4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über Addigy

Addigy ist eine Patch-Management-Software, die Unternehmen und Bildungseinrichtungen dabei unterstützt, Einsatz, Konfiguration und Leistung aller Apple-Geräte im gesamten Unternehmen zu verwalten. Mithilfe des administrativen Dashboards können IT-Teams bestimmten Nutzern Zugriffsberechtigungen erteilen und sich automatisch benachrichtigen lassen, wenn Tickets bei Problemen geloggt werden.  Mit Addigy können Unternehmen neue Geräte auf der Plattform registrieren und Richtlinien für das MDM (Mobile-Device-Management) in Übereinstimmung mit den Branchenvorschriften konfigurieren. Die Administration kann Geräte nach Richtlinien oder Anlageninformationen filtern, Daten exportieren und installierte Anwendungen auf einer zentralen Plattform anzeigen. Darüber hinaus können Nutzer Befehle auf bestimmten Geräten ausführen und entsprechende Berichte erstellen.  Addigy unterstützt die Integration in Stripe, mit dem Unternehmen Quittungen anzeigen lassen und Rechnungsvorgänge verwalten können. Das Produkt wird im Rahmen eines Monatsabonnements angeboten und der Support erfolgt per Telefon, E-Mail sowie über Dokumentationen und andere Online-Ressourcen.
Addigy Software - 1
Addigy Software - 2
Addigy Software - 3
Addigy Software - 4
Addigy Software - 5
Addigy Video
Addigy Software - 1 - Vorschau
Addigy Software - 2 - Vorschau
Addigy Software - 3 - Vorschau
Addigy Software - 4 - Vorschau
Addigy Software - 5 - Vorschau

Addigy Preis

Addigy bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Addigy

Addigy Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,6
5 von 14 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Matt
Matt
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.12.2020

Addigy - Mac Management with vision for future of PaaS and device impermanence

What a fantastic company to work with. Deep level knowledgeable professionals are on hand from lead inception to 10 years down the road in partner relationships. I cannot name another organization that partners as deeply for our success as Addigy.

Vorteile

The overall structure is perfect. The company has deep connections inside apple and make MDM management near perfect. The authentication add ins and auth policies allow for seamless adoption of Azure AD across multi platform devices, Windows, Mac, iOS devices, etc. This allows for the executives of organizations whom often own the mac devices, to receive the same support and extensibility of automation as their windows brethren. Simply put it is well organized, well executed, and the vision is way in the future with things like deep PaaS integration and normalization of data so that reporting is universal!

Nachteile

Some of the hierarchal settings could use more work, as well as the UI filtering based on security roles. Other than that, most of the gripes are the scalability of the Apple policies themselves, which is actually a positive, in that Addigy does a great job managing some of the heavy handed policies from Apple. One example is the alerting that gets created each time apple updates their TOS. It doesn't scale well but no one does with that.

In Betracht gezogene Alternativen

Jamf Pro

Warum Addigy gewählt wurde

Scalability primarily. Some component of us not wanting to own the infrastructure and management of the apple relationship as well. We wanted to grow, and in order to do so we had to have scale from a Mac perspective to serve the needs of executives and high salaried employees that want to adopt cloud resources in the same identity base as their windows counterparts.

Gründe für den Wechsel zu Addigy

The people at the company. Addigy screamed partnership from minute one.
jp
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 23.8.2022

MSP Friendly MDM Solution for Mac

Addigy allows us to manage a large number of computers with few people. Being able to setup procedures for multiple clients in one interface is extremely valuable. This allows us to apply the work we do for one client to others easily.

Vorteile

We’ve used Addigy for 5 years. We were using JAMF before. We like that Addigy allows us to manage multiple clients from one login.
Addigy has matured enough that there are resources for almost any mainstream app or workflow. This means if you want to do something, odds are there are resources already posted. If there aren’t, support has been very helpful.
We also did ACE certification which helps keep up credentials for the Apple Consultant’s network. We’ve taken the course twice - certifications expire after 2 years - and have enjoyed the progress Addigy has made in their product each time.
Addigy has a few updates planned that will allow us to more easily manage our client's Macs.
Addigy has also streamlined their interface which helps.

Nachteile

While support is great, the follow-up I’ve gotten from the trainers has been inconsistent. I've emailed on questions we went' over during the course and received no response.

Delaney
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.7.2023

Addigy

Vorteile

It has a nice UI and a lot of available training.

Nachteile

It can be really hard to navigate to get what you REALLY need.

Sven
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.8.2022

Addigy makes life easier!

Addigy makes it very simple to deploy new machines into an environment, while also providing advanced options for when I need more customization. The solution truly is the best of both worlds for my Mac endpoints.

Vorteile

Addigy's MDM is lightning-fast and works seamlessly with all the macOS and iOS products i've encountered. The policies were recently revamped to make them even easier to manage (thanks!). I love that I can push custom apps to workstations, and all I have to do to onboard a new workstation is to install the Addigy agent.

Nachteile

Addigy has an opportunity to improve their monitoring tools. While they are great when reporting when I request to be informed if a server goes offline, the ticket does not auto-close if it comes back online. Also, it seems to hoard old version of software in their local repository on the workstations, which could fill up space, but that could be an issue on my end not knowing how to automate cleanup.

In Betracht gezogene Alternativen

Jamf Pro und Kandji

Warum Addigy gewählt wurde

Kaseya is not as powerful at remote management of macOS products, nor does it provide an MDM solution

Zuvor genutzte Software

Kaseya VSA

Gründe für den Wechsel zu Addigy

Pricing, Reviews, and usage within an MSP
Mike
Mike
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.8.2022

Simple, efficient device management.

Top notch.

Vorteile

Ease of use. Able to view all assets under a single pane of glass type environment. Reports are easily and quickly compiled

Nachteile

nothing really. The entire system is simple to use and provides the best options for managing our client assets.

In Betracht gezogene Alternativen

Jamf Pro

Gründe für den Wechsel zu Addigy

Simple interface, remote support tools for connecting quickly to our client assets. Efficient process for updating 3rd party applications, as well as the ability to quickly create policies and MDM configurations.

Ähnliche Kategorien