Über Froged

Froged ist eine Lösung für Kundenerfolg, die Unternehmen dabei unterstützt, Verhaltensweisen nachzuverfolgen sowie Live-Chats und E-Mail-Marketingkampagnen zu verwalten, um die Kundenerfahrung mit der Marke zu verbessern. Kundenserviceagenten können personalisierte Nachrichten an Kunden senden, Einblick in den Kundenkontaktverlauf gewinnen und Benachrichtigungen über neue Interaktionen erhalten. Froged ermöglicht Organisationen die Segmentierung ihrer Kunden nach Attributen, die Analyse von Kundeninteraktionen, indem die Rate der gesendeten, geöffneten oder angeklickten Marketingkampagnen verfolgt wird, und das Versenden von individuell angepassten E-Mails mit Name, Unternehmen und anderen Details. Fachleute können den WYSIWYG-Editor und die Drag-and-drop-Oberfläche verwenden, um eine Wissensdatenbank zu erstellen, mit der Self-Service-Prozesse für Kunden rationalisiert werden. Darüber hinaus ermöglicht die Live-Chat-Funktion Agenten die Interaktion mit Kunden in Echtzeit und die Erfassung der Kontaktinformationen von Besuchern im Falle einer Nichtverfügbarkeit. Froged erleichtert die Integration in verschiedene Lösungen Dritter wie Slack und Zapier. Das Produkt ist kostenlos oder als Monatsabonnement erhältlich. Der Support erfolgt über Live-Chat, FAQs und Dokumentationen.
Froged Software - 1
Froged Software - 2
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Froged Video
Froged Software - 1 - Vorschau
Froged Software - 2 - Vorschau
Froged Software - 3 - Vorschau
Froged Software - 4 - Vorschau
Froged Software - 5 - Vorschau

Froged Preis

Froged bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Froged ist ab 79,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
79,00 €/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Froged

HubSpot CRM

4,5 (4311 Bewertungen)
Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...

HelpDesk

4,6 (92 Bewertungen)
Helpdesk ist eine cloudbasierte Ticketing-Software, mit der kleine bis große Unternehmen Kundenbetreuungsdienste...

tawk.to

4,6 (335 Bewertungen)
tawk.to ist eine Live-Chat-Software, die Unternehmen dabei unterstützt, mit Kunden und Website-Besuchern zu kommuniziere...

Freshdesk

4,5 (3374 Bewertungen)
Freshdesk ist ein Helpdesk-System und eine Lösung, die den Kundenservice für dein Team vereinfacht und dabei hilft, ein...

LiveAgent

4,7 (1665 Bewertungen)
LiveAgent ist eine Online-Live-Chat-Plattform für E-Commerce-Unternehmen auf kleiner und mittlerer Ebene. Die Plattform...

Drift

4,5 (199 Bewertungen)
Drift ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Unternehmen Verkaufsprozesse automatisieren können, indem sie Live-Chat-Fen...

HelpCrunch

4,8 (195 Bewertungen)
HelpCrunch ist eine Kundenkommunikationsplattform, die Live-Chat, E-Mail-Marketing-Automation und einen Helpdesk in...

HubSpot Service Hub

4,4 (171 Bewertungen)
HubSpot Service Hub ist eine cloudbasierte Kundenservice-Plattform, die für kleine bis große Unternehmen entwickelt...

Salesforce Service Cloud

4,4 (779 Bewertungen)
Service Cloud von Salesforce ist eine cloudbasierte Kundenservice-Management-Lösung, die entwickelt wurde, um Kundenserv...

elevio

4,6 (30 Bewertungen)
Elevio ist eine Self-Service-Plattform für Support und Kundenbildung, mit der Nutzer eine Wissensbasis erstellen und...

Zendesk Suite

4,4 (4022 Bewertungen)
Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal...

UserGuiding

4,7 (52 Bewertungen)
UserGuiding ist eine digitale Einführungs- und Nutzer-Onboarding-Plattform, mit der Unternehmen auf einfache Weise...

