Über Keap

Keap (ehemals Infusionsoft) ist eine cloudbasierte Vertriebs- und Marketinglösung, die CRM, Marketing Automation und E-Commerce-Funktionen in einer Suite bietet. Keap hilft kleinen Unternehmen in verschiedenen Branchen dabei, den Vertrieb zu straffen und Kundenerlebnisse zu verwalten. Nutzer können Kontakte segmentieren, Kundeninteraktionen verfolgen, E-Mails senden sowie Kampagnen mit personalisierten Kommunikationsauslösern basierend auf geöffneten E-Mails, Klicks usw. ausführen. Nutzer können auch E-Commerce verwalten – vom Inventarmanagement über Zahlungen bis hin zur Kaufabwicklung –, Online-Warenkörbe einrichten, digitale Storefront-Aktivitäten verfolgen sowie Angebote, Rechnungen und Quittungen versenden. Die Berichterstattungs- und Analysetools des Systems helfen Nutzern, Analysen zu Parametern wie E-Mails, Kampagnenleistung und Daten zur Kapitalrendite durchzuführen. Nutzer können Keap auf Android- und iOS-Geräten per Fernzugriff nutzen. Die Lösung lässt sich in QuickBooks, Salesforce, Outlook, Gmail und andere Anwendungen integrieren. Die Preise basieren auf einem Monatsabonnement und beinhalten Support per Telefon, E-Mail und über FAQs.
Keap Software - 1
Keap Software - 2
Keap Software - 3
Keap Video
Keap Software - 1 - Vorschau
Keap Software - 2 - Vorschau
Keap Software - 3 - Vorschau

Keap Preis

Keap bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Keap ist ab 79,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
79,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Keap

Mailchimp ist ein webbasierter E-Mail-Marketing-Dienst, der Millionen Nutzer hat. Nutzer können mit der Anwendung...

ActiveCampaign

Die kategorienbestimmende Automatisierungsplattform für Kundenerfahrungen von ActiveCampaign hilft mehr als 130.000...

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

Constant Contact

Constant Contact provides a range of intuitive marketing applications designed to help small businesses and nonprofits...

Ontraport

Ontraport is a no-code business software that empowers service businesses to systemize and scale. Ontraport manages and...
Kartra ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Unternehmen E-Commerce-Plattformen, Marketingkampagnen und Helpdesk-Portal...

Keap Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8
Funktionalität
4,1
Bedienkomfort
3,5
Kundenbetreuung
4,0
5 von 1.115 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Mindy I.
  • Branche: Grafikdesign
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.12.2020

Great for an all-in-one service

I had some great help with getting everything set up and I find the email automation system quite easy to use and understand, which is great as it has gotten me to do a lot more with automation. I have the email lists integrated onto my website optin forms and it's quite simple to see who takes action on the emails that are sent in the automation sequence.

Vorteile

I love that I can segment my clients into different groups to email them directly from Keap, and also do the same with prospective clients and past clients. Having everything in one place makes my life so much easier and streamlined and has encouraged me to do even more than I was before in regards to client communication.

Nachteile

I had some issues at first with the Keap phone number, but they did get it fixed, although it took quite a while. The one thing that I am missing right now with them is recurring invoicing because I would have to be the one to enter the client's credit card information in order to do that here, so I am still using another product for that.

Mohan lal D.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.1.2022

Best marketing automation software for small businesses

Keap is a beast in itself in which you can do things effectively provided that you use it effectively, and know your way around it. We used Keap for managing our Contacts, sending promotional emails, marketing automation, and e-comm.

Keap became much easier to use as we got to know the right ways of doing things starting from tag naming conventions, right ways of using Goals, Campaign links etc. And, now it is one of my favorite software when it comes to Marketing Automation.

Vorteile

I like various things about Keap including:
1. Being able to use tags. This helps in organizing contacts in the proper way (when used effectively, you can easily see things from Macro to Micro levels in your list)
2. Marketing automation capabilities of Keap are best. This includes things like billing automation for e-commerce as well.
3. Being able to use third-party tools like Deadline Funnel, PlusThis helps in making things more personalized and improving conversions for promotional campaigns.
4. Dynamic Content, this helps in making automation campaigns better & simpler

Nachteile

Nothing apart from, it is a bit on the expensive end.

Antwort von Keap

Thank you for taking the time to leave us a review. We love your valuable feedback and are thrilled that Keap has been able to help you grow your small business.

Beantwortet am 28.1.2022
Tammy S.
  • Branche: Bildende Kunst
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 10.5.2022

Large learning curve for Keap

Once you learn all the features you see how powerful and helpful this software can be.

Vorteile

The pipeline feature and the ease of moving customers through the pipeline for various actions to occur.

Nachteile

Without an outside company guiding us there was a large learning curve to learn all of the features.

In Betracht gezogene Alternativen

Kartra

Warum Keap gewählt wurde

Suggestion of another marketing company we were working with.

Gründe für den Wechsel zu Keap

Strong recommendation from an outside marketing company we were working with.
Colette M.
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 10.5.2022

Came to Keap for Price. Leaving because not keeping up with our needs.

Customer support is really good with Keap. I do appreciate that. When we moved from HubSpot, I really missed the features they provided--just simple things but when adding a photo to a campaign, I could see a thumbnail. With Keap, you always have to know the exact name of the image, etc. Keap needs to update the site to make it more robust and intuitive like their competitors.

Vorteile

Have been using Infusionsoft ---> Keap for 6+ years. We initially moved from HubSpot to Infusionsoft simply because HubSpot was too expensive for the size of our company or what we were looking to accomplish with simple campaigns.

Nachteile

I feel like Keap has not stayed on the cutting edge--seems a little behind the times now, honestly. We're looking at Klaviyo now and it seems like their campaigns, analytics and action sets will be easier to execute.

In Betracht gezogene Alternativen

Klaviyo

Warum Keap gewählt wurde

Price brought us to Infusionsoft (Keap).

Zuvor genutzte Software

HubSpot Marketing Hub und HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu Keap

We will probably be switching from Keap to Klaviyo.
Ernest J.
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.2.2022

Best Quote to Cash and Marketing CRM

100% satisfied. I have used and tried many other CRMs. This is by far the best to give me all the info I need all in one place. The cost compared to the competition is so low, it is a not brainer.

Vorteile

Quote to cash is simple, the client user experience is 10/10. Easy to find details and status of clients.

Nachteile

With so many features, there is a lot to learn.

Ähnliche Kategorien