QuickBooks Desktop Pro

4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,4
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Bewertungen

Über QuickBooks Desktop Pro

QuickBooks Pro hilft dabei, den Prozess der Rechnungsstellung und -erstellung sowie die Verwaltung von Arbeitsaufträgen über ein einziges Abstimmungsfenster zu automatisieren. Mit der Funktion „Bank Account Reconciliation“ können Nutzer ihre Bankkonten verknüpfen und Workflows für die Buchhaltungsaktivitäten definieren. So können Nutzer automatisierte Zahlungen und Einzahlungen von ihrem verknüpften Bankkonto vornehmen und auch die Gehaltsabrechnungen der Mitarbeitenden über eine einzige Anwendung verwalten.
Was ist QuickBooks Desktop Pro?

QuickBooks Desktop Pro ist eine umfassende Buchhaltungslösung, die robuste Funktionen einer zentralen Buchhaltungssoftwareanwendung bietet, einschließlich Kreditoren- und Debitorenbuchhaltung, Projektbuchhaltung, Ausgabenmanagement und Lohn- und Gehaltsabrechnung, alles in einer einzigen integrierten Suite.


Wie verwendet man QuickBooks Desktop Pro?

QuickBooks Desktop Pro kann sowohl on premise als auch in der Cloud auf Mac- und Windows-Betriebssystemen installiert werden. Nutzer können Daten aus anderen integrierten Anwendungen wie PayPal, American Express und Square synchronisieren, verknüpfen und importieren, wobei alle Transaktionen automatisch kategorisiert werden, um monatliche Ausgaben und Einnahmen zu erfassen.


Wer verwendet QuickBooks Desktop Pro?

QuickBooks Desktop Pro wird von kleinen und mittelständischen Unternehmen verwendet, die eine interne Buchhaltung und eine Buchhaltung für Klienten führen möchten.


Wie viel kostet QuickBooks Desktop Pro?

QuickBooks Desktop Pro bietet drei Preispläne an, um den Anforderungen deines Unternehmens gerecht zu werden. Die Tarife werden auf Basis einer einmaligen Jahresgebühr pro Nutzer mit maximal fünf Nutzern abgerechnet. Der niedrigste Tarif, Pro Plus 2021, kostet 199,00 $ für einen Nutzer und bietet die Möglichkeit, zusätzliche Abrechnungsfunktionen zu erwerben. Der Tarif Pro Plus 2021 + Payroll kostet 599,00 $ für einen Nutzer und beinhaltet erweiterte Lohnabrechnungsfunktionen wie die Verwaltung von direkten Einzahlungen, Steuerberechnungen und Live-Unterstützung. Der Tarif Enterprise 21.0 ist für größere Unternehmen gedacht und kostet 1.147,50 $ für einen Nutzer.
Verfügt QuickBooks Desktop Pro über eine App?

QuickBooks Desktop Pro hat eine App, die sowohl für iOS- als auch für Android-Geräte verfügbar ist.


QuickBooks Desktop Pro Software - 1
QuickBooks Desktop Pro Software - 2
QuickBooks Desktop Pro Software - 3
QuickBooks Desktop Pro Software - 4
QuickBooks Desktop Pro Software - 5
QuickBooks Desktop Pro Software - 6
QuickBooks Desktop Pro Video
QuickBooks Desktop Pro Software - 1 - Vorschau
QuickBooks Desktop Pro Software - 2 - Vorschau
QuickBooks Desktop Pro Software - 3 - Vorschau
QuickBooks Desktop Pro Software - 4 - Vorschau
QuickBooks Desktop Pro Software - 5 - Vorschau

QuickBooks Desktop Pro Preis

QuickBooks Desktop Pro bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von QuickBooks Desktop Pro ist ab 7,50 $ verfügbar.

Startpreis:
7,50 $
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für QuickBooks Desktop Pro

QuickBooks Desktop Pro Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
3,9
5 von 1.962 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Ayesha
Ayesha
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 24.8.2022

Highest Effective Accounting Software!

I've been utilizing this software for a while now. The best accounting software comes from facts. It offers all the features required for routine accounting work. But it does need some guidance and practice. If an accountant starts with the right skills for using the software, he won't need any other alternatives.

Vorteile

It is widely utilized on a large scale. Customers are at ease utilizing it. It gives flawless data reporting and synchronizes with other platforms and software. This makes all accounting tasks simple. The wonderful thing is that it advances daily.