Jira

4,4 (15053 Bewertungen)
Jira Software ist ein Management-Tool für Geschäftsprozesse. Agile Teams nutzen es zur Planung, Nachverfolgung und zum...

Intercom

4,5 (1095 Bewertungen)
Intercom ist eine Kundenkommunikationsplattform, die Kunden durch Live- und automatisierte Chats, gezielte E-Mails,...

Zoho Desk

4,5 (2192 Bewertungen)
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung von Zoho Corporation, die Unternehmen jeder Größe bedient. Zu den...

Nutzerbewertungen zu Froged durchsuchen

56 von 56 Bewertungen
Sortieren nach:
Roberto
Roberto
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.3.2020

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Vorteile

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Nachteile

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 19.3.2020

Very Effective Tool to Understand Your Traffic & Leads

So far I loved the great customer support. The tool is very well-build, seems very complete and the developers listen to all the feedback and feature requests.

Vorteile

I like how this tool easily integrates with my wordpress site's data. I can easily pass data from other tool and thus track a user coming from other channels.

Nachteile

They don't allow removing their branding from the live chat and emails.

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom

Gründe für den Wechsel zu Froged

First of all, I got a great lifetime deal for this tool and then I tested it for couple of days on my site and found it very easy and effective for my marketing campaigns.
Timothy
Timothy
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 15.6.2023

Cons at best.

horrible, overall.

Vorteile

I used to like froged a LOT before they pulled their most recent con move i have ever seen a company do, so now, It is my job to shed light on this company and their con practices.

Nachteile

I was a lifetime deal member. you pay 1 price for lifetime access through Appsumo. I wanted NPS surveys, and felt that this should be included with the LTD license. They disagreed, so they had me sign a contract for a year commitment for the NPS Surveys.Nowhere in the agreement did it say that if I miss a payment, or stop paying for the NPS surveys, they would nuke my LTD account, which was a seperate thing. If anything, they should have removed the NPS feature that the contract was for. Instead, they are holding my whole account hostage (an account that I paid for, with a lifetime deal). When I approached them, they claim that because the NPS survey contract was breached, they blocked my whole account until I pay the full amount of the annual agreement (the amount missed). This is insanely unethical to nuke an account that is already paid for, for a single feature that was never included in the LTD deal.

Richard
Richard
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.5.2020

Froged is an impressive Behavioral Messaging Platform like Intercom

Impressed! Excellent software and easy to use.

Vorteile

Incredibly easy to use and implement. Zero training to onboard the team. Clean interface that is robust and some great features. We use it mainly for website chat and the auto-messages. We will start using the behavioural emails and knowledge base in the future. Support has been fast and helpful.

Nachteile

I would like to see an android and iPhone app, this is on the roadmap.

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom

Gründe für den Wechsel zu Froged

We chose Froged over the competitors for price and ease of use.
Evgeny Kasperovich
Evgeny Kasperovich
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 14.5.2020

Great addition to our tools arsenal for tracking and engaging users

Vorteile

The ability to track logged-in users, assigning own events, triggering upsells. Support is good. Roadmap has necessary features for making this product even better.

Nachteile

UI doesn't look super modern (for me the most important that everything works, so this part doesn't bother me)

Ignacio
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 20.2.2023

Excellent Customer Service to cover a not so mature product

I think it's a tool that can work perfectly for products with not very complicated needs in terms of knowledge base, customer support, basic onboarding flows...But, if you're looking for complex product flows I think there are other tools that can serve you better. Because we have Hubspot covering some of the features that Froged covers (Live chat, customer support, knowledge base...), we decided to shift to a User Onboarding tool.

Vorteile

The customer service was amazing, trying to implement a strategy together on how to use the tool. Customer Support chat, NPS and Knowledge Base was good too!

