4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über Engagedly

Engagedly ist eine cloudbasierte Workforce-Management-Lösung, die integrierte Anwendungen zur Verwaltung von Onboarding, Mitarbeiterschulungen, Leistungsüberprüfung und Zielmanagement bietet. Die Lösung konzentriert sich auf die Kommunikation und Kollaboration unter den Mitarbeitenden.

Das Rewards-Tool ordnet verschiedenen Aktionen Punkte zu, die dann an Mitarbeitende vergeben werden können, um sie für das Erreichen von Zielen zu würdigen. Ziele und Schlüsselergebnisse können innerhalb eines Systems verfolgt werden, sodass Mitarbeitende verfolgen können, wo sie stehen. Die Lösung verfolgt die Kernkompetenzen und versorgt das Management mit Informationen, um Entscheidungen und Pläne für die Entwicklung ihres Teams zu treffen. Engagedly bietet auch die Möglichkeit, Umfragen für Unternehmensfeedback zu versenden.

Die Lösung ermöglicht es Mitarbeitenden, sich bewerten zu lassen, und das Management kann die Leistung des Teams anhand des Dashboards überprüfen. Engagedly bietet auch eine Online-Lernfunktion, die beim Aufbau einer Wissensdatenbank und der Einarbeitung neuer Mitarbeitender hilft. Der Zugriff auf die Lösung ist auch über native mobile Apps möglich, die für Android- und iOS-Geräte verfügbar sind.

Engagedly Software - 1
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Engagedly Video
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Engagedly Preis

Engagedly bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Engagedly ist ab 70,00 $/Jahr verfügbar.

Startpreis:
70,00 $/Jahr
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Engagedly

Engagedly Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,8
5 von 76 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Jessica
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.8.2016

Really great tool for performance reviews, 360 feedback and goal setting / tracking.

Engagedly has tons of features: performance reviews, goals, feedback, gamification, surveys, etc. You can turn things off and on to make it work for your company. I've asked them to add custom features and their development turn around time is amazing. This company really listens and responds quickly to customer requests. We do reviews quarterly now and it is all automated. Engagedly sends email reminders on a schedule of my creation and I just have to read all the reviews when they are complete.

Vorteile

When a manager does a person's performance review, there is a menu where they can pull up, past reviews, goals, feedback, and notes they made throughout the year on that person, all in the same page so they aren't trying to pull together things from lots of different places when doing a review. Also, at the end of the review template you can set up private questions that only HR and the manager will be able to see the answer to, like is this person being recommended for a raise or promotion or are they at risk for low performance. You can choose the questions for fit your needs.

Nachteile

We went from a very manual process in performance reviews where everything was in a google doc and then sent out to be signed via electronic signature. So it took a little time for people to get up to speed on the new process, but it's a huge improvement and they see that.

Rebecca
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 19.10.2017

Using engagedly has allowed us to communicate more efficiently and effectively as an office.

Vorteile

I love how user friendly this software is to navigate. I also love that there are many different options (posting, praising, polling etc). It truly allows you to communicate with a group of people extremely easily and efficiently. We've also been using engagedly as a way to track goals and therefore determine our bi-annual bonuses. This allows us to have very detailed feedback that we can access whenever we would like.

Nachteile

I think it could be helpful if there were a chat feature, this could allow faster communication to other users of engagedly.. other than that, I think it's great!

Tamera
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 18.9.2018

Engagedly in a Non Profit Organization

We are able to standardize our performance appraisal process amongst our managers.

Vorteile

We appreciate the Notes section and the ability to customize our Performance Review form.

Nachteile

I would like to have a phone number to call customer service in order to get help with my questions in a more timely manner.

Shereen
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.5.2018

Exceptional Platform and Customer Service

Vorteile

This software is extremely intuitive for all involved. I researched 8 of the top platforms my competitors were using and decided to go with Engagedly over them all. The platform offered everything I wanted and they are constantly growing and improving their offerings. The price was extremely competitive. The technical support is very quick and helpful!

Nachteile

Honestly, I like everything about this software and where it's going. The things I feel are missing, are currently in the works to be launched, so I have nothing negative to say.

Malou
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.10.2017

Great support and open to ideas...

A way to stay on track for a small organization.

Vorteile

the modules are all similar in how to use them so master one and you have an easier time with the others.

Nachteile

would like to have more mobile options for our team as we are at five different locations and all work on our phones more than 50% of the time.

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