Nachteile

The cost is the only negative aspect. Undoubtedly, it is a worthwhile investment, but less privileged users would benefit much from flexible planning.

Ana
  • Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.3.2024

Great Product

Overall is good. I do recommend Quick books to keep your company organized.

Vorteile

It has all the features needed to run a company.

Nachteile

That with Quick books Desktop you cannot work remotely and one cannot customize different business models.

Michael
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

2
Bewertet am 4.12.2018

Dinosaur on its Way to Fossil

Vorteile

I am hard-pressed to find an enthusiastic pro that I can add here. After years of all the limitations, and looking at other products, can't really praise the beast.

Nachteile

This software is bloated and uses out of date technology. It's entire substructure is based on Internet Explorer technology. That's right...Internet Explorer. The only real "cloud" solution they offer is to pay (a lot of money) to a third party service to host a remote desktop solution. Companies have been limping along this way for years. Imagine being a Quickbooks consultant to many different clients, all with different databases. Management becomes untenable. Intuit, a giant company with boundless capital continues to build on this ancient technology. It should have started from the ground up to plan for concurrent technologies, but it opted not to do so. Here is an example that happened with our organization. We wanted to move from a local hosted sever instance to a cloud-based version. Quickbooks recommended that we go with Right Networks. Right Networks, but there are major limitations and it adds $4000 a year to the cost of using quickbooks as a solution. But when your controller travels to Equador or Peru, and they need to be able to work, it was our only option. Because Quickbooks has chosen to stick to relic technology, we have this unnecessary added expense. When we moved to the hosted solution, our Enterprise license should have given us Online Backup functionality. However, the hosted instance of Quickbooks kept prompting us to activate online backups. Over and over again. Because, it uses Internet Explorer skinned prompts, it would not allow us to move forward. Quickbooks was not able to assist because it was a hosted solution. At the time of this review, Right Networks was still publishing remote desktop sessions on Windows Server 2008 R2. It is almost 2019. They are using technology that is at least ten years old. Another limitation with Quick Books and Windows Remote Desktop hosted solutions is Microsoft does not allow competing remote disk technology to run on their servers. Some time ago, our company got rid of our file servers and we moved everything to Google Drive (the corporate version). It allows end users to have access to TERABYTES of shared team data without it taking up space on their local workstation. It has turned out to be a beautifully elegant solution. As an event management and production company, our end users are constantly managing receipts. Quickbooks has no way of "browsing" to Google Drive to attach a receipt to a Quickbooks transaction or invoice. And because there is not a true enterprise-class, truly cloud-based offering from Quickbooks, we are not allowed by Microsoft to integrate Google Team Drive into our Quickbooks solution. Effectively, Quickbooks is a true dinosaur well on its way to fossildom. Even outside of our specific "power-user" needs, I have other complaints. The invoice template design functionality is quite literally out of 1992. It is truly an inelegant solution that looks ancient from the moment you open it. Let's say you have 4 accounting assistants producing invoices. If user A created an invoice based on template number 2, then when users C, D and E go to create an invoice, then their template is defaulted to template number 2. This a user-experience headache. Quite often, invoices get generated with the wrong template because of this "feature". If you want to design branded email templates that get generated when sending an invoice, there is no way to customize the email unless you design the email template using Microsoft Outlook. So you are either bound to Microsoft Technologies, with its attendant costs from CALs, Service Licenses etc. Suddenly, owning Quickbooks becomes even more expensive. Because Inuit wants you to use their payment platform (for accepting cards), they do not allow many (if any) 3rd party payment processing platforms such as Authorize.net. Our company has negotiated an aggressive 10 cent per transaction fee with Authorize.net, and Quickbooks can't compete with that, so we cannot even accept payments directly through Quickbooks. If I were a new business looking for an accounting solution, I would tell them to run far away from Quickbooks. It is terribly outdated for a twenty-second century organization.

Gerard
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2023

QuickBooks excels in facilitating Real Estate accounting tasks

I'm happy with it. I was thinking of changing to Buildium, but the effort is too much, and the fact that every accountant knows QuickBooks made my decision to stay with QuickBooks.

Vorteile

Easy to use.
Lots of reports.
Every accountant knows it.

Nachteile

Subscription cost.
Annual license
Expensive fees to collect rent with Intuit

KATHY
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

5
Bewertet am 2.4.2024

Quick Top Desktop

Vorteile

Ease of use in order to accomplish day to day activities.

Nachteile

THE EXPENSE OF HAVING TO PAY FOR IT OVER AND OVER AND OVER AGAIN!!!

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