Nachteile

The product flows functionality. It was pretty new by the time I used it so probably now it's much better. But this was a crucial feature for us and it didn't meet the quality standards at all.Also, the fact that it wasn't integrated wit our CRM (Hubspot), made sometimes difficult to create in-app announcements targeting the adequate users.

In Betracht gezogene Alternativen

UserGuiding

Gründe für den Wechsel zu Froged

It was in the same incubator as my company at the time

Antwort von Froged Technologies

Thank you so much for your review. We're glad you enjoyed our Customer Service and CSM tools! We are constantly improving and updating our product, and we thank you for your feedback on our Product Flows and available integrations! We will keep you up to date regarding these features :)

Beantwortet am 22.2.2023
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 24.4.2020

An all round solid product

Vorteile

The product was easy to use and set up. It's very powerful. It has an auto-message feature, a knowledge base and most importantly triggers based on the client behaviour. The fee is also reasonable

Nachteile

The product isn't white label. Having "Powered by frogged" just isn't professional.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.4.2020

Kind Toad for Live chat support and user aalytics.

Fantastic support and a great system for your priest to grow with.

Vorteile

The knowledge base, live chat and user tracking features

Nachteile

No mobile app yet, sometimes it's hard integrate with existing platforms like e-commerce without slowing down your load time.

In Betracht gezogene Alternativen

Drift, HelpCrunch und Intercom

Warum Froged gewählt wurde

Event and user tracking

Zuvor genutzte Software

HelpCrunch

Gründe für den Wechsel zu Froged

Affordability, ease of use and value in the long term
Chris
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 31.1.2023

A great new comer in the Customer Education and KB game!

Driving customer education in our apps for several SaaS products, Froged has helped us establish better CSM practices and improved our standing with customers.The team in Spain is fantastic and always a delight to interact with.

Vorteile

The most features for its entry price point. The SDK allows a lot of customisation and fits our model perfectly.An amazing team of lively individuals looking after the customers and assisting every step of the way.A great [sensitive content hidden] who is open to challenges.Very cute product and easy to implement & use.

Nachteile

Can be slow for us in Australia, in particular the Chat. Thought Froged has been regularly working on upgrades and improvements to the speed.The KB editing can be arduous at times and could benefit from more flexible styling options.

In Betracht gezogene Alternativen

elevio

Warum Froged gewählt wurde

Pricing and the SDK capabilities.

Gründe für den Wechsel zu Froged

Price point and the cute frog.
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 19.4.2023

Very great product and a great platform

Vorteile

It's a great product that works properly. The user interface is very easy to understand and I love the feature that you can see the live users also and you can communicate with them too. Their team is very responsive when you need help from them.

Nachteile

It takes some time to setup that platform and that's it. Not too much negative about Froged, for now.

Adolfo
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 9.2.2023

Muy buen producto con gran potencial

Buena

Vorteile

El potencial y la flexibilidad que tiene

Nachteile

A veces complica pasos, pero nada grave.

Duván
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.1.2023

Fundamental para un software SaaS

Vorteile

La facilidad de uso y la facilidad de implementación, nos ayuda a poder gestionar las peticiones de los clientes para poder gestionarlas desde soporte.

Nachteile

Quizas los flows son algo dificiles de crear a la hora de realizar test en la aplicación.

Marta Isabel
  • Branche: Rundfunk
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.1.2023

Experiencia a Usuarios

su funcionalidad en tiempo de respues es excelente

Vorteile

Es muy intuitivo y me permite obtener estadisticas

Nachteile

Es muy amigable , facil de interactuar con los usuarios

Juan Pablo
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.1.2023

Opinión Froged

Vorteile

De muy facíl uso, muy amigable y sobre todo con las herramientas necesarias para realizar el trabajo dia a día.

Nachteile

Me gustaria ver cuando un cliente te responde sobre un mismo mensaje en las conversaciones.

Utsav
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 25.2.2023

Decent software but can improve

Overall, it was a decent experience with Frogged. If they could work on the product depth, it would make Frogged an outstanding product.

