AgencyAnalytics

4,8
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,8
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über AgencyAnalytics

AgencyAnalytics ist eine cloudbasierte Berichterstattungsplattform, mit der Nutzer regelmäßige Berichte über alle Marketingkampagnen planen, erstellen und personalisieren können. Zu den wichtigsten Funktionen von AgencyAnalytics gehören automatisierte Berichterstattung, White-Label-Dashboard-Management, Kunden- und Mitarbeiterzugriff, Datenquellenverbindung, Rangverfolgung und SEO-Audits. Die Lösung bietet nutzerdefinierte Marketing-Dashboards, um Daten durch Balken-, Linien-, Kreisdiagramme, Tabellen und Statistik-Widgets darzustellen. Darüber hinaus bietet AgencyAnalytics SEO-Tools für die Verfolgung von Rangfolgen, Backlinks, Vor-Ort-Prüfungen und Wettbewerbsanalysen. AgencyAnalytics kann in Active Campaign, Adroll, Avanser, Backlink Monitor, Birdeye, Social-Media- und Google-Anwendungen integriert werden. AgencyAnalytics basiert auf einem monatlichen Abonnement und ist für Freiberufliche, Teams, Agenturen und Unternehmen verfügbar.
AgencyAnalytics Software - 1
AgencyAnalytics Software - 2
AgencyAnalytics Software - 3
AgencyAnalytics Video
AgencyAnalytics Software - 1 - Vorschau
AgencyAnalytics Software - 2 - Vorschau
AgencyAnalytics Software - 3 - Vorschau

AgencyAnalytics Preis

AgencyAnalytics bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von AgencyAnalytics ist ab 12,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
12,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für AgencyAnalytics

Whatagraph

Whatagraph ist eine cloudbasierte Berichterstattungslösung, mit der Unternehmen Marketingberichte mithilfe vordefinierte...

HubSpot Marketing Hub

HubSpot ist eine führende Wachstumsplattform. Über 52.000 Kunden in mehr als 100 Ländern nutzen die herausragende...

FullStory

FullStory ist ein webbasiertes digitales Informationssystem, das hilft, das Kundenerlebnis zu optimieren. Nutzer können...

ActiveDEMAND

ActiveDEMAND ist eine cloudbasierte Marketing-Automation-Lösung, die Marketingagenturen beim Erstellen und Verwalten...
Yext Reviews ist eine cloudbasierte Reputationsmanagementlösung, mit der Unternehmen durch die Überwachung und Reaktion...

Marketing 360

Marketing 360 ist eine cloudbasierte Marketingplattform, die sich sowohl für Einzelunternehmen als auch für kleine und...

AgencyAnalytics Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,7
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,8
5 von 113 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Mark
  • Branche: Paket- & Frachtlieferung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.2.2018

Very easy to use

Vorteile

Very easy to use, many reports and Features. My Customers love all the dashboards and customers. Very easy to set up for customers.

Nachteile

Ran out of Keywords with my plan, so I had to prudent on their use.

Ricardo
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 4.4.2019

All In One Website Tool

My overall experience with Agency Analytics is great. I'm able to do everything I need in order to successfully run reports and track my clients rankings all in one place. This tool is very helpful and I highly recommend it.

Vorteile

What I liked most about this software is the fact that it is an all in one website tool. I'm able to easily run multiple site audits, track keyword rankings, check google analytics and facebook insights all in one place.

I also do like the that Agency Analytics is set up to be White-Label so I can download in depth reports with my logo in the header and I'm also able to create logins for clients so they can check their rankings as well without seeing the types of tools i'm using.

The ranking section in AA is powered by SEM Rush which is another great tool. I'm able to find keyword suggestions and KW Variations with search volume.

All in all there is alot of great features to this program.

Nachteile

The only thing I like least about this software is the backlinks section. It is able to show you your competitors Trust Flow, Citation Flow and number of backlinks they have but it would be nice if they were able to power their tool similar to Ahrefs where you can actually run a competitor analysis and see exactly where your competitors are getting those links.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 23.1.2019

AgencyAnalytics

Vorteile

I like the ease of use, dashboard, and the ability to pull in data from a different website for a holistic view. It made it easy to run reports for multiple clients and stay on top of managing digital marketing basics with a snapshot view.

Nachteile

I would say the features are pretty basic. The pull ins are from Google, social and overall keyword SERPs. I would have to use the keyword data in conjunction with other tools such as Moz because I needed a more holistic keyword view. It was great for getting that snapshot and running reports but I could just collect the data on the different websites separately alongside a different KWR tool and using Google backend for the same crawling insights.

Antwort von AgencyAnalytics

Hi -

Just wanted to respond by clarifying that we actually don't compete with Moz and similar tools.

Those tools primary function is to provide in-depth keyword analysis.

But they don't offer client reporting or other agency focused tools that we provide!

On the other hand, our core business is agency reporting.

For that reason, our rankings and keyword data are meant to be an overview; just enough to provide in-depth client reports.

Our keyword data isn't intended to be used for detailed SEO analysis by agency owners.

As a result, many agencies subscribe to tools like Moz etc to do their in-depth, detailed keyword research...

And then subscribe to AgencyAnalytics for their client reporting.

The tools complement each other rather than being in competition.

Cheers!

Beantwortet am 24.1.2019
Bart
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.8.2020

Fantastic value for money with scalable pricing depending on your needs.

To make it short and sweet; when we founded our new Brisbane digital marketing agency - Resurge Digital, going with AgencyAnalytics for all of our tracking, auditing and reporting was a complete no-brainer.

Vorteile

I have been using AgencyAnalytics for over three years and honestly, I would have trouble imagining my work life without it. Agency Analytics comes with just the right range of integrations and third part platform support, not to mention a comprehensive site auditor tool which has recently received a significant upgrade.

Nachteile

The Majestic integration is great in that we have a backlink tool built-in and we do not need to pay for anything else if we do not want to, but the coverage is not great. That said, it is still adequate for our SEO methodology at Resurge Digital and we have not committed to subscribing to another tool yet as Agency Analytics still sufficiently provides the backlink data we need. The keyword suggestion tool is not great, but most of them aren't, we tend to conduct our keyword research ourselves anyway so this also is not really a huge point of concern as far as we are concerned.

Louise
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 10.1.2018

A great way to track keywords success.

A way that we can keep tabs on our organic search results so that we can continue to improve our SEO strategy.

Vorteile

The dashboard is super simple to use, and you can input your keywords and see the growth or drops. I like that you can add or remove other sites. So if you don't want to see Bing results, you don't have too.

Nachteile

They are adding too many features. I don't really need to add my Google Analytics results to Agency Analytics, as I wouldn't be pulling those numbers from within the platform. I think simplicity is key with this produce.

Ähnliche Kategorien