Über QuestionPro

QuestionPro ist ein ausgezeichnetes Unternehmen für SaaS-Umfragelösungen, das eine breite Palette von Anwendungen zum Messen und Verwalten der Kundenerfahrung, des Mitarbeiterengagements und der Stimmung der Zielgruppe bereitstellt. Es werden mehr als 40 Fragetypen, mehr als 350 vorgefertigte Umfragevorlagen und anpassbare Themen angeboten. Versende deine Umfrage per E-Mail, SMS, QR-Code, über eine App, soziale Netzwerke oder bette sie auf deiner Website ein. QuestionPro bietet über 80 Funktionen zur kostenlosen Erstellung von Online-Umfragen – laut Unternehmen ist das die höchste Anzahl an kostenlosen Funktionen in der Forschungsbranche. Verschaffe dir einen schnellen Überblick über die Umfrageleistung mit Dashboards und erkunde Details mit über 20 Berichten, einschließlich Textanalysen, Vergleichsberichten, TURF- (Total Unduplicated Reach and Frequency), Conjoint-Analysen und mehr. Filtere Ergebnisse basierend auf der Demografie, dem Standort, Fragen und nutzerdefinierten Variablen. Kontrolliere die Qualität der Umfragedaten mit den enthaltenen Tools, um unverständliche Sprache, doppelte Antworten und ungewöhnliche Antworten zu vermeiden. Nutze die Umfragesoftware, um qualitativ hochwertige quantitative und qualitative Daten zu erfassen und Erkenntnisse zu gewinnen, um so bessere Entscheidungen treffen zu können. Das Unternehmen bietet rund um die Uhr Support per Chat und E-Mail sowie kostenlose Schulungen für seine Nutzer an. Die Tools sind hochgradig sicher und entsprechen den Standardvorschriften für Datensicherheit und Datenschutz, einschließlich DSGVO. Mit mehr als 10 Millionen Nutzern in 100 Ländern stellt das Unternehmen seit mehr als zehn Jahren Umfrage-Software für Fortune 100-Unternehmen, akademische Einrichtungen, kleine Unternehmen und einzelne, in der Forschung tätige Personen zur Verfügung.
QuestionPro Software - 1
QuestionPro Software - 2
QuestionPro Software - 3
QuestionPro Software - 4
QuestionPro Software - 5
QuestionPro Software - 1 - Vorschau
QuestionPro Software - 2 - Vorschau
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QuestionPro Preis

QuestionPro bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von QuestionPro ist ab 99,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
99,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für QuestionPro

CheckMarket

4,5 (149 Bewertungen)
CheckMarket ist ein cloudbasiertes Umfragetool, das sich an kleine, mittlere und große Unternehmen sowie Regierungsbehör...

GetFeedback

4,6 (52 Bewertungen)
Mit GetFeedback für Salesforce können Nutzer automatisch Kundenfeedback an kritischen Berührungspunkten in der Customer...

Formstack Forms

4,0 (115 Bewertungen)
Formstack ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Unternehmen Prozesse zur Erstellung digitaler Formulare und zur...

Sogolytics

4,7 (730 Bewertungen)
Mit der Plattform EX (Employee Experience) von SoGoSurvey kannst du Mitarbeiterdaten sammeln, analysieren und nutzen,...

Pointerpro

4,6 (252 Bewertungen)
Survey Anyplace ist eine cloudbasierte Umfrage-Lösung für Kundenservice, Marketing und Vertriebsprofis in verschiedenen...

Salesforce Sales Cloud

4,4 (18779 Bewertungen)
Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

Alchemer

4,5 (311 Bewertungen)
Heutzutage erfasst jede Organisation Kundenfeedback, aber nur sehr wenige handeln danach. Alchemer bietet jedem in...

Mailchimp

4,5 (17397 Bewertungen)
Mailchimp ist ein webbasierter E-Mail-Marketing-Dienst, der Millionen Nutzer hat. Nutzer können mit der Anwendung...

XM for Customer Experience

4,6 (250 Bewertungen)
Qualtrics CustomerXM ist ein cloudbasiertes System zur Verwaltung von Kundenerlebnissen, das kleinen bis großen...

