Über Keap

Keap (ehemals Infusionsoft) ist eine cloudbasierte Vertriebs- und Marketinglösung, die CRM, Marketing Automation und E-Commerce-Funktionen in einer Suite bietet. Keap hilft kleinen Unternehmen in verschiedenen Branchen dabei, den Vertrieb zu straffen und Kundenerlebnisse zu verwalten. Nutzer können Kontakte segmentieren, Kundeninteraktionen verfolgen, E-Mails senden sowie Kampagnen mit personalisierten Kommunikationsauslösern basierend auf geöffneten E-Mails, Klicks usw. ausführen. Nutzer können auch E-Commerce verwalten – vom Inventarmanagement über Zahlungen bis hin zur Kaufabwicklung –, Online-Warenkörbe einrichten, digitale Storefront-Aktivitäten verfolgen sowie Angebote, Rechnungen und Quittungen versenden. Die Berichterstattungs- und Analysetools des Systems helfen Nutzern, Analysen zu Parametern wie E-Mails, Kampagnenleistung und Daten zur Kapitalrendite durchzuführen. Nutzer können Keap auf Android- und iOS-Geräten per Fernzugriff nutzen. Die Lösung lässt sich in QuickBooks, Salesforce, Outlook, Gmail und andere Anwendungen integrieren. Die Preise basieren auf einem Monatsabonnement und beinhalten Support per Telefon, E-Mail und über FAQs.
Keap Software - 1
Keap Software - 2
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Keap Preis

Keap bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Keap ist ab 79,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
79,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Keap

Mailchimp is a web-based email marketing service with millions of users worldwide. The application allows users to...

ActiveCampaign

Die kategorienbestimmende Automatisierungsplattform für Kundenerfahrungen von ActiveCampaign hilft mehr als 130.000...

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

Constant Contact

Constant Contact provides a range of intuitive marketing applications designed to help small businesses and nonprofits...
Ontraport provides a customer relationship management (CRM) system for small and growing businesses looking to automate...
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung,...

Keap Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3,5
Kundenbetreuung
4
5 von 1.102 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Mindy I. Mindy I.
  • Branche: Grafikdesign
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.12.2020

Great for an all-in-one service

I had some great help with getting everything set up and I find the email automation system quite easy to use and understand, which is great as it has gotten me to do a lot more with automation. I have the email lists integrated onto my website optin forms and it's quite simple to see who takes action on the emails that are sent in the automation sequence.

Vorteile

I love that I can segment my clients into different groups to email them directly from Keap, and also do the same with prospective clients and past clients. Having everything in one place makes my life so much easier and streamlined and has encouraged me to do even more than I was before in regards to client communication.

Nachteile

I had some issues at first with the Keap phone number, but they did get it fixed, although it took quite a while. The one thing that I am missing right now with them is recurring invoicing because I would have to be the one to enter the client's credit card information in order to do that here, so I am still using another product for that.

Louizos alexandros L. Louizos alexandros L.
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 9.3.2021

Amazing product for the right use case

I love this product, it is the best when you get advanced marketing experience and a big mail list, you can really do magic with it with the advanced action based segmentation

Vorteile

I loved the tags and advanced segmentation I can do with my marketing funnel. I can tag users based on their actions. This is beyond amazing

Nachteile

It takes some time to learn how to do it and sometimes the integrations are a bit quirky with certain platforms e.g. wordpress

In Betracht gezogene Alternativen

Mailchimp

Gründe für den Wechsel zu Keap

I needed advanced segmentation and mailchimp has very poor functionality and a very difficult user experience to set this up
Juliana M. Juliana M.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.11.2021

My team is very happy with Keap

Overall, Keap has a very accelerated rate of improving its features, and it made me and my co-workers very satisfied. It especially great for startups (my case), since the price point is very reasonable and the customer service is exceptionally helpful. I would reccomend it to other colleagues 100%.

Vorteile

The improvement of the platform recently is remarkable, and it is a fantastic tool especially for startups.
The customer service is like no other; it has always been very helpful and knowledgeable towards me and my team. It's also a very reasonable investment compared to other platforms.

Nachteile

It is not as intuitive as other platforms, but i definetly got used to it and it's been very useful eversince.

Suzanne D. Suzanne D.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
3
Bedienkomfort
3,5
Kundenbetreuung
4,5

3,5
Bewertet am 24.5.2016

Great for eCommerce... Unfortunately, our sites are not eCommerce

Vorteile

InfusionSoft was great at first and exciting to learn the platform and start building campaigns. The campaign builder is by far the best part as it is very easy to understand and super easy to visualize your campaign the way it maps out. The elements, processes, communications, etc. are all on a grid map with arrows connecting and directing contacts where to go based on criteria, tags, and triggers you define and set. Once your developers connect everything you need, it is fun to create campaigns.

Nachteile

Two problems: the CRM is subpar and some integration connections are not ideal. In terms of CRM, there are a lot of preloaded fields as you could expect. The problem is that if there are fields you do not need or use for your business, you're stuck looking at them no matter what. You can create and add up to 100 new custom fields and define the type of field they are, but you cannot remove or even hide existing fields or tabs. Also, we used ScheduleOnce to connect to schedule leads who interacted with our site by filling out a form. Sometimes ScheduleOnce would update their system and cause problems with InfusionSoft and vice versa. Support from IS was quick to address and fix this when it was on their end though.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.9.2021

Great all in one platform

Positive experience and great customer support

Vorteile

central location for marketing, sales and automation

Nachteile

Only allows reporting for one currency - would be preferable to have both AUD and USD

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