Über Vetstoria

Vetstoria ist eine Echtzeit-Online-Buchungsplattform, die Tierkliniken dabei unterstützt, Terminbuchungen online zu erhalten, Zahlungen zu sichern, digitale Marketingkampagnen einzurichten, Telemedizintermine zu vereinbaren und Berichte auszuführen. Vetstoria synchronisiert sich auch in Echtzeit mit der Software deiner Klinik, d. h., dass über Vetstoria vereinbarte Termine sofort in deiner Praxissoftware angezeigt und Notfallblockierungen oder in der Klinik gebuchte Termine umgehend in Vetstoria widergespiegelt werden – Doppelbuchungen gehören damit der Vergangenheit an. Die Online-Buchung von Vetstoria ist auch vollständig anpassbar, sodass du nie die Kontrolle über deinen Kalender verlierst. Mit Vetstoria können Führungskräfte Regeln und intelligente Auslöser festlegen, um zu entscheiden, was wann gebucht werden kann. Du kannst Regeln festlegen, welche Termine Priorität haben, wann bestimmte Termine gebucht werden können und von wem, welche Termine für neue oder wiederkehrende Kunden verfügbar sind, welche Tierärzte welche Termine wahrnehmen können und vieles mehr. Mit Vetstoria kannst du auch Debit- oder Kreditkartenzahlungen oder Vorabgenehmigungen während des Terminbuchungsprozesses akzeptieren, und Kliniken können neue Kundeninformationen erfassen, bevor sie Termine von neuen Kunden annehmen. Darüber hinaus kannst du mit Vetstoria automatisch Termine bestätigen und sofortige E-Mail-Benachrichtigungen mit allen Details direkt an den Haustierbesitzer senden.
Vetstoria Software - 1
Vetstoria Software - 2
Vetstoria Software - 3
Vetstoria Software - 4
Vetstoria Video
Vetstoria Software - 1 - Vorschau
Vetstoria Software - 2 - Vorschau
Vetstoria Software - 3 - Vorschau
Vetstoria Software - 4 - Vorschau

Vetstoria Preis

Vetstoria bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Vetstoria ist ab 137,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
137,00 €/Monat Preisinformationen anzeigen
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Vetstoria

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Nutzerbewertungen zu Vetstoria durchsuchen

111 von 111 Bewertungen
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Silke
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 10.4.2024

Fachangestellte

Vorteile

Online Termine ersichtlich und farblich abgesetzt

Nachteile

beantworten wir später habe noch keine Erfahrung

Antwort von Vetstoria

Hi Silke,

Thanks for the great review! We're pleased to hear that you're finding the color-coding helpful. If at any point you need assistance with Vetstoria, please don't hesitate to reach out to our support team and we would be happy to help.

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 9.5.2024
Sarah
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 6.10.2024

Die Fortbuldungen für den Alltag

Vorteile

Die Möglichkeit mich nach meinen Bedürfnissen und Interessen weuterzubilden - bequem von zu Hause.

Nachteile

Ich fände eine Sachleiste für verschiedene Fortbildungsthemen würde die Seite weiter verbessern.

Terry
Terry
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.5.2018

Clients love it and more importantly use it. It links to our PMS seamlessly and reduces staff...

Flexibity for our clients in making bookings and the reduction of work on our reception team.

Vorteile

The seamless integration with RxWorks. The minimal maintenance and the ease with which to make changes within the program itself.

Nachteile

Nothing. I have found that the software is relevant to our needs and easy to use. It takes little of my time the manage and both staff and clients find it great.

Hayley
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.1.2024

Great Product

Love this product, helps our business no end allowing people to book online

Vorteile

clients find easy to use
helps us identify bookings we get
new client forms completed

Nachteile

Sometimes doesn't always pick up clients files

Antwort von Vetstoria

Hi Hayley,

Thanks for the feedback. We're glad Vetstoria was the best choice to help your team achieve your desired results! If you ever need any support please don't hesitate to reach out to our team - we're always available to help!

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 25.1.2024
Lottie
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.10.2024

[sensitive content hidden] the Superstar!

[sensitive content hidden] was professional, patient, and extremely helpful in making our diaries and booking system exactly what we wanted. The whole experience was wonderful; honestly, before the meeting, I dreaded having to set all the diaries up myself which [sensitive content hidden] did on my behalf. 5* experience from [sensitive content hidden] and Vetstoria.