XM for Strategy & Research

4,7 (418 Bewertungen)
Qualtrics CoreXM ist eine cloudbasierte Plattform, die Unternehmen dabei unterstützt, Vertriebsinformationen zu...

Simplesat

4,8 (61 Bewertungen)
Simplesat ist ein intuitives und ansprechendes Umfragetool für Dienstleistungsunternehmen, um aussagekräftiges und...

Jotform

4,7 (2426 Bewertungen)
Jotform ist eine cloudbasierte Lösung zur Formularautomatisierung und aktiviert für die Nutzer Online-Formulare und die...

Delighted

4,9 (50 Bewertungen)
Delighted ist eine cloudbasierte CX-Managementlösung (Customer Experience), die kleinen und großen Unternehmen dabei...

SurveySparrow

4,4 (116 Bewertungen)
SurveySparrow ist eine cloudbasierte Kundenerlebnislösung, mit der Unternehmen jeder Größe ansprechende Kundenbefragunge...

Typeform

4,7 (904 Bewertungen)
Typeform ist eine cloudbasierte Umfragemanagementlösung für Unternehmen jeder Größe. Die Suite stellt eine Lösung für...

Nutzerbewertungen zu QuestionPro durchsuchen

487 von 487 Bewertungen
Sortieren nach:
Doretta
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.2.2025

Nutzerfreundlich, umfangreich und sympathisch

Vorteile

Wir sind eine Non-Profit-Organisation im Bereich Erziehungsforschung und könnten inzwischen ohne QuestionPro nicht auskommen. Nicht nur können wir hilfreiches Feedback zu unseren Konferenzen sammeln, um diese zu verbessern, sondern wir können auch maßgeschneiderte Fragen zu verschiedensten Themen in Arbeitsgruppen erstellen. Diese führen oft zu neuen Initiativen und Projekten und unterstützen die kollegiale Zusammenarbeit. Das Tool und die Umfragen, die damit erstellt werden, wirken schlicht, angenehm und professionell.

Nachteile

Wir sehen keine nennenswerten Nachteile.

Dirk
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 1.10.2024

Professionelles Arbeiten mit QP

Wir nutzen seit vielen Jahren QP und alle Kolleg*innen sind sehr zufrieden. Danke guter Vorlagen lässt sich QP auch einfach teamübergreifend nutzen.

Vorteile

Trotz komplexer Anwendungsmöglichkeiten, lässt sich QP auch ohne Expertenwissen schnell für einfache Umfragen nutzen.

Nachteile

Da fällt mir spontan gar nichts ein. Außer: Es wollen zu viele Kolleg*innen auch damit arbeiten.

Erkan
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.2.2025

Super Tool

Sehr gut. Es hilft uns als Non-Profit, Aufgaben schnell und übersichtlich zu organisieren.

Vorteile

Übersichtliche und einfache Darstellung von Verwaltungsaufgaben

Nachteile

Das Einfügen von Bildern ist aktuell etwas umständlich

Eva
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.5.2024

Perfekt für Umfragen

Vorteile

Das Erstellen von Umfragen ist mit dem Tool kinderleicht. Wir nutzen es sowohl intern für Veranstaltungen als auch extern.

Nachteile

Ich habe nichts zu bemängeln. Es funktioniert so wie es soll.

Joachim
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.2.2024

Super Tool für kleine aktive NGO!

Ich benutze QuestionPro immer wieder gerne.

Vorteile

Das handling, die Übersichtlichkeit und die Berichterstellung.

Nachteile

Ich kann mir bisher nnicht vorstellen, wo Probleme auftuachen sollten :-)

Dominik
  • Branche: Religiöse Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.8.2023

Einfach zu bedienender Alleskönner

Vorteile

Wir nutzen QuestionPro bereits seit Jahren. Wir hatten andere Mitbewerber - wie Lamapoll, Microsoft Forms, SurveyMonkey ... ausprobiert und sind letztendlich bei QuestionPro gelandet. Das Produkt zeichnet sich durch seine intuitive Bedienung aus. Umfragen sind schnell erstellt, verteilt und ausgewertet. Man braucht keine lange Einarbeitungszeit. Antwortspezifische Pfade und Verzweigungen sind schnell und einfach erstellt. Der Funktionsumfang ist für unsere Zwecke optimal. Schnell sind Daten erhoben und exportiert zur weiteren Verarbeitung (bspw. in SPSS). Uns kommt ferner zugute, dass die Firma Non-Profit-Organisationen unterstützt und ihnen das Produkt im 2-Jahres-Turnus kostenlos zur Verfügung stellt.