Vorteile

It was easy-to-setup. It offered all the features that we needed at very affordable pricing.

Nachteile

Lack of some basic functionalities like export and search. It was quite sluggish at times.

Nicolas
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 24.1.2023

un buen producto producto pero muy caro

Vorteile

las funciones de implementación que ofrece para recabar datos y el chat.

Nachteile

el precio es demasiado elevado para lo que ofrece.

Antwort von Froged Technologies

Muchas gracias por tu feedback! Agradecemos este gesto por tu parte, que nos sirve para mejorar nuestro producto, oferta y soporte. Me encantaría enseñarte como puedes sacar más partido al plan actual que tienes contratado. Tienes total libertad para escribir a [email protected] y convocar una pequeña reunión.

Beantwortet am 25.1.2023
Fernando
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 24.1.2023

Es un buen producto

Es buena, como todo sistema hay cosas por mejorar.

Vorteile

El chat y las opciones para configurarlo

Nachteile

Hemos tenido inconvenientes con las asignaciones de chats basados en reglas.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Service Hub

Warum Froged gewählt wurde

Porque necesitábamos algo que se integrara más a nuestros procesos de onboarding.

Gründe für den Wechsel zu Froged

Por el enfoque solo a servicio al cliente
Paula
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.1.2023

Froged

Es una aplica

Vorteile

Me ha gustado la facilidad de que tener una conversación con una persona.

Nachteile

No me gusta la parte de templates, debido a que considero que es demasiado trabajo el crear uno

Miguel
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 25.1.2023

Retro

Atención centralizada para mis clientes

Vorteile

Atención centralizada para mis clientesAtención centralizada para mis clientes

Nachteile

Funcionalidad limitada Funcionalidad limitada

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Service Cloud
Henry
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.1.2023

Excelente producto

Vorteile

Impacto inmediato y excelente soporte, muy recomendado.

Nachteile

La funcionalidad de knowledgebase podría ser mas versatil a nivel de look & feel.

Ismael
  • Branche: Sportartikel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.3.2021

Like Intercom, but better

Vorteile

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Nachteile

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

In Betracht gezogene Alternativen

Drift

Warum Froged gewählt wurde

We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.

Zuvor genutzte Software

Intercom

Gründe für den Wechsel zu Froged

We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.
Raul
Raul
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 10.3.2021

Un cambio radical en la gestion

Un gran salta de calidad en la simplificacion de los procesos de atencion al cliente y comunicacion de las mejoras en nuestra plataforma.

Vorteile

Todo el acompañamiento por el equipo de CS.
La simplicidad de las funcionalidades, está lo justo que se necesita para mejorar el procediemiento de asistencia y captacion de clientes.

Nachteile

Faltan cositas por pulir y me gustaría tener una gestión mas clara de los flujos de automensajes. Pero esto no es un incoveniente

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom und Zendesk Suite

Warum Froged gewählt wurde

Por que zendesk se habia convertido en una herramienta intratable.

Zuvor genutzte Software

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu Froged

Por su simplicidad y la atencion al cliente
Roger
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.3.2021

Software to support my clients thats I can’t do without

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Vorteile

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted.

The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance.

Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Nachteile

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base.

I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

In Betracht gezogene Alternativen

Freshdesk

Gründe für den Wechsel zu Froged

The modern fresh clean design and multi-function capabilities of it.
Michele
Michele
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.7.2022

Essential tool for customer success and onboarding process

Vorteile

The software is no frills! It gets to the point and represents a tool that makes the difference in building a high quality and above all reliable customer service. With custom events you can integrate your application as you never imagined.

Nachteile

At the moment I don't find any noteworthy negative aspects.

Josías
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 15.3.2021

Great Functionalities Better For Deep Integrations

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Vorteile

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind.

The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Nachteile

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way.

My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance.

