Über Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf Vertrieb, Außendienst und Kundenservice sowie starken Integrationen in die anderen Office 365-Angebote von Microsoft wie Teams, Outlook, Excel und Word. Das Ökosystem von Microsoft Dynamics 365 hat Angebote wie Lead- und Chancenmanagement, Marketing, Außendienst, IOT, Kundenservice, Mixed Reality und Projektserviceautomatisierung, die eine reibungslosere Interaktion mit deinen Kunden ermöglichen. Microsoft Dynamics CRM ist für die Bereitstellung als SaaS sowie On-Premise verfügbar, komplett mit einer ansprechenden Nutzeroberfläche für Mobilgeräte und Desktops sowie einem Technologiestack zur Sicherstellung der Datenbanksicherheit. Dynamics 365 bietet auch starke API-Funktionen zur Integration in deine anderen kritischen Systeme.
Dynamics 365 Software - 1
Dynamics 365 Software - 2
Dynamics 365 Software - 3
Dynamics 365 Software - 4
Dynamics 365 Video
Dynamics 365 Software - 1 - Vorschau
Dynamics 365 Software - 2 - Vorschau
Dynamics 365 Software - 3 - Vorschau
Dynamics 365 Software - 4 - Vorschau

Dynamics 365 Preis

Dynamics 365 bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Dynamics 365 ist ab 50,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
50,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Dynamics 365

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

SAP Business One

SAP Business One ist eine modulare und integrierte ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning), die sich für kleine und...

HubSpot CRM

Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...
NetSuite ist eine Unternehmensführungs-Software-Suite, die als Dienstleistung angeboten wird und Funktionen wie ERP...

SAP S/4HANA Cloud

SAP S/4HANA ist eine cloudbasierte und On-Premise-ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning). Das Produkt eignet sich...

Dynamics 365 Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,0
Kundenbetreuung
4,2
5 von 4.339 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Shaunak P.
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 10.6.2022

Must have system for Enterprise level management

I am grateful that I worked in Mindtree so that I got the privilege to work on Dynamics 365, I would have never been able to afford this software on my own. The features are too rich and top class. The development team is also very seasoned and knows well about the area that needs to be cherished.

Vorteile

I love this because we use planning of the workflow is very secure and simple. Performing automation is very efficient with their Mobility, apps work with app OS platforms. Activity logs are maintained very accurately. Also, their support is exceptional. They take each issue with good consideration. I have opened a couple of tickets and got them resolved with their documentation itself.

Nachteile

The only con that I found in this software is that the workflow is very complex. Trained staff is required. Need to learn from their official documentation. This is deployed on Cloud so there are many SAML SSO Authentication for which we need engineers to manage the system. It requires an old and known person to troubleshoot the incidents.

Syed S.
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 5.5.2022

The best way to office management!

Vorteile

All the different software are in one place with one log in. Just click the necessary and get the things done.

Nachteile

I don't find anything that I dislike about Dynamics 365.

Priya G.
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 13.5.2022

Not a good experience

Not happy, wish we never signed up for it.

Vorteile

Has potential. Correct workflows not enough talented people to back up implementation

Nachteile

Everything is a work around. I do position management and the software does not work at all. So many drawbacks and we have to do budgeting and forecasting manually

In Betracht gezogene Alternativen

SAP Business One

Warum Dynamics 365 gewählt wurde

Divestiture

Gründe für den Wechsel zu Dynamics 365

Cheaper and backed by Microsoft . Also cloud based.
James U.
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 18.4.2022

Microsoft Dynamics 365 Review

What our organization's overall experience is that all marketing campaign leads are assigned to salespeople who access Microsoft Dynamics CRM and then track and convert them into sales.
Also used for services, indices are active until closed by the server. From lead generation to lead acquisition, everything is managed in Microsoft Dynamics CRM.

Vorteile

The completely offline features are what we loved for our Field Service. RESCO's flagship product offers plenty of flexibility and advanced functionality. But in general, it's a good way to empower workers in this space to provide mobility and be able to view tasks, customer records, contact information, and so on completely offline.

Nachteile

The product is not ready for release. The development suffers from system malfunctions and important features were removed from the release and roadmap without warning. I was also surprised to ignore non-US international regulatory requirements (currency exchange and management, existing ISO standards, VAT requirements). But what surprised me the most was Microsoft's general ignorance and lack of accountability. Despite many requests, I haven't spoken to anyone who can actually talk about product direction and roadmap. I was sandwiched between disconnected dev teams fixing a critical bug, but they don't seem to be talking to each other.

In Betracht gezogene Alternativen

InfoFlo

Gründe für den Wechsel zu Dynamics 365

This software features exceptional performance more than other software programs we have tried. The software has been hierarchical. Since the beginning of the year, one of my employees was not reliable with InfoFlo, but with this software he has improved his proficiency 75%. My favorite thing is that it's easy to use it and gives more value to my money from other software programs. There are many features that other software programs do not address.
Lonwabo N.
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 2.6.2022

Why choose Dynamics 365?

Firstly, it saved the business a lot of money and take because it is affordable and in just one few clicks a lot of data has been changed and added.

Vorteile

It is very easy to use the software and very affordable. It does most of the work for me and saves me a lot of work.

Nachteile

Sometimes the system malfunctions, which can be a problem, and editing some data takes too much time and effort.

Ähnliche Kategorien