Nachteile

Offenkundige Nachteile konnten wir in den vergangenen Jahren keine feststellen. Wir sind rundum zufrieden.

Angelika
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.2.2022

Großes Tool für alle Belange

Das Tool ist sehr umfangreich und dadurch sehr stark. Wir haben gute Erfahrungen mit dem Support gemacht, die uns mehrfach schon erfolgreich weiterhelfen konnten.

Vorteile

QuestionPro hilft uns an verschiedentlichen Stellen. Wir sammeln darüber Reports, die sich dann gut exportieren lassen, wir erstellen aber meist einfache Umfragen, die wir jährlich wieder kopieren und weiterverwenden.

Das Tool ist extrem umfangreich und bietet weitaus mehr als wir momentan verwenden. Wir erschließen uns auch regelmßig neues. Wir sammeln vor allem Reports und viele schriftliche Daten ( Textform) , weniger reine Zahlen. Das Tool schließt uns dabei eine wichtige Lücke in der Kommunikation mit unseren Konferenzteilnehmerinnen. Hilfreich sind auch die vorgefertigten / standard reports, wenn es schnell gehen soll.

Ich persönlich schätze die Adaptierbarkeit des Look and Feels der Umfragen und der Dankesseiten am Ende der Umfragen, die wir auch immer wieder verwenden um verschiedene Informationen weiterzugeben.

Nachteile

Das immense Spektrum an Optionen macht es ggf teils schwierig sich wieder in das Tool einzufinden, wenn man länger nichts damit gemacht hat oder wenn man mit Statistik an sich nicht so vertraut ist.

Patrick
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.2.2023

Question Pro Best Software for Education

Wir verwenden Question Pro als Evaluationstool

Vorteile

Wir verwenden Question Pro seit 2015 und sind immer noch absolut begeistert.

Nachteile

Es gibt keine Nachteile für uns als Anwender

Jasmine
Jasmine
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.7.2024

Excellent choice for nonprofits

So grateful to have found it. This tool has allowed us to have a sophisticated survey program with almost all of the capabilities we need.

Vorteile

We can group surveys and create unique dashboards, which I love. I was able to get great customer support to work through something I wanted to set up.

Nachteile

The free nonprofit license limits certain functionality, but it's still excellent for the price. I wish I could easily combine data an analyze it together across surveys more easily.

Sarah
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.2.2025

Supporting Our Mission to Protect Birds

We enjoy how easy surveys are to create and share with our community.

Vorteile

As a nonprofit dedicated to bird conservation and supporting emerging conservationists, we appreciate the tools QuestionPro offers. The platform is user-friendly, which makes it easy for us to create surveys and we have been told it is also easy for our participants to complete them. We also value the various tools available for sharing our surveys.

We have used our account to conduct surveys, gather feedback which supports our research.

Nachteile

Needing to renew the license every year and losing access to our surveys when it expires is challenging. Sending an email notification an appropriate time before the expiration date would be helpful, allowing us to renew it without losing access to our data.

Geoff
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 11.8.2021

QuestionPro is holding our survey data hostage!

Vorteile

It was fairly easy to set up a survey.

Nachteile

We signed up for a free account and they mentioned on the pricing page that there was a limit of 1,000 submissions per survey on the free version. What they failed to clearly state, though is that once you go over 1,000 submissions on a survey, you GET COMPLETELY LOCKED OUT OF THE SURVEY!!! We got a TON of SPAM submissions even with the provided Captcha field added, which quickly pushed us over the 1,000 submission limit. But, instead of shutting the survey down, they continue to accept submissions and instead REVOKE ACCESS TO THE SURVEY FOR TEH CREATOR. Now I can no longer view, edit or even close the survey without PAYING FOR AN ENTIRE YEAR SUBSCRIPTION because they don't offer a monthly plan. So, essentially, if you are on a free account and go over 1,000 submissions, QUESTIONPRO WILL HOLD YOUR SURVEY DATA HOSTAGE UNTIL YOU PAY FOR AN ENTIRE YEAR SUBSCRIPTION because they don't offer monthly subscriptions. The reasoning I was given was that "they didn't want a bad experience for the survey takers" which is why they leave the survey open. What about the end-user experience for the companies setting up the surveys though? Personally, I'd rather my survey get shut down at 1,000 submissions and still be able to access the data then to have them keep collecting responses that I can't even access.