There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

In Betracht gezogene Alternativen

tawk.to und Intercom

Warum Froged gewählt wurde

We still use tawk.to for our public-facing website because it is easier to understand what's going on in real-time in order to see what people are reading about and then interact with them proactively. But use Froged for the user-facing pages because it is better for support and user engagement.

Zuvor genutzte Software

tawk.to

Gründe für den Wechsel zu Froged

The team is accessible. You can tell they are improving the tool. I have the option to create auto-messages based on user behavior and triggers.
Isaac
  • Branche: Sportartikel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 6.2.2023

Gets the job done

Gets the job done, happy with the app

Vorteile

The application does what it needs to be.

Nachteile

If I had to pick something I didn't love its the interface.

Max
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 15.5.2020

Froged is a great tool for user conversion and upsells

Great support. Company in Europe! Dedicated team and most important AWESOME and easy-to-use product.

Vorteile

The easy way Froged allows creating custom event and tags that get attached to visitor. It's also effortless to communicate with live visitors or segment existing users. Froged has built-in Knowledge base and Updates panel. The information can be sent to visitors inside the chat panel and expanded into a popup. They are currently working on a dedicated full page knowledge base including an updates' timeline. The plugin in can send user automatic message in the chat bubble or via email when certain event/tags are applied to a user.

Nachteile

There isn't much to dislike apart from some minor annoyances but that is a matter of taste. In my case I'd like to have more customizing options of the chat panel layout and an overall reduction of necessary clicks to accomplish tasks. Furthermore, the Froged brand is very playful and I'd like it to be toned down (less Jack-In-The-Box animations etc.) but they are working on these features so this is only a minor note at this point.

In Betracht gezogene Alternativen

HelpDesk, Intercom und Zendesk Suite

Warum Froged gewählt wurde

The livechat! Then the easy segmentation and continues profile building. A simple bot like the one from Continually wasn't converting and people felt that automation was at work.

Gründe für den Wechsel zu Froged

Feature for the price! This product is so great at this price point and offers higher value for my goals.
Edoardo
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 8.7.2022

Froged never stops surprising us!

We have started using event customization to record exceptions thrown by our software. In this way, when the customer contacts us via chat, contextually to the conversation we have the list of the last exceptions that happened. The customer is surprised :-)  Now we are starting to integrate the new Flow function that we want to make sure to turn into a concrete help for our user and not a proposal of the usual tour at the wrong time.

Vorteile

We have started using event customization to record exceptions thrown by our software. In this way, when the customer contacts us via chat, contextually to the conversation we have the list of the last exceptions that happened.

Nachteile

Sometimes in editing the knowledge base the site does not facilitate the edits, but with time it is improving a lot

Leav
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.3.2021

Really easy communication with my clients

Forged is the main way we give support to our users. It is easy to integrate, provide help, see what users like and read and it is intuitive for them as well, so there is no learning curve.

Vorteile

Integration is very easy and the experience for the users is very familiar so it's easy to provide support. The knowledgebase and update sections also help users to feel more connected to us and answer their own questions.
Froged team is very responsive and quick to support and solve bugs.

Nachteile

Mobile support. I can't support users from mobile, but I do see the notification in the email so I can go to a computer.

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom und Zendesk Suite

Warum Froged gewählt wurde

Forged is much cheaper.

Zuvor genutzte Software

Intercom
Albert
Albert
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.3.2020

All in one support and engage marketing platform

Their team is fast and easy going, they helped since the beginning with the setup and gave us tips related with the use.

Vorteile

Before to start working with Froged our team was using different tools such as Active Campaign and HelpCrunch. Nowadays we can do the same in just one tool, saving times and costs.

Nachteile

There is nothing we miss at the moment, maybe because the tool is still quite new in our company

Antwort von Froged Technologies

Hi Albert!

Thanks for your feedback, we are very happy to help your company grow and we'll improve our features to offer to our clients the best customer success and support tool

- Jesus -

Beantwortet am 13.3.2020
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.3.2021

Live Chat For your website

Overall, great customer service and a great product that works reliably.
They keep on making improvements which is also a sign of a company on the way up!