Vorteile

I love that [sensitive content hidden] did a video call with me to ensure our diaries were completely compliant with what we wanted. It made an otherwise stressful idea/job very streamlined. It took the pressure off greatly and I feel confident that our diaries are working perfectly.

Nachteile

There is nothing I particularly dislike about Vetstoria

Antwort von Vetstoria

Hi Lottie, thank you so much for the lovely review! We're so glad to hear you are enjoying Vetstoria and our onboarding experience. Your kind words have been passed on to the Implementation team.

Thank you,
Team Vetstoria

Beantwortet am 5.11.2024
Allan
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 2.8.2024

Vetstoria Review

Average as I would have thought that it would have been more vibrant and catchy in appearance and functionality

Vorteile

Sales people are proactive at getting you on board

Nachteile

Support not very good and general appearance from client perspective could be more professional and inviting

Antwort von Vetstoria

Hi Allan,

Thanks for the review, your feedback has been shared with the team. Have a great day

Team Vetstoria

Beantwortet am 18.9.2024
Joanne
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 27.9.2024

Zetland Vets

Overall we have a good positive experience

Vorteile

It saves time for our staff not having to take as many calls for booking appointments

Nachteile

The way the appointments display in merlin after client has booked

Antwort von Vetstoria

Thanks for the great review Joanne, we're glad to hear you're enjoying the product!

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 7.10.2024
Pippa
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.10.2024

Easy Peasy Lemon Squeezy

so far so good! I am looking forward to learning about all the extras and using the full capabilities.

Vorteile

The system seems really clear and I was quick to understand the benefits of using it. The trainer was great.

Nachteile

could be larger and bolder fonts, It looks a little bit intimidating at first sight, lots of boxes and information that could perhaps be split into navigable pages.

Antwort von Vetstoria

Hi Pippa,

Thanks so much for your review and feedback, it has been shared with the team! We're so glad you're enjoying Vetstoria.

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 22.11.2024
Michelle
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.11.2024

Vetsoria Review

Great. Good training with friendly and knowledgeable representative. Went at our pace, but kept us on track. She made sure we were ready before going live and answered all of our questions.

Vorteile

Easy to use. Very customizable. Allows our clients to schedule at any hour of the day.

Nachteile

Setting up with our PIMS was a little challenging, this was more an issue with our PIMS.

Antwort von Vetstoria

Thanks Michelle - we're glad to hear you're enjoying Vetstoria and our onboarding process! Thanks for taking the time to review us.

Team Vetstoria

Beantwortet am 22.11.2024
Shere
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.11.2024

Vetstoria Review

Great demo, easy onboarding and set up process!

Vorteile

Vetstoria works in real time with my practice management software. Client's are booking their own appointments within our scheduling guidelines.

Nachteile

I have no cons at this time, all of my questions have been answered.

Antwort von Vetstoria

Hi Shere, thanks so much for taking the time to leave us a review. We're so glad to hear you're enjoying our product and easy onboarding process!

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 22.11.2024
Kelsey
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.10.2024

Very User Friendly!

Vorteile

Vetstoria is user friendly and integrates with your PMS software :)

Nachteile

There is nothing I dislike at this time, it has a lot of settings to customize it to your hospital!

Antwort von Vetstoria

Hi Kelsey,

Thanks for the great review, we're glad you're enjoying Vetstoria!

Thanks,
Vetstoria Team

Beantwortet am 29.10.2024
Tiffany
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.11.2024

Vetstoria-Amazing!

Fantastic! From the demo to onboarding this has been a great experience.

Vorteile

The ease of use. Doesn't seem to fussy. Looks nice as well.

Nachteile

I haven't found anything yet that I do not like.

Antwort von Vetstoria

Thanks so much for the lovely review Tiffany, we're so glad you're enjoying Vetstoria!

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 3.12.2024
vanessa
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.7.2023

A digital revolution for vets

Excellent !

Vorteile

The perfect integration with our PMS system, the immediate diary synchronisation, the flagging of client mismatch and the absolute customisability.

Nachteile

We could really do with a repeat prescription module.It would be great to be able to send link to pay for the above too.

Antwort von Vetstoria

Hi Vanessa,
Thanks for the great review and for the feedback! It has been shared with the team. We're glad you're enjoying your experience with Vetstoria.

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 15.8.2023
Kirrily
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.9.2023

Very happy with this easy to use product

Positive experience overall. Increase in new clients intakes as they can make bookings for the next morning overnight.

Vorteile

Our phone calls to book appointments are definitely reduced and clients love the convenience of easily booking out of business hours.