Their customer service was also very slow to reply and the account manager was 15 mins late to our first meeting with no heads up, so I ended up waiting and having to reschedule.

art
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 10.11.2024

Non-profits win with QuestionPro features

We host multiple surveys on QuestionPro and many use question branching. We also appreciate the cross-tab analytics as well as the powerpoint reports and full data set presentation.

Vorteile

QuestionPro is exactly what we need as a small non-profit: access to robust survey design features, including branching, and the analytics and reports to really dig into the data. No other survey programs offer this at the non-proft level. Helping non-profits succeed is a wonderful gift.

Nachteile

As a small organization, we don't need much so being a low priority makes sense and isn't usually an issue. The few times we do need help, responsiveness can be a challenge.

In Betracht gezogene Alternativen

SurveyMonkey

Warum QuestionPro gewählt wurde

Question branching and survey design features and analytics and reporting power.

Gründe für den Wechsel zu QuestionPro

QuestionPro offered the powerful features we needed and Survey Monkey did not.
Johanna
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.1.2025

QuestionPro for nonprofits

We really enjoy Questionpro; the software is easy to use, free for nonprofits, and has all of the features we need. The analytics can sometimes be a little trickier to showcase the specific data we want, but it can be modified or imported into excel easily,

Vorteile

Creating surveys with our branding for free. As a nonprofit, we get to benefit from all of the features of Questionpro, and we use it to have exit-surveys after our workshops. There are tons of different types of questions, and everything is super easy to set up and use

Nachteile

Analytics can sometimes require a little more effort to be usable.

Jolene
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 7.2.2025

Good for nonprofit

Overall, QuestionPro meets my needs for survey creation at our small-mid sized nonprofit.

Vorteile

Nonprofit pricing, good for complex surveys

Nachteile

The nonprofit pricing is pretty strict about sending in requirements annually to maintain the discount. I also find QuestionPro to be less user friendly than SurveyMonkey, but there is functionality that I do not use, and that might be better.

In Betracht gezogene Alternativen

SurveyMonkey

Gründe für den Wechsel zu QuestionPro

Pricing was reasonable and features were good.
Carly
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 7.2.2025

Question Pro Review

The customer service has been great to work with

Vorteile

The data is very detailed.
I also like that I can edit questions easily.

Nachteile

I did not know I would not have access if I did not do this review for the non - profit membership. So I was late on getting data.

In Betracht gezogene Alternativen

SurveyMonkey

Gründe für den Wechsel zu QuestionPro

Because they offer more features for non profit
Sarah
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.2.2025

Great tool for surveys

Question Pro is great. We don't send many surveys, but when we do, its great to have a robust tool to use.

Vorteile

Robust features and generous nonprofit program

Nachteile

Can take a little while to learn to use effectively

Eeva
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.1.2025

Awesome experience

We using it for statistics and customer surveys. There are many possibilities to use this platform

Vorteile

It is very user-friendly, it has many features.

Nachteile

There are no cons, we like it very much.

Tom
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 30.1.2025

QuestionPro makes it easy for Parks and Rec to improve programs and services

QuestionPro is a very robust software tool that is easy to use and is extremely helpful in collecting feedback regarding our programs and services from our residents. We have used the insights gained from our survey projects to continuously improve the programs and services we offer to the community.

Vorteile

Our municipal parks and recreation dept. appreciates the Non-profit license made available by QuestionPro. We haves used the software on and off for many years and find it easy to use. We really like how easy it is to quickly copy an old survey to repurpose for a new data collection project.

Nachteile

We don't have any issues with this product, they are one of the few companies that makes their product available to non-profits without many limitations.

Logan
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.4.2024

Very pleased with QuestionPro

Vorteile

QuestionPro has been a great software to use as a nonprofit. It has most all of the same features as other paid survey software.

