Über Dialpad

For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call center with access to real-time customer insights. Dialpad allows users to onboard quickly and focus on delivering a great customer experience. Key features include real-time call transcription, live customer sentiment, and live agent coaching. The solution offers integrations with Zendesk, Salesforce, Slack and many more. Priced per user per month, Dialpad Contact Center offers free calls to the US and Canada, no per-minute fees, unlimited inbound minutes and unlimited texting.
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Dialpad Preis

Dialpad bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Dialpad ist ab 15,00 $ verfügbar.

Startpreis:
15,00 $
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Dialpad

Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, engaging, inclusive and...

Zendesk Suite

Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal...

Line2 Pro

Line2 is a cloud-based phone system that provides assistance in calling and messaging. It is suitable for small...

GoTo Meeting

GoToMeeting ist eine Videokonferenz- und Collaboration-Software, die Meetings von verschiedenen Orten wie E-Mail,...

8x8 X Series

8x8 X Series is a cloud-based solution that helps businesses of all sizes establish communication via text messaging,...
3CX Phone System ist eine Open-Standards-Kommunikationslösung, die sich für Unternehmen jeder Größe eignet, die alle...

Dialpad Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,3
5 von 475 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Rick
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 16.7.2022

DialPad has been a great service for our business

Our experience has been excellent. We have really had nothing negative ever happen with it and I've shared it with tons of people. It's probably my current favorite phone service we use and we have a few, always looking for the next best thing.

Vorteile

Love the mobile app and the ability to make and receive calls over cellular and WiFi. We've been using it for years and it's been rock solid.

Nachteile

The only con is that they don't have a free version any longer. I tell anyone who asks about it and we love it but we were lucky enough to such an early adopter we got in on the "free for small businesses" deal way back when they first launched.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 19.4.2022

Great functionality and Price point for a small business

I've had it for so long, I can't remember how long. That means it's constantly used and part of my toolbox.

Vorteile

A number available for voice and texting

Nachteile

Needs to improve handoff reliability between devices

In Betracht gezogene Alternativen

RingCentral MVP

Warum Dialpad gewählt wurde

More functionality and reliability

Gründe für den Wechsel zu Dialpad

Just a matter of preference and supporting a growing company
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 13.11.2022

Contact and call management system

I am still using it to make and track calls, so it'sokay for me.

Vorteile

Dialpad is a contact and call management system. You have all the customers information like call history management.

Nachteile

it's sometime difficult to establish the calls.

In Betracht gezogene Alternativen

Google Voice und Ringover

Zuvor genutzte Software

Google Voice und Ringover
Timothy
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 11.10.2022

Great Interface - Meetings could work better

Vorteile

The softphone works great and has tons of features

Nachteile

The conferencing is buggy and does not integrate well with Outlook.

Noime
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 1.10.2022

It is not perfect but it is a great tool for doing long distance telephone call

I use it every day and it works well sometimes and when that happens, I am able to make a sale. I also like that you are able to record your call and even if you forget to record the call, it can automatically translate your call into a written conversation which is nice when you are dealing with sales and agreement

Vorteile

You can contact clients regardless of where they are even if they do not have an internet connection since it acts as a telephone call and not an internet call

Nachteile

The connection sometimes is very bad and there is so much latency and issues when I use wireless headphones. My wireless headphone works well on my other software. Also, there are some phone numbers that you are not able to send a message to which could be helpful since dial pad can send text messages.

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