Nachteile

Vetstoria is on the pricier end of similar products, but I feel it is worth it for its ease of use and functionality.

Antwort von Vetstoria

Hi Kirrily,
Thanks for the feedback, we're so glad to hear that your calls are reduced and that your clients are loving the convenience of online booking.

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 12.9.2023
Tiffany
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.10.2023

The best online appointment scheduler

Vorteile

Very easy to navigate and several ways to ask for help if needed.

Nachteile

All is great! No issues or concerns at this time.

Antwort von Vetstoria

Hi Tiffany, the team were very happy to receive your review - we're so pleased to hear that you think Vetstoria is the best online scheduler our there! If you ever need anything our team are always on hand to support you.

Many thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 27.10.2023
mayuri
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.10.2023

Easy onboarding process

Vorteile

Easy onboarding, very helpful staff. The process was made easy

Nachteile

None I can think of so far.

Antwort von Vetstoria

Hi Mayuri - thank you so much for the great review, we're glad you enjoyed our easy onboarding process and are up and running with Vetstoria!

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 24.10.2023
Julia
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.8.2023

Happy user

Vorteile

This will put more towards the client to make the appointment instead of clogging the front desk with phone calls for appointments. Very smooth streamline program.

Nachteile

Not sure I have anything yet. Still getting used to the program. Will update later.

Antwort von Vetstoria

Hi Julia,
Thanks for the great review - we're glad to hear you're enjoying your experience with Vetstoria!

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 15.8.2023
Kirsty
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.7.2023

Vetstoria - great appointment booking system

Vorteile

Ease of use simple layout.Good tips on how to manage successfully

Nachteile

Haven’t worked out away to manage amount of appts in specific days just in total over everyday. This might already be a feature and I’ve missed it but if not then would be good to have

Antwort von Vetstoria

Hi Kirsty,
Thanks for the great review! Don't hesitate to reach out to our support team to ensure its set up the way that works best for your team.

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 15.8.2023
claudia
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 26.7.2023

good program

very good

Vorteile

easy to work with and kind staff to talk to

Nachteile

pricing is heavy at first but it should pay back

Antwort von Vetstoria

Hi Claudia,
Thanks for the great review. We're glad you're enjoying your experience with Vetstoria and we can't wait for you to start seeing results!

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 15.8.2023
sarah
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.2.2023

Easy for customers to use

customer service has always been really helpful and understanding how important being able to book online is to our clinic.

Vorteile

when trying to reduce phone calls for making appointments, Vetstoria has really helped drive online bookings and this has reduced our time on the phone, leaving available reception to look after sick and emergency phone calls.

Nachteile

its quote hard to set up all the different customs but customer service is super helpful and are able to set everything up they way that works for your individual clinic.

Antwort von Vetstoria

Hi Sarah - Thanks for the great review! We're glad you're experiencing reduced phone call volume and are able to spend more time helping sick and injured pets - this is great news. Our team are always available should you ever need assistance.

Many thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 24.2.2023
Sophia
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.2.2023

Amazing!

So far so good! Easy and nice!

Vorteile

Online Booking easy for clients and even myself.

Nachteile

Set up time unfortunately was a bit long but worth it for the level of care we give.

Antwort von Vetstoria

Hi Sophie, thank you for the great review - it was a pleasure onboarding you! If you ever need any assistance, we'd be delighted to assist you.

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 3.2.2023
Robert
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 5.10.2020

Great Software

Vetstoria has been great and extremely flexible. They are willing to do what it takes to make clients happy.
We only experienced down-time once in about a year and a half of using them. It was for about 2 days, but they were working on the malfunction ever since the moment we brought it to their attention.

Vorteile

I work for a high-volume spay and neuter clinic. This software has drastically helped to address the high call volume we would receive, allowing our staff to increase the quality of the service we provide. The

Nachteile

The only thing this software is missing is a required questionnaire for clients booking an appointment. I wanted to implement a checklist that clients would HAVE to read and HAVE to acknowledge to ensure that they fully understood the commitment they were making (to reduce no-shows). However, this feature is not present and has not yet been added. I'm keeping my fingers crossed.

Keeley
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.12.2021

Great Service

Vorteile

Vetstoria makes it easy for clients to book appointments online and significantly reduces the amount of calls our reception team take in this busy industry/time.