Nachteile

QuestionPro offers a lot of variety in the type of questions that can created, but there have been a few instances where the ideal type was not available and we had to opt for an alternative type.

Megan
  • Branche: Darstellende Künste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.7.2024

Great survey tool for nonprofits

We've used other survey platforms and QuestionPro has by far been the best experience. We have renewed our license year after year.

Vorteile

We appreciate the types of customizable questions and the data the platform can give us about our patrons. There is no limit with the amount of surveys you can send and have active at a time. As a nonprofit, we appreciate how QuestionPro is willing to work with us and provide us the data we need.

Nachteile

While the appearance is mostly straightforward forward, and we appreciate the customizable questions, there are some instances in which we wish we could change the aesthetic to align more closely with our brand.

Yuet
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 27.8.2024

QuestionPro Good Value

Vorteile

We have been using QuestionPro for over five years. The platform provides a rich feature set - ease of duplicating and creating new surveys, managing distribution of surveys, information about status of completion for us to follow up, useful set of analytics of results. QuestionPro is an integral part of our operations.

Nachteile

As a non-profit user, we have to renew our subscription every year. But we don't get reminders about pending expiration so we often have to take care of things at the last minute.

Caleb
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 27.9.2024

Easy to build, easy to review surveys.

QuestionPro has simplified our evaluation process immensely since we started using it. We highly recommend it!

Vorteile

QuestionPro makes it easy to build robust surveys that allow us to accurately evaluate our programs. It's much easier to set up logic on this platform than others that we have used, and reviewing results is so much simpler. It lets us get to the point quickly and easily without having to spend a bunch of time constructing our surveys.

Nachteile

We have no major qualms with QuestionPro.

Natasha
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.2.2024

Great for Nonprofits

QuestionPro has been a vital part of our organization's operations, enabling us to better assess the effectiveness of our programs and services. Between the feasibility of the product and the responsiveness of QuestionPro's team, we highly recommend QuestionPro, especially for nonprofit organizations who are trying to enhance their operations to maximize their impact.

Vorteile

Intuitive and user-friendly, especially if your organization is composed of non-technical employees. We especially love that we can customize our surveys and generate reports. QuestionPro has great customer service -- their team has always been immediately responsive, we feel very supported.

Nachteile

No cons to report as we have been deeply satisfied with QuestionPro.

Jordyn
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.9.2024

Love the new update!

My overall experience has been wonderful! I am able to easily create and send monthly newsletters for our organization allowing our members to stay up to date on all the important information.

Vorteile

QuestionPro is amazing! It has a variety of features to build very professional newsletters! This most recent update has made it a lot easier to drag and drop blocks too.

Nachteile

Since the recent update, I have not had any issues.

The only thing I wish was easier is deleting sections. If there is a way to select multiple blocks/sections and delete them all at once, that would be very helpful. And if that is already a thing, then I just haven't found it yet.

Marco
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 11.3.2024

Question Pro: The way to more transparency

Vorteile

We are a small, non-profit organization that is very interested in making the impact of its own work visible. Three years ago, we decided to implement this with software and chose Question Pro to try it out.

Question Pro really impressed us. In the first few years, we only used the tool occasionally to test whether it had any added value for us. Today, we have reached a point where we use the tool much more regularly. From individual reviews of seminars to long-term studies, we try to analyze our work in the short and long term. The tool fits perfectly into our day-to-day work, creating a survey doesn't take much time and the analysis takes place as soon as we receive a response.

We are very impressed and hope to continue using the program!

Nachteile

Creating the questionnaires is almost self-explanatory. The distribution, on the other hand, took some time. However, this is absolutely fine and did not detract from the positive impression.

Brianna
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.7.2024

Has been amazing for our small healthcare non-profit!

This has been a great experience. This has elevated the reach of our small non-profit.

Vorteile

Question Pro is designed to allow for quick design of surveys, easy delivery to clients/customers/public, and provides great visual reports and/or raw data for use! This has been the software we have been looking for!!!!

Nachteile

We had a few kinks in the survey creation our 1st time, however the customer service was amazing and provided solutions to the errors.

Ruthie
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.7.2024

User-friendly survey platform for nonprofits

My experience with QuestionPro has been positive overall. They have helped our organization implement our Diagnostic Tool in 6 languages.

