Über Dialer360












Dialer360 Preis
Dialer360 bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Dialer360 ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.
Alternativen für Dialer360
Dialer360 Erfahrungen
Funktionsbewertung

- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Really easy to use, stable and cheap.
Up and running same day
Vorteile
I set this up for a friends contact centre back in 2013 and to this day it's been fantastic. He's expanded and at least 10 contacts centres I know are using it.
Nachteile
There wasn't sms functionality integrated which would have been nice but it may be there now. Not sure.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Success Partners
Vorteile
Dialer360 been our success partners for years now. The services and valuable software they are offering is simply phenomenal. Id’ gladly recommend all of the Contact Center industry and individuals to use their products!
Nachteile
The outbound dialing rate to the US is a bit expensive.
Antwort von Dialer360
Thanks for your positive response.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Review
Satisfied
Vorteile
I believe they posses an excellent Support Team
Nachteile
The fluctuation in price sometimes make it tough to manage daily budgets
- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Quelle der Bewertung
Infusion
I love the product
Vorteile
Tech Support is always there to help if there is an issuse.
Nachteile
Sometimes systems goes down during work ours but tech support is quick to fix. Also not the cheapest dialer.
Antwort von Dialer360
Drew, Thanks for your response.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Dial 360
Overall experience with Dialer 360 is excellent. Technical support is always ready to help, we hardly have any interaction with them as there is no scope of technical issues, they always provide service by asking if everything is smooth every 30 minutes. They give the best support in all aspects and worth doing business. They are trustworthy and can rely on them always.
Vorteile
User Interface is simple and easy to use. Calling quality is excellent, No Breakage of voice. It skips Answering Machines Automatic giving full usage to speak with people.
Nachteile
It is perfect there is no need to change anything
Antwort von Dialer360
Thanks for your positive Feedback.