Nachteile

Would be like to add our own questions to the new client form feature e.g. our advertising team like to know how the client was referred to our practice in all new client forms

Monica
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.12.2021

Easy for the non tech savvy

Vetstoria is beneficial to our business. The demand for booking online is ever increasing and lessens the large volume of incoming calls, allowing our front of staff to have more time engaging with clients in the practice.

Vorteile

The software, in particular the self service portal is easy to use, even for the non tech savvy user. Modifying the settings to correlate with our changing schedules in the veterinary practice is quick and not time consuming. You can easily customise the software and be incredibly detailed or start by using a basic format and tweaking as required.

Nachteile

In regards to appointment scheduling, at times it does not pick up length of appointment required, however this is more to do with the client booking the appointment.

Katie
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.5.2022

Vale Vets Scheduling

Great customer service - goes the extra mile!

Vorteile

Simple to use dashboard, as an admin user you can play around to make sure the appointments offered to client works for the team.

Nachteile

All works well no complaints and anything that I need help with the support team are there to help.

vicky
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 25.11.2022

Looking forward to working with vetstoria

so far our experience has been very positive and helpful, so looking forward to go live next week

Vorteile

We are very much looking forward to having a few less phones calls, and clients being able to book appointments at any time of the day, even when we are closed

Nachteile

Unsure of cons as yet as only just signed up and go live next week :-)

Antwort von Vetstoria

Hi Vicky - thanks for the review! We hope you're enjoying reduced phone call volume and improved capacity utilization! We're sure you'd agree that being able to book clients out of hours is great for business growth and also for customer convenience. If you have any more feedback, we're always open to hear it!

Many thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 24.2.2023
jane
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.2.2021

vetstoria

Very happy with the whole process of setting up the online booking. Was well explained & everything worked first time! Definitely recommend this to others.

Vorteile

Clients find it very easy to use, I have never had a complaint. Its easy to alter settings for vets holidays etc.
Fantastic support form Vetstoria following any inquiries

Nachteile

Nothing. I am happy with how everything works

Fiona
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2024

Highly Recommend

10/10. So many bookings come in after hours

Vorteile

Very efficient, loads of content for social media and staff are always happy to help. Highly recommend.

Nachteile

nothing, everything works perfectly. Staff very helpful

Antwort von Vetstoria

Hi Fiona,

Thanks for the lovely review, we're so glad to hear that you're enjoying Vetstoria and our social content!

Thank you
Team Vetstoria

Beantwortet am 22.11.2024
Olga
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.12.2023

Great integration for our PMS

Vorteile

It integrates well to our PMS (DaySmartvet, previously Vetter Software) and the online payments are a huge help for us, saving us time and eliminating our no-shows for our first-contact appointments.

Nachteile

The logic of “excluding” times where we don’t want appointments instead of just selecting the times when we are ready for online bookings.

Antwort von Vetstoria

Thanks for the feedback Olga - we're pleased to hear that you're no longer experiencing first-contact appointment no-shows!

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 2.1.2024
Carla
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2024

Try it, it is worth it

Very good experience, their customer support makes all the difference.

Vorteile

It integrates very well with the POS and their support is excellent.

Nachteile

I can't say I have one., but if Im really critical, sometimes doesn't show all the appt available., but that is mainly from the selection of the pet owner

Antwort von Vetstoria

Hi Carla,

Thanks for the great review - we're glad to hear you're loving Vetstoria!

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 14.10.2024
Chris
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 10.6.2024

Does what it says on the tin

Reasonable, I guess it's a necassesity in todays world.

Vorteile

Allows clients to make appts on line at home

Nachteile

Client patient matching is sometimes a bit hit and miss, and theAppointment reasons are doubled and too long when the appear in the appointmnet slot in Merlin

Antwort von Vetstoria

Hi Chris - thanks for the review! Your feedback has been passed onto the team.

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 18.9.2024
Abigail
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.10.2024

Great service

Vetstoria is easily adaptable to our practice needs. Easy for clients to use.

Vorteile

Easy and efficient to use. Adaptable to practice needs.

Nachteile

N/A - W e have no negative feedback to add.

Antwort von Vetstoria

Thanks for the great review Abigail, we're so glad you're enjoying Vetstoria!

Team Vetstoria

Beantwortet am 22.11.2024
Kay
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.9.2023

Game changer for veterinary clinics and their teams!