Vorteile

QuestionPro has more features than other survey platforms that offer free or discounted licenses. Navigating it has been fairly easy and intuitive. I particularly like the reporting feature that allows you to filter responses and quickly generate reports in various formats. I also appreciate that they offer webinars and online courses to help users learn about the platform and maximize their experience.

Nachteile

Understandably, the free non-profit license is limited so we haven't maximized all the features that QuestionPro has to offer. But overall, I have no complaints as questions and issues are quickly addressed by their support staff.

JD
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.8.2024

Pituitary World News Review

Excellent. Very helpful for us to track our audience insight which we use for content development

Vorteile

It's ease of use and customer service support.

Nachteile

Can't think of any negatives.. The product fits our needs perfectly

Amber
  • Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.11.2024

QuestionPro is quality

It has been positive overall. We enjoy using QuestionPro, and it's made our Customer Satisfaction, Community Needs, and Agency surveys a breeze!

Vorteile

QuestionPro meetings our non-profit survey needs. It is user-friendly, and the data analytics tools are helpful.

Nachteile

There isn't much to complain about here.

Barbara
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 9.5.2024

Maybe too robust for our needs

I would recommend this product to any nonprofit who needs to collect data on a regular basic. But know that sometimes it has more functionality than you might need for basic surveys which can be somewhat intimidating.

Vorteile

We started using QuestionPro as it was a free alternative for surveying learners after educational programing. It has been relatively easy to use and as a small nonprofit, it has been nice to have a free platform with so much capability.

Nachteile

This program seems incredibly robust and able to handle complicated surveys and data collecting. Sometimes it is a little too smart and full of features for our needs. I wish it were a little more user friendly or had a more "basic" platform option. But can't argue with the price!

Kelly
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 28.8.2024

Great product!

We love having this available for the multipled surveys per year we need to run in our coalition.

Vorteile

Very easy to create surveys. Appreciate the variety of downloads available for analytics

Nachteile

Could use more logic, but would need to upgrade

Alex
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.4.2024

Great survey tool!

We've used QuestionPro for two years now and it's proven to be a reliable tool. Their customer service is always pleasant and helpful.

Vorteile

Easy to learn and work with. Their customer service is always ready to help.

Nachteile

I can't think of anything. The tool is user-friendly and has many analytics options.

Daniela
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.2.2024

Great, reliable and useful tool!

We have been using QuestionPro for almost 15 years, and in that time we have conducted several surveys that were shared with not only NGOs but Multilateral Organizations in different countries and languages. QuestionPro is a great tool for gathering different stakeholders' opinions when conducting an external evaluation of Assistance interventions. Very useful for evaluating performance.

Vorteile

QuestionPro is easy to use and very intuitive, we have an NGO account, and the features available for survey drafting and analysis work great, do not hesitate to request support whenever needed, because customer service is one of the best we've ever encountered.

Nachteile

Our NGO account requires a yearly renewal, this could be a bit cumbersome.

Christopher
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.6.2024

Great for complex surveys

It's been great - they've been able to help us out in the handful of cases where we've run into an issue, and the product itself is rock solid.

Vorteile

Question Branching and Participant Validation

Nachteile

Non-Profit license validation requirements

In Betracht gezogene Alternativen

SurveyMonkey

Gründe für den Wechsel zu QuestionPro

There was one overriding feature that mattered most for our use case - we were able to create surveys that required user supplied codes to validate.
Lisa
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.6.2024

Highly recommend QuestionPro

We use QuestionPro as a platform to launch event surveys for our many local partners who host field days and workshops to promote soil health on Indiana cropland. The ability to quickly copy a survey and edit it specific for an event makes it easy to deploy. Plus reporting is available that enables our partners to extract information most pertinent to their program and grant deliverables. Highly recommend the platform.

Vorteile

It's ease of use, the ability to add pictures to surveys, and ability to branch questions for more complex surveys.

Nachteile

The short lead time to renew a non-profit subscription. But they have been helpful in navigating the process.

Amanda
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.6.2024

Survey Says Question Pro

We will continue using this platform as it has made our testing/surveying process easy.

