrations, and social media management to help businesses provide personalized and efficient customer support across multiple channels.Businesses can track and prioritize customer inquiries with Social Intents and automate routine tasks.

Nachteile

Although Social Intents offers a free plan, it comes with limited features, such as a cap on the number of chats and users, and it does not offer all the advanced features available in the paid plans.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.4.2023

Social Intents review

Vorteile

Incredibly easy to install and use. You can also customize with a good APIs. Also, this is a platform that is very basic to use.

Nachteile

It does not offer some advanced features but it's still fine, still a good platform.

Kenny
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.10.2020

Great Collaboration

Excellent and would use them again on all programs. James is quick to support our needs and collaborate with our team to provide the best product possible.

Vorteile

We have made changes to help support our business needs. Easy to use and implement. Enhancements are frequent and consistent.

Nachteile

Was not initially able to support our volume. This was corrected quickly.

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk Suite
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.12.2021

Great integration for any business using teams

Vorteile

Customer service was fantastic. They helped answer a ton of questions I had about their service including features, pricing, and use. If your company uses Teams, this is a fantastic integration!

Nachteile

Great if you just want to add live chat to your website, but there are other options out there that offer more.

In Betracht gezogene Alternativen

und LiveChat
Russell
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.10.2020

DC's use of Social Intent

We have been able to use Social Intent to put on lots of virtual events that have enabled us to be able to reach out to our customers in the Covid-19 epidemic.

Vorteile

Rapid setup and ease of deployment. It uses Microsoft Teams which we already used so staff were able to hit the ground running.

Nachteile

Could have a few more facilities out of the box.

Baylor
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.10.2020

Great support

Vorteile

I really appreciated the quick customer support that Social Intents offered. Whenever I had a small issue or bug, I received assistance ASAP!

Nachteile

There were some bugs in the LiveChat functionality, but the support team kept me updated about fixing it.

10 Bewertungen

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