Über Dialer360

Dialer360 is a cloud-based call center solution that offers predictive dialing, agent status boards, billing, call recording, local caller ID, internet chat and voice broadcasting features. Dialer360 uses voices with British and American accents to answer and place calls. Voice recordings are made by Dialer360’s team of international agents. Dialer360’s predictive dialing feature makes calls automatically, so users can make and receive any number of calls. Users also have access to agent status boards, which let them check on agents’ performance and activities. This system also includes a database of recorded calls. Dialer360 stores these recordings on a secure server and users can search for recordings by date, lead name, phone number and more. Dialer360 includes a customer relationship management (CRM) module that lets users track leads and handle all customer-related communications. Agents can use the system’s local caller ID feature to display local numbers to contacts.
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Dialer360 Preis

Dialer360 bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Dialer360 ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
25,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Dialer360

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Dialer360 Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,7
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,9
5 von 27 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Abdul
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.10.2017

Really easy to use, stable and cheap.

Up and running same day

Vorteile

I set this up for a friends contact centre back in 2013 and to this day it's been fantastic. He's expanded and at least 10 contacts centres I know are using it.

Nachteile

There wasn't sms functionality integrated which would have been nice but it may be there now. Not sure.

Saif Eldin
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 26.10.2022

Success Partners

Vorteile

Dialer360 been our success partners for years now. The services and valuable software they are offering is simply phenomenal. Id’ gladly recommend all of the Contact Center industry and individuals to use their products!

Nachteile

The outbound dialing rate to the US is a bit expensive.

Antwort von Dialer360

Thanks for your positive response.

Beantwortet am 3.11.2022
Awais
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 14.1.2022

Review

Satisfied

Vorteile

I believe they posses an excellent Support Team

Nachteile

The fluctuation in price sometimes make it tough to manage daily budgets

David
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 6.10.2022

Great for non profit

Overall works great and price is right and integrates with Zendesk and salesforce

Vorteile

Great telephony integrated with computer.inbound and outbound with no dropped calls and integrates with salesforce.

Nachteile

The support team did not get back to me on occasion but no big deal

Antwort von Dialer360

Thanks for your positive response !

Beantwortet am 11.10.2022
drew
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.1.2022

Infusion

I love the product

Vorteile

Tech Support is always there to help if there is an issuse.

Nachteile

Sometimes systems goes down during work ours but tech support is quick to fix. Also not the cheapest dialer.

Antwort von Dialer360

Drew, Thanks for your response.

Beantwortet am 13.1.2022

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