Vorteile

The ability for clients to schedule appointments for their pets anytime and not have to call the clinic during business hours has been an absolute game changer for us. This allows clients to book an appointment as soon as they get a reminder for services being due or if they have a concern about their pet and not having to wait until we open and then they get busy with work or life and forget or wait until they can't be schedule at an ideal time. The system is so easy to set up however works best for your practice and allows you to customize so many things to make it work best for you.

Nachteile

The ability to make short term changes would be great. We don't always want to have to use blocks on a schedule but sometimes want to open up availability on short notice for a day they wouldn't otherwise have availability.

Antwort von Vetstoria

Hi Kay,

Thanks so much for the great review and the feedback! We're glad you're enjoying the convenience of Vetstoria.

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 12.9.2023
Sarah
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.5.2024

Great product for Clients and staff alike

Vorteile

Very simple and easy to use for the customer, easy to read and understand for staff.

Nachteile

N/A

Antwort von Vetstoria

Hi Sarah,

Thanks for the great review! It's great to see that both staff and clients are enjoying using Vetstoria.

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 9.5.2024
KRISTA
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 24.1.2024

Worth the expense

Excellent......................................

Vorteile

Clients love the convenience; less work and time on phone

Nachteile

Need to be careful of time zone ............................................

Antwort von Vetstoria

Hi Krista,

Thanks for the great review! We're so pleased that your clients and staff are loving the convenience that comes with Vetstoria. Thanks for sharing your thoughts with us.

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 9.5.2024
Briana
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.1.2024

Amazing customer service

We already had Vetstoria before I had taken my new position, so it was already set up, but I knew nothing about it. I was set up with a zoom meeting to be shown how to do everything and look at all my numbers as well as how my appointments were set up. I had a great rep. who answered all my questions, was extremely nice, and helpful. They will fix/enter something if you don't know how, so you don't have to worry about it.

Vorteile

Easy to use, and when you have questions, they are quick to answer and help solve any problems!

Nachteile

It's hard to learn all the ends and outs, because there's a lot. But if you reach out, they will do whatever it is you need on their part to make your experience the best!

Antwort von Vetstoria

Hi Briana,

Thanks for the fantastic review - our customer service team work really hard to be on-hand to help, so they'll be delighted with this feedback! We're glad you're enjoying the service.

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 25.1.2024
Carie
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.10.2023

Paw- Mazing Product!

Great! Training was a breeze and the product is straight forward.

Vorteile

I love that clients can schedule when they have time to do so.

Nachteile

I wish client information would apply into the system - not just an email for staff to input.

Antwort von Vetstoria

Hi Claire, thank you so much for the review! We're glad that your clients are loving the convenience and that you breezed through the onboarding programme. Thank you also for your feedback, it has been shared with the team. Don't hesitate to reach out if you ever need support; our team are always on-hand to assist!

Many thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 27.10.2023
Kumiko
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.8.2024

Thanks Vetstoria

Great service and I am 100% confident working with Vetstoria will help my vet clinic grow.

Vorteile

Easy to use. Lovely staff help you to set up the account.

Nachteile

Nothing I can think of. So far no issues.

Antwort von Vetstoria

Hi Kumiko

Thanks for the lovely review. We're glad you're enjoying Vetstoria and we look forward to seeing what you achieve with it!

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 18.9.2024
Brittney
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 20.8.2024

Hospital Manager

Vorteile

Live updates in both vetstoria and practice management system.

Nachteile

I am not sure yet as we haven't gone live.

Antwort von Vetstoria

Hi Brittney,

Thanks for the review. We're looking forward to seeing all that your team achieves with Vetstoria!

Team Vetstoria

Beantwortet am 18.9.2024
Jennifer
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.9.2024

Quick, Easy to Understand, GO LIVE!

[sensitive content hidden]made the process Simple, Quick and Easy to Understand. Excited to see where our partnership leads!

Vorteile

The implementation and Go Live was quick and easy. We love the customization and the flow with our current PIMS. We are excited to see what Vetstoria can bring to our growing practice!

Nachteile

I have not encountered a con at this point in our business integration.

Antwort von Vetstoria

Thanks for the lovely review Jennifer - we can't wait to see what you achieve with Vetstoria! Let us know if you ever need a hand.

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 18.9.2024
Anthea
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 29.8.2024

great product!

really friendly, easy to work with the team

Vorteile

fabulous concept, professional and well run processes

Nachteile

took some time to get through the process (but I'm really scraping the barrel to find something)

Antwort von Vetstoria

Hi Anthea,

Thanks for the lovely review!

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 18.9.2024
Crystal
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.8.2023

Great Ally to have for your business.

