4,9
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über GoodAccess

GoodAccess ist ein Cloud-VPN, das einen sicheren Fernzugriff auf Unternehmensnetzwerke, Geschäftssysteme und Cloud-Ressourcen unter Verwendung von Zero-Trust-Prinzipien ermöglicht. Wenn ein Unternehmen seinen Nutzern einen sicheren Zugriff „überall und jederzeit“ ermöglichen möchte, sollte dies problemlos möglich sein. Aus diesem Grund investiert das Unternehmen seine Leidenschaft und sein Know-how in die Entwicklung eines erschwinglichen Services, der einfach zu bedienen ist, in 10 Minuten bereitgestellt ist und ein agiles Design aufweist.
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GoodAccess Preis

GoodAccess bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von GoodAccess ist ab 7,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
7,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für GoodAccess

GoodAccess Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,7
Bedienkomfort
4,9
Kundenbetreuung
4,8
5 von 96 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Marek
Marek
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.9.2020

Premium VPN service at $1.9/user – excellent!

Finally, an affordable & easy-to-use VPN for small businesses. The cost of $1.9/user in GoodAccess is much affordable than other solutions starting at $8/user. It’s also a user-friendly experience. 10/10.

Vorteile

Excellent! Fast & stable connection via desktop and mobile apps. Premium service without compromise just for $1.9/user. Great customer support. Can only recommend it!

Nachteile

Really not much. We’d also appreciate a Linux app. It’s suited best for 100 users – but if you contact the sales team, you can get a custom offer.

Antwort von Samohyb

Hello Marek. Thank you very much for your kind review! We really appreciate your feedback.
Best regards.
GoodAccess team

Beantwortet am 24.3.2021
Thomas
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.12.2023

Great solution for companies

Vorteile

The easy setup, daily monitoring reviews and support for the different OS. We never worry about network issues like we did before!

Nachteile

What goes for all VPN providers, you won’t do an easy switch or comparison once you use it.

Kim
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 4.8.2023

GoodAccess

The system provides access to other systems and is a consistent product.

Vorteile

GoodAccess is an easy to use application and generally consistent. Customer service has been very helpful.

Nachteile

Updates can be challenging at times but have been successful.

Paul
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.8.2023

VPN of choice for our Remote workers

Overall experience has been great, even though the company is not based in North America, anytime I had a question or concern and reached out I had a prompt response back from their customer support.

Vorteile

Great customer service, reliable and simple to use. Their system is much simpler to set up then the other companies I had tried and perfect for what our company needs are.

Nachteile

Wish they offered custom packages for fewer than 10 users needing access.

Lori
  • Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.8.2023

Good Access

Excellent! Eve has been our go to, if she didn't know the answer, she would find someone that did. Very helpful!

Vorteile

Customer Service, hands down, the best, quick responses and very helpful. The auto start is also very helpful, when you log on in the morning, the program starts working!

Nachteile

When there is a product update, the program doesn't work, you have to log off and update, restart and then run the program. Having an email sent prior to the update so we can make sure all the employees know they have to update and restart for the program to work effectively.

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