Vorteile

I like the Quote feature & the fact that you can save customer info

Nachteile

I wish they had a stronger integration with Shopify stores.
Right now you can use the chat, but you can't carry over customer info & sales data into Froged from Shopify

Jorge
Jorge
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2021

Froged el arma de Customer Succes que toda empresa debería de tener

Vorteile

Sus funcionalidades, la grandes posibilidades que nos ofrece, su sencillez y la gran implicación del equipo para mejorar cada día.

Nachteile

Creo que nada en especial, siempre se pueden pedir más cosas, pero las pedimos y nos escuchan, sabemos que poco a poco llegaran las nuevas features.

Jessie
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.3.2021

I would recommend Froged to all businesses needing a CRM system

Very good!

Vorteile

- Detailed data of each user
- Ability to engage with user, especially live when they are creating a profile
- Behavior emails based on triggers, automatising
- New features every couple of weeks/months (blog editor)
- Good & fast customer service

Nachteile

- In behavioral emails, clicking on save it always brings you back to all behavioral emails instead of the category you were working in

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu Froged

- Knowing the founders - Personal customer service
Santino
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 21.5.2022

Froged Review

Vorteile

Froged is very easy to set up and navigate.

The UI is very aesthetically pleasing.

Updates have made the platform progressively better overtime.

Nachteile

The mobile app is buggy, apart from this I expect the platform to grow in the coming years.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.3.2021

Sufficient Solution

Vorteile

Froged helps us get in touch with our customers in a fast and convenient way. Our customers never had any problem with contacting us and Froged provided sufficient information about the customer to help them. We also export the data Froged keeps for us and make small analyses on it with the filters Froged offers.

Nachteile

Sometimes you may need to refresh the page because the browser can't properly load everything on the dashboard. It may be stemming from the browser too, I am not sure. Also, the filters on customer data can be enhanced even more.

Tracy
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.3.2020

Seriously Powerful tool for Marketing and Customer Engagement

Overall, I'm very pleased. This tool does more than I originally expected.

Vorteile

The set up of basic functionality was surprisingly simple. I actually thought I must be missing something. I'm planning to spend more time working on the Automessages and Behavioral Emails. I've also had a chance to talk with their team and I'm VERY impressed with how open they are to feedback from customers.

Nachteile

Not much in the way of cons, but I would like to see more info about tracking. The system will already track visitors to your site so it can trigger info. I'd like to see some history type of logs in case you'd like to verify activity on a certain person like logging into a customer center to access a purchase.

Wynne
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.4.2020

Highly valuable customer engagement tool

Vorteile

Froged is a dream to use. You hear hype like that all time these days. But, in this case, it's true.

Dead-simple to setup.

Choose when and where you want your chat, knowledgebase, or site messages to show up.

See who's active.

Tailor automation based on where your audience comes from... which action they take... amazing.

I'm really only scratching the surface of Froged at the moment. But, it's a game-changer already.

Nachteile

I haven't found ANYTHING I don't like about Froged so far!

In Betracht gezogene Alternativen

LiveAgent

Warum Froged gewählt wurde

Froged is just better.

Zuvor genutzte Software

LiveAgent
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.3.2020

Great features some UI improvements will take it to the next level

Vorteile

1. You can capture pretty much all customer life cycle events which is excellent.
2. You can generate specific actions based on these events
3. Chat looks good and has all required features.

Nachteile

To be honest nothing big but I think they can definitely improve the chat load time when clicked to start the conversation.

In Betracht gezogene Alternativen

Intercom
Linda
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 13.5.2020

Feature laden, great support

Vorteile

I have used a number of different apps to increase customer engagement and support in the past. Froged combines these features into any easy to set up application that does many, many things. For a small team that uses automation to get much done as efficiently as possible, this is fantastic.

