Über Eventzilla

Eventzilla ist eine führende cloudbasierte Registrierungs- und Marketingplattform für persönliche, hybride und virtuelle Veranstaltungen. Die Software eignet sich sehr gut für Konferenzen, Webinare, virtuelle Veranstaltungen, Benefizveranstaltungen, Kurse und Sportveranstaltungen. Eventzilla hat alles, was du brauchst, um eine benutzerdefinierte Veranstaltungswebsite einzurichten, Veranstaltungspläne zu veröffentlichen, Zahlungen zu verarbeiten, Teilnehmende zu verwalten und einfach einzuchecken. Hauptmerkmale: Individuell gebrandete Event-Websites Veranstaltungsagenda-Ersteller Benutzerdefinierte Registrierungsformulare mit bedingter Logik Lösungen für das Genehmigungsmanagement, Wartelisten und virtuelle Veranstaltungen Mobile Event-App (für Organisatoren und Teilnehmende) Abstract-Management (Einreichung, Überprüfung und Genehmigung) Druck von Namensschildern (anpassbar) Gruppierung von Hotelblöcken (Du kannst eine Ausschreibung erstellen und Angebote von Hotels einholen.) Check-in (für iOS- und Android-Geräte verfügbar)
Eventzilla Software - 1
Eventzilla Software - 2
Eventzilla Software - 3
Eventzilla Software - 4
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Eventzilla Software - 4 - Vorschau

Eventzilla Preis

Eventzilla bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Eventzilla ist ab 1,50 $ verfügbar.

Startpreis:
1,50 $
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Eventzilla

Eventzilla Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionalität
4,2
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,2
5 von 379 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Edgar
Edgar
  • Branche: Darstellende Künste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.12.2018

Big Ticket Platform For Any Size Event

We run many cultural events and performances, all free of charge. So we needed a professional solution for ticket handling that solves many logistic issues, starting with ticket sale windows, personel, ticket printing and event entrance control. With Eventzilla we solved all these issues and many more. Social marketing gets boosted on the fly and post event CRM is pretty cool and helpful also.

Vorteile

Everything! It's really easy to set up and to customize your event tickets. Plus the fact that you can do check-ins with a barcode scanner or your mobile phone gives your attendees a much better impression of your events. Social media promotion is a great plus, but getting feedback from your attendees with customizable surveys gives Eventzilla a big plus over other ticket software.

Nachteile

No sitting map configuration yet. Other than that, everything is great.

Bradley
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 29.9.2020

Great replacement for Eventbrite

Fantastic

Vorteile

Robust set of features, Stripe integration for instant payouts

Nachteile

A bit less intuitive than Eventbrite, but not prohibitive

Phillip
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 8.7.2020

July 2020 - Quality of Product is Declining (user over 2 years)

I used to LOVE this system but now it has gone to $#IT. Going elsewhere.

Vorteile

I really enjoyed the simplicity of the previous system. It was powerful in all the right ways - mass communication with HTML capabilities, order and attendee sorting, third-party merchant services integration, easy to use event page layout designer, etc...

All of the above have slowly declined in reliability and there are many glitches in the system now.

Nachteile

1. Setting ticket sales dates do not work accurately and are off by DAYS.
2. Ticket sales quantities are no longer registering and have caused issues with overselling, thus having to manually refund.
3. Glitches in sold out capacities where new ticket sales show up as "sold out" immediately.
4. Customer service response times used to be a few days, now I don't even get a follow up. Their chats are bots that seem to go to nobody now.
5. The reformatted their system design to be more visual, but it does not sort events at all so if you have more than 20 events in log, they easily get lost in the long scrolling format.
6. Their HTML based mass email form has now started to glitch and ticket buyers receive HTML code instead of what it should look like.
7. Ticket purchasers intermittently do not receive their PDF tickets.
8. Sometimes ticket purchasers get charged twice for one ticket.

This used to be competitively priced with strong and reliable features. This no longer serves as an efficient system for ticket sales as it requires A LOT more manual entries and putting out fires due to glitches in the system.

Brianne
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.11.2020

Great for Virtual events as well

Great, use it yearly.

Vorteile

Being able to have a ticket system that collects the info for us and also allows us to email attendees. Useful for updates and then even follow up surveys. I also love the different ticket options. Different "tiers" of tickets along with cut off dates makes having our conventions that much easier.

Nachteile

Nothing that I have noticed yet. Keep it up

Patrik
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 12.6.2023

Easy-to-use system when you need to sell tickets to your events.

Reducing administrative work.

Vorteile

Appealing interface that makes it easy to get started. Those who choose an online system like this avoid the headache of technically maintaining and updating it. It costs a little more, but it relieves a lot.

Nachteile

The cost can sometimes become a problem. Either the customer has to bear the cost (higher prices), or the customer has to pay an additional fee, which is not always appreciated. But the cost can be justified considering the work one avoids in managing their own system.

In Betracht gezogene Alternativen

Ticket Tailor

Gründe für den Wechsel zu Eventzilla

Eventzilla is praised for being easy to set up and maintain, as well as affordable for event organizers.

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