Very happy with the service that is provided!

Vorteile

The ease of setup, the communication between Vetstoria and our clinic is imperative!

Nachteile

Owners sometimes will make an appointment for something that we do not want them too by changing the reason for visit. We can usually catch this and fix it.

Antwort von Vetstoria

Hi Crystal,
Thanks for the great review! We're glad you found Vetstoria easy to set up and are enjoying our integration with Petdesk and Whiskercloud.

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 12.9.2023
Todd
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.8.2023

Thank you VetStoria

Vorteile

The ease the clients have, the fact it can be done after hours at the owners convenience, reduces the number of phone calls allowing the CSRs to help the customers in front of them.

Nachteile

I don't like that this survey REQUIRES me to answer this question when I have done nothing but praise this product.

Antwort von Vetstoria

Hi Todd - Thanks for the lovely review! We're so glad to hear that you're enjoying Vetstoria and finding a reduction in inbound calls. It's great that the CSR team are noticing the difference too!

Thanks again for the review,
Team Vetstoria

Beantwortet am 12.9.2023
Bridget
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.7.2023

Vetstoria saves time and money!

We have been with Vetstoria for almost two year and have nothing but good things to report! We have not had any issues or concerns and they have excellent client service.

Vorteile

The integration between our PIMS and PetDesk has been a timesaver for our team and more efficient for our clients.

Nachteile

We have not had any issues or concerns with Vetstoria.

Antwort von Vetstoria

Hi Bridget, thanks for the great review and for supporting Vetstoria for nearly two years! We're glad you're enjoying the product and our customer support team were very pleased to see your review.

Thanks
Team Vetstoria

Beantwortet am 11.7.2023
Grainne
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.7.2023

Excellent Customer Service

Excellent. Great customer service and super responsive and helpful.

Vorteile

They are very responsive and detail oriented. Always able to assist with what is needed for your practice.

Nachteile

It would be great to have a 30min slot function instead of just 15mins

Antwort von Vetstoria

Hi Grainne,
Thanks for the great review and for the feedback! We're glad you're enjoying your experience with Vetstoria.

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 15.8.2023
Jessica
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.6.2023

Online Real Time Appt Booking

Everyone is on their phones or computers and especially the younger generations. many of our clients prefer booking online, especially since they can do it from their phone and being able to book even when we are closed

Vorteile

it's easy to set up, live chat is available, it's in real time updates, it helps reduce appts with CSR on phones

Nachteile

It's a bit pricey, sometimes getting help is hard that is live and not a robot

Antwort von Vetstoria

Hi Jessica - it's great to hear that you're loving Vetstoria! Thank you for taking the time to write us a great review.

Team Vetstoria

Beantwortet am 16.6.2023
Joseph
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.8.2023

Broadway Veterinary Practice - Vetstoria Review

Very useful and ideal for clients who are in a rush or panic

Vorteile

Ease of booking for clients and the ability to provide appointments without a phone call / visit

Nachteile

Nothing bad to say or suggest , we are very pleased with the service vetstoria provides and are excited to continue using the platform going forward, assisting all our clients.

Antwort von Vetstoria

Hi Joseph,
Thanks for the great review! We're pleased to hear that you're enjoying the ease of booking for your clients and the service our wonderful support and implementation team are providing.

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 12.9.2023
Michael
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 26.12.2023

Good system

good product - easy to use - once platform
Integrated well

Vorteile

good clear system - simple set up
Online booking options are clear

Nachteile

no communication function as a vet its noice to be able to communicate with pet owners

Antwort von Vetstoria

Hi Michael, thanks for the great review! We're glad that Vetstoria is working so well for you.

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 25.1.2024
Cassi
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.12.2023

Happy customer

Vorteile

The scheduling portion has saved so much time.

Nachteile

Sometimes our appointments are wrong like they should be scheduled with a tech but that rarely happens

Antwort von Vetstoria

Hi Cassi,

Thanks for the great feedback. We're glad you're enjoying the service and happy to hear that Vetstoria has saved your team a lot of time!

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 25.1.2024
aine
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.8.2023

excellent

great. pretty simple and straightforward, intuitive

Vorteile

options for clients after hours, versatility, multi functionality

Nachteile

the information technology set up blahahah

Antwort von Vetstoria

Thanks for the great review Aine! We're glad to hear you're enjoying all the features on offer.

Thanks,
Team Vetstoria

Beantwortet am 16.8.2023
111 Bewertungen

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