Über Process Street

Process Street ist eine cloudbasierte BPM-Lösung (Business Process Management), mit der Unternehmen Workflow-Automatisierungen erstellen können. Die Lösung wird in Geschäftsfunktionen wie Kunden-Onboarding, Mitarbeiter-Onboarding, Helpdesk-Support, Rekrutierung und Content-Promotion verwendet. Zu den wichtigsten Funktionen gehören geplante Workflows, Berechtigungskontrollen, Webformulare, Planungstools und Berichterstattung. Nutzer können mehrere Projekte verwalten, laufende Projekte überprüfen, Aufgaben zuweisen und mit Teammitgliedern zusammenarbeiten. Die Plattform kann in Software von Drittanbietern wie Dropbox, Google Drive, Box und Salesforce integriert werden. Die Integration von Process Street in Zapier ermöglicht die Verbindung mit Hunderten von Drittanbieter-Anwendungen. Die Lösung ist als Monats- oder Jahresabonnement erhältlich. Process Street bietet Kundenbetreuung per E-Mail und Telefon.
Process Street Software - 1
Process Street Software - 2
Process Street Software - 3
Process Street Software - 4
Process Street Software - 5
Process Street Software - 6
Process Street Video
Process Street Software - 1 - Vorschau
Process Street Software - 2 - Vorschau
Process Street Software - 3 - Vorschau
Process Street Software - 4 - Vorschau
Process Street Software - 5 - Vorschau

Process Street Preis

Process Street bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Process Street ist ab 30,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
30,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Process Street

Microsoft SharePoint

Microsoft Sharepoint is a knowledge and content management system (CMS). The product also provides collaboration tool...
Jira Software ist ein Management-Tool für Geschäftsprozesse. Agile Teams nutzen es zur Planung, Nachverfolgung und zum...

monday.com

Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten...

ConnectWise PSA

ConnectWise Manage is a managed service provider (MSP) solution that caters to businesses of all sizes across various...
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...
Citrix Podio ist ein Tool für Projektmanagement und Social Collaboration. Die Lösung ermöglicht es Unternehmen,...

Process Street Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,7
5 von 566 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Maddy
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.10.2021

All my business processes can be managed within Process Street

We use Process Street similarly to a project management tool. All of our new content projects are administered via Process Street and this tool makes it easy for everyone involved in production to know what's expected of them, when. It's a flexible process that changes when, for example, clients need edits or we have to modify the workflow after first assigning the topic. Process Street works with us, not against us. We also use it for miscellaneous tasks like onboarding new team members, new clients, and to set expectations for various repeated projects outside our standard new content workflow.

Vorteile

I love that I can use this tool to build any workflow, for any use case, and for any customer. I have not found a project management tool (and I've thoroughly tested several) that empowers me to build an intuitive custom workflow like Process Street has. I feel like I'm only scratching the surface of what I could accomplish with this tool and the possibilities are exciting!

Nachteile

There are some quirks that I trust will be worked out in time, like more options for organizing conditional logic settings or being able to copy parts of one workflow to another. I think the only thing I would change about Process Street is creating some additional efficiencies to scale workflow building but I can't think of any major features it's missing.

Thomas M
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.10.2021

Great Systems Checklist for Operations

Process street has created a new level of accountability for our company. We are looking to scale quickly and process street has been there for us as we move towards our Vision. The customer service and customization [SENSITIVE CONTENT] has provided is beyond what we have experienced using any other software.

Vorteile

The checklist feature that is repeatable daily, creates a continuity for all employees and managers.

Nachteile

More project management tracking and better communication for dispatching and service orientated projects would help create a bigger impact for us.

In Betracht gezogene Alternativen

Asana und Smartsheet

Warum Process Street gewählt wurde

We wanted easier checklist style format which would lead to more accountability

Zuvor genutzte Software

Asana

Gründe für den Wechsel zu Process Street

The checklist features and overall application fit our need to become more accountable as a company.
Jessa
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 26.9.2022

Fabulous software

I have loved it for documenting processes and providing step by step workflows for students to follow.

Vorteile

Process.st has allowed me to create learning modules for students in my online program, embedding files and videos where they need them. I was able to create step by step processes that are easy for them to follow. I have also used it to document my internal processes, which simplifies repetitive tasks and onboarding of new employees. I highly recommend it!

Nachteile

Users need to save their link to return to their work, and I've had to teach people how to do that/where to keep those links.

Gabriel
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 10.8.2021

Process.st review

Vorteile

Helps our team maintain consistent results in day-to-day tasks, and manage small projects/more involved tasks where multiple people have a part in getting things done.

Nachteile

– Lack of granularity in roles/permissions (ex. needs an Editor-level role to allow creation and maintenance of checklists without access to truly administrative settings/controls)
– Unexpected results with regard to assignments (ex. all our employees are admins as we want them to have the ability to create and update workflows; being an admin makes assignments/permissions/visibility moot)
– Too little automation customization (ex. Slack connection is very limited)
– The presentation of certain features and functionalities can be confusing (ex. Reports and Inbox appear to serve a similar purpose, with Inbox being comparatively feature-poor)
– Content -> Send Email and Forms -> Long Text lack even simple formatting capability

Paul
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.10.2022

happy user

I recommend a few friends already.,

Vorteile

I like the interface, it is so easy to use. I have set up the workflow myself in the free trial period, without any help of Process Street client service team. the documentation page offer a lot of solution already.

Nachteile

it took me some time to understand the workflow and run and how to set the name for run and workflow

Ähnliche Kategorien