Über Drag

Drag bietet Teams den „Posteingang für alles“ – einen Ort, von dem aus sie Kunden unterstützen, Aufgaben verwalten und Geschäfte abschließen können: E-Mail. Ein gemeinsam genutzter Posteingang und ein Workflow-Management vereinen sich zu einem All-in-one-Tool, das sich nahtlos in Gmail integrieren lässt. Teams sollten in der Lage sein, zusammenzuarbeiten, ohne ihren Posteingang zu verlassen, was die zusätzlichen Navigationsschritte über mehrere Tools hinweg eliminiert. Vor allem, weil die meisten dieser Workflows als E-Mails beginnen und enden. Drag verwandelt Gmail mit einem Klick in einen kollaborativen Arbeitsbereich und hat bereits über 100.000 Einzelpersonen und Teams geholfen. Vorgestellt von Google, Techstars, Mashable, Inc. Magazine, Business Insider und verschiedenen technischen Publikationen.
Drag Software - 1
Drag Software - 2
Drag Software - 3
Drag Software - 4
Drag Software - 5
Drag Video
Drag Software - 1 - Vorschau
Drag Software - 2 - Vorschau
Drag Software - 3 - Vorschau
Drag Software - 4 - Vorschau
Drag Software - 5 - Vorschau

Drag Preis

Drag bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Drag ist ab 10,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
10,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Drag

RemotePC ist eine cloudbasierte und On-Premise-Fernzugriff-Management-Lösung, die Unternehmen dabei unterstützt, mit...
Circuit ist eine Online-Collaboration-Lösung, die entwickelt wurde, um Teams zusammenzubringen und die Teamkollaboration...
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehme...

monday.com

Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten...
Trello ist ein Tool für die visuelle Zusammenarbeit, das zur Planung von Aufgaben und Projekten verwendet wird. Es ist...
Asana hilft Teams bei der Koordination ihrer Arbeit – von täglichen Aufgaben bis hin zu strategischen Vorhaben,...

Drag Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,7
5 von 124 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Matheus
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.3.2018

FANTASTIC tool! Helped me to boost my productivity & efficiency and made my life so much easier

Vorteile

What I like most about Drag is how it made my life much easier, and allowed me to become way more efficient and productive than what I was in my pre-Drag life.
Bring able to organize my e-mails / tasks in different categories, in a SUPER visual friendly way, helps to me better focus in my priorities, keep track of my to-dos (completed and to be completed), and save a lot of time.

Nachteile

For work reasons I have to use both Gmail and Outlook accounts, and unfortunately I cannot yet sue Drag in my Outlook. But my understanding is that it is in the plans of the developers to extend the functionality to Outlook at some point.

Stacy
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.7.2018

Stay organized and keep your calendar with ease.

Organization, ease of use, quick visual cues and ability to see where things are.

Vorteile

Keeping me organized is a challenge and a necessary evil. I work for 8 different companies and have my own business. All of it needs organized quick, easy, and in a visually recognizable way. Drag does all of that ane more. Dragging cards/information from one place to another without having to learn lots of steps and organizing my inbox in a visual way has helped my organization.

Nachteile

It doesn't have all of the integrations I would like (yet), so I can't use it to my personal maximum choice of integration with other software I use daily.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
4

2
Bewertet am 30.11.2021

Didnt work and we lost hours of productivity

Negative. They refunded us but we wont get back the last four hours of lost work

Vorteile

Customer support was excellent in trying to assist us.

Nachteile

It simply didnt work, we lost hours watching videos they suggest, removing extenstions from Gmail that may cause conflicts and nothing suggested by their support department worked. Also its feels and behaves like a gmail folder, which feels like a bit of a waste of time and money

Nik
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 29.3.2018

Best Gmail & ToDo tracker for small business

Don't lose track of stuff I need to do in the future based on emails, like get back to a client in 2 months or prepare a presentation in a week. I can safely forget about it until I need to come back to it.

Vorteile

It is a SUPER product for the single person business - where emailing can be a really huge burden.
Gives basic CRM functionality - enough for a single business person or small team.
Gives a clear overview of email for easy management.
Track emails as To-Dos. Easily keep track of follow ups & tasks based on emails.

Nachteile

Hard to manage multiple emails - say shifting 20 emails from New to InProgress
Can be slow to load (but getting better)
I'd like better Dragg functionality within each mail so I don't need to go to inbox for each one.

Sean
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.7.2018

So far it has been very easy to use and lets me see everything I have coming up.

Organization of my never ending inbox, and the ability to keep messages near the top, even though I'm not ready to review the information yet.

Vorteile

I have emails that I need to keep unread in my inbox until I am ready to review the information. Sometimes takes up to a week so having multiple columns to organize the different subjects has been great. This way the emails I need don't get pushed down the list and forgotten.

Nachteile

It does take a little longer to load than without. I am also using another extension inside Gmail so using both is likely causing some minor speed issues. Once I have it open it doesn't seem to affect it too much however, and I tend to leave my email open all day so not overly worried about it.

Ähnliche Kategorien