Über VoIPstudio

VoIPstudio ist eine cloudbasierte Callcenter-Management-Lösung, die für Unternehmen jeder Größe entwickelt wurde. Sie bietet Funktionen wie ACD (Automatic Call Distribution), IVR, Anrufprotokolle, Speech to Text und Remote Offices. Die Lösung ist auf die Bedürfnisse von Unternehmen in den Bereichen Finanzdienstleistungen, Medien, Einzelhandel und Tourismus zugeschnitten. Die Sprach-zu-Text-Funktion der Lösung sendet Führungskräften ein automatisiertes E-Mail-Protokoll ihrer Voicemail-Nachrichten. Die Lösung hilft Managern außerdem, ihre Voicemails unterwegs und während der Teilnahme an Besprechungen per E-Mail zu lesen. Darüber hinaus automatisiert die ACD-Warteschlangenfunktion die Anrufverteilung unter den Teammitgliedern, um die Wartezeit zu minimieren. Die Preisgestaltung erfolgt auf der Basis eines monatlichen Abonnements, das sowohl für einzelne Nutzer als auch für große Unternehmen geeignet ist. Die Plattform kann mit Software von Drittanbietern wie Avaya One X, Microsoft Dynamics CRM, Cisco, Oracle Sales Cloud und Salesforce integriert werden.
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VoIPstudio Preis

VoIPstudio bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von VoIPstudio ist ab 4,99 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
4,99 €/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für VoIPstudio

Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

Shopify Plus

Shopify Plus ist eine cloudbasierte E-Commerce-Plattform, die es großen Einzelhändlern ermöglicht, internationale...
Twilio ist eine CPaaS-Lösung (Cloud Communication Platform as a Service), die es Unternehmen ermöglicht, Kunden über...
3CX Phone System ist eine Open-Standards-Kommunikationslösung, die sich für Unternehmen jeder Größe eignet, die alle...

Zendesk Suite

Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal...
RingOver ist ein cloudbasiertes Geschäftstelefonsystem für flexible Teams zur Vereinfachung der Anrufabwicklung....

VoIPstudio Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,6
5 von 40 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Arpit
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.12.2018

Cloud telphony at its very best

We spent a lot of time hunting around for a decent voip provider that didnt involve us dealing with a 3rd party. We found VoipStudio at the right time and it is perfect.

Vorteile

We use VoipStudio for our voip telephony needs. The pricing on the pay as you go package suits us and we find it does everything we need. We have custom messages and on-hold music as well as ability to use the system from anywhere in the world.

Nachteile

They need to continue to develop their android app, which is currently extremely basic and has some bugs in it. I believe it is still in beta testing. If they can provide the same functionaity on their android (and apple) app that the web and pc based apps provide, then it will really excel VoipStudio.

Hikmat
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.4.2022

Its the very good product for the small and mid size companies

Perfect software and I advise all small and medium business owners.

Vorteile

Its more functional and more affordable in comparison with the other VOIP companies. Another advantage is you can integrate this software with Zoho CRM.

Nachteile

All the features are the perfect inThis software

In Betracht gezogene Alternativen

Shopify Plus und Zoho CRM

Warum VoIPstudio gewählt wurde

The previous one was not stronger for the business.

Gründe für den Wechsel zu VoIPstudio

Because its more functional and easy to use.

Antwort von VoIPstudio

Thank you very much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your feedback. Please remember that you can contact our support team at any time with any suggestions to help us improve our service.

Beantwortet am 3.5.2022
Verifizierter Rezensent
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 31.7.2018

Unclear terms of use

Vorteile

It is easy to use and gives opportunity to automatize the country code or area code - provides details within the dashboard.

Nachteile

You cannot call different countries, mobile phones or some specific numbers which are not geographically connected to the location. Gives some crackling when on the phone (not Internet connection but Voip itself) Customer support gives unclear explanations and guidelines regarding your account specifications.

Jérémie
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.2.2023

Best choice for small offices and quick deployment in new countries

VoIPStsudio is a good option to quickly open a line in a new country. Don't have to search a local VoIP provider. In a few clicks, you have your number and are ready to receive calls.I did not test the mobile app, but desktop software is perfect for common uses.It also works with Yealinks and Fanvil phones, at least.

Vorteile

- 100% manageable- fax to email- easy to scale up or down- communication costs not expensive- routing rules with a lot of options- debug information available in logs

Nachteile

- costs by user very high- costs by number high- not able to have several paid plan on the same account

Antwort von VoIPstudio

We're pleased to hear how VoIPstudio has met your needs, especially in terms of quick deployment in new countries and its manageability. Your detailed feedback on the pros showcases that you've delved deep into our platform's features, and we're grateful for that.

Thank you for choosing VoIPstudio and for taking the time to share your experience. Your feedback drives us to do better each day.

Beantwortet am 17.8.2023
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.11.2019

VoIPstudio saved my job and can save yours

The main problem I have solved is monetary. In my office there are two workers who are never there but with whom we have to talk on a daily basis. Calling a mobile phone is expensive, but now, if they have access to wifi, it's free. We have saved a lot of money.

But also we can record the calls and stop taking messy notes and we can convert voice messages to text, Now we use audio messages much more thanks to VoIPstudio, which saves us a lot of time.

Vorteile

It gives you a thousand possibilities. It can be adapted to your business whatever it is.

The savings on your phone bill are so much that it's hard to believe. Communication with your colleagues is free. Always Even if they are on the other side of the world.

If you have access to Internet, you have a phone, wherever you are.

Another advantage is that we can record calls. No more taking notes that you don't understand.

In addition to that, we can pass voice messages to text, which makes it easier to clarify and find information.

Nachteile

It's hard to get started. You have too many options and it's easy to get lost. Maybe a wizard or something could help. The support is great and has helped me in everything I've asked for, but sometimes it's hard to ask and if it were easier it would be appreciated.

Some colleagues have been asked to install the program on their phone and there has been some reluctance. This is not strictly a VoIPstudio problem, but it is a problem that exists.

Communication with your colleagues is free. Always Even if they are on the other side of the world.

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