Vorteile

My youth-serving organization recently mitigated from Comet Testing to Question Pro and have been so pleased with our experience. We are able to cross-tabulate results and survey our youth without the background work of setting up access codes and/or entering data by hand. The cross-tabulation feature has made pre/post assessment data ridiculously easy to scrub. We use it across all of our data-driven programs.

Nachteile

Some of the features such as saving results to PDF don't work fully and I haven't received the support needed to resolve the issue. It's not a make-or-break, as I can save it as a spreadsheet, but for visual purposes the PDF is sometimes nice.

Kenny
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 29.4.2024

QuestionPro for surveys and evaluations

Vorteile

QuestionPro is easy to use and allows for complex questionnaires to be designed in minutes.

The analysis functions are intuitive and can be used without any underlying knowledge of statistics or quantitative research methods. Despite this it is possible to carry out complex and robust surveys.

The export data function is simple to use and allows for data to be exported in a number of different formats.

Nachteile

Sometimes when you log in the software claims that you are already logged in elsewhere and refuses you access.

This is a very minor gripe but can get annoying when you are under time pressure.

Sheryl
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

5
Bewertet am 16.7.2024

Fits our nonprofit needs.

As a nonprofit, we are pleased with the functionality, accuracy, and usability of the software. It provides us with what we need to better serve our community.

Vorteile

QP has been a critical tool for our nonprofit to measure the satisfaction of our customers' experience. The question types help us refine our questions to get just the data we need. The report helps us know where we are succeeding and where we need to put more effort to become a better organization.

Nachteile

Having to renew the annual subscription after completing all the requirements for a nonprofit license. Would be great if the subscription was for more than 1 year.

Chris
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.11.2024

QuestionPro is GREAT for Non-Profits!

We are a small non-profit, and the support of QuestionPro with non-profit programs is extremely valuable. I am honored to share a link to their program on our website landing page.

Vorteile

QuestionPro provides an easy set-up format to receive direct feedback from our participants with the Bluegrass Golf Tour. This is extremely valuable information that can be used to improve our program through the results of the surveys. Net Promoter score results bring great comparative analysis year over year.

Nachteile

QuestionPro gives our non-profit everything we need in a survey company, and I can't think of any drawback to using their service.

Marcia
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 12.8.2024

Great choice for nonprofits

Generally good overall experience with light use. QuestionPro really excels when you need insights from a large dataset.

Vorteile

Great spam prevention tools, customizable question types, and logic options. This is a full-service survey tool and has been excellent for our nonprofit. We appreciate the free nonprofit license.

Nachteile

No major cons - we don't use all of the functionality and customizability, and we like that we don't need to.

Christopher
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.5.2024

Wonderful Survey Tool for Non-profits

Our overall experience has been very good. For the types of surveys we do as local government, we have been able to meet our needs with the 'non-profit' license just fine.

Vorteile

We get nearly everything the software offers on our non-profit account. Support has traditionally been very responsive for us!

Nachteile

There are just a few limitations with the non-profit account, but they are mostly things we rarely need anyway. We recently stumbled upon a limitation that left us baffled: some complex questions aren't included in the analytics dashboard. But there isn't even a list of them to refer to ahead of time. Also, limited to just one person that can use it.

Kim
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.2.2024

Great Tool for organizations of any size

Our experience with QuestionPro has been extremely positive. Surveys and community information are critical parts of our organizational mission. QuestionPro has allowed us to gather important data to analyze programs as well as serving as a robust program engagement platform.

Vorteile

This is a great tool that offers a wide variety of tactics and flexibility to structure your surveys so that it can be used throughout your organization---across every department. Additionally, the analytics are extremely helpful.

Nachteile

We don't have the time to learn all the features!

Haley
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.11.2024

No Questions about QuestionPro for our Non-profit organization

QuestionPro allows our non-profit organization to easily poll our members through customizable surveys that help us to stay connected with our members and to ensure we are supporting them properly. Our members are located all around the world and QuestionPro provides the option for us to create the same survey in multiple languages. The skip logic is an essential feature we use for each of our surveys.

Vorteile

We use the multi-language support and the skip logic for all of our surveys. The surveys are customizable and easy for our members to complete.

Nachteile

We love that we can make the survey available in multiple languages but would like an easier to use feature for importing the questions in multiple languages into the surveys.