It is one of those software purchases I had high hopes for that has over delivered and this continues to be so.

Nachteile

There was not anything about the software I can find fault with.

Periklis
Periklis
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 22.4.2020

A hidden gem

The fact that with some tagging I can identify whatever behaviour I wish and activate campaigns was key in locking in. Highly competent support able to solve one the spot. Certainly many things can be improved but current state is promising.

Vorteile

Flexible & granular setup based on needs

Nachteile

Too much Green colour but design won't bring sales. On the other hand it reminds me of my Amstrad 6128

Ronaldo
Ronaldo
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.3.2020

Everything I need on a chat widget

Vorteile

- FAQ
- Changelog
- Knowledge base portal (soon)

Nachteile

- Branding text is kinda big
- Needs more integrations (already on roadmap)

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.5.2020

Good Productt and service

Vorteile

1. Una manera muy sencilla de resolver tickets.
2. Su filosofía de trabajo. Resuelven cualquier duda al momento y están abiertos a dar y recibir feedback

Nachteile

Incluir las encuestas a usuarios en us producto puede ser un buen punto a tener en cuenta.

Yainer
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 26.1.2022

Sosafe

Vorteile

I like the price compre to intercom for example

Nachteile

I dont like that you have to pay a price for each new feature, although you just want to try and test it

Suryadi
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.5.2020

Understand Your Customer, to Make Your Business Successfull

With Froged i can create campaign to segmented my dream customer.
so i can understand more deeper what my customer really want.
and provide great support for my customer.

Vorteile

Nice UI,
livechat is awesome, very smooth
engage feature is great, we can create the campaign to segmented our customer.

Nachteile

i dont like the notification sound,
a lack of integration.
- widget icon uncustomized.

PK
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 17.4.2020

Gain valuable insights on my site visitors

I treasure the fact that the software is user friendly and allow me to get started really quickly.

Vorteile

Really impressed with the ability to :
- gain insights on visitors, including original taffic source and pages visited, even before they initiate contact
- customize follow up auto messages to interact and initiate enquiry
Owning a business website is like opening a store in a mall, you need someone to greet each customer with a different message, based on their actions. Froged offers that unique solution.

Nachteile

If Froged can increase the limit of the number of contacts for our package, it would be ideal.

Ivan
Ivan
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.3.2020

The most complete chat, support and marketing tools in one!

Vorteile

Easy control for all support messages and CRM option to track visitors and option to show them personalised messeges!

Nachteile

Not to much cons for what they offered, may be miss some tutorials matirial!

José María
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.1.2020

The best way to really know your client

We have managed to get to know our client, have them organized, attend to them quickly and guide them to the product they are looking for. We create personalized offers for each client and automatic responses that are increasing the conversion rate.

Vorteile

With the application we can know what our client is really looking for, offer them very personalized offers. In short, make the client feel well attended.

Nachteile

It has so many features that sometimes it is not easy to administer.

Timothy
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.4.2020

Powerful with a beautiful UI

This software is great for live chat and interaction with users.

Vorteile

This software makes communicating with our clients a breeze. I love the data on my clients is so easy to access and read while chatting with my clients.

Nachteile

The email features seem half baked and documentation is minimal.

Scott
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.3.2020

You can't miss this deal!

Vorteile

Froged is a fantastic software that has all the features that makes it one of the best chat platforms in the market. We are waiting for the knowledge base portal with the CNAME configuration and the multi-language support. Both of these functions are in their road map.

The support is first class and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is a very kind person!

Nachteile

The company and their tools are brand new. Therefore, it will take some time to see how they will grow and expand their company.

Chris
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.3.2021

Don't be a toad, get Froged!

The functionality, user interface, performance and features of Froged is hands down top in the market for the price it's offered at.

Vorteile

The organization of the knowledge base is by far my most used and liked feature

Nachteile

Would love to see more mobile features and support for iOS

56 Bewertungen

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