Amy
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.9.2024

Best Software for Our Non-Profit

Vorteile

Easy to use on both sides—survey creation and for survey participants. Customer service seems to always be available by chat and very helpful. We are a non-profit organization and data collection is of utmost importance. QuestionPro was a perfect fit for our needs and organizes the data in an easy to read and easy to use format.

Nachteile

Some of the functions are more advanced for our needs (which are basic), so we had a little difficulty the first time we created a survey. However, customer service was always available to walk us through it and now we are able to use the functions to our advantage.

Brian
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 9.11.2024

QuestionPro a non-profit no brainer

Excellent. Good team to work with. Straight-forward product and non-profit offering. Really top-tier compare to free access for non-profits offered by some of the largest companies in the world (e.g. Google, Salesforce).

Vorteile

Great non-profit policy. Elite survey functionality. Much better than using google forms. Easy to learn and use GUI.

Nachteile

Not really any cons. The non-profit version naturally has some functionality that is locked. Paying for those functions may be a barrier for some.

In Betracht gezogene Alternativen

SurveyMonkey

Warum QuestionPro gewählt wurde

Google Forms was too basic. Needed more funcationality.

Gründe für den Wechsel zu QuestionPro

QuestionPro had better pricing and was a better fit.
Austin
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 25.6.2024

Surprisingly Easy

I wasn't exactly thrilled to be responsible for finding a new survey tool and implementing it but QuestionPro was surprisingly easy to work with and it was a much simpler process than I had anticipated. We are getting more data and making the most of it with QuestionPro.

Vorteile

I like QuestionPro because it is easy to set up and use. I was able to quickly import the contact list and get the new survey out. Actually creating the survey was no problem. It's a simple process and you can customize it pretty much any way you want. The results are easy to view.

Nachteile

There isn't anything negative that sticks out in my mind. We weren't offered any discount but the price is fair so that's okay.

In Betracht gezogene Alternativen

SurveyLegend

Zuvor genutzte Software

SurveyMonkey

Gründe für den Wechsel zu QuestionPro

QuestionPro had good prices and it looked simple and straightforward.
Steven
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.9.2024

A Powerful and Seamless Alternative to Google Surveys

We use QuestionPro to send post-class surveys to participants. It has made the organization of feedback incredibly easy and therefore actionable. While Google Surveys is free, it doesn't have the functionality/scalability of QuestionPro.

Vorteile

We really enjoy that QuestionPro is a one-stop shop for all our surveying needs. Everything gets fed into one system rather than dozens of individual Google Surveys.

Nachteile

Being more robust than Google Surveys, there is a learning curve with QuestionPro. Depending on the user, it might take you a couple hours to get fully comfortable with the software.

Jennifer
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.6.2024

Have Used for Years

My overall experience with QuestionPro has been great. I have recommended the platform to various companies and not-profits that have also in turn started using it.

Vorteile

QuestionPro is a great tool. I use it nearly daily to keep abreast on our members thoughts and needs. It is easy to set up, track, and read the results. The results can also easily be imported in stat software, so transitioning to SPSS is a breeze.

Nachteile

Would like to be able to print just the questions and responses to make it easier for Client survey approval.

Monica
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.12.2024

Great customer support

The use of QuestionPro has helped our organization easily collect data and use it to tell a story. The features that are available make it easy to use. If we need technical support the chat feature is extremely beneficial.

Vorteile

The customer service responsiveness is the most beneficial. The use of folders also make it easy to store archive folders

Nachteile

We don't have any issues with the system.

Roz
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.11.2023

Couldn't be happier with QuestionPro

Extremely positive. Customer service is brilliant and very responsive, and the platform itself is reliable, attractive, and extensive in terms of functionality.

Vorteile

We feel extremely lucky to have access to QuestionPro on a non-profit waiver, which means we have amazing functionality for no cost. For a charity, this means so much to us. It enables us to quickly and easily seek the opinions and input of a wide range of audiences - including our beneficiaries and stakeholders - customising our surveys to ensure they are relevant. We also find the analytics functionality very helpful.

Nachteile

The only thing we would have loved to see is the ability to compare two data sets side by side, but appreciate that's not